Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 593806 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #840 dnia: Sierpnia 18, 2010, 16:34:46 pm »
Mam nadzieję, że udostepnią betę multiplayer'a szerszej publiczności  :roll:
a ja ze tym z plusa :P

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #841 dnia: Sierpnia 18, 2010, 16:56:06 pm »
Ci z plusem i tak pewnie wcześniej ją dostaną :P

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #842 dnia: Sierpnia 18, 2010, 17:06:54 pm »
Ci z plusem i tak pewnie wcześniej ją dostaną :P
ta jak ostatnio mafie 2dni wczesniej :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #843 dnia: Sierpnia 18, 2010, 17:07:55 pm »
Szacun dla szarych śmiertelników :P
Dobrze wam tak  :lol:

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #844 dnia: Sierpnia 18, 2010, 18:44:52 pm »
Lubię multi KZ2, ale i ja muszę przyznać, że mapy wyglądają po prostu ch**owo. Przemyślane jako tako są, ale ten betonowo-stalowy, grubo ciosany styl mi się nie podobał od samego początku. Jest do bólu monotonny i denny.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #845 dnia: Sierpnia 18, 2010, 18:58:14 pm »
Lubię multi KZ2, ale i ja muszę przyznać, że mapy wyglądają po prostu ch**owo. Przemyślane jako tako są, ale ten betonowo-stalowy, grubo ciosany styl mi się nie podobał od samego początku. Jest do bólu monotonny i denny.

A już się bałem, że jestem osamotniony w tym poglądzie. ;)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #846 dnia: Sierpnia 18, 2010, 19:06:31 pm »
Lubię multi KZ2, ale i ja muszę przyznać, że mapy wyglądają po prostu ch**owo. Przemyślane jako tako są, ale ten betonowo-stalowy, grubo ciosany styl mi się nie podobał od samego początku. Jest do bólu monotonny i denny.

A już się bałem, że jestem osamotniony w tym poglądzie. ;)

Znacie się na mapach do multi jak ślepy na zegarku :P ;)
K3 to nie jest The Lost Guardian, Okami czy BioShock - mapa ma być funkcjonalna, a nie stanowić spełnienie Waszych estetycznych wyobrażeń!

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #847 dnia: Sierpnia 18, 2010, 19:22:23 pm »
Gdyby tekstury były bardziej ostre, to myślę, że to wszystko by nawet wyglądało. Ale kiedy jeden kleks goni drugiego, to koniec końców wygląda to gorzej od korytarzy w doomie 1 i 2.

W ogóle w KZ wszystko jest tak toporne, proste i duże, jakby Helghan był zaludniony przez jakąś upośledzoną umysłowo rasę ludzką. Do dnia dzisiejszego nie jestem w stanie się przekonać do tego stylu.
No ale miód z gry mi to jako tako rekompensował :P

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #848 dnia: Sierpnia 18, 2010, 19:26:21 pm »
Dlatego ja liczyłem, że w KZ3 będziemy zwiedzać zupełnie inne miejscówki. Liczyłem na dżungle, roślinność i zupełnie inną kolorystykę. Wiem, że jakaś tam dżungla ma być, ale po art work'ach widać iż mało będzie mieć wspólnego z normalną dżunglą. Widocznie silnik KZ2/3 nie pozwala na takie bajery.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #849 dnia: Sierpnia 18, 2010, 19:31:36 pm »
Dlatego ja liczyłem, że w KZ3 będziemy zwiedzać zupełnie inne miejscówki. Liczyłem na dżungle, roślinność i zupełnie inną kolorystykę. Wiem, że jakaś tam dżungla ma być, ale po art work'ach widać iż mało będzie mieć wspólnego z normalną dżunglą. Widocznie silnik KZ2/3 nie pozwala na takie bajery.
Imo z niespodziankami odnośnie miejscówek wyskoczą nieco później.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #850 dnia: Sierpnia 18, 2010, 21:33:32 pm »

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #851 dnia: Sierpnia 18, 2010, 22:31:40 pm »
No, te nowe screeny nastrajają optymistycznie. Poprawili wygląd wszystkiego, zachowując klimat. Najs.
Jeżeli wszystko nie będzie tak zblurowane i "za mlekiem" jak w KZ2, to chyba nawet gra mi się spodoba wizualnie :D

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #852 dnia: Sierpnia 18, 2010, 22:57:34 pm »
No, te nowe screeny nastrajają optymistycznie. Poprawili wygląd wszystkiego, zachowując klimat. Najs.
Jeżeli wszystko nie będzie tak zblurowane i "za mlekiem" jak w KZ2, to chyba nawet gra mi się spodoba wizualnie :D
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=22866108&postcount=1

Tu raczej nie zblurowana, right? :>

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #853 dnia: Sierpnia 19, 2010, 00:24:43 am »
No, to tym właśnie mówię :D Jest soczyście :D Tak powinien wyglądać KZ2.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #854 dnia: Sierpnia 19, 2010, 08:34:15 am »
Gdyby tekstury były bardziej ostre, to myślę, że to wszystko by nawet wyglądało. Ale kiedy jeden kleks goni drugiego, to koniec końców wygląda to gorzej od korytarzy w doomie 1 i 2.
acha. no tak. jest na sali doktor?

