Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 599176 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #760 dnia: Lipca 13, 2010, 18:50:44 pm »
dlaczego niby miałbym się przestawiać?
Jak odpalasz jakąś grę, to chyba chcesz by różniła się od pozostałych a nie była ich klonem.. no nie?
To tak jakby teraz wypuścili nowe Virtua Fighter ze sterowaniem z Tekkena, bo większość graczy je lubi  :roll:

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #761 dnia: Lipca 13, 2010, 18:58:04 pm »
Tzn na siłę utrudniac sterowanie, by np. strzał umieścic pod jakimś egzotycznym przyciskiem to głupota.

Ogólnie, sterowanie w każdej grze im łatwiejsze i bardziej intuicyjne tym lepiej dla gry. Nienawidzę kiedy ten element jest komplikowany niepotrzebnie.
Bardzo podobał mi się z kolei klimat i odczuwalny ciężar postaci, dlatego jeśli tego ma nie byc to lipa.

1man1jar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #762 dnia: Lipca 13, 2010, 19:10:15 pm »
dlaczego niby miałbym się przestawiać?
Jak odpalasz jakąś grę, to chyba chcesz by różniła się od pozostałych a nie była ich klonem.. no nie?
To tak jakby teraz wypuścili nowe Virtua Fighter ze sterowaniem z Tekkena, bo większość graczy je lubi  :roll:
Nie da się przenieść sterowania z bijatyki do bijatyki z przyczyn oczywistych i nawet nie ma o czym dyskutować, chyba, żę ktoś nie widzi różnicy między HK, LK a LK, RK. Inne też mają na przycisku blok. Tadam. :roll: Natomiast we wszystkich FPSach jest to samo, więc po co zmieniać coś co jest dobre tylko dlatego żeby było inne i wyróżniające? Może niech producenci klawiatur zaczną zmieniać umiejscowienie klawiszy na klawach QWERTY, bo się robi nudno już. ;)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #763 dnia: Lipca 13, 2010, 23:57:55 pm »
Cytuj
Zrezygnowali z "dołującego" klimatu helghańskich miast, bo na wojnie ma być ładnie i jasno..
Przeciez bedziesz mial tez lvl'e podobne do jedynki, na samym poczatku gry.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #764 dnia: Lipca 14, 2010, 15:36:14 pm »
Tzn na siłę utrudniac sterowanie, by np. strzał umieścic pod jakimś egzotycznym przyciskiem to głupota.

Ogólnie, sterowanie w każdej grze im łatwiejsze i bardziej intuicyjne tym lepiej dla gry. Nienawidzę kiedy ten element jest komplikowany niepotrzebnie.
Bardzo podobał mi się z kolei klimat i odczuwalny ciężar postaci, dlatego jeśli tego ma nie byc to lipa.
Tak, to jeden z elementów serii. Jak nagle by postać miała szurać obcasem po podłożu niczym Duke na sterydach to nie byłoby już to samo. 

dlaczego niby miałbym się przestawiać?
Jak odpalasz jakąś grę, to chyba chcesz by różniła się od pozostałych a nie była ich klonem.. no nie?
To tak jakby teraz wypuścili nowe Virtua Fighter ze sterowaniem z Tekkena, bo większość graczy je lubi  :roll:
Nie da się przenieść sterowania z bijatyki do bijatyki z przyczyn oczywistych i nawet nie ma o czym dyskutować, chyba, żę ktoś nie widzi różnicy między HK, LK a LK, RK. Inne też mają na przycisku blok. Tadam. :roll: Natomiast we wszystkich FPSach jest to samo, więc po co zmieniać coś co jest dobre tylko dlatego żeby było inne i wyróżniające? Może niech producenci klawiatur zaczną zmieniać umiejscowienie klawiszy na klawach QWERTY, bo się robi nudno już. ;)
Nie we wszystkich, w Doom maja inne spojrzenie (dosłownie) na sufit niż w Kz3.  :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #765 dnia: Lipca 14, 2010, 20:54:13 pm »
Killzone 3 4-player co-op confirmed
http://www.thatvideogameblog.com/2010/07/14/killzone-3-4-player-co-op-confirmed/

Cytuj
This week’s FirstPlay — the digital magazine for the European PSN — features a nice juicy Killzone 3  preview. It doesn’t reveal any new footage of the 3D-enabled shooter but does confirm something that we’ve been waiting to hear about for a while; co-op.

