Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 630695 razy)

0 użytkowników i 17 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #960 dnia: Września 07, 2010, 20:26:05 pm »
Oki widzę, że nie zaśniesz jak ci nie odpowiem. Chociaż za bardzo nie wiem na co mam odpowiadać, bo w większości to po prostu jakieś bzdury.

Po pierwsze.
Nigdy nie uważałem się za (jak ty to piszesz) "guru", "najmądrzejszego" w świecie fps'ów. To ty bardziej się na takiego lansujesz wypisując to wszystko co powyżej. Po prostu gram w klanie (w PRL większość graczy jest lepszych ode mnie i nie wiem skąd wyciągnąłeś bzdury o "guru" itp.), który zdobył 3 miejsce w Polsce w największej lidze i stwierdzam jednoznacznie, że jeśli twierdzisz coś takiego:

nie mow mi nic o klanowkach i innych bo wcale nie jest z tym lepiej.

...to po prostu gówno wiesz o klanówkach w MW2.

Po drugie.
Piszesz, że w MW2 nie gra nikt poważny.
Nikt powazny nie gra w tego syfa w jakis ligach, no poza PS3 bo tutaj to zbytnio wielkiego wyboru nie ma poza killzonem.
To jedno z zabawniejszych twierdzeń. Jeśli uważasz, że gracze Elfor, Seba, Pendol czy ludzie z GOT to nikt poważny to...hmmm proponuję z nimi zagrać. Podejrzewam, że zjechaliby cię jak szmatę a ty nawet nie wiedziałbyś z której strony dostałeś w zęby. No ale przecież jesteś uber pro bo grasz w inne fps'y niż MW2, więc pewnie spokojnie dałbyś im radę. :lol: :lol: :lol:

Po trzecie.
gra w ktorej celnosc nie ma wiekszego znaczenia, bo lepiej puscic spraja na prawo i lewo bo i tak trafia sie te 3-4 pociski w przeciwnika, nigdy nie bedzie skillowa.
Człowiekowi zazwyczaj wystarczą 3-4 kule żeby zginął. Także nie wiem czy to skillowe czy nie, ale na pewno bardziej realistyczne niż wystrzelanie całego magazynku w przeciwnika i nadal brak pewności, że zginie.

Po czwarte.
czego nie rozumiesz? faktow nie rozumiesz? tego ze cod a szczegolnie mw2 ssie pale? ze mapy sa niezbalansowane kompletnie? z gry ktora jest zrobiona dla masy, byleby byla przyjemna i latwa nie zrobisz dobrej gry sieciowej do grania w ligach. zastanow sie dlaczego na pc ludzie wolą grac w ligach na pc w quake'a albo CS'a, a na xboxie w gearsy albo Halo.

Jakoś nie widzę w Polsce wielkiej ligi Halo czy Gears of War. Możesz mi pokazać gdzie w Polsce funkcjonuje tak duża liga tych gier jak liga MW2? Owszem MW2 jest przyjemna. Jednak jeśli piszesz, że jest łatwa to po raz kolejny udowadniasz iż nie grałeś w ten tytuł na poziomie najlepszych klanów w PL. No chyba, że dla ciebie taki poziom jak tam prezentują to pestka bo jesteś hiper pro gamer. :lol: :lol: :lol:

a na ps3 co jest?

Uncharted 2, Warhawk, MAG, SOCOM, Resistance, KZ2.

...moze po prostu za malo skilla? no ale czego moge wymagac od mistrza coda  :o

Z tego co piszesz wnioskuję, że do ciebie jeszcze mi bardzo daleko. Wygląda na to iż mam do czynienia z wymiataczem w kategorii sieciowych fps'ów. Muszę zarzucić temat na forum naszego klanu. Może jak się złożymy to będzie nas stać aby zwerbować tak wybitną jednostkę jak ty paniekracy.
« Ostatnia zmiana: Września 08, 2010, 12:18:55 pm wysłana przez BoBaN »

pankracy

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 18-03-2010
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: -11
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #961 dnia: Września 07, 2010, 20:50:48 pm »
Cytuj
To ty bardziej się na takiego lansujesz wypisując to wszystko co powyżej.

wystarczy miec jakiekolwiek pojecie o multi w fpsach poza graniem w codzika na konsolce. ja nie bede tobie ani twoim uberpro kolegom z klanu tego tlumaczyl - siedzcie w swojej piaskownicy zwanej mw2.

