Autor Wątek: Mirror’s Edge Catalyst  (Przeczytany 64324 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #280 dnia: Kwietnia 22, 2016, 18:54:25 pm »
Masakra pierwszy screen. Tekstura wygląda jak z MGS5, a MGS5 to sandbox.
To tez jest sandbox i w MGS az takich zlych nie pamietam.

To jest beta, więc jeszcze tak, daję słowo, 30% poprawią.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #281 dnia: Kwietnia 23, 2016, 00:57:04 am »
Jesli bylby ktos tak mily i udostepnil kodzik bylbym wdzieczny  :)

Da ktoś koda, bo mi się nie poszczęściło ?

Ja mam jeden na zbyciu, więc napiszcie czy któryś z Was już ma, czy nie, to mu dam swój.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #282 dnia: Kwietnia 23, 2016, 01:04:21 am »
Jesli bylby ktos tak mily i udostepnil kodzik bylbym wdzieczny  :)

Da ktoś koda, bo mi się nie poszczęściło ?

Ja mam jeden na zbyciu, więc napiszcie czy któryś z Was już ma, czy nie, to mu dam swój.
mogłesz też napisać, ze tak słodko jak na prezentacjach to nie jest  :P

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #283 dnia: Kwietnia 23, 2016, 02:29:22 am »
Jesli bylby ktos tak mily i udostepnil kodzik bylbym wdzieczny  :)

Da ktoś koda, bo mi się nie poszczęściło ?

Ja mam jeden na zbyciu, więc napiszcie czy któryś z Was już ma, czy nie, to mu dam swój.

Ja dalej z checia przygarne. W podziece pozwole sie sklepac w sf5  ;)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 23, 2016, 02:41:23 am wysłana przez Legrad »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #284 dnia: Kwietnia 23, 2016, 02:57:29 am »
Ja dalej z checia przygarne.
Ok, poszedł kodzik na PM ;)

Pograłem nieco więcej i biega się wyśmienicie :angel:

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #285 dnia: Kwietnia 23, 2016, 03:23:05 am »
Dzieki wielkie Ryo ale doslownie 7 min temu przyszedl mi kod na maila od Dice.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #286 dnia: Kwietnia 23, 2016, 08:07:27 am »
Jesli bylby ktos tak mily i udostepnil kodzik bylbym wdzieczny  :)

Da ktoś koda, bo mi się nie poszczęściło ?
Ja mam jeden na zbyciu, więc napiszcie czy któryś z Was już ma, czy nie, to mu dam swój.
mogłesz też napisać, ze tak słodko jak na prezentacjach to nie jest  :P
Dzięki Cancer za kodzik 8)
Co najlepsze mój kod przyszedł z opóźnieniem dziś o 3:00. Więc jakby ktoś nie miał to mam aż dwa na zbyciu.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #287 dnia: Kwietnia 23, 2016, 10:01:21 am »
Co to, teraz każda gra będzie miała beta-testy?
W tych testach jest ułamek z kampanii singlowej czy multiplayer, czy co?
PSN ID: WojtqGO

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #288 dnia: Kwietnia 23, 2016, 10:08:38 am »
Tyle co gralem to jest single

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #289 dnia: Kwietnia 23, 2016, 13:17:02 pm »
Co najlepsze mój kod przyszedł z opóźnieniem dziś o 3:00.
Ci co zapisali się do newslettera dostali kody wcześniej, 22. Pozostali 23.

Co to, teraz każda gra będzie miała beta-testy?
Dla mnie bomba.

W tych testach jest ułamek z kampanii singlowej czy multiplayer, czy co?
Połączenie. 3 misje z singla i czasówki. Można chyba jeszcze w becie robić swoje challenge, ale jeszcze nie dotarłem do nich, bo niestety mam bardzo mało czasu na granie :mad:

Pobiegałem dzisiaj też chwilę, wbiłem do drugiej dywizji, pobawiłem się z jedną czasówką. Wraca jeszcze lepszy Mirror's Edge. Jest szybko, płynnie i z gracją. Trzeba po części odblokować ruchy, które były dostępne od początku w jedynce. Miasto daje radę designem i możliwościami biegania. SWOBODA i jeszcze raz SWOBODA. Szuję się, jakby mnie ktoś ze smyczy spuścił. Mogę biegać gdzie chcę, kiedy chcę. Znajdziek trochę jest, ukrytych rzeczy również, co skłania do zaglądania w każdy kąt (już wiem, że nie będę miał niestety czasu, by wszystko znaleźć :mad:) Grafika spoko, ale poza obrębem biegania to porażka niestety i nieoteksturowane bryłki. Uczucie pędu jest genialne, oddychanie Faith rządzi. Spadanie z dachu również.

