Autor Wątek: Sims 3  (Przeczytany 5438 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Tarniak

  • Gość
Sims 3
« dnia: Czerwca 16, 2009, 10:59:08 am »
Wiem, że to gra dla dzieci, kobiet i dewiantów, ale wychodząc poza zaściankowe, stereotypowe myślenie - kto kupił? Kto chciałby się podzielić opinią?
« Ostatnia zmiana: Czerwca 16, 2009, 11:04:18 am wysłana przez Mr_Zombie »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Simz 3
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 16, 2009, 11:03:25 am »
Przeca ty jesteś fanem, to ty powinieneś podzielić się opinią z nami :-D

Tarniak

  • Gość
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 16, 2009, 11:10:25 am »
No ja już swoją kopię mam, ale wolę kiedy ktoś pisze jakieś bzdury i można się kłócić. ;]

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 16, 2009, 11:41:06 am »
Ja wiem, że na Wii/DS jest dużo Babyz, Dogz i Catz, ale to są Simsy, nie Simzy :P

Więc jako że jestem dewiantem (mam nawet konto na deviantART :P) mogę się podzielić opinią.

Po pierwsze, największa zmiana, jaką wprowadzono do gry, czyli otwarte miasto - Simy nie są już ograniczone tylko do własnego mieszkanka, mogą w każdej chwili wyjść do sąsiadów, wyjść na miasto, do sklepu, do parku, na plażę, gdzie tylko chcą. To wszystko bez żadnego ekranu ładowania - wystarczy oddalić kamerę i już.
Co najlepsze, całe miasto żyje - Simy, którymi aktualnie nie sterujemy nie stoją w miejscu i nie czekają, aż znowu gracz do nich wróci, tylko żyją własnym życiem (przez to jest trochę skopany sam interfejs z wyborem "aktywnej rodziny", ale da się to przeżyć). Ba, podczas gdy gracz zajmuje się jedną rodziną, w innej może dojść do romansów, konfliktów, ślubów, rozwodów, śmierci, narodzin dzieci czy nawet wyprowadzki (mi się to jeszcze nie zdarzyło, bo nie maiłem czasu dużo grać, ale ponoć simy mogą się wyprowadzać z miasta a na ich miejsce mogą wprowadzać się nowi simowie). Dodatkowo, w przeciwieństwie do Sims 2, gdzie wiek zmieniał się tylko tym Simom, którymi aktualnie sterowaliśmy, tutaj całe miasto się starzeje. W efekcie może dojść do tego, że gdy zmienimy aktywną rodzinę, a potem po pewnym czasie wrócimy do poprzedniej, możemy zastać coś zupełnie innego, niż zostawiliśmy ;).

Na szczęście, jeżeli ktoś nie chce, by miasto żyło swoim życiem, albo by simy się starzały, twórcy dali możliwość wyłączenia obu tych opcji. Dodatkowo w opcjach można zmienić długość życia Simów (maksymalnie to chyba 900) więc nie ma sytuacji, jak w Sims 2, gdzie bez używania kodów (bo o ile dobrze pamiętam, tylko za ich pomocą można było wyłączyć starzenie się) Simy dorastały z prędkością światła i nie dało się nimi tak naprawdę nic zrobić.

Poprawie uległy również współczynniki nastroju. Raz, że wyrzucono komfort i otoczenie (nie pamiętam, czy było to w Sims 2) a dwa, teraz większość współczynników napełnia się szybciej. Nie pamiętam, jak było w Sims 2, ale tutaj np. zjedzenie czegoś na szybko zapełnia w całości współczynnik najedzenia - haczyk polega na tym, że współczynnik ten za to spada szybciej, niż jakby nakarmić Sima porządnym obiadem. Dzięki takim zabiegom jest jednak łatwiej przywrócić Sima do porządnego stanu. Na plus należy zaznaczyć też, że gra pokazuje, ile czasu zostało (w Simo-godzinach), zanim np. Sim padnie ze zmęczenia, albo puści mu pęcherz; również przy wykonywaniu różnych czynności, które kończą się w odpowiednim momencie, gra wyświetla, o której się one zakończą, więc gracz ma pełną kontrolę nad tym, co i kiedy ma się wydarzyć.