i nie, dzieki, chyba nie jestem godzien by pisac jakies podanie o ubieganie sie w NAJLEPSZYM KLANIE MW2 NA PEESTSZY W POLSCE (ale elita, bije pokłony). z reszta granie w lidze w mw2 jakos mi sie nie widzi. rownie dobrze moglbym byc w lidze tetrisa :F

over and out.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #962 dnia: Września 07, 2010, 20:58:40 pm »
No i komu tu brak argumentów. :lol: :lol: :lol:

PS. 3 miejsce w Polsce a nie pierwsze.
Po prostu gram w klanie (w PRL większość graczy jest lepszych ode mnie i nie wiem skąd wyciągnąłeś bzdury o "guru" itp.), który zdobył 3 miejsce w Polsce w największej lidze...
Chyba dosyć wyraźnie to napisałem.
« Ostatnia zmiana: Września 07, 2010, 21:26:14 pm wysłana przez BoBaN »

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #963 dnia: Września 07, 2010, 21:42:13 pm »
Cytuj
To ty bardziej się na takiego lansujesz wypisując to wszystko co powyżej.

wystarczy miec jakiekolwiek pojecie o multi w fpsach poza graniem w codzika na konsolce. ja nie bede tobie ani twoim uberpro kolegom z klanu tego tlumaczyl - siedzcie w swojej piaskownicy zwanej mw2.

i nie, dzieki, chyba nie jestem godzien by pisac jakies podanie o ubieganie sie w NAJLEPSZYM KLANIE MW2 NA PEESTSZY W POLSCE (ale elita, bije pokłony). z reszta granie w lidze w mw2 jakos mi sie nie widzi. rownie dobrze moglbym byc w lidze tetrisa :F

over and out.
Przestań pie*dolić bo tylko zaśmiecasz temat.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #964 dnia: Września 08, 2010, 00:06:54 am »
To jest temat o KZ3 a nie jeb**ym crapie MW2 !!!!!

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #965 dnia: Września 08, 2010, 00:54:17 am »
Haha ! :grin: Czekam na ta gre z wypiekami na ryju, chlone kazda informacje/filmik z multi, napalajac sie jeszcze bardziej. Nowe usprawnienia powinny sprawic, ze w ta gre ludzie beda grali latami. Mam nadzieje ze GG nie zrobi tak jak IW, ze majac zajebista gre (cod4), zjebali ja po calosci w kolejnej czesci (mw2). Killzone 3 to bedzie ku*wa to !  :troll:

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #966 dnia: Września 08, 2010, 02:16:18 am »
Cholera L4, coś czuję w kościach, że jeśli nowy, usprawniony Killzone dobrze "zejdzie", to producenci będą chcieli iść jeszcze dalej z usprawnieniami. Diabli wiedzą czy nie pujdą wydeptaną przez IW ścieżką?

Ps. Co do MW2, to ostatnimi czasy wkur**a mnie ta gra coraz bardziej. Nie wiem czy to tylko ja, czy ch*j wie co, ale ludzie grają na publikach tak tanio jak jeszcze nigdy! A może mi się tylko wydaje?? Staary już jestem...

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #967 dnia: Września 08, 2010, 03:21:29 am »
Dobrze ze GG w miare mozliwosci slucha graczy i staraja sie wprowadzac to co chca, choc wiadomo ze nie zawsze jest to dobre posuniecie, bo najwiecej jest placzkow ze cos jest za trudne itp. Jak bedzie to sie okaze za jakis czas, poki ci jestem dobrej mysli.

Ps. Co do MW2, to ostatnimi czasy wkur**a mnie ta gra coraz bardziej. Nie wiem czy to tylko ja, czy ch*j wie co, ale ludzie grają na publikach tak tanio jak jeszcze nigdy! A może mi się tylko wydaje?? Staary już jestem...

Heh, cos w tym jest bo ja tez to zauwazylem, dlatego staram sie ograniczyc mw2 do minimum, ta gra wypacza umysl i cialo :troll: teraz od dwoch dni gram w kz2 i jest zajebiscie, lagi potrafia wkur**c, ale i tak gra sie o wiele przyjemniej niz w niektore fps`y  :angel:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #968 dnia: Września 08, 2010, 08:06:09 am »
Widziałeś kiedyś żeby na wojnie koleś wyskakiwał między zgraję przeciwnika, zbierając serię po nogach obracał się i zabijał wszystkich? Bo ja ku**a nie widziałem.