Jak znajomi wybędą jutro to na spokojnie wszystko jeszcze poobczajam, bo na razie to było krótkie granie na delikatnej pizdce, dzisiaj na kacu, i rozmowa z nimi jednocześnie, więc mało skupienia. We wtorek sobie chyba załatwię pracę z chaty i na zakończenie bety spokojnie od rana popykam.

Podsumowując na razie - dostałem to, na co czekałem z olbrzymim potencjałem na fulla, jak dojdą wszystkie zdolności, gadżety i całe miasto.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #290 dnia: Kwietnia 23, 2016, 13:49:21 pm »
Naprawdę nie wiem gdzieś Ty widział spoko grafikę ;)

Co do reszty sie zgadzam.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #291 dnia: Kwietnia 23, 2016, 14:29:27 pm »
Naprawdę nie wiem gdzieś Ty widział spoko grafikę ;)
Może niedługo połapię jakie szery, jak będę grał już spokojnie ;)

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #292 dnia: Kwietnia 23, 2016, 15:18:21 pm »
Okazało się, że mam kodzik do bety Mirror's Edge Catalyst, a że Windo mi dał to mogę komuś przekazać bo paru osobom się nie poszczęściło.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

el becetol

  • Gość
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #293 dnia: Kwietnia 23, 2016, 16:43:02 pm »
Dzięki, sprawdzę sobie osobiście tę bezgrafę.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #294 dnia: Kwietnia 23, 2016, 17:43:36 pm »
Nie jest źle. Jak ktoś będzie lizał ściany to może psioczyć na grafikę, ale ogólnie jest naprawdę dobrze. Gra ma fajny klimacik, aczkolwiek poprzedniczka bardziej mnie zachwyciła.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #295 dnia: Kwietnia 23, 2016, 18:00:57 pm »
Nie trzeba lizać ścian, zeby zobaczyć packę, brak aliasingu totalny i dziadowskie tekstury.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #296 dnia: Kwietnia 23, 2016, 18:09:27 pm »
Powiem szczerze, że mi brak AA nie rzucił się w oczy. :o A jestem na to uczulony. Tekstury może nie najlepsze, ale nie są tragiczne. Bardzo podobają mi się efekty oświetlenia, a szczególnie kiedy nawierzchnia jest morka.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 23, 2016, 18:11:02 pm wysłana przez BoBaN »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #297 dnia: Kwietnia 23, 2016, 18:13:09 pm »
No mi sie rzucił w oczy. Ale najgorsza i tak jest packa jakby gra chodziła w 720p. Po przełączeniu na Ratcheta sie czuje jakbym zmienił generacje ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #298 dnia: Kwietnia 23, 2016, 18:53:21 pm »
Rachet jest ładniutki, to fakt. Może na PS4.5 Mirror's Edge będzie lepiej śmigał. ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #299 dnia: Kwietnia 23, 2016, 18:59:05 pm »
No tam wystarczy "podnieść rozdzielczość" i włączyć aliasingu No i te tekstury nieszczęsne i bedzie bardzo spoko.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #300 dnia: Kwietnia 23, 2016, 20:02:44 pm »
z moich wyliczeń pikseli wychodzi 900p   :)



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 23, 2016, 20:07:53 pm wysłana przez Wulfen »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #301 dnia: Kwietnia 23, 2016, 20:14:13 pm »
Powiem szczerze, że mi brak AA nie rzucił się w oczy. :o A jestem na to uczulony. Tekstury może nie najlepsze, ale nie są tragiczne. Bardzo podobają mi się efekty oświetlenia, a szczególnie kiedy nawierzchnia jest morka.
Bravia + motion flow ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #302 dnia: Kwietnia 24, 2016, 00:04:42 am »
z moich wyliczeń pikseli wychodzi 900p   :)



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Czyli tak samo jak battlefront a wyglada sporo gorzej.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #303 dnia: Kwietnia 24, 2016, 01:12:54 am »
sporo to mało powiedziane. ta gra to miejscami katastrofa..
(wiem ostatnio nadużywam tego słowa)

el becetol

  • Gość
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #304 dnia: Kwietnia 24, 2016, 01:17:17 am »
Trzeba mieć nieźle rozmytą paćkę na telewizorze żeby nie widzieć ostrych krawędzi.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #305 dnia: Kwietnia 24, 2016, 01:21:24 am »
Trzeba mieć nieźle rozmytą paćkę na telewizorze żeby nie widzieć ostrych krawędzi.
ostre to ja mam nóż i szable..

el becetol

  • Gość
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #306 dnia: Kwietnia 24, 2016, 01:31:39 am »
Trzeba mieć nieźle rozmytą paćkę na telewizorze żeby nie widzieć ostrych krawędzi.
ostre to ja mam nóż i szable..