Niestety, Simy wciąż się ślamazarzą przy wykonywaniu czynności i mimo wszystko na całą poranną procedurę (pościelenie łóżka, wykąpanie się, zjedzenie, załatwienie potrzeb), którą normalny czlowiek może wykonać w ciągu nawet 15-20min, Simy poświęcają około 2 godzin :/.

Ogólnie wprowadzono sporo usprawnień w mechanice gry, dodano sporo nowych interakcji (można np. zamiast iść na siłownie uprawiać jogging; jeżeli Sim jest dobry w technice, może sam usprawniać przedmioty w domu itp.), dano możliwość wybrania, co się robi w pracy (można pracować ciężko, odpoczywać, bawić się z kolegami, pomagać szefowi itp itd) itp itd. Do tego Simy dostały w swoje posiadanie komórki - głównie służą one do komunikowania się między sobą (ponieważ teraz można wyjsć na miasto, więc telefon stacjonarny nie wystarcza), ale można przez nie dostawać też różne zlecenia (np. jeżeli jesteś dobrym kucharzem to ktoś prosi cię o przygotowanie jakieś potrawy) czy też robić fotki (i zawieszać je na ścianie ;P).

Zmieniły się również mechanizm życiowych celów. W zależności od sytuacji pojawiają się nowe pomniejsze pragnienia życiowe - gracz może zachować sobie 6 z nich i w dowolnym momencie je wykonać (są to różne czynności, od np. pogadania z jakimś Simem, po kupno jakeigos przedmiotu, nauczenie się czegoś, wysłania pienędzy na fundację charytatywną itp itd). Za wykonanie pragnień oczywiście poprawia się nastrój Sima + dostaje on punkty. Za punkty można kupować sobie specjalne perki typu żelazny pęcherz (można zapomnieć o kiblu), płodność (większa szansa na duże potomstwo :P), zwiększenie szybkości uczenia się itp itd. Dodatkowo każdy Sim ma jeden duży życiowy cel, który wybierany jest przy tworzeniu Sima - go jeszcze nie udało mi się spełnić, więc nie wiem, co daje ;).

Jeżeli chodzi o tworzenie Simów, tutaj jest kilka rzeczy na plus, i kilka na minus. Na minus przede wszystkim to, że gra daje dużo mniejsze możliwości w tworzeniu Simów. Na początku myślałem, że to tlyko mi się wydawało, że Sims 2 miał więcej opcji, ale po zobaczeniu innych for okazało się, że to prawda. Nie wiem czemu EA wywaliła część opcji :/. Do tego jest dużo mniej ubrań, fryzur i innych tego typu pierdół (ale to jest zapewne związane z tym, że jak ktos chce, może sobie na biężąco kupować rzeczy ze sklepu EA - oczywiście za prawdziwe pieniądze).
Na plus za to należy dać to, że Simy wyglądają mniej kreskówkowo (chociaż wciąż nie jest to poziom realistyczny :P) oraz to, że można sobie dowolnie zmieniać kolory włosów (w tym kolor pasemek, kolor końcówek, odrostów itp.) oraz kolory i wzory ubrań. Ogólnie tyczy się to wszystkich przedmiotów w grze - wszystkie przedmioty mają jakieś predefiniowane kolory i wzory, ale w każdej chwili można to zmienić; każdy przedmiot (mebel/ubrania) podzielony jest na poszczególne części, którym można z osobna nadawać wzory (z zestawu, który jest naprawdę spory + można tworzyć własne) oraz kolory (tu już pełna dowolność). Nie muszę dodawać, jak bardzo to pomaga w budowaniu domu - nie ma już sytuacji w stylu "łee... chcę zrobić dom w stylu biało-czarnym a nie ma w takich kolorach fajnych szafek" ;P.
Dodatkowo przy tworzeniu Sima nadajemy mu cechy charakteru. I tu są różne, od zwykłych (typu przyjazny, lubi komputery, nie przepada za sztuką), po naprawdę wykręcone (nie lubi przyrody - wówczas Sim NAPRAWDĘ źle się czuje, gdy jest na zewnątrz, kleptoman - Sim może kraść :P, szaleniec - może np. zacząć łowić ryby w basenie ;D, itp).