Jeżeli tylko o coś mogę prosić, to plizz BoBaN nie porównuj MW2 do normalnej wojny, bo to zachacza o totalną kpinę  :lol:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #969 dnia: Września 08, 2010, 10:09:06 am »
Trochę info o zmianach w klasach:

Cytuj
Engineer:

The Engineer works in very much the same way you remember, which his primary focus being on spawning turrets and fixing broken ammo dumps/weapons found within each map. His biggest change is his starting weapon. No longer sporting a shotgun, the Engineer now touts a devastating LMG for increased firepower. The LMG fits this class slightly more, since a guy who spends his time hacking and spawning really shouldn’t be getting up close as he was wont to do with the shotgun.

Although long-time Engineer players will have to adapt to a new combat style, his special abilities are still crucial and powerful, and the addition of an LMG just makes him all the more brutal.



Infiltrator:

Formerly the Saboteur in Killzone 2, the Infiltrator’s main job is to dress up like the enemy and then take them out with a cheap shot. Unlike his Saboteur predecessor, the Infiltrator no longer gets shafted with a selection of weak weapons, as he has now inherited the Engineer’s shotgun. This has upgraded the Infiltrator from a cool character to a potentially devastating one. The disguise ability buys players just enough time to get in close for the kill, and it seems that if you can get near enough without being spotted, a kill is guaranteed every time.



Tactician:

One of the biggest changes is the Tactician, a class that has always been an original and strategically awesome one, but was the subject of many gripes in Killzone 2. The Tactician no longer gets spawn grenades, meaning you can’t just run into an enemy base and then open up a wormhole for your team. Instead, there are fixed spawn points around the map that the Tactician has to unlock.

No only that, but the "Spot and Mark" ability has now been granted to this guy instead of the Scout, which is a far more fitting ability for a strategic character. Spot and Mark will show the locations of a number of enemies on the map, which can be a real key to victory. As if that wasn’t enough, the Tactician also gets his old sentry bot back, making him quite the flexible and beefy choice.



Marksman:

The Scout class returns as the Marksman, only his rifle is considerably different this time around. It no longer has a scope, although it has a better rate of fire now. As before, the Marksman’s primary ability is a cloaking device that renders him practically invisible. He feels like a harder class to use this time around, although my time with him was limited.



Field Medic:

The Medic of Killzone 2 was already an excellent class, but in Killzone 3 he is an absolute beast. His primary power is once again the ability to recover downed allies, but in addition gets his own personal sentry bot that follows him around the map. However, it’s the Medic’s ability to manually recover himself once downed that makes him a class to be feared. Yep, Medics now get a chance to stand back up rather than respawn once they’ve taken a fall, which has turned them into the ultimate revenge killer. With the heal gun and the bot, he’s also an XP-reaping monster. Truly the most improved class so far.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #970 dnia: Września 08, 2010, 10:51:23 am »
Nice, definitywnie biorę w dniu premiery :]

Chyba wszystkie powyższe zmiany są na plus jak dla mnie. Chciałbym jeszcze tylko mini areny na pojedynki 1v1.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #971 dnia: Września 08, 2010, 11:09:16 am »
Widziałeś kiedyś żeby na wojnie koleś wyskakiwał między zgraję przeciwnika, zbierając serię po nogach obracał się i zabijał wszystkich? Bo ja ku**a nie widziałem.

Jeżeli tylko o coś mogę prosić, to plizz BoBaN nie porównuj MW2 do normalnej wojny, bo to zachacza o totalną kpinę  :lol:


Nie sądziłem, że akurat Ty będziesz miał problem z interpretacją tego zdania. Przecież wyraźnie chodziło mi o sam damage i hp. To "oczywista oczywistość" i nie wiem po co tutaj spina, że porównuje MW2 do prawdziwej wojny. Kracemu nie odpisywałem na ten zarzut, bo pomyślałem że tylko on tego kompletnie nie zrozumiał. :roll:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #972 dnia: Września 08, 2010, 13:49:34 pm »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #973 dnia: Września 08, 2010, 14:46:00 pm »
Coś mi się wydaje że z czasem medyków będzie coraz mniej..albo inaczej..opcja wstania w miejscu gdzie się zginęło będzie zbędna, pewnie po jakimś czasie wszyscy będą zabijać medyków i z miejsca strzelać w truchło żeby nie mógł wstać.