Szkoda że posty masz tępe

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #307 dnia: Kwietnia 24, 2016, 01:37:08 am »
Trzeba mieć nieźle rozmytą paćkę na telewizorze żeby nie widzieć ostrych krawędzi.
ostre to ja mam nóż i szable..

Szkoda że posty masz tępe
staram sie dostosowywać do rozmówcy

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #308 dnia: Kwietnia 24, 2016, 20:52:02 pm »
Jak miałem hype okrutny na ten tytuł, tak teraz trochę mi wszystko opadło. Sandbox nie do końca mi się podoba, zablokowane umiejętności także. A i samo bieganie lepiej było czuć w pierwszej części, tam był fajny motyw jak Faith przyśpieszała, a teraz jest jakos tak niemrawo. Do tego graficznie po prostu gra nie kosi. Mam nadzieję, że ogarną grę jeszcze, ale póki co Day one zamienił się na kupię kiedyś.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #309 dnia: Kwietnia 25, 2016, 00:10:13 am »
Sandbox nie do końca mi się podoba
Dlaczego? Co konkretnie nie pasuje? Dla mnie jest bomba, bo jest po prostu miliard możliwości.

zablokowane umiejętności także
No w końcu beta.

A i samo bieganie lepiej było czuć w pierwszej części, tam był fajny motyw jak Faith przyśpieszała, a teraz jest jakos tak niemrawo.
Tutaj też jest. Flow się zwiększa przy płynnym bieganie, skoku z coilem itd. Jak pasek dojdzie do końca to wtedy mamy to co w jedynce. Zabrakło jednak starego instant momentum, ale można dzięki R2 przyśpieszyć. Do tego genialne oddychanie (np. po zatrzymaniu kilka wdechów ustami i na koniec ciężki wydech nosem). No poezja dla mnie. Albo zaraz przy restarcie. No i zajebiście mi się podoba, jak np stoimy na krawędzi bilboarda.dachu, spoglądamy na swoje stopy i powoli idziemy do przodu. Kozacko się Faith rusza. Ruchy sę jeszcze smuklejsze niż w jedynce. Cieszy dodanie kolejnej możliwości na poruszanie się, czyli przejście o 90 stopni za winkiel dzięki rurkom na krawędzi.

Do tego graficznie po prostu gra nie kosi
No tu jest bardzo nierówno. Poza głównymi ścieżkami miasto w tle wygląda momentami jak z PSX. Beta w ostatniej dzielnicy potrafi też chrupnąć, ale to tylko w kilku, tych samych miejscach.

Powróciło znów uczucie masterowania czasówek i urywanie kolejnych sekund z czasu. Frajda jak się zauważy nową ścieżkę, spróbuje innej drogi itp. Widać ogrom możliwości. Denerwuje mnie, że nie można wyłączyć pokazywania się podczas rozgrywki czasówek innych graczy i markerów. Na mapie owszem, ale nie znika w tedy z rozgrywki i robi się momentami chaos. Jak się gra bez Runner's Vision to niestety trochę to rozprasza. Cieszy sporo emblemów do odblokowania, teł itp. najs. Poznajdowałem już trochę ukrytych paczek, tak jak w jedynce jak widać logo gry namalowane na ścianie, to znaczy, że gdzieś jest paczka. Powróciły też napisy flamastrem na ścianach, co było historyjką w jedynce.

Ciekawe ile będzie rodzajów misji pobocznych i czy to co jest w becie, to wszystko (dostarczanie paczek, hakowanie bilboardów, pogoń za dronem, rozwalanie wieżyczek). Znajdziek jest sporo i warto zaglądać w każdy kąt. Ciekaw jestem czy się wkradnie monotonia jak w przypadku sandboxów, ale warto pamiętać, ze tutaj największą frajdę sprawia poruszanie się.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #310 dnia: Kwietnia 25, 2016, 15:11:50 pm »
Bardziej mi chodzi o to, że skille mamy zablokowane, w pierwszej części od razu do przodu ze wszystkim co się miało.

