Autor Wątek: PlayStation Move  (Przeczytany 180476 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #160 dnia: Marca 12, 2010, 11:28:20 am »
Ale grzybek nadal wypukły więc ciągle qpa.

I dzięki Bogu. Chciałbyś takie **ujowe, wklęsłe grzybki jak w padzie do złoma?

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #161 dnia: Marca 12, 2010, 13:10:10 pm »
Grzybek musi być wypukły !! Idealnie pasuje na kciuku bo robi się przecież wgłębienie w skórze ;P Spust wklęsły może być, choć mnie tam nigdy palce ze spustów nie spadły

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #162 dnia: Marca 12, 2010, 13:39:56 pm »
zobaczcie jak szybkie i precyzyjne jest to cholerstwo:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #163 dnia: Marca 12, 2010, 13:57:46 pm »
Ale grzybek nadal wypukły więc ciągle qpa.

I dzięki Bogu. Chciałbyś takie **ujowe, wklęsłe grzybki jak w padzie do złoma?
Dokładnie. Pierwsze analogowe pady (jeszce bez wibracji) na PSX-a miały wklęsłe grzybki, ale gracze narzekali na to, dlatego zmienili na wygodniejsze wypukłe.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #164 dnia: Marca 12, 2010, 14:16:10 pm »
Ale grzybek nadal wypukły więc ciągle qpa.

I dzięki Bogu. Chciałbyś takie **ujowe, wklęsłe grzybki jak w padzie do złoma?
Palec się ślizga na tym co jest teraz.

Wiadomość scalona: Marca 12, 2010, 14:19:38 pm
zobaczcie jak szybkie i precyzyjne jest to cholerstwo:

1 część bardzo fajna.
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2010, 14:19:38 pm wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #165 dnia: Marca 12, 2010, 14:22:22 pm »
Jak będzie tym można sterować w K3 to przekonam się do multi na konsoli  ;) Pytanie czy pad + różdżka wystarczy? Czy będzie trzeba kupować ten drugi kawałek plastiku?

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #166 dnia: Marca 12, 2010, 14:24:49 pm »
Imo w FPSach wygodniej będzie z tym subcontrollerem, bo będziesz miał wygodniejszy rozkład przycisków, ale z samym dualem też się coś wymyśli :P Niemniej ja biorę Move + subcontroller, jak wyjdzie :)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #167 dnia: Marca 12, 2010, 14:24:53 pm »
Jak będzie tym można sterować w K3 to przekonam się do multi na konsoli  ;) Pytanie czy pad + różdżka wystarczy? Czy będzie trzeba kupować ten drugi kawałek plastiku?

Możesz dokupić gruchę dla wygody, ale na zwykłym padzie + move też pograsz :).

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #168 dnia: Marca 12, 2010, 14:25:08 pm »
Jak będzie tym można sterować w K3 to przekonam się do multi na konsoli  ;) Pytanie czy pad + różdżka wystarczy? Czy będzie trzeba kupować ten drugi kawałek plastiku?
Wystarczy.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #169 dnia: Marca 12, 2010, 15:34:38 pm »
Dla mnie zrąbali dwie rzeczy:
1 - to, że subcontroller nie ma żarówki i czujników wychylenia
2 - to, ze Move nie ma analoga

no i może szczegół:
3 - to, że Move ma jeden spust (chyba)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #170 dnia: Marca 12, 2010, 16:26:43 pm »
Jesli chodzi o precyzje urzadzenia to chyba najlepiej oddaje to ten fragment.

Cytuj
The potential of the Move controllers goes beyond the tech demos Mikhailov showed off. He also mentioned the potential to emulate multi-touch control schemes by using two of the controllers. He said with a little hacking, he was able to hook the controllers up to a PC and legitimately play Starcraft. Some PS3 developers have also used the Move controllers to help them model in Maya as opposed to using a mouse.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #171 dnia: Marca 18, 2010, 13:52:38 pm »
To raczej nie pociesza.

http://www.eurogamer.net/videos/digitalfoundry-playstation-move-latency-analysis

Mimo, że jest szybko to tak naprawdę nie nadaje się to do grania. O FPS'ach można zapomnieć. Tak samo o jakiś bijatykach. W takich grach reakcja musi być natychmiastowa.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #172 dnia: Marca 18, 2010, 14:18:53 pm »
Przecież Move ma bardzo małe opóźnienie - porównywalne z padem. Warto trochę się dokształcić w temacie latencji:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-playstation-move-article
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-lag-factor-article
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-console-lag-round-two-article



Przyznam, że sam byłem tym ogromnie zaskoczony  :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #173 dnia: Marca 18, 2010, 14:26:31 pm »
Jak do tego doliczyć input lag w TV, lag sieciowy to kur** wychodzi na to, że jak wcisnę przycisk to po około 1 sekundzie dopiero reaguje. :P