Wiadomość scalona: Września 08, 2010, 14:49:46 pm
A imo...bronie przypisane do klasy powinni zmienić, wolałby aby był wybór przed respawnem.
W BC2 jednak działa to dobrze..zobaczymy. Ja raczej infiltratorem grać nie będę bo ma shotguna.
« Ostatnia zmiana: Września 08, 2010, 14:49:46 pm wysłana przez Solid Snake 1989 »

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #974 dnia: Września 08, 2010, 14:56:38 pm »
Coś mi się wydaje że z czasem medyków będzie coraz mniej..albo inaczej..opcja wstania w miejscu gdzie się zginęło będzie zbędna, pewnie po jakimś czasie wszyscy będą zabijać medyków i z miejsca strzelać w truchło żeby nie mógł wstać.

Wiadomość scalona: Września 08, 2010, 14:49:46 pm
A imo...bronie przypisane do klasy powinni zmienić, wolałby aby był wybór przed respawnem.
W BC2 jednak działa to dobrze..zobaczymy. Ja raczej infiltratorem grać nie będę bo ma shotguna.

W pojedynkach 1n1 pewnie tak. Ale tam gdzie w jednym miejscu będzie walczyć więcej osób, nie będą mieli czasu strzelać w rannych na ziemi.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #975 dnia: Września 08, 2010, 15:00:30 pm »
nie będą mieli czasu strzelać w rannych na ziemi.
wtedy się granat rzuca :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #976 dnia: Września 08, 2010, 19:08:36 pm »
Mam nadzieję, że wyeliminują ten lag i nieszczęsne double kill's. Przed chwila odpaliłem KZ2 i na 7 fragów przy 3 miał miejsce double kill. To naprawdę odpycha od tej gry niesamowicie. Pomijam lag na padzie, bo chciałem sobie przycelować szybko w jedne punkt i za cholerę nie mogłem tego wyczuć. Oby w KZ3 sterowanie było bardziej precyzyjne.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #977 dnia: Września 08, 2010, 19:50:21 pm »
Mam nadzieję, że wyeliminują ten lag i nieszczęsne double kill's. Przed chwila odpaliłem KZ2 i na 7 fragów przy 3 miał miejsce double kill. To naprawdę odpycha od tej gry niesamowicie. Pomijam lag na padzie, bo chciałem sobie przycelować szybko w jedne punkt i za cholerę nie mogłem tego wyczuć. Oby w KZ3 sterowanie było bardziej precyzyjne.

Było dołączyć i pograć ze mną i Elforem  :angel:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #978 dnia: Września 08, 2010, 19:53:52 pm »
Próbowałem, ale nie dało się wybrać opcji dołączania. Było napisane z boku, że to mecz klanowy. :(

PS. KZ2 fajnie niszczy MW2 pod względem grafy. Odpaliłem po długiej przerwie i grafika wywołała u mnie "wow". Tyle godzin spędzonych z MW2 przyzwyczaiło mnie do tamtego poziomu a tutaj nagle prawdziwie next-genowa grafa. Szkoda tylko, że nie ma 60fps'ów.
« Ostatnia zmiana: Września 08, 2010, 19:55:33 pm wysłana przez BoBaN »

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #979 dnia: Września 08, 2010, 20:08:20 pm »
Bez lagów double kille też będę się zdarzać. Jednak kiedy wynikają wyraźnie z laga, to faktycznie jest to strasznie irytujące :/

Trochę trzeba posiedzieć z tym sterowaniem, by je wyczuć. Nie oczekuj, że ot tak po przesiadce z COda nagle dobrze ci się będzie grało w KZ :)
Zwiększ sobie czułość tak do 3/4, włącz opcje "high precision", pograj i zobaczysz, że się naprawdę da i sprawia to przyjemność. I co najważniejsze, zapomnij o CODzie - to jest KZ :)

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #980 dnia: Września 08, 2010, 20:17:02 pm »
Bez lagów double kille też będę się zdarzać. Jednak kiedy wynikają wyraźnie z laga, to faktycznie jest to strasznie irytujące :/

Od czego to zależy? Czemu w innych grach nie ma tego typu przypadków? Dziś naprawdę byłem poirytowany, jak w ciągu kilku minut gry trzy razy zdarzyło mi się coś takiego.

