Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 631222 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1560 dnia: Stycznia 16, 2011, 12:23:57 pm »
A SCEP w ogóle zamierza dystrybuować Helghast Edition?



maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1561 dnia: Stycznia 16, 2011, 13:58:06 pm »
Chyba po raz pierwszy czuję się KZ3 zajarany. Dzięki temu filmikowi :)

Trzeba przy KZ3 zakupić MOVE ;] Zdecydowanie.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1562 dnia: Stycznia 16, 2011, 19:36:44 pm »
A SCEP w ogóle zamierza dystrybuować Helghast Edition?




DAT graphics!

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1563 dnia: Stycznia 16, 2011, 20:00:33 pm »
Według mnie to sterowanie za pomocą Move jest zjebane totalnie.Czy nie dało się zrobić tak jak jest zawsze, że broń jest wycelowana w środek i przesuwamy kamerą? Będzie możliwość wyłączenia tego co jest i ustawienia takiego standardowego sterowania?

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1564 dnia: Stycznia 16, 2011, 20:17:05 pm »
Z tego co wiem to niestety nie :( Ale bedzie mozna zmniejszyc dead zone wiec moze nie bedzie tak zle.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1565 dnia: Stycznia 16, 2011, 20:18:40 pm »
Jeśli kamera poruszałaby się 1:1 z celownikiem to by głowa wybuchała po 10 minutach grania przy tym drżeniu ekranu :P. Minimalny dead zone musi być przy tak precyzyjnym kontrolerze :P.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1566 dnia: Stycznia 16, 2011, 20:43:39 pm »
Jest to coś, co trzeba obadać i spróbować się z tym polubić, i potem można oceniać.

Zupełnie jak przesiadka z myszki na pada...

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1567 dnia: Stycznia 16, 2011, 20:54:04 pm »
Mnie to pasuje. Nadmierny ruch kamery w fpsach zawsze mnie męczył, a tutaj można go ograniczyć do minimum. Zresztą Move to nie myszka, którą wygodnie można jeździć po dużej powierzchni. Zestrojenie kamery z celownikiem na sztywno owocowałoby - w zależności od sensitivity - obszernymi ruchami przy rozglądaniu się albo nieprecyzyjnym celowaniem. Poza tym lepiej się przyzwyczaić, bo takie sterowanie mają wszystkie gry na Move. Z tyłka tego nie wyciągnęli, pewnie sprawdzili różne opcje i ta okazała się najwygodniejsza.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1568 dnia: Stycznia 16, 2011, 20:55:39 pm »
Najlepiej to z padem w ręku i dobrze usadowiony ,a przedewszystkim wygodnie

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1569 dnia: Stycznia 16, 2011, 20:57:18 pm »
Według mnie to sterowanie za pomocą Move jest zjebane totalnie.Czy nie dało się zrobić tak jak jest zawsze, że broń jest wycelowana w środek i przesuwamy kamerą? Będzie możliwość wyłączenia tego co jest i ustawienia takiego standardowego sterowania?

Jeszcze żeś ku**a nie zagrał, a już płaczesz. Może w grze sprawdza się to dobrze. Ja kupuje Move i navigation stick specjalnie pod KZ3, bo chce to sprawdzić.

Poza tym nie da się tak zrobić jak na myszce, bo niby jak obracałbyś ekran? Myszką przejdziesz kawałek, podnosisz ją i dalej jedziesz w celu szybkich obrotów. Jak niby to rozwiązać przy Move?
« Ostatnia zmiana: Stycznia 16, 2011, 21:01:07 pm wysłana przez BoBaN »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1570 dnia: Stycznia 16, 2011, 21:08:48 pm »
Poza tym nie da się tak zrobić jak na myszce, bo niby jak obracałbyś ekran? Myszką przejdziesz kawałek, podnosisz ją i dalej jedziesz w celu szybkich obrotów. Jak niby to rozwiązać przy Move?
już to kiedyś opisywałem: weź długopis: skieruj go centralnie na wprost ekranu (tzn czubek który pisze wprost do ekranu), wychylasz w lewo, obraz obraca się w lewo, kierujesz z powrotem na wprost, obraz się zatrzymuje, to samo w inne strony. 