Ogólnie (bo na razie nie chce mi się już pisać :P), nie jest to rewolucja, jak było w przypadku Sims1 -> Sims2, ale naprawdę dobra ewolucja. Zniknęło niestety sporo fajnych patentów z Sims 2 (np. teraz już w ważnych życiowych chwilach nie włacza się filmik :(), nie ma oczywiście rzeczy, które były obecne w dodatkach (czyt: znowu nie można sobie kupić psa :/), no i EA ograniczyła liczbę mebli i ciuchów na rzecz możliwości dokupienia ich sobie ze sklepiku (w którym ceny są cholernie spore - ponoć za 4 zestawy mebli można dać nawet około 40$ o_O), ale za to doszło sporo nowych fajnych rzeczy + poprawiono sporo wkurzających rzeczy z przeszłości.

Ogólnie, jak ktoś lubi Simy - brać na 100%. Jak ktoś nie lubi, to pewnie i tak nie polubi, bo wciaż będzie uważał, że to gra dla dzieci, bab i dewiantów :P.


EDIT: Fak, to ja się tu rozpisuję, bo myślałem, że jeszcze nie kupiłeś i chciałeś się dowiedzieć o nowych patentach, a tu się okazuje, że masz swoją kopię  :mad:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 16, 2009, 11:43:17 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Tarniak

  • Gość
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 16, 2009, 11:55:53 am »
Cytuj
Ja wiem, że na Wii/DS jest dużo Babyz, Dogz i Catz, ale to są Simsy, nie Simzy
Oj wiem, chciałem żeby było zabawniej.

Cytuj
EA ograniczyła liczbę mebli i ciuchów na rzecz możliwości dokupienia ich sobie ze sklepiku (w którym ceny są cholernie spore - ponoć za 4 zestawy mebli można dać nawet około 40$ o_O),
Wolę jednak mikropłatności od pełnych dodatków. W każdym razie to jakaś cena z kosmosu. Ja tam sobie kupiłem za to darmowe doładowanie 12Euro, 8 szmat, ze 2 przedmioty użytkowe, 3 fryzury i jeszcze mi zostało. Inna sprawa, że mało rzeczy póki co jest do kupienia. Dodatkowo, za frajer możesz ściągać gotowe domki, meble w różnych opcjach kolorystycznych i simów zrobionych przez community.

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwca 16, 2009, 12:20:18 pm »
Fuck, chętnie bym zagrał, ale mój laptop chyba nie pociągnie. :/

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 16, 2009, 12:39:32 pm »
A ściągnęliśta 'nagiego pacza', który był już przed premierą? :cool:

Tarniak

  • Gość
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 16, 2009, 13:36:31 pm »
A ściągnęliśta 'nagiego pacza', który był już przed premierą? :cool:
Tak, ale raczej dlatego, że wkurza mnie ta cenzura. Głupio to wygląda, chociaż w zasadzie nieocenzurowane skiny też są przekomiczne - ale taki urok :). Są już za to dużo lepsze mody - poprawiające tekstury i krągłości modeli albo no-intro patch (nie można skipować ręcznie początkowej reklamy EA, więc całkiem przydatna sprawa).

Fuck, chętnie bym zagrał, ale mój laptop chyba nie pociągnie. :/
Jak masz x3100 wbudowane to pójdzie. Sam mam to GMA i w oczekiwaniu na kartę idzie nieźle w 1280 i na średnich detalach + wysokich detalach skinów. Nie gra się super komfortowo, ale mnie pasuje - inna sprawa, że na kartę trzeba poczekać. Kapowacie gra się na panoramicznych panelach 16:10, bo jedyna rozdziałka, która nic nie rozciąga to 1440x900, a to już dość wymagająca rozdzielczość. W efekcie, przełączyłem w monitorze na 4:3 i gram z pierduknymi paskami po obu stronach, coś za coś. :cool:

Gdyby ktoś się zdecydował na tą cudowną grę dla świnek morskich, kobiet i dzieci to www.modthesims.info. I pamiętajcie o sklepiku EA.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwca 17, 2009, 00:48:27 am »
Jakby ktoś był zainteresowany, ciekawy blog (fotoopowieść) ze świata Sims 3: Alice and Kev.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

lupinator

  • Gość
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwca 19, 2009, 00:48:27 am »
Dobrze przeczytałem, że starzenie się sima można całkowicie wyłączyć i cieszyć się jednym w nieskończoność, jak to miało miejsce w pierwszej części?