Co do samego Move to niestety po filmiku, który dałem widać zbyt duże opóźnienia. Gry na single player jeszcze ujdą, ale multi odpada zupełnie. Nie będzie to niestety myszka nowej ery.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #174 dnia: Marca 18, 2010, 14:27:50 pm »
Przecież Move ma bardzo małe opóźnienie - porównywalne z padem. Warto trochę się dokształcić w temacie latencji:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-playstation-move-article
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-lag-factor-article
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-console-lag-round-two-article



Przyznam, że sam byłem tym ogromnie zaskoczony  :P
przy czym trzeba zaznaczyć, że goście z Eurogamera nie znają się na rzeczy i G z nich a nie specjaliści. Opóźnienie badali po tym po jakim czasie wyświetli się animacja wystrzału od naciśnięcia, a nie pomysleli, że w niektórych grach jest tak, że producenci specjalnie dodają opóźnienie wynikające z naciskania spustu, czy ruchu mechanizmu broni. Powinni brać obrót, kamery, ale to laicy są. Tak samo jak sprawdzali anti-aliasing w GT5:A i nikt z ich znawców nie zauważył, ze gra stosuje metode anti-aliasingu znaną z GT na PSP.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #175 dnia: Marca 18, 2010, 14:28:41 pm »
Wiesz jaki lag ma np KZ2? Porównaj go z przybliżonym lagiem PSM. Okazuje, że da się grać w FPSy.

Cytuj
Jak do tego doliczyć input lag w TV
Owe wyniki biorą go pod uwagę.
« Ostatnia zmiana: Marca 18, 2010, 14:30:54 pm wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #176 dnia: Marca 18, 2010, 18:59:32 pm »
Jak do tego doliczyć input lag w TV, lag sieciowy to kur** wychodzi na to, że jak wcisnę przycisk to po około 1 sekundzie dopiero reaguje. :P

Co do samego Move to niestety po filmiku, który dałem widać zbyt duże opóźnienia. Gry na single player jeszcze ujdą, ale multi odpada zupełnie. Nie będzie to niestety myszka nowej ery.
Przeciez to ma lag jak pad, wiec czemu multi odpada? Insta reakcje to masz po kablu i na dobrym TV w conajmniej 60 fps'ach.
Poza tym ja bym jeszcze poczekal na jakis obszerniejszy test, bo to tylko jedna aplikacja i do tego casualowa. Na tech demkach zdecydowanie lepiej to wyglada, a to gierka ala eye toy.

@Piter
Biora pod uwage, przy testowaniu halo sprawdzali rozne przyciski np.
A o GT 5:A potem dopisali, bo na poczatku nikt o tym nie wiedzial.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #177 dnia: Marca 18, 2010, 19:17:01 pm »
KKRT po filmiku, który wrzuciłem nie widać żeby to było tak szybkie jak pad. Wręcz przeciwnie.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #178 dnia: Marca 18, 2010, 23:45:52 pm »
KKRT po filmiku, który wrzuciłem nie widać żeby to było tak szybkie jak pad. Wręcz przeciwnie.
To zobacz sobie takie same filmiki z pad'em ;]

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #179 dnia: Marca 19, 2010, 00:23:42 am »
Jak te same filmiki z padem? To są takie gry pod pad? Podrzuć link.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #180 dnia: Marca 19, 2010, 00:37:47 am »
W przypadku pada nie widać opóźnienia bo zakres ruchu wykonywany przez analoga jest nieporównywalnie mniejszy niż PSM. Przesuwając gałkę dokonujesz wychylenia max na 2 cm a Movem np na 20,30,40.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #181 dnia: Marca 19, 2010, 01:06:56 am »
zakres ruchów raczej nie ma tutaj znaczenia ;)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #182 dnia: Marca 19, 2010, 02:08:03 am »
Mi chodzi tylko i wyłącznie o fakt iż grając na padzie opóźnienia teoretycznie nie widać chociaż jest one obecne.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #183 dnia: Marca 19, 2010, 11:34:41 am »
W najnowszej reklamie z Kevinem Butlerem widać, jak gościu w tle grając w Socoma, rzuca granatem robiąc zamach subkontrolerem.