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1571 dnia: Stycznia 16, 2011, 21:12:50 pm »
No to przecie podobnie jest w tej prezentacji Move z KZ3. Mogliby ewentualnie zrobić tak, że kamerę obraca się w momencie przytrzymania jakiegoś button'a. Wtedy można by osiągnąć efekt podobny do tego na myszce. Wychylamy move do końca zakresu kamery trzymając przycisk, puszczamy przycisk i wracamy kontrolerem na drugą stronę ekranu, po czym znowu wciskamy button i powtarzamy czynność.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1572 dnia: Stycznia 16, 2011, 21:17:07 pm »
No to przecie podobnie jest w tej prezentacji Move z KZ3
szczerze to jej nie widziałem jeszcze xD

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1573 dnia: Stycznia 16, 2011, 21:18:06 pm »
Poza tym nie da się tak zrobić jak na myszce, bo niby jak obracałbyś ekran? Myszką przejdziesz kawałek, podnosisz ją i dalej jedziesz w celu szybkich obrotów. Jak niby to rozwiązać przy Move?

Można by to zastąpić zdefiniowanym przyciskiem, który odpowiadałby oderwaniu myszki od blatu, wyłączał śledzenie kulki i pozwalał wycentrować kontroler. Mimo wszystko chętniej sprawdzę nowe sterowanie. Move to Move, a nie substytut myszy.

już to kiedyś opisywałem: weź długopis: skieruj go centralnie na wprost ekranu (tzn czubek który pisze wprost do ekranu), wychylasz w lewo, obraz obraca się w lewo, kierujesz z powrotem na wprost, obraz się zatrzymuje, to samo w inne strony. 

Do dupy. Wskazywać kierunek obrotu ekranu możesz na padzie. Na Move masz to samo plus obszar (deadzone), gdzie ruch kontrolera jest dokładnie przełożony na ruch celownika.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1574 dnia: Stycznia 16, 2011, 21:22:07 pm »
Poza tym nie da się tak zrobić jak na myszce, bo niby jak obracałbyś ekran? Myszką przejdziesz kawałek, podnosisz ją i dalej jedziesz w celu szybkich obrotów. Jak niby to rozwiązać przy Move?

Można by to zastąpić zdefiniowanym przyciskiem, który odpowiadałby oderwaniu myszki od blatu, wyłączał śledzenie kulki i pozwalał wycentrować kontroler. Mimo wszystko chętniej sprawdzę nowe sterowanie. Move to Move, a nie substytut myszy.

Nom, opisałem coś podobnego nieco wyżej. Powinni dać dwa rodzaje sterowania. Takie jak już jest i takie z przyciskiem, którego puszczenie lub przytrzymanie powodowałoby odłączenie śledzenia move. Ja jednak nie mam nic przeciwko temu co zaprezentowano wyżej. Może być bardzo ciekawie.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1575 dnia: Stycznia 16, 2011, 21:39:46 pm »
Dla mnie najwiekszym problemem, juz poza samym ustawieniem blokady kamery na pointerze [co im szkodzi dac taka mozliwosc!], to akceleracja podczas scrollingu ...

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1576 dnia: Stycznia 16, 2011, 21:41:46 pm »
Według mnie to sterowanie za pomocą Move jest zjebane totalnie.Czy nie dało się zrobić tak jak jest zawsze, że broń jest wycelowana w środek i przesuwamy kamerą? Będzie możliwość wyłączenia tego co jest i ustawienia takiego standardowego sterowania?
Jeszcze żeś ku**a nie zagrał, a już płaczesz. Może w grze sprawdza się to dobrze. Ja kupuje Move i navigation stick specjalnie pod KZ3, bo chce to sprawdzić.
Ano, jeszcze zapomniałem dodać że grafika w tej grze to nic specjalnego, tak jak i w dwójce zresztą.Gears of War 3 zniszczy tą grę pod tym względem.Dziękuje za uwagę. :angel:

