Dodałbym tylko więcej głośnej elektronicznej muzyki do pompowania ciśnienia, ale to zawsze samemu można sobie włączyć ostatecznie.
Ciekawe czy i tym razem za soundtrack będzie odpowiedzialny Solar Fields? Baaardzo bym chciał. Ludzie atakują go co jakiś czas o to na FB, ale na razie siedzi cicho.
Co do gameplaya to jest tak, jak być powinno. Otwarte przestrzenie z płynnym przejściem do pomieszczeń. Dodatkowo mają być podziemia i kanały, więc będzie sporo do zwiedzana. Cieszy mnie bardzo, że np. kończymy misję w budynku, wyskakujemy przez okno na zip line i gramy dalej, by być może uciec do jakiejś kryjówki. Pełna swoboda wali w ryj, dając wręcz nieskończone możliwości. Do tego znajdźki, misje poboczne.
Zakochany jestem w odgłosie oddychania Faith. Jak kończy biec i robi głęboki wydech nosem... piękne. Ogólnie odgłosy butów na śliskiej powierzchni, odgłos łapanej rury, tłuczonego szkła - mniam. Ciekawe czy będzie można biegać pomiędzy furami, ale chyba nie zanosi się na to. Pytanie również, ile z fizyki pozostanie na PS4, a ile zarezerwowane jest dla nvidii? Grafika mega, a to niby pre-alpha. Też mi się wydaje, że nie do końca są wszystkie animacje dopracowane. Szkoda również, bo pewnie pora dnia będzie zależała od misji (jak w Second Son), ale może dadzą tryb free roam, gdzie będzie można sobie wszystko ustawić.
Ale ogólnie to jestem podjarany fchuj, nawet momentami bardziej niż na FFXV. Niech mi jeszcze tylko powiedzą, gdzie w Polsce mogę kupić limitkę i będę w pełni usatysfakcjonowany.
Btw. biegam sobie obecnie w Pure Time Trials w jedynce i wciąż przez te wszystkie lata nie mogę wyjść z podziwu, jaka ta gra jest skillowa. Easy to play hard to master pełną gębą. Przy ograniu można wręcz przelatywać przez poziomy z niewyobrażalna satysfakcją. A teraz dostanę to w pięknym sandboxie. Orgazm.
Arty:
Na niektórych widać ten gadżet na prawej ręce Faith. Oby to nie była psująca rozgrywkę linka. Chociaż pewnie dadzą ją dla leniwych, którym nie będzie się chciało wchodzić po raz 10 na ten sam budynek.
Mały fail z odbiciem drzwi z korytarza w szybie obok