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #855 dnia: Sierpnia 19, 2010, 10:05:47 am »
Zjebali sprawe z MOVE  :mad: Ta gra mogla byc genialna gdyby celownik poruszal sie wraz z kamera, ale nie wymyslili takie cos  :evil: :evil: :evil:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #856 dnia: Sierpnia 19, 2010, 10:26:10 am »
Może zmienią to do premiery. W takiej formie gra pod Move będzie niegrywalna.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #857 dnia: Sierpnia 23, 2010, 12:23:31 pm »
Zbiorcze info nt. multi:

Cytuj
Boost currently is not in the game
Max player count changed from 32 to 24
There possibly could be a ping indicator
Friendly fire is on by default
Spawning system has been overhauled completely
Warzone will be back
Jetpacks are pick-ups
Melee counter being considered
No weapon customization/attachments
Party System
Each base has 2 mechs
Details confirmed by Seb Downie - http://tiny.cc/02lh9

There will be 2 new game modes alongside Warzone, Operations and Guerrilla Warfare
Matchmaking is overhauled
Squad rewards
Multiplayer is story driven
There are five different careers/classes.
There are six weapons per career.
You can rank up and earn unlock points to select abilities and weapons.
MVP will have his/her own cutscene
Revamped killzone.com
Longer trailer coming soon
Other details courtesy of NeoGAF - http://tiny.cc/6cplm

Guerrilla Warfare
-Team Deathmatch
-More close quarter combat
-Small Maps
-Added due to popular demand
Operations
-Objective/story based mode
Dynamic Spawn System
-Spawn near combat but not in combat
-All base classes unlocked from the beginning
-45 ranks instead of 15
-XP can be used to buy abilities/misc

Details confirmed by Gamespot intervew - http://tiny.cc/02lh9

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #858 dnia: Sierpnia 23, 2010, 13:26:58 pm »
Jak wywalą assaulta to może byc nieźle.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #859 dnia: Sierpnia 23, 2010, 14:30:26 pm »
-45 ranks instead of 15
Super ...

A bedzie mozna grac sniperem od lvl 1?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #860 dnia: Sierpnia 23, 2010, 14:40:35 pm »
-45 ranks instead of 15
Super ...

A bedzie mozna grac sniperem od lvl 1?
Cytuj
All base classes unlocked from the beginning
Czyli jeśli się zalicza do base to tak.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #861 dnia: Sierpnia 24, 2010, 08:50:35 am »
Killzone 3 grany za pomocą MOVE:


Jakoś tak... dziwnie to wygląda. No i SNAP przy aimowaniu... kaleczy to cały sens MOVE jako "bardziej precyzyjnego urządzenia". Może da się to wyłączyć.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 985
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #862 dnia: Sierpnia 24, 2010, 09:10:27 am »
Jak to było już wałkowane, mogliby zrobić synchronizację, bo tak to lipa. Swoją drogą można będzie grać online za pomocą move ?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #863 dnia: Sierpnia 24, 2010, 14:54:45 pm »
Mam wrażenie że granie na move znacznie uprości grę.  I tak jak napisał Maertin..dziwnie to wygląda, te machanie bronią trochę komicznie nawet. No ale..jest jak jest, ja i tak będę grał na padzie.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 24, 2010, 14:57:25 pm wysłana przez Solid Snake 1989 »

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #864 dnia: Sierpnia 24, 2010, 18:47:24 pm »
Na bank będzie to można wyłączyć. To tak jak auto aim w bioshocku albo uproszone celowanie w U2,

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #865 dnia: Sierpnia 24, 2010, 19:00:16 pm »
Dobrze to wygląda. Jeszcze tylko możliwość regulacji strefy, poza którą celownik nie wychodzi, tylko od razu obraca całą głową i będzie super :)

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #866 dnia: Sierpnia 24, 2010, 19:32:44 pm »
headtracking i cześć  ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #867 dnia: Sierpnia 24, 2010, 19:41:21 pm »
Dobrze to wygląda. Jeszcze tylko możliwość regulacji strefy, poza którą celownik nie wychodzi, tylko od razu obraca całą głową i będzie super :)

Dokładnie. Zmniejszyć tą strefę i będzie ekstra :D

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #868 dnia: Sierpnia 24, 2010, 20:50:41 pm »
Zapożyczone z OFP/ArmA widzę :) I dobrze by było jakby także zaimplementowano możliwość przełączania się między pokazanym na tym filmiku 'free lookiem' a standardowym widokiem z celownikiem na środku ekranu.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #869 dnia: Sierpnia 25, 2010, 16:48:07 pm »
Wole zwykłe sterowanie