The inclusion of a co-op mode has been rumored before, but the preview now tells us that despite not knowing much about multiplayer, “we do know that Guerrilla is working on a special objective-based 4-man co-op mode to go with the standard 2-player stuff.”

That sounds like confirmation to us!

Tango

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #766 dnia: Lipca 14, 2010, 21:04:05 pm »
Killzone 3 4-player co-op confirmed
http://www.thatvideogameblog.com/2010/07/14/killzone-3-4-player-co-op-confirmed/

Cytuj
This week’s FirstPlay — the digital magazine for the European PSN — features a nice juicy Killzone 3  preview. It doesn’t reveal any new footage of the 3D-enabled shooter but does confirm something that we’ve been waiting to hear about for a while; co-op.

The inclusion of a co-op mode has been rumored before, but the preview now tells us that despite not knowing much about multiplayer, “we do know that Guerrilla is working on a special objective-based 4-man co-op mode to go with the standard 2-player stuff.”

That sounds like confirmation to us!

Zajebiscie  :D :D :D

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #767 dnia: Lipca 14, 2010, 22:03:14 pm »
Killzone 3 4-player co-op confirmed
http://www.thatvideogameblog.com/2010/07/14/killzone-3-4-player-co-op-confirmed/

Cytuj
This week’s FirstPlay — the digital magazine for the European PSN — features a nice juicy Killzone 3  preview. It doesn’t reveal any new footage of the 3D-enabled shooter but does confirm something that we’ve been waiting to hear about for a while; co-op.

The inclusion of a co-op mode has been rumored before, but the preview now tells us that despite not knowing much about multiplayer, “we do know that Guerrilla is working on a special objective-based 4-man co-op mode to go with the standard 2-player stuff.”

That sounds like confirmation to us!
:o :o a myslalem, ze dzisiaj juz nie bede fapowal  :mad:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #768 dnia: Lipca 15, 2010, 07:07:03 am »
Świetna wiadomość, bardzo tego trybu brakowało w K2.

Wiadomość scalona: Lipca 15, 2010, 07:27:14 am
Tutaj potwierdzenie co-op'a oraz pojazdów w MP:

« Ostatnia zmiana: Lipca 15, 2010, 07:27:14 am wysłana przez Snake_Plissken »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #769 dnia: Lipca 15, 2010, 10:19:09 am »
holy mader faker szit - auper wiadomosc ALE ciekawe: czy przechodzic bedzie mozna normalna singlowa kampanie w ten sposob czy raczej jakies pojedyncze misje (jak w uncharted2 czy MW2).
"Guerrilla is working on a special objective-based 4-man co-op mode" brzmi jak ten drugi wariant.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #770 dnia: Lipca 15, 2010, 11:07:50 am »
4 osobowy co-op będzie opierał się zapewne na wykonywaniu zadań albo obronie przed falami wroga, a 2 osobowy to będzie przechodzenie kampanii z partnerem.

Wiadomość scalona: [time]Lipiec 15, 2010, 11:36:52 am[/time]
Cytuj
motherh666 wrote:

    CHEEZITS-CHRIST wrote:

    Will the weapons still have recoil? Many want to know.

Yes

Cytuj
motherh666 wrote:

    TehFlame wrote:
    In addition to the question above, will the weapons still have bullet spread?