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwca 19, 2009, 00:53:22 am »
Tak. Tym razem na szczęście ktoś poszedł po rozum do głowy i wpadł na to, że nie każdemu musi się podobać fakt, iż młody pełny życia Sim po kilkunastu dniach staje się skostniałym dziadkiem.
Z tym, że przy wyłączonym starzeniu się jest ten problem, że wówczas dzieciaki też nie rosną (tyczy się to również niemowlaków). Oczywiście można wymusić urodziny dzieciaka kupując mu tort urodzinowy - ale na to wpadnie tylko gracz (NPC w ogóle nie korzystają z kasy i nic nie kupują; raz odwiedziłem matkę mojego dziecka i nawet nie kupiła niemowlakowi kołyski - gdy przyszedłem dziecko leżało na podłodze :mad:); jeżeli sąsiedzi zachcą mieć dziecko, to dopóki gracz im nie pomoże, będą bawić się z niemowlakiem do końca życia ;P.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 19, 2009, 01:02:41 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

lupinator

  • Gość
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwca 19, 2009, 01:13:11 am »
Tak. Tym razem na szczęście ktoś poszedł po rozum do głowy i wpadł na to, że nie każdemu musi się podobać fakt, iż młody pełny życia Sim po kilkunastu dniach staje się skostniałym dziadkiem.
Z tym, że przy wyłączonym starzeniu się jest ten problem, że wówczas dzieciaki też nie rosną (tyczy się to również niemowlaków). Oczywiście można wymusić urodziny dzieciaka kupując mu tort urodzinowy - ale na to wpadnie tylko gracz (NPC w ogóle nie korzystają z kasy i nic nie kupują; raz odwiedziłem matkę mojego dziecka i nawet nie kupiła niemowlakowi kołyski - gdy przyszedłem dziecko leżało na podłodze :mad:); jeżeli sąsiedzi zachcą mieć dziecko, to dopóki gracz im nie pomoże, będą bawić się z niemowlakiem do końca życia ;P.
Ok, dzięki za odpowiedź. Z chęcią sprawdzę trzecie Simsy, kiedy tylko dorwę jakiegoś kompa dobrego.

Tarniak

  • Gość
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwca 19, 2009, 01:14:10 am »
To jest w ogóle "major improvement" względem części drugiej. W Sims 2, społeczność miasta nie ewoluoowała. Mówiąc krótko, dzieci na zawsze pozostawały dziećmi, a kobiety się nie starzały (miało to swoje plusy 8)). Nieźle się zdziwiłem kiedy porzuciłem moją ciężarną żonę, po czym odwiedzając ją po kilku tygodniach, w kołysce leżało dziecko. Kilka dni później biegało już po ganku. Świetna sprawa. O dziwo, prowadziłem się chyba z bardzo kumatymi kobietami, bo dziecko miało kołyskę. :cool: :lol:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwca 19, 2009, 01:31:38 am »
:O
Ja musiałem specjalnie zmienić rodzinę, żeby kupić dziecku kołyskę oraz zabawki, inaczej, jak już pisałem, leżało na podłodze (gdy po raz pierwszy odwiedziłem swoją kobietę to dziecko w ogóle leżało na trawniku...). Wydawało mi się, że Simy, nad którymi gracz nie ma kontroli, mają jakoś zaimplementowane, by nie wydawać pieniędzy.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 19, 2009, 01:35:00 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Tarniak

  • Gość
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwca 19, 2009, 01:43:20 am »
Ona mieszkała ze mną, ale była zmuszona się wyprowadzić, więc może w domu do którego się wprowadziła była domyślnie ustawiona kołyska. Sam nie wiem.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwca 19, 2009, 08:30:57 am »
A czy simy już mogą wychodzić z basenu bez drabinki?