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1577 dnia: Stycznia 16, 2011, 22:43:28 pm »
Po tym filmiku ta gra wyglada wg mnie teraz jak jakis zjebany celowniczek na pecety. Nie mam zamiaru kupować Move, i chcę pograć normalnie na padzie i mam nadzeję, że będzie można grać normalnie jak w KZ2. Akutualnie w KZ2 jeszcze gram i cholernie mi się wszystko podoba, głownie sterowanie, ale nie domyślne, mam chyba ustawione jakieś inne, nie pamiętam jakie. Prowadzenie postaci w tej grze uważam za fenomenalne, teraz jak patrzę np. na Black Ops ta gra wydaje mi się cholernie biedna.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1578 dnia: Stycznia 16, 2011, 22:47:56 pm »
Po tym filmiku ta gra wyglada wg mnie teraz jak jakis zjebany celowniczek na pecety. Nie mam zamiaru kupować Move, i chcę pograć normalnie na padzie i mam nadzeję, że będzie można grać normalnie jak w KZ2
Nie, gra sie nie uruchomi bez Move.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1579 dnia: Stycznia 16, 2011, 22:48:41 pm »
Według mnie to sterowanie za pomocą Move jest zjebane totalnie.Czy nie dało się zrobić tak jak jest zawsze, że broń jest wycelowana w środek i przesuwamy kamerą? Będzie możliwość wyłączenia tego co jest i ustawienia takiego standardowego sterowania?
Jeszcze żeś ku**a nie zagrał, a już płaczesz. Może w grze sprawdza się to dobrze. Ja kupuje Move i navigation stick specjalnie pod KZ3, bo chce to sprawdzić.
Ano, jeszcze zapomniałem dodać że grafika w tej grze to nic specjalnego, tak jak i w dwójce zresztą.Gears of War 3 zniszczy tą grę pod tym względem.Dziękuje za uwagę. :angel:
:cry_anim:

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1580 dnia: Stycznia 16, 2011, 23:07:19 pm »
Nie, gra sie nie uruchomi bez Move.

Coś mi to ściemą je**e, aby się więcej Move sprzedalo.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1581 dnia: Stycznia 16, 2011, 23:12:55 pm »
Coś mi to ściemą je**e, aby się więcej Move sprzedalo.

No, jedna sztuka Move więcej.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1582 dnia: Stycznia 17, 2011, 00:01:36 am »
Według mnie to sterowanie za pomocą Move jest zjebane totalnie.Czy nie dało się zrobić tak jak jest zawsze, że broń jest wycelowana w środek i przesuwamy kamerą? Będzie możliwość wyłączenia tego co jest i ustawienia takiego standardowego sterowania?
Jeszcze żeś ku**a nie zagrał, a już płaczesz. Może w grze sprawdza się to dobrze. Ja kupuje Move i navigation stick specjalnie pod KZ3, bo chce to sprawdzić.
Ano, jeszcze zapomniałem dodać że grafika w tej grze to nic specjalnego, tak jak i w dwójce zresztą.Gears of War 3 zniszczy tą grę pod tym względem.Dziękuje za uwagę. :angel:


Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1583 dnia: Stycznia 17, 2011, 16:46:08 pm »
No, jedna sztuka Move więcej.

Jaaasne :D dobra, dobra przez chwilę dałem się nabrać  :oops:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1584 dnia: Stycznia 18, 2011, 08:26:34 am »
Najlepiej to z padem w ręku i dobrze usadowiony ,a przedewszystkim wygodnie
Ale i sharpshoter spisuje się podobno znakomicie. Chyba aż sobie go kupię. Szkoda tylko, że prezentuje się nieco tandetnie (kolor i jakość tworzywa). Mógłby kosztować z 400zł i być koloru czarnego.

http://grrr.pl/2010/12/10/oficjalny-karabinek-maszynowy-move

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1585 dnia: Stycznia 18, 2011, 12:59:38 pm »
jak chcesz to ci mogę przemalować i opchnąć za cztery stówy. wiesz, będziesz miał limitkę i te sprawy.
pasuje?