Yes, but addition to above, it varies from weapon to weapon, from zoomed to not zoomed, from crouched to not crouched.  Its still Killzone.

http://boardsus.playstation.com/t5/Killzone-3/Killzone-3-Ask-the-Dev-thread/td-p/45785285/page/43
« Ostatnia zmiana: Lipca 15, 2010, 11:41:19 am wysłana przez Snake_Plissken »

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #771 dnia: Lipca 15, 2010, 12:12:25 pm »
Co-op dla 4 graczy będzie na wzór tego z MW2, wiadomo o tym od czasu pierwszej, oficjalnej zapowiedzi KZ3. A co do tych pojazdów w multi, boje się co z tego wyjdzie.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #772 dnia: Lipca 15, 2010, 14:23:25 pm »
Co-op dla 4 graczy będzie na wzór tego z MW2, wiadomo o tym od czasu pierwszej, oficjalnej zapowiedzi KZ3. A co do tych pojazdów w multi, boje się co z tego wyjdzie.

A to ciekawe...
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=255888 :)

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #773 dnia: Lipca 16, 2010, 21:33:40 pm »
Co-op (na split screenie) to coś co działa na mnie jak magnes w grach :D

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #774 dnia: Lipca 17, 2010, 07:59:49 am »
Killzone 2 vs. Killzone 3 - Controls:
http://www.killzone.com/kz/news.psml?kz_news_article=Killzone+2+vs.+Killzone+3+-+Controls

Cytuj
One of the most characteristic qualities of Killzone 2 was its control scheme, which underscored the weighty feel of the game's first-person animations. It was also Killzone 2's most divisive quality: some players loved the sense of realism it provided, while others believed it impacted the responsiveness too much.

For Killzone 3, Guerrilla's developers are aiming to keep the unique sense of weight in the game while ramping up the accuracy and responsiveness of the controls. We talked to Game Director Mathijs de Jonge to get a better idea of the considerations involved with the redesign.

"Our first priority when we started working on the controls for Killzone 3 was to listen closely to Killzone 2's players - what they liked, what they disliked, and how they felt things could be improved," Mathijs says. "Accuracy and responsiveness consistently came up as the top issues. At the same time, a lot of players were saying they loved the weighty feel."

That might sound contradictory, but one doesn't have to preclude the other. "For the most part, the unique sense of weight in Killzone 2 comes directly from the first-person animations, not from the control scheme," Mathijs explains. "The speed of movement and the way the camera bobs up and down are consistent with the view of a person carrying around heavy equipment."

When the team went back to the drawing board, they began by exhaustively analyzing every aspect of the underlying system, taking into consideration factors like input lag, acceleration and dead zone [the amount of movement on the analog stick required to produce a reaction in the game –Ed.] and how each affected the overall gameplay. Their findings were used to make improvements to the accuracy and responsiveness of the controls.

The results so far have been very encouraging. "Right now it's still a work in progress," Mathijs says, "but we're definitely getting there. We’ve recalibrated the dead zone to be more responsive and significantly reduced the input lag, resulting in far better accuracy. Best of all, we've managed to retain that sense of weight that set Killzone 2 apart from other shooters. I can't wait for people to try it out."

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #775 dnia: Lipca 19, 2010, 18:14:16 pm »
Ostatnio cos takiego znalazłem na temat tego całego 3D w KZ3. Giera w 3D bedzie chodzila w sub-HD (640p), bez AA i z mniejsza iloscia detali, tylko dlatego aby utrzymać 30FPSow.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #776 dnia: Lipca 19, 2010, 18:18:12 pm »
Ostatnio cos takiego znalazłem na temat tego całego 3D w KZ3. Giera w 3D bedzie chodzila w sub-HD (640p), bez AA i z mniejsza iloscia detali, tylko dlatego aby utrzymać 30FPSow.


 :o
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

« Ostatnia zmiana: Lipca 19, 2010, 18:20:32 pm wysłana przez tytacz »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #777 dnia: Lipca 19, 2010, 18:21:19 pm »
Ostatnio cos takiego znalazłem na temat tego całego 3D w KZ3. Giera w 3D bedzie chodzila w sub-HD (640p), bez AA i z mniejsza iloscia detali, tylko dlatego aby utrzymać 30FPSow.