Trochę trzeba posiedzieć z tym sterowaniem, by je wyczuć. Nie oczekuj, że ot tak po przesiadce z COda nagle dobrze ci się będzie grało w KZ :)
Zwiększ sobie czułość tak do 3/4, włącz opcje "high precision", pograj i zobaczysz, że się naprawdę da i sprawia to przyjemność. I co najważniejsze, zapomnij o CODzie - to jest KZ :)

To jest właśnie ten ból. Chciałbym w KZ3 dostać sterowanie do którego nie będę musiał się specjalnie długo przyzwyczajać. Nie wkurzajcie się, ale naprawdę gdyby ta gra miała takie sterowanie (podkreślam, że piszę tylko i wyłącznie o sterowaniu) jak MW2 to byłoby bosko.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #981 dnia: Września 08, 2010, 20:31:29 pm »
Czemu w innych grach nie ma tego typu przypadków?
W uncharted 2 np sie zdarzalo, baa nawet ostatnio jak gralem chwile w COD 4 na PS3 to mi sie zdarzylo, zreszta w BC 2 jest to samo, nawet na PC czasami sie zdarzy.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #982 dnia: Września 08, 2010, 22:25:06 pm »
Mnie się to tam wszędzie zdarza, w COD4 bardzo często. KZ2 jest jednak liderem :]

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #983 dnia: Września 08, 2010, 22:27:14 pm »
A mi w cod4/mw2 nigdy, a gram juz w te gry od baaaardzo dawna, nie licze sytuacji jak zabijam kolesia i przed jego zgonem wystrzeli do mnie z tuby :troll: cos zmyslacie  :mad:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #984 dnia: Września 08, 2010, 22:35:31 pm »
A mi w cod4/mw2 nigdy, a gram juz w te gry od baaaardzo dawna, nie licze sytuacji jak zabijam kolesia i przed jego zgonem wystrzeli do mnie z tuby :troll: cos zmyslacie  :mad:

Potwierdzam! Ani w COD4 ani w MW2 nie miałem ani razu takiej sytuacji.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #985 dnia: Września 09, 2010, 00:17:07 am »
Zależy to od tego, że kule lecą, pokonują jakiś dystans w określonym czasie. Zatem double kille to tak naprawdę naturalna kolej rzeczy, i ich brak w multi powinien być bardziej zastanawiający, niżeli ich obecność.

Więc jeżeli dwie osoby ze sobą walczą i w "tym samym" momencie wystrzelą do siebie, powinien mieć miejsce double kill. Jeżeli tak się nie dzieje, oznacza to, że kule nie lecą, tylko natychmiast trafiają w cel, co jednak jest dość... nie na czasie :P

Pewnie w KZ zdarzałyby się o wiele wiele rzadziej, gdyby nie te nieszczęsne lagi i absurdalny system synchronizacji, który tak naprawdę faworyzuje osoby z kiepskim pingiem. Przydomek Lagzone jest jak najbardziej zasłużony i jak dla mnie sterowanie nie musi ulegać żadnej poprawie, tylko niech te cholernie lagi zniknąć z tej gry...

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #986 dnia: Września 09, 2010, 08:22:44 am »
Cytuj
One of the nicest surprises at PAX this year was that Sony had a full 16-player multiplayer demo for Killzone 3 set up. 3 maps were available, all new and all based on missions in the single-player portion of the game. I almost squeaked like a high school girl when I found out that a Jetpack and a Mech map were included in the rotation. This was my first hands-on with the mech since Killzone 2′s story, and my second time with the Jetpack, the first being when I played the story mission at E3.

The mech is pretty sweet to use, but a smart opposing team will load-up on heavy classes with rocket launchers rather quickly to take it out. The jetpacks, which honestly were a huge worry of mine, are great! They’ve taken a lot of time to make sure that the balance is right while using the jetpacks, and if used properly, can help your team deal a devastating blow to the other team.

...