Mogliby zrobić nowe Okami na PS3 z wykorzystaniem Mova. Świetnie by się grało.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #184 dnia: Marca 19, 2010, 14:29:21 pm »
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,7680326,South_Park_prezentuje_nowe_oblicze_golfa_na_konsole.html

Będzie wsparcie Move w nowym Tiger Woodsie, a co ciekawe Natal się nie załapał :P.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #185 dnia: Marca 21, 2010, 02:10:35 am »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #186 dnia: Marca 21, 2010, 13:41:02 pm »
Potencjal Move ;] Faktycznie czesc aplikacji z Natala bedzie mozna zrobic na Move.



pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #187 dnia: Marca 26, 2010, 15:44:55 pm »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #188 dnia: Kwietnia 10, 2010, 10:40:42 am »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #189 dnia: Kwietnia 12, 2010, 10:34:18 am »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #190 dnia: Maja 15, 2010, 10:35:44 am »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #191 dnia: Maja 18, 2010, 08:41:09 am »
Kung-Fu Live


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #192 dnia: Maja 18, 2010, 12:46:38 pm »
Kung-Fu Live


Od 7:40 na tej stronce jest live demo http://hiphopgamershow.ning.com/profiles/blogs/sony-steals-project-natals

Gra jak na Natala lol.

Oraz gif z montazem z jakiegos trailera


A tu filmik z tego gif'a
http://www.joystiq.com/2010/05/17/hands-on-playstation-eyes-kung-fu-live/
« Ostatnia zmiana: Maja 18, 2010, 13:03:40 pm wysłana przez KKRT »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #193 dnia: Maja 18, 2010, 16:21:43 pm »
Mnie bardziej ciekawi technologia która bardzo ładnie wycina ludzką sylwetkę...
hehe jak by Sony bardziej się chciało to by zrobiło już dawno własnego Natala..a jak jeszcze dołożą Move...no no..

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #194 dnia: Maja 18, 2010, 16:52:36 pm »
Mnie bardziej ciekawi technologia która bardzo ładnie wycina ludzką sylwetkę...
hehe jak by Sony bardziej się chciało to by zrobiło już dawno własnego Natala..a jak jeszcze dołożą Move...no no..

No ale przeciez oni chcieli zrobic cos nowego (tak twierdzac skopiowali Wii ) :) Co jak co i MS i Sony maja olbrzymie zaplecze finansowe, wiec, kazda z firm moglaby, opracowac rozwiazania jakie zastosowala konkurencja.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #195 dnia: Maja 18, 2010, 17:51:17 pm »
Mnie bardziej ciekawi technologia która bardzo ładnie wycina ludzką sylwetkę...
hehe jak by Sony bardziej się chciało to by zrobiło już dawno własnego Natala..a jak jeszcze dołożą Move...no no..

Był jakiś wywiad, gdzie Sony mówiło, że mają dostęp do tej technologii, ale ich nie przekonała. Po prostu w laboratorium doszli do wniosku, że feedback to kluczowa kwestia podczas manipulacji. Stąd MOVE.
I jest to dość oczywiste, że satysfakcja i poczucie kontroli jest znacznie większe, kiedy jest jakiś fizyczny kontakt z tym, co się dzieje w grze.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #196 dnia: Maja 18, 2010, 17:53:32 pm »
Byl ostatnio wywiad z tym doktorkiem odpowiedzialnym za Move, ze testowali wiele kamer i rozwiazan w tym wlasnie kamery 3D, ale ponoc nie byli usatysfakcjonowani ani kosztem, ani mozliwosciami jesli chodzi o gry.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #197 dnia: Maja 26, 2010, 17:11:08 pm »
SONY z KungFu Live idzie na otwartą wojnę z Natalem.

Wcześniej mieliśmy spot z K. Butlerem wyśmiewającym urządzenie Microsoftu.
Teraz - oficjalna zapowiedź gry używa hasła reklamowego Natala: "You Are the Controller"  :lol:

http://blog.us.playstation.com/2010/05/26/kung-fu-live-for-ps3-you-are-the-controller/

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #198 dnia: Maja 26, 2010, 18:47:10 pm »
Cytuj
Mnie bardziej ciekawi technologia która bardzo ładnie wycina ludzką sylwetkę...
hehe jak by Sony bardziej się chciało to by zrobiło już dawno własnego Natala..a jak jeszcze dołożą Move...no no..

Zrobili. Nazywa się eye toy, ale nie jest specjalnie popularne.

Cytuj
Teraz - oficjalna zapowiedź gry używa hasła reklamowego Natala: "You Are the Controller"  :lol:

http://blog.us.playstation.com/2010/05/26/kung-fu-live-for-ps3-you-are-the-controller/

Jeśli to trafi do sprzedaży przez E3 i rzeczywiście będzie działać, to chyba kogoś w Microsofcie trafi szlag  ;)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: PlayStation Move
« Odpowiedź #199 dnia: Maja 26, 2010, 23:16:04 pm »
Cytuj
Zrobili. Nazywa się eye toy, ale nie jest specjalnie popularne.
o Eye Toyu słyszałem i osobiście wydaje mi się że Natal lepiej wychwytuje ludzkie ruchy i ogólnie ludzką sylwetkę. Ale to chyba logiczne, technologia poszła do przodu.