 :o
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)



Znam co najmniej 3rech userow dla ktorych ta gra juz jest crapem przez to SubHD.  :lol: :lol: :lol: :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #778 dnia: Lipca 19, 2010, 18:25:24 pm »
Podaj chociaż jednego.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #779 dnia: Lipca 19, 2010, 18:30:38 pm »
Niech zgłosi się chociaż jeden, który sprawdzi to całe 3D u siebie w domu - od tego zacznijmy...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #780 dnia: Lipca 19, 2010, 18:31:16 pm »
Dlatego zapytałem o to LoNdKa, bo z tego co wiem nikt z forumowiczów nie ma 3D TV. :P

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #781 dnia: Lipca 19, 2010, 18:31:54 pm »
Podaj chociaż jednego.

Zapraszam do tematu o AW czy do SW i zobacza jaka goraca dyskusja byla i wielu userow uznalo ze SubHD to przeciez jak poprzednia generacja :D

Chodzilo mi o SubHd a nie 3D (ktore ssie )

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #782 dnia: Lipca 19, 2010, 18:38:15 pm »
Widzisz jakieś analogie między Alan Wake i Killzone 3? Przecież AW w 3D miałoby pewnie rozdziałkę 320x240  :lol:

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #783 dnia: Lipca 19, 2010, 18:42:00 pm »
Widzisz jakieś analogie między Alan Wake i Killzone 3? Przecież AW w 3D miałoby pewnie rozdziałkę 320x240  :lol:

Czytaj co inni pisza:

Chodzilo mi o SubHd a nie 3D


btw. w sumie nie musisz bo przeciez mnie ignorujesz :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #784 dnia: Lipca 19, 2010, 18:42:38 pm »
Chodzilo mi o SubHd a nie 3D (ktore ssie )

Tylko, że subHD w Killzone 3 będzie jedynie w trybie 3D. W normalnym trybie będzie 720p. :)

Mnie zastanawia ile w końcu będzie fps'ów podczas gry w normalnym trybie. Gdzieś chodziły plotki o 60 klatkach w co osobiście nie wierzę. Jednak byłoby miło zagrać w tak płynne KZ3.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #785 dnia: Lipca 20, 2010, 00:33:27 am »
640p???
Przecież 3D miało mieć 720p , a 2D coś ponad ,chyba 1280x1440 lub coś w tym stylu... ewentualnie coś pomyliłem :D
Mimo wszystko , Killzone 3 to jak na razie pre-alpha , więc jeszcze długa droga przed ta produkcją.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #786 dnia: Lipca 20, 2010, 07:45:40 am »
Mnie zastanawia ile w końcu będzie fps'ów podczas gry w normalnym trybie. Gdzieś chodziły plotki o 60 klatkach w co osobiście nie wierzę. Jednak byłoby miło zagrać w tak płynne KZ3.
Będzie 30.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #787 dnia: Lipca 20, 2010, 08:15:59 am »
czyli jest dokladnie tak, jak pisalismy sobie na forum i jak w sumie jest oczywiste - gry w trybie 3D beda mialy zubozona grafike w stosunku do klasycznego trybu 2D, zeby konsola dala rade z generowaniem dwoch obrazow na raz. cos jak splitscreen. tryb 2D to full wypas a 3D to ciecia i kompromisy. no i tryb 2D nie ulega rownaniu jakosci w dol, zeby wygladac identycznie jak w 3D - robienie 3D nie oznacza pogarszania jakosci obrazu w trybie 2D. jak dla mnie odpada, robie przeskok w 3D dopiero wraz z nastepna generacja, projektowana pewnie z mysla o 3D w 1080p i 60 fps (oby).

