Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 630587 razy)

0 użytkowników i 14 Gości przegląda ten wątek.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1400 dnia: Grudnia 19, 2010, 16:02:35 pm »
Genialnie to wygląda. cell to jest jednak potwór :D

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1401 dnia: Grudnia 19, 2010, 16:23:34 pm »
Nowy gif ;]

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Na szczęscie luty juz nie długo

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1402 dnia: Grudnia 19, 2010, 20:36:35 pm »
Nowy gif ;]

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Mówcie co chcecie, ale to wygląda okropnie. Przecież te kąty wychylenia broni dla PS Move dało się bardziej dopracować. Teraz nie dość, że bronią ważącą dobre kilkanaście kilogramów bohater wymachuje jak patykiem, to jeszcze nie zmienia ona wyglądu ze względu na kąt położenia, co wygląda sztucznie.
PSN ID: WojtqGO

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1403 dnia: Grudnia 19, 2010, 20:52:41 pm »
Nowy gif ;]

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Mówcie co chcecie, ale to wygląda okropnie. Przecież te kąty wychylenia broni dla PS Move dało się bardziej dopracować. Teraz nie dość, że bronią ważącą dobre kilkanaście kilogramów bohater wymachuje jak patykiem, to jeszcze nie zmienia ona wyglądu ze względu na kąt położenia, co wygląda sztucznie.
Nikt Ci nie każe tym grać

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1404 dnia: Grudnia 19, 2010, 21:02:53 pm »
Nikt Ci nie każe tym grać
Co za głupi argument. Oczywiście, że nikt mi nie każe tym grać, ale jak już gram, to chciałbym, aby było to jak najlepiej dopracowane. Gdyby jedna z pukawek dostępnych w grze była bez tekstur, to czy nie byłbyś lekko zniesmaczony? A, nie, nie byłbyś. Przecież nikt Ci nie każe nią grać.
PSN ID: WojtqGO

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1405 dnia: Grudnia 19, 2010, 21:07:34 pm »
Nikt Ci nie każe tym grać
Co za głupi argument. Oczywiście, że nikt mi nie każe tym grać, ale jak już gram, to chciałbym, aby było to jak najlepiej dopracowane. Gdyby jedna z pukawek dostępnych w grze była bez tekstur, to czy nie byłbyś lekko zniesmaczony? A, nie, nie byłbyś. Przecież nikt Ci nie każe nią grać.
O ile wiem na jednym z filmików pokazywali różne ustawienia mov'a

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1406 dnia: Grudnia 19, 2010, 21:15:03 pm »
Jeśli chodzi o wymachiwanie jak patykiem, to mi wydaje się, że taki kawał żelastwa jest obsługiwany na podobnej uprzęży co M56 z filmu Aliens.

grimkenshiro

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-12-2010
  • Wiadomości: 227
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1407 dnia: Grudnia 19, 2010, 21:21:51 pm »
1. ta bron jest przyczepiona do tego "statku" ktorym leca...
2. jak ma zminiac wyglad ze wzgledu na kat ? przeciez jak celuje w gore to widac wiecej broni a bokiem jej nie polozy.. a jako ze jest to zapewne dzialko staccjonarne to sam sie przemieszcza z bronia by lepiej celowc tak wiec pozostaje caly czas za nia...
3. pewnie da sie ustawic czulosc move itd... to tylko prezetacja byla...

el becetol

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1408 dnia: Grudnia 19, 2010, 22:46:33 pm »
Teraz nie dość, że bronią ważącą dobre kilkanaście kilogramów bohater wymachuje jak patykiem, to jeszcze nie zmienia ona wyglądu ze względu na kąt położenia, co wygląda sztucznie.