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #870 dnia: Sierpnia 27, 2010, 07:53:55 am »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #871 dnia: Sierpnia 28, 2010, 13:40:45 pm »
Wrażenia z Gamescon:
http://www.killzone.com/kz/news.psml?kz ... ws+Roundup

Cytuj
    * Killzone 3 Presentation Details Multiplayer Features and Goals - EL33Tonline.com

    Flying around and raining death down on players below looks quite satisfying, as does ambling around in a mech suit and destroying anyone foolish enough to cross your path – Oliver Snyders, EL33Tonline.com

    * Killzone 3 Multiplayer Hands-On Preview - G4TV.com

    Intense, gorgeous and the controls felt especially tight and smooth Jake Gaskill, G4TV.com

    * Killzone 3 Preview - GamePro.com

    Guerrilla seems to be on the right path to delivering a solid multiplayer offering that will keep PS3 owners busy for quite sometime Andy Burt, GamePro.com

    * Killzone 3 Multiplayer Hands-On - GameSpot.com

    Killzone 3 looks great, and the Phyrrus City map we played was full of detail Mark Walton, GameSpot.com

    * Killzone 3 Multiplayer and PlayStation Move Preview - IGN.com

    Overall Killzone 3's multiplayer is looking even better than the last, and the last was damn good Anthony Gallegos, IGN.com

    * We're Back in the Zone Again - NowGamer.com

    Exoskeletons, jetpacks and minidrones; yeah, we'll definitely be able to live without COD for a while Gavin Mackenzie, NowGamer.com

    * Interview: Killzone 3 Multiplayer Designer Dan Nanni - VG247.com

    The multiplayer in Killzone3 is going to be big business. Really big busines Johnny Cullen, VG247.com

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #872 dnia: Sierpnia 29, 2010, 22:03:07 pm »
Gostek na filmie z linku sam przyznał, że gracze przyzwyczajeni do grania na padzie, po spróbowaniu move wróca do grania na padzie. To było do przewidzenia. :]

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #873 dnia: Sierpnia 29, 2010, 22:07:00 pm »
Eh, a wystarczylo zsynchronizowac kamere z celownikiem i do pada by nikt nie wrocil ;\

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #874 dnia: Sierpnia 29, 2010, 22:09:58 pm »
Oni chcą tylko zachęcić do grania tych co się joypada boją.  :lol:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #875 dnia: Sierpnia 29, 2010, 22:24:13 pm »
IMO tak ich nie zacheca ;/

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #876 dnia: Sierpnia 31, 2010, 08:48:56 am »
Krótki filmik z MP:
http://www.killzone.com/kz/news.psml?kz_news_article=Behind+the+Scenes+at+Gamescom&kz_news_page=0

Widać już, na czym polega umiejętność medyka - jeśli nie zostanie dobity, to może się "odrodzić" tam gdzie oberwał.
HP szybciej się odnawia bo otrzymywaniu obrażeń, a przy okazji widać, że mniej dmg trzeba zadać by kogoś zabić. Respawn chyba skrócony został do 5 sekund.
Fajnie wygląda skręcanie karku snajperowi w kamuflażu. xD
Natomiast mapka zapowiada się świetnie. :grin:
Czekam na więcej szczegółów. :D

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #877 dnia: Sierpnia 31, 2010, 17:54:27 pm »
Krótki filmik z MP:
http://www.killzone.com/kz/news.psml?kz_news_article=Behind+the+Scenes+at+Gamescom&kz_news_page=0

Widać już, na czym polega umiejętność medyka - jeśli nie zostanie dobity, to może się "odrodzić" tam gdzie oberwał.
HP szybciej się odnawia bo otrzymywaniu obrażeń, a przy okazji widać, że mniej dmg trzeba zadać by kogoś zabić. Respawn chyba skrócony został do 5 sekund.
Fajnie wygląda skręcanie karku snajperowi w kamuflażu. xD
Natomiast mapka zapowiada się świetnie. :grin:
Czekam na więcej szczegółów. :D
Idziemy w kierunku MW2, BC2... mega fail! Nadzieja w Resistance 3.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #878 dnia: Sierpnia 31, 2010, 18:03:35 pm »
Bardzo dobrze, że wystarczy mniej obrażeń- w dwójeczce czasem pakowaliśmy jak do czołgów w przeciwników.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #879 dnia: Sierpnia 31, 2010, 20:25:22 pm »
Bardzo dobrze, że wystarczy mniej obrażeń- w dwójeczce czasem pakowaliśmy jak do czołgów w przeciwników.
Zgadzam sie, dobrze ze to poprawili, ale najważniejsze jest to ze poprawili ten lag w sterowaniu, no i wydaje sie być bardziej precyzyjne.