In the controls department, a lot of uninformed “journalists” have said that the game is a lot more like CoD/Modern Warfare, this is SO untrue. The biggest change is Melees. I’ll admit, I have always hated the melee system in KZ2, so in 3, they’ve changed the melee system quite a bit, and personally, I think for the better. There are 2 types, Standard and Brutal, and both are carried-over from the Single Player. So now instead of hitting someone with the butt of your rifle or pistol, you can stab a dude in the throat, or catch him from behind and break his neck. Both give you big points, with the Brutal giving more points than standard. The other change that is being misconstrued is really based on 2 separate items. One, the framerate is noticeably “smoother” now. It’s not a huge leap, but if you’ve played Killzone 2 a lot, you’ll definitely notice the difference. Two, you still get that sense of “weight,” which is what those whiny CoD players always complain about, but it’s basically one-notch less weighty. I noticed it right away, and even though it’s subtle, it feels great. These 3 changes definitely give the game a snappier feel, but it definitely feels like Killzone, and you will not be disappointed. Everything that you love about Killzone is there, and on top of all of that, the visuals as a whole have definitely been given a bump. You’ll notice more going-on in the background, you’ll notice even more dust and particles floating in the air, and you’ll see wind and other weather effects realistically interact with your surroundings.

http://www.psnation.org/2010/09/08/killzone-3-multiplayer-impressions-pax-2010-video-included/

13 minut z gry:


Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #987 dnia: Września 09, 2010, 09:34:55 am »
JP daje radę. Coraz bardziej mi się podoba i kto wie może w KZ3 już pogram zdecydowanie dłużej niż w Kz2  :angel:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #988 dnia: Września 09, 2010, 09:47:59 am »
Mam nadzieję, że będą tryby bez tych wszystkich jet packów itp. Zauważcie, że przez większość czasu na tym filmiku koleś skupia się na zupełnie czymś innym niż strzelanie. Teraz widać, że to zupełnie inne podejście do rozgrywki multi niż w takich CoD'ach.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #989 dnia: Września 09, 2010, 09:55:48 am »
Mam nadzieję, że będą tryby bez tych wszystkich jet packów itp. Zauważcie, że przez większość czasu na tym filmiku koleś skupia się na zupełnie czymś innym niż strzelanie. Teraz widać, że to zupełnie inne podejście do rozgrywki multi niż w takich CoD'ach.
W KZ również przede wszystkim się strzela :P
To chyba dobrze, że gra oferuje różne rodzaje rozgrywki?
Jetpacki są fajne - sam chętnie polatam trochę...

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #990 dnia: Września 09, 2010, 10:06:56 am »
Koleś robi też to do czego stworzona ta klasa. To się nazywa team play  :grin:
Jak nie będzie się ginąc razem z przeciwnikiem, nie będzie zamykania na respie i zrobią coś z tym klocowatym celowaniem z dziwną akceleracją po chwili to będę zadowolony. :D Bo grafika może być  :troll:
Właściwie to większa ilość karabinów też by mogła być do wyboru  :angel:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #991 dnia: Września 09, 2010, 10:10:01 am »
Mam nadzieję, że będą tryby bez tych wszystkich jet packów itp. Zauważcie, że przez większość czasu na tym filmiku koleś skupia się na zupełnie czymś innym niż strzelanie. Teraz widać, że to zupełnie inne podejście do rozgrywki multi niż w takich CoD'ach.
W KZ również przede wszystkim się strzela :P
To chyba dobrze, że gra oferuje różne rodzaje rozgrywki?
Jetpacki są fajne - sam chętnie polatam trochę...

Nie mówię przecież, że to źle. Tylko teraz pytanie ilu graczy szuka takiego multi? Chodzi o to, że w takiej formie gra na publikach nie ma najmniejszego sensu. W tej grze liczy się przede wszystkim kooperacja wszystkich klas postaci. Jak gra się na publikach to każdy z nas wie. Ten sam problem ma BF.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #992 dnia: Września 09, 2010, 10:19:20 am »
Przecież już po dostępnych do tej pory filmikach widać, że sterowanie jest precyzyjniejsze/płynniejsze(przynajmniej ja to dostrzegam - a mam przegrane w K2 setki godzin), double killa jeszcze nie widziałem a większa ilość broni(sześć na klasę) została potwierdzona.