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1586 dnia: Stycznia 18, 2011, 13:49:03 pm »
Czy bohater gry w dalszym ciągu będzie miał kamerę umieszczoną na klatce??W dwójce wyglądało, to tak jakbyśmy grali karłem.
 Mam też nadzieję , że przez 70% gry nie będzie wiało nudą tak jak, to miało miejsce w poprzedniczce.
Multi mnie nie grzeje , ponieważ za dużo w nim chaosu i prucia na ślepo (może prywatne mecze dają radę) o komunikacji głosowej nie wspominając.

Sterowanie movem wygląda naprawdę przyzwoicie (na pewno jest wygodniejsze i precyzyjniejsze niż na ds3 :) )

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1587 dnia: Stycznia 18, 2011, 17:30:41 pm »
Czy bohater gry w dalszym ciągu będzie miał kamerę umieszczoną na klatce??W dwójce wyglądało, to tak jakbyśmy grali karłem.
 Mam też nadzieję , że przez 70% gry nie będzie wiało nudą tak jak, to miało miejsce w poprzedniczce.
Multi mnie nie grzeje , ponieważ za dużo w nim chaosu i prucia na ślepo (może prywatne mecze dają radę) o komunikacji głosowej nie wspominając.

Sterowanie movem wygląda naprawdę przyzwoicie (na pewno jest wygodniejsze i precyzyjniejsze niż na ds3 :) )
A już myślałem że jak jedziesz to po całości, niepotrzebne o tym Move pisałeś.A mogło być tak pięknie, już nawet na xbotów nie można liczyć. :cry:
« Ostatnia zmiana: Stycznia 18, 2011, 17:32:35 pm wysłana przez Wooyek »

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1588 dnia: Stycznia 18, 2011, 17:51:31 pm »
Czy bohater gry w dalszym ciągu będzie miał kamerę umieszczoną na klatce??W dwójce wyglądało, to tak jakbyśmy grali karłem.
 Mam też nadzieję , że przez 70% gry nie będzie wiało nudą tak jak, to miało miejsce w poprzedniczce.
Multi mnie nie grzeje , ponieważ za dużo w nim chaosu i prucia na ślepo (może prywatne mecze dają radę) o komunikacji głosowej nie wspominając.

Sterowanie movem wygląda naprawdę przyzwoicie (na pewno jest wygodniejsze i precyzyjniejsze niż na ds3 :) )
A już myślałem że jak jedziesz to po całości, niepotrzebne o tym Move pisałeś.A mogło być tak pięknie, już nawet na xbotów nie można liczyć. :cry:
Od kiedy jestem xbotem ??

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1589 dnia: Stycznia 18, 2011, 19:00:32 pm »
Czy bohater gry w dalszym ciągu będzie miał kamerę umieszczoną na klatce??W dwójce wyglądało, to tak jakbyśmy grali karłem.
 Mam też nadzieję , że przez 70% gry nie będzie wiało nudą tak jak, to miało miejsce w poprzedniczce.
Multi mnie nie grzeje , ponieważ za dużo w nim chaosu i prucia na ślepo (może prywatne mecze dają radę) o komunikacji głosowej nie wspominając.

Sterowanie movem wygląda naprawdę przyzwoicie (na pewno jest wygodniejsze i precyzyjniejsze niż na ds3 :) )
A już myślałem że jak jedziesz to po całości, niepotrzebne o tym Move pisałeś.A mogło być tak pięknie, już nawet na xbotów nie można liczyć. :cry:
Od kiedy jestem xbotem ??
Od kiedy masz xboxa i spróbowałeś powiedzieć złe słowo na tak fantastyczną pozycję jaką niewątpliwe jest Killzone 2.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1590 dnia: Stycznia 18, 2011, 19:27:57 pm »
Czy bohater gry w dalszym ciągu będzie miał kamerę umieszczoną na klatce??W dwójce wyglądało, to tak jakbyśmy grali karłem.
 Mam też nadzieję , że przez 70% gry nie będzie wiało nudą tak jak, to miało miejsce w poprzedniczce.
Multi mnie nie grzeje , ponieważ za dużo w nim chaosu i prucia na ślepo (może prywatne mecze dają radę) o komunikacji głosowej nie wspominając.