Dokładnie wygląda jakby bitmapa jeździła po ekranie. Nie kumam jak tego nie możesz zobaczyć Grimkenshiro proponuję chwycić pilota do telewizora oburącz podnieść na wysokość twarzy, wycelować w środek ekranu i poprzesuwać (cały czas celując w środek) od lewej strony twarzy na prawą. Jak pilot znajduję się po prawej to widzisz jego lewą stronę, a jak znajduje się po lewej to widzisz jego prawą stronę. A teraz spójrz na to:


Już abstrahując od perspektywy, trochę nie pasuję żeby tak skierowany karabin trafił w punkt w który celujesz, right?

Jeżeli juz zdecydowali się że karabinem można przesuwać po calym ekranie powinni go wymodelować z każdego strony, teraz wygląda to głupio.

grimkenshiro

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-12-2010
  • Wiadomości: 227
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1409 dnia: Grudnia 19, 2010, 23:21:14 pm »
OK ale ten karabin podaza za celownikiem... to ze tam jest celownik nie znaczy ze tam bedzie strzelal dopuki lufa sie odpowiednio nie ustawi :) na Wii nigdy nie graliscie ?  ;)

el becetol

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1410 dnia: Grudnia 19, 2010, 23:31:24 pm »
Powtórz ćwiczenie z pilotem 8)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1411 dnia: Grudnia 20, 2010, 15:50:19 pm »
Z jednej strony machacie ważącym kilkaset gramów Move, z drugiej postać w grze trzyma kilkunastokilogramowy karabin. Wydaje mi się oczywiste, że dość trudno tak to zgrać, żeby wyglądało naturalnie, więc nie widzę sensu na siłę się czepiać. W końcu cały czas z taką giwerą nie będzie się biegać.

1man1jar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1412 dnia: Grudnia 20, 2010, 18:03:02 pm »
ch**owa tekstura Ci nie umknie nigdy, sub-HD widzisz z kilometra, ale machanie pierdolnym KARABINEM NAPĘDOWYM jakby było z gipsu to czepianie się na siłę? :troll:
« Ostatnia zmiana: Grudnia 20, 2010, 18:19:09 pm wysłana przez 1man1jar »

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1413 dnia: Grudnia 20, 2010, 18:10:57 pm »
ch**owa tekstura Ci nie umknie nigdy, sub-HD widzisz z kilometra, ale machanie pierdolnym działem jakby było z gipsu to czepianie się na siłę? :troll:

To nie pierdolone działo tylko karabin napędowy.

1man1jar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1414 dnia: Grudnia 20, 2010, 18:12:41 pm »
je**e mnie to. Jest duże.

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1415 dnia: Grudnia 20, 2010, 18:15:26 pm »
Czepiam się na siłę.

1man1jar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1416 dnia: Grudnia 20, 2010, 18:20:37 pm »
Spoko, rozumiem. Każdemu jego porno. Okazałem skruchę i poprawiłem.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1417 dnia: Grudnia 20, 2010, 21:51:03 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1418 dnia: Grudnia 20, 2010, 23:53:24 pm »
ch**owa tekstura Ci nie umknie nigdy, sub-HD widzisz z kilometra, ale machanie pierdolnym KARABINEM NAPĘDOWYM jakby było z gipsu to czepianie się na siłę? :troll:

BO SUB HD je**e PO GAŁACH CAŁĄ GRĘ, A Z TYM KARABINEM SPĘDZĘ PEWNIE MAX 10 MINUT!  :mad:

1man1jar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1419 dnia: Grudnia 21, 2010, 07:48:42 am »
BO SUB HD
Jakby Ci w Internetach nie powiedzieli to byś nie wiedział.