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwca 19, 2009, 11:00:15 am »
Tak, w końcu się nauczyły wychodzić z basenu bez drabinki. Wprawdzie zajęło im 9 lat, żeby się tego nauczyć, ale to zrobiły ;D.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwca 19, 2009, 12:33:37 pm »
Tak, w końcu się nauczyły wychodzić z basenu bez drabinki.
Szkoda. Nie kupuję tej gry. :-(

lupinator

  • Gość
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwca 23, 2009, 23:45:37 pm »
Piractwo The Sims 3 skoncentrowane w Chinach... i Polsce (+ to, że piraci pobierają tak naprawdę "demo")

http://www.gram.pl/news_8gniJOi2_Piractwo_The_Sims_3_skoncentrowane_w_Chinach_i_Polsce.html

Tarniak

  • Gość
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwca 23, 2009, 23:50:58 pm »
Ja tam wypróbowałem przed kupnem trefne "demo" i to pieprzenie o niezwykle ograniczonym contencie mogą sobie wsadzić wiadomo gdzie. Miasto dostało dorzucone po premierze (szału nie ma), społeczność tworzy tylko wariacje podstawowych przedmiotów, a DLC... to DLC. Myślę, że osoba X obejdzie się bez nowej kiecki. Zresztą i tak do czasu, bo od The Sims 1 prężnie działa modthesims.info, które już obrodziło w darmowy stuff (a ile tego jest do dwójki...)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwca 24, 2009, 00:08:03 am »
Nie to, żebym coś mówił, ale drugie miasto - ba, wszystkie 4 zestawy mebli i w ogóle wszystkie przedmioty do kupienia w sklepiku EA - są dostępne na torrentach... Także akurat gadanie o "wersji demo, bo piraci nie mają dostępu do zawartości sklepu" EA naprawdę powinna sobie darować. Nie mówiąc już o tym, co już tarniak napisał, że moderzy prężnie biorą się do roboty i wkrótce (o ile EA w jakiś sposób tego nie ukróci - w końcu mieliby w tym interes) pewnie powstaną nowe, wymyślne przedmioty do gry stworzone przez graczy.

Oczywiście, nie usprawiedliwiam tutaj piractwa, bo faktycznie trochę wstyd, że nas wymieniają, chociaż sam przyznam, że z wersji "demo" skorzystałem. Jakoś nie bardzo paliło mi się na kupowanie kota w worku nie wiedząc, jak gra będzie chodzić na moim laptopie (w pamięci miałem zarówno Sims 1 jak i Sims 2, które potrafiły na początku zaszokować wymaganiami).

Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #21 dnia: Lipca 11, 2009, 15:34:17 pm »
Yup, są już nawet Ulitimate Edition które są aktualizowane co chwila z najnowszym stuffem(przynajmniej na blackcats)

Grałem chwilę, nie podoba mi się, wszystko trwa strasznie długo i jakoś tak jest nudno. I są problemy ze zmienianiem prędkości. Fajny pomysł z życiowymi aspiracjami. Moja siostra jest za to zachwycona.

Tarniak

  • Gość
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #22 dnia: Lipca 11, 2009, 18:40:42 pm »
Problem z prędkościami jest rozwiązany w patchu do legalnej wersji.

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #23 dnia: Lipca 12, 2009, 13:28:17 pm »
Mam tego patcha.

Tarniak

  • Gość
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #24 dnia: Lipca 12, 2009, 13:38:01 pm »
A ten drugi, istotny element?

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #25 dnia: Lipca 12, 2009, 13:58:09 pm »
Sorry nie kojarzę słowa "legalne" więc wolałem pominąć. :eek:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Sims 3
« Odpowiedź #26 dnia: Lipca 12, 2009, 16:45:24 pm »
A jeżeli gra wg Ciebie jest wciąż za wolna, od tego są mody:
http://www.modthesims.info/download.php?t=354281 <-- trzy wersje przyspieszające drugi tryb prędkości z 3.0 na 6.0/9.0/15.0, a trzeci z 20.0 na 25.0/30.0/40.0.
Pomaga ;)
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.