Sterowanie movem wygląda naprawdę przyzwoicie (na pewno jest wygodniejsze i precyzyjniejsze niż na ds3 :) )
A już myślałem że jak jedziesz to po całości, niepotrzebne o tym Move pisałeś.A mogło być tak pięknie, już nawet na xbotów nie można liczyć. :cry:
Od kiedy jestem xbotem ??
Od kiedy masz xboxa i spróbowałeś powiedzieć złe słowo na tak fantastyczną pozycję jaką niewątpliwe jest Killzone 2.
Zapomniałem  :grin: Tyle czasu tu siedzę i niczego się nie nauczyłem :big-grin-sweat:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1591 dnia: Stycznia 19, 2011, 21:40:06 pm »
Cytuj
Killzone 3 przepustką do bety SOCOM 4
:)

http://ppe.pl/news-5258-Killzone_3_przepustka_do_bety_SOCOM_4.html

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1592 dnia: Stycznia 19, 2011, 21:50:33 pm »
Pierwsza na świecie recenzja w... uwaga... cd action :lol:
http://www.cdaction.pl/news-17011/cd-action-22011---zawartosc.html

Przykładowy komentarz
Cytuj
Ludzie, którzy grają na konsolach to nie prawdziwi GRACZE. Wypchajcie się z tymi konsolami. Dlatego już nie kupuję cda...
:hihi:

Polecam zapoznać sie z komentarzami. Beka jest fest.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1593 dnia: Stycznia 19, 2011, 23:08:05 pm »
Niektóre komenty faktycznie dają radę  :lol:
A wiadomo może jaką wystawili ocenę? Bo nie czuje sie na siłach żeby przekopać się przez ponad 75stron komentarzy oburzonych pctowców...

el becetol

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1594 dnia: Stycznia 19, 2011, 23:11:00 pm »
Haha, konsolowy ex na okładce pisma dla fanbojów pc. Nic dziwnego ze się wkurwiają w komentarzach.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1595 dnia: Stycznia 19, 2011, 23:14:03 pm »
Jaką ocene dostała w tym magazynie?

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1596 dnia: Stycznia 19, 2011, 23:14:35 pm »
Haha, konsolowy ex na okładce pisma dla fanbojów pc. Nic dziwnego ze się wkurwiają w komentarzach.

Ciekawe kiedy zaczną dawać gry konsolowe jako pełne wersje? :lol:
« Ostatnia zmiana: Stycznia 19, 2011, 23:18:14 pm wysłana przez Mrocz »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1597 dnia: Stycznia 20, 2011, 01:20:21 am »
Od dzisiaj gazetka bedzie w sprzedazy wiec licze na jakies dobre skany  :)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1598 dnia: Stycznia 20, 2011, 08:01:02 am »
Wrzucę dzisiaj skany. ;)

Wiadomość scalona: [time]Styczeń 20, 2011, 08:06:59 am[/time]
Ocena z CDA:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wiadomość scalona: Stycznia 20, 2011, 08:17:52 am
Zdjęcia Helghast Edition:
http://www.examiner.com/video-game-news-in-national/more-killzone-3-helghast-edition-packshot-images

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 20, 2011, 08:17:52 am wysłana przez Snake_Plissken »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1599 dnia: Stycznia 20, 2011, 12:26:38 pm »
Znając "profesjonalizm" CDA i biorąc pod uwagę, że od premiery dzieli nas jeszcze ponad miesiąc, mogę się założyć o flaszkę, że ta recenzja powstała w oparciu o 30-minutowy preview code.