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #788 dnia: Lipca 20, 2010, 08:22:11 am »
Ostatnio cos takiego znalazłem na temat tego całego 3D w KZ3. Giera w 3D bedzie chodzila w sub-HD (640p), bez AA i z mniejsza iloscia detali, tylko dlatego aby utrzymać 30FPSow.
Ekhm...
http://imagequalitymatters.blogspot.com/2010/06/tech-analysis-killzone-3-e3-demo-2d-vs.html

Bierzmy też pod uwagę, że premiera w lutym, więc mają jeszcze dużooooooo czasu na ulepszenia i poprawy.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #789 dnia: Lipca 20, 2010, 09:51:58 am »
Czyli ten obrazek pochodzi z wersji 3D?



Na Digitalfoundry czytałem , ze jak narazie pokazano nam gameplay z wersji 3D , konkretie chodzi o E3 , widzowie na miejscu oglądali pełne 3D z okularami , a nam , widzom internetowym puściło się gameplay 3D , tyle , że obraz który oglądaliśmy to obraz tylko dla jednego oka. Zainteresowani mogą znaleźć tą informację na blogu digitalfoundry.

Jeśli tak jest , to oznacza , ze jeszcze nie widzieliśmy KZ3 w pełnej okazałości , bo 3D jest zubożone. Pewnie dlatego te sople lodu są takie nienaturalne :P

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #790 dnia: Lipca 20, 2010, 09:56:08 am »
Znam co najmniej 3rech userow dla ktorych ta gra juz jest crapem przez to SubHD.  :lol: :lol: :lol: :lol:
Jaki Ty jestes czasami glupi Londek, to az szkoda gadac. Co ma piernik do wiatraka?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #791 dnia: Lipca 20, 2010, 10:17:30 am »
Czyli ten obrazek pochodzi z wersji 3D?

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Na Digitalfoundry czytałem , ze jak narazie pokazano nam gameplay z wersji 3D , konkretie chodzi o E3 , widzowie na miejscu oglądali pełne 3D z okularami , a nam , widzom internetowym puściło się gameplay 3D , tyle , że obraz który oglądaliśmy to obraz tylko dla jednego oka. Zainteresowani mogą znaleźć tą informację na blogu digitalfoundry.

Jeśli tak jest , to oznacza , ze jeszcze nie widzieliśmy KZ3 w pełnej okazałości , bo 3D jest zubożone. Pewnie dlatego te sople lodu są takie nienaturalne :P

Coś tutaj jest nie tak. KKRT usilnie twierdził, że gameplay który widzieli ludzie oglądający E3 w niecie był 2D. Potem pojawił się filmik z nowego gameplayu KZ3 i wyglądało to dużo ładniej. Ktoś tu nie ma racji w takim razie.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #792 dnia: Lipca 20, 2010, 10:28:38 am »
Ten z E3 miał być 1/2 gejmplejem 3D dla jednego oka. Co do tego drugiego to nie wiem...
Jeśli chodzi o ten artykuł , to nie wierzył bym mu tak do końca , bo autor do analizy gry w 3D używał najwyraźniej filmików , a nie materiału prosto z dema. A filmik jak wiadomo zawsze może być pomniejszony na potrzeby portali internetowych czy coś. No , chyba , że filmik był direct feed w 720p i faktycznie można było policzyć pixele w znany sposób :P

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 986
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #793 dnia: Lipca 20, 2010, 10:35:05 am »
To co oglądaliśmy na E3 było z 3D, ale my widzieliśmy w 2D  :P  Gdzieś o tym czytałem chyba nawet, tak więc oglądaliśmy tego trochę okrojonego Killzone 3  ;)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #794 dnia: Lipca 20, 2010, 10:49:22 am »