Jetpacki będą tylko na wybranych mapach - tak samo jak mechy. To chyba logiczne, że przy okazji targów skupiają się na zupełnie nowych elementach gameplayu.
Do tego dochodzi masa zmian w fundamentalnych zasadach jakie panują w multi KZ. Przemodelowane klasy postaci(przy okazji bety wyjdzie balans - teraz trudno wyrokować) zapowiadają jeszcze ciekawsze mecze.
Mapy wyglądają fajnie - mam nadzieję, że będą tak dobre jak w K2(jeśli chodzi o ich balans pod rozgrywane tryby).


Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #993 dnia: Września 09, 2010, 10:31:05 am »
Dobrze że gra jest nastawiona na współpracę.
Sterowanie to póki sam nie sprawdzę to się nie wypowiadam. Ważne bym się obracał od razu po wychyleniu gałki bez opóźnionej akceleracji którą później trzeba było korygować.
Chętnie zobaczę jak wyglądają i się sprawują mechy (btw wczoraj skończyłem grę na walce mechami w mgs4. Przechodzę kolejny raz, genialna gra)
A coś więcej o tych broniach na klasę już jest?

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #994 dnia: Września 09, 2010, 10:40:39 am »

A coś więcej o tych broniach na klasę już jest?
Stronę wyżej masz wymienione podstawowe uzbrojenie dla każdej klasy. Do tego dojdzie cały arsenał z K2 + kilka nowych, których jeszcze nie pokazano.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #995 dnia: Września 09, 2010, 11:56:56 am »
Mam nadzieję, że wyeliminują ten lag i nieszczęsne double kill's. Przed chwila odpaliłem KZ2 i na 7 fragów przy 3 miał miejsce double kill.
Co jest złego w double kills? IMO to świetna sprawa i szkoda, ze w COD tego nie ma. Tak wiele razy mnie to wkurzało, ze wiem że wystrzeliłem odpowiednią serię w gościa i nie tylko ja powinienem zginąć ale także i on, jednak system wybiera, ze ginie tylko jedna osoba.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #996 dnia: Września 09, 2010, 13:34:20 pm »
IMO to świetna sprawa i szkoda, ze w COD tego nie ma
Jest ;p

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #997 dnia: Września 09, 2010, 13:46:02 pm »
IMO to świetna sprawa i szkoda, ze w COD tego nie ma
Jest ;p

Nie ma! Chyba, że mowa o strzałach z tuby albo bazooki.

Wiadomość scalona: Września 09, 2010, 13:46:59 pm
A mi w cod4/mw2 nigdy, a gram juz w te gry od baaaardzo dawna, nie licze sytuacji jak zabijam kolesia i przed jego zgonem wystrzeli do mnie z tuby :troll: cos zmyslacie  :mad:

Chyba lepszego potwierdzenia na ten fakt nie da się znaleźć.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #998 dnia: Września 09, 2010, 14:12:12 pm »
No to co ja niby doswiadczylem jak ostatnio gralem? Bug? lol

Wiesz Ty tez Boban przegrales setki godzin w MW, a twierdziles kiedys, ze w grze nie ma lagow zazwyczaj, jak twierdzilem, ze zawsze sa.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #999 dnia: Września 09, 2010, 14:18:26 pm »
IMO to świetna sprawa i szkoda, ze w COD tego nie ma.
nie wiesz co piszesz...
ot choćby przykład z wczoraj jak grałem z Elforem....strzeliłem w typa w głowę, on mnie zabił, a kiedy upadałem on zginął..

A i tak najbardziej rozj**ało mnie jak strzeliłem w typa prawie że go obszedłem dookoła i zginął.

W tej grze liczy się przede wszystkim kooperacja wszystkich klas postaci. Jak gra się na publikach to każdy z nas wie. Ten sam problem ma BF.

Jak byś grał w BFa i wiedział. Ja gram na publikach w BFie i..tam zwykłe zaznaczenie kolesia na radar już daje feeling współpracy, nie ma to jak usiąść sobie snajperem na skałce i szukać innych snajperów. A jak się widzi jakiegoś kolesia co myśli że cwany jest i podjedzie do naszej bazy, a ty go zaznaczasz i widzisz że w jego stronę już biegnie ze 2-3 twoich...
Nie wspominając już o wszelakim rzucaniu apteczek, amunicji itp. Jak na jednej mapce się z jakimiś typami ustawiłem, ja ich leczyłem + reanimowałem w razie czego, a oni strzelali, zaznaczali wrogów itp. No taki mały, samowystarczalny team.