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1420 dnia: Grudnia 21, 2010, 14:11:30 pm »
Dokładnie wygląda jakby bitmapa jeździła po ekranie. Nie kumam jak tego nie możesz zobaczyć Grimkenshiro proponuję chwycić pilota do telewizora oburącz podnieść na wysokość twarzy, wycelować w środek ekranu i poprzesuwać (cały czas celując w środek) od lewej strony twarzy na prawą. Jak pilot znajduję się po prawej to widzisz jego lewą stronę, a jak znajduje się po lewej to widzisz jego prawą stronę. A teraz spójrz na to:

Ja tylko dodam "Wpis!" też mnie to drażni by wygląda to trochę głupio o_O Chyba będę grał na padzie... Choć Move'a na bank spróbuje :P

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1421 dnia: Grudnia 21, 2010, 15:00:09 pm »
BO SUB HD
Jakby Ci w Internetach nie powiedzieli to byś nie wiedział.
przecież w alanie od razu widać że to sd+
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
a ta animacja broni na gifie jakoś mi zbytnio nie przeszkadza.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1422 dnia: Grudnia 21, 2010, 18:06:51 pm »
BO SUB HD
Jakby Ci w Internetach nie powiedzieli to byś nie wiedział.

Sam nie wierzysz w to co piszesz.

nakimushi

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1423 dnia: Grudnia 21, 2010, 23:13:10 pm »

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1424 dnia: Grudnia 21, 2010, 23:20:40 pm »

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1425 dnia: Grudnia 21, 2010, 23:31:42 pm »
IGN video preview
http://n4g.com/news/668229/ign-killzone-3-single-player-preview

 :o :o :o
Ta gra będzie po stokroć lepsza od 2 części

Czyli może w końcu będzie dobra.

2:31 O_O

Mój nowy imidż wygląda zupełnie jak nowy imidż Sev-a.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 21, 2010, 23:36:25 pm wysłana przez Ohtar »

1man1jar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1426 dnia: Grudnia 21, 2010, 23:35:57 pm »
0x100 = ? :troll:

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1427 dnia: Grudnia 21, 2010, 23:36:54 pm »
0x100 = ? :troll:

I see what u did there.

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1428 dnia: Grudnia 22, 2010, 00:27:08 am »
Czyli może w końcu będzie dobra.
Grałeś w betę i w to wierzysz?

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1429 dnia: Grudnia 22, 2010, 07:37:01 am »
Czyli może w końcu będzie dobra.
Grałeś w betę i w to wierzysz?

Gdyby nie framerate, to by mi się podobało. Ale mnie i tak single bardziej interesuje. Nie sądzę, żeby KZ1 pobił, ale zawsze można się miło zaskoczyć.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1430 dnia: Grudnia 22, 2010, 08:23:37 am »
Grałeś w betę i w to wierzysz?
Beta poza framerate jest dużo lepsza niż 2 część.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1431 dnia: Grudnia 22, 2010, 10:07:40 am »
Grałeś w betę i w to wierzysz?
Beta poza framerate jest dużo lepsza niż 2 część.

na oficjalnym forum twórcy się nawet śmiali z narzekań na framerate twierdząc,że to oczywista oczywistość,że full będzie śmigać płynnie. Preview code z polygamii już jest ponoć idealnie płynny.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1432 dnia: Grudnia 22, 2010, 10:10:09 am »
Wystarczy obejrzeń preview IGN, by się o tym przekonać. ;)

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1433 dnia: Grudnia 22, 2010, 10:21:18 am »
X360 nie może do gonić graficznie gier z 2008roku, o 2011 już nawet niema co wspominać, KZ3 U3, sweet !

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1434 dnia: Grudnia 22, 2010, 15:53:39 pm »
Dużo spoilerów w tym preview..?

1man1jar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1435 dnia: Grudnia 22, 2010, 17:54:00 pm »
Nie.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1436 dnia: Grudnia 23, 2010, 13:29:54 pm »
 :lol:

Kilka gifów z Frozen Shores:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1437 dnia: Grudnia 23, 2010, 17:32:44 pm »
GT Preview


Czyzby jednak online co-op byl obecny w KZ3?  :angel:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1438 dnia: Grudnia 25, 2010, 09:23:54 am »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1439 dnia: Grudnia 25, 2010, 13:23:24 pm »
Spoiler: Alpha code vs Beta code comparison (kliknij, by wyświetlić/ukryć)