A reszta, może po prostu grafika mnie przeraża, scenki chodzą żałośnie i te 900p cholernie jakoś takie niewyraźne. Sam już nie wiem, bety to od dawna dema gier i tutaj nie zachęcają za bardzo :/

Sam nie wierzę, w co piszę...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #311 dnia: Kwietnia 26, 2016, 08:51:59 am »
Bardziej mi chodzi o to, że skille mamy zablokowane, w pierwszej części od razu do przodu ze wszystkim co się miało.
Yep, takie trochę na siłę wrzucenie rozwoju postaci - zabierzmy to co było, niech se odblokowują. No, ale w końcu to reboot, więc jedynka jest w innym wymiarze ;)

może po prostu grafika mnie przeraża, scenki chodzą żałośnie i te 900p
Lepiej nie patrzeć w dal miasta, bo można dostać zawału i pomimo specyficznego art style, niektóre bryły wyglądają tragicznie. Ciekawe, czy aż tak trudno przy tym stylu było zrobić fajne tekstury. Co do tej tekstury podłoża ze żwirem - również powinni zrobić jedną wyjebaną teksturę i kopiować w całym mieście, skoro i tak się powtarza. Dziwne. Scenki potrafią chrupnąć, ale myślę, że to wina bety.

Wczoraj wyszedł jeszcze pacz to bety, bo DICE coś tam sobie testuje, skasowało wyniki z Dashów i na moje pożegnanie z betą przebiegłem sobie jeszcze raz, dobijając do czerwonej ligi i nawet mając czas w pierwszej 7 (gdzie wiem, że mogę przebiec jeszcze szybciej). Pojawiają się natomiast niewyjaśnione czasy (pewnie wykorzystanie bugów), że gracze mają czasy w granicy 43-46 sekund, a tu bang, kolo z pierwszego miejsca 16. Przy okazji aż da się wyczuć chłód zacienionych mejscówek (jak np. Dash w Concrete Canyon), gdzie biegniemy w stronę nasłonecznionej części trasy. Może to dziwne, ale takie samo uczucie chłodu czułem w Zelda: Ocarina of Time przy okazji pobytu w Temple of Time ;]

Jest olbrzymia frajda jak buduje się prędkość i w pewnym momencie biegniemy tak szybko oraz płynnie, że adrenalina (i uczucie orgazmu u mnie ;] ) ładnie daje o sobie znać. No i ciągle jestem pod wrażeniem możliwości oraz dostępnych dróg. Gdy ci się wydaje, że już nie można szybciej, to nagle zauważasz, że przecież mogę spróbować się wybić z tego, pobiec tutaj i skoczyć tutaj. Przyjemność z odkrywania oraz próbowania nowych ścieżek celem ucięcia chociaż kilkunastu setnych z czasu - bezcenne. Oczywiście efekt "jeszcze jednej próby" obecny ostro.

To co najważniejsze czyli gameplay pozostaje dalej fantastyczny, z kilkoma nowościami oraz jeszcze większą zgrabnością i płynnością ruchów. Muzyka to stary dobry Solar Fields, oby było jak najwięcej utworów w fullu. Grafika strasznie nierówna - od genialnych artystycznie miejscówek, rzeczywistych odbić słońca w kałużach oraz światła na poszczególnych, zróżnicowanych powierzchniach, po żwir na glebie i bryły w oddali niczym z Szaraka.

Dzięki becie będzie mi o wiele łatwiej czekać na premierę, bo już wiem co i jak. Pomimo wpadek graficznych - oczywiście łykam bez najmniejszego zastanowienia i już zaczynam czyścić swoje czerwone buty.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #312 dnia: Kwietnia 26, 2016, 09:54:36 am »
Może ten ME i nowy Fajnal to gierki krojone już pod nowe PS4 NEO?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #313 dnia: Kwietnia 26, 2016, 23:03:32 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #314 dnia: Maja 22, 2016, 23:14:40 pm »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #315 dnia: Maja 22, 2016, 23:18:25 pm »
Fajny steelbook, figurka taka se.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #316 dnia: Maja 22, 2016, 23:29:49 pm »
figurka taka se.
Yep, duża, ale rozkurwu nie robi. Milion razy bardziej wolałbym Faith biegnącą po ścianie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #317 dnia: Maja 24, 2016, 22:12:07 pm »

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #318 dnia: Maja 26, 2016, 22:34:18 pm »
Soundtrack obowiązkowy...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Mirror’s Edge Catalyst
« Odpowiedź #319 dnia: Czerwca 01, 2016, 19:53:05 pm »
Od jutra już można grać dzięki EA Access. Daj znać moldar (jeżeli bierzesz triala) czy znaleźli grafikę na budynkach w tle.