MOVE
- w pudelku jest move, smycz i instrukcje (nie ma PL)
- move jest wykonany bardzo dobrze, nic nie skrzypi, nic sie nie rusza co nie powinno. swietna jakosc.
- ergonomia na najwyzszym poziomie, przyciski rozlozone swietnie i dostep do nich jest bezproblemowy. po chwili wciskalem geometryczne na patrzac na move. pracuja z wyraznym klikiem. move dobrze sie trzyma, wygodnie.
- kalibracja polega na stanieciu w odpowiednim miejscu (pole zaznaczone na ekranie) I ulozeniu mova w trzech pozycjach. robi sie to przed kazda gra: nawet jak sie w sports champion zmienia dyscypliny. trwa to moment.
- na poczatku kamere ulozylem pod tv, ale kat nie byl odpowiedni (kamera do gory), zdecydowanie lepiej u mnie to dziala gdy kamera jest na tv (sposobem kotaku).
- gralem w odelglosci ok 2m i zadnych probemow - lapalem sie na zaznaczone pole w kalibracji, move nie wychodzil poza ekran gdy podnosilem reke do gory itp
- w XMB nawigacja jest bardzo czula, trzeba sie przyzwyczaic. pod koniec juz sobie dawalem rade. ciekawostka - do nawigacji w XMB nie potrzebna jest kamera, calosc opiera sie na czujnikach wbudowanych w mova. mozna wyjsc z pola widzenia kamery i bezproblemowo "chodzic" po menu konsoli.
- move ladowal mi sie w cholere dlugo, podejrzewalem juz, ze cos jest z nim nie tak. jakies 4 godziny to trwalo.
- wibracje sa dosc silne i wyraznie wyczuwalne. slabsze niz w padzie.
GRY
- kazda gra obslugujaca move jaka wlaczylem, nawet spaczowany RE5GOLD, przed uruchomieniem wyswietla krotka instrukcje.
sports champions jest calkowicie po polsku, od poczatku do konca (nawet puchary, jest platyna). opcje w gre wybiera sie sterujac kursorem po ekranie i klikajac. gralem w siatkowke, lucznictwo i pingla. siatkowka banalnie prosta w sterowaniu, az za bardzo. jakos bez podjary. lucznictwo juz lepsze, bardzo fajnie sie gra jednym tylko move. pingiel to jest juz inny poziom, swietna gra. oddano takie detale jak podkrecanie pilki (odpowiedni ruch reka), gdy pilka spada za siatka trzeba podejsc do ekranu zeby ja siegnac, gdy leci scina na krawedz trzeba odskoczyc do tylu zeby ja zlapac, zeby zrobic scina tzreba mocno machnac lapa, gdy pilka leci ostro w bok nie wystarczy machnac nadgarstkiem w jej strona ale wychylic caly tulow zeby ja siegnac. rewelacyjne wrazenie, pracuje sie calym cialem jak przy prawdziwym stole. gralem kiedys sporo w pingla i jestem pod wrazeniem jak to jest oddane. lapa bolala. laga nie zauwazylem a precyzja jest niesamowita - kazdy ruch w kazda z osi jest oddany i ulozenie paletki na ekranie idealnie odpowiada polozeniu mova.
- tumble: kolejna zajebistosc, planuje zakup fulla. w demie uklada sie klocki (rozne materialy, wiekosci, ksztalty) w wieze o okreslonej wysokosci. drugie zadanie to polozenie ladunkow na juz istniejacej isprawne jej zawalenie. precyzja move daje w tej grze po garach niesamowicie. kazdy, minimalny, najmniejszy ruch nadgarstka jest od razu przekladany na ekran. gra wymaga precyzji i skupienia jak u chirurga, zeby ulozyc kocek na kolcek. na samym poczatku jest krotki tutorial, w ktorym trzeba przekladac mova przez obrecze, klocki przez otwory - widac tu precyzje z jaka to dziala i to robi wrazenie (chwytasz klocek i zeby go przelozyc przez otwor wyciagasz reke do ekranu pilnujac kata).
- echochrome II: zajebistosc kupuje na bank. move w roli latarki, to wiecie. teskt, menusy po polsku. lektorka angielska. laga nie zauwazylem, gralo sie zajebiscie, precyzja wymiata. pomyslowosc autorow rowniez.
INNE
- sam kontroler, jego wykonanie, technologie i precyzje, jak to wszystko dziala i jest rozwiazane oceniam na najwyzsza note.
- z grami tez nie jest tak zle, bo sytuacje ratuja dema i pelne wersje z PSSTORE ale brakuje jednak jakiegos hiciora AAA z movem na premierze. widac po wczorajszej aktualizacji sklepu ze sony sie staralo to wrazenie zatrzec ale jednak to czuc. wiec jak nie macie cisnienia, poczekajcie jeszcze troche z zakupem. a ja wracam do pingla hehehehe.
- residenta juz nie zdazylem sprawdzic