Coś tutaj jest nie tak. KKRT usilnie twierdził, że gameplay który widzieli ludzie oglądający E3 w niecie był 2D. Potem pojawił się filmik z nowego gameplayu KZ3 i wyglądało to dużo ładniej. Ktoś tu nie ma racji w takim razie.
Ten screen jest z wersji 2D. Prezentacja na konfie nie miala glebi, wiec byla w 2D, ale czy byla to pojedyncza klatka z obrazu 3D czy 2D ciezko stwierdzic na podstawie slabej jakosci streamingu.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #795 dnia: Lipca 24, 2010, 08:48:21 am »
Prawdopodobnie na Gamescom pojawią się pierwsze informacje o trybie MP:
http://kotaku.com/5593728/killzone-3-looks-great-plays-different-sort-of-adds-yoshi

Cytuj
The other unexplained aspect of Killzone 3 is its multiplayer. The online multiplayer of the previous game was re-tweaked many times, dividing the player base. Sony won't go into specifics yet, but the game's producer told me that multiplayer is getting an "overhaul," with details set to be revealed at next month's Gamescom in Germany. I asked about the possibility for co-op play, especially considering the inclusion of that co-op style healing move I described above. The producer again directed me to Gamescom, though I did not take that to be confirmation that the game would have co-op, just that we'll know one way or the other soon.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #796 dnia: Lipca 28, 2010, 12:53:33 pm »
Informacje o MP na pewno będą na Gamescom. Powróci tryb Warzone (czyli wykonywanie kilku zadań w jednym meczu), dodana zostanie opcja "Party" oraz "Deathmatch".
Pełen wywiad (dodatkowo mowa o stronie technicznej gry):
http://www.thebitbag.com/2010/07/27/sony-killzone-3-welcomes-the-challenge-of-gears-3-%E2%80%9Cwe-love-epic-games%E2%80%9D-very-deep-interview-must-see/

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #797 dnia: Lipca 28, 2010, 14:38:55 pm »
Informacje o MP na pewno będą na Gamescom. Powróci tryb Warzone (czyli wykonywanie kilku zadań w jednym meczu), dodana zostanie opcja "Party" oraz "Deathmatch".
Pełen wywiad (dodatkowo mowa o stronie technicznej gry):
http://www.thebitbag.com/2010/07/27/sony-killzone-3-welcomes-the-challenge-of-gears-3-%E2%80%9Cwe-love-epic-games%E2%80%9D-very-deep-interview-must-see/
Wow, nie wiedzialem, ze pociski mialy taka realistyczna fizyke i trajektorie w Killzone 2
fragment z wywiadu
Cytuj
we've got all that horse power,..., so we're gonna track everything from azimuth to the bullets to rotation of the planet,..., they've tracking over 20 variables for the bullets

Potem opisali, ze patche, ktore wprowadzili, troche zubozyli [o 2-3 zmienne] dzieki temu lag byl mniejszy i lepiej sie strzelalo. W killzone 3 zmniejszyli ilosc zmiennych o 8 [zostawili te najwazniejsze] przez co znacznie obnizyli lag'a i zwiekszyli precyzje sterowania.
« Ostatnia zmiana: Lipca 28, 2010, 14:45:33 pm wysłana przez KKRT »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #798 dnia: Sierpnia 03, 2010, 10:06:08 am »
Killzone 3 Beta Coming Soon?
http://www.gamesonsmash.com/2010/08/03/killzone-3-beta-coming-soon/

Cytuj
Early this morning I turned on my console to get a little bit of gaming in and talk to a couple of my online buddies and notice one of my good friends playing Killzone 3. Now I’m not going to give all the information about his PSN ID or who actually it is playing the game, but for it being so early in the year with the game not coming out till Febuary just makes me wonder.

Could this be sign that there is a Killzone 3 Close Beta going on at the moment and their tweaking things up to get for an open beta, is it only for PSN Plus Members, pre-orders or open to everyone, who knows. Only time will tell and time goes by pretty fast now of days.


Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #799 dnia: Sierpnia 04, 2010, 09:54:41 am »
Filmik potwierdzający, że ktoś już gra w betę:
http://www.ironstarmovement.com/profiles/blogs/killzone-3-multiplayer-beta