Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 630266 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1920 dnia: Lutego 03, 2011, 22:06:08 pm »
Jak działa to znikanie snipera? Jak się ruszam i strzelam to jestem widoczny?
zależy od levelu, masz ładnie napisane: jak wybierasz klasę wciśnij [] i tam sobie przeczytaj. Z pamięci ci nie powiem, ale chyba na pierwszym jest tak że jak się ruszasz to cię widać i jak oddajesz strzał.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1921 dnia: Lutego 03, 2011, 22:06:50 pm »
Nom Wujek, KZ3 nie ma laga. :lol: :lol: :lol:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ale o co chodzi? Przecież 3 klatki opóźnienia to praktycznie najniższa możliwa wartość dla gier w 30 fps  :neutral:

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1922 dnia: Lutego 03, 2011, 22:09:48 pm »
Znowu wszystko zjebali sterowaniem.

Jak chcesz COD'owe sterowanie to sobie odpal tego noobowego COD i przestań się mazać. Od początku było wiadome jak będzie wyglądała rozgrywka w killzone i tak się nie powinno porównywać gier. To tak jakby fani Burnouta narzekali na model jazdy w Gt5;)
Noobowski CoD  :)  Killzone i skill, to jest dopiero żarcik    :lol:

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1923 dnia: Lutego 03, 2011, 22:17:02 pm »
Nie no, po ostatniej dyskusji i ja się wyleczyłem z tego, że KZ jest jakiś uber skillowy :P

Ale faktem pozostaje, że sterowanie jest bardziej wymagające - i jednocześnie nie jest bez sensu utrudnione. Rozumiem, czemu ktoś tego może nie lubić. Ale ma to swój urok i wymaga więcej wysiłku w tym aspekcie.

COD gdzie indziej jest wymagający...

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1924 dnia: Lutego 03, 2011, 22:28:49 pm »
Nie no, po ostatniej dyskusji i ja się wyleczyłem z tego, że KZ jest jakiś uber skillowy :P
KZ2 uber skillowy na pewno nie był (na tle takiego MAG, który się ukazał po nim, to bieda z nędzą pod tym względem), jednak to ,,lagowate" sterowanie sprawiało, że wypatrzenie przeciwnika jak pierwszy, mniej wprawionemu graczowi nie gwarantowało killa. I to był plus KZ2.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1925 dnia: Lutego 03, 2011, 22:34:08 pm »
Boban, grasz na samsungu?

Na Sonówce. Teraz pograłem trochę i od razu odpaliłem na padzie. Możecie mnie zlinczować, ale straszne siano jest jak się gra padem. Aż sam nie mogę w to uwierzyć, że tak bardzo spieprzyli ten aspekt gry. Dla tych co nadal sobie wmawiają, że jest precyzyjnie, polecam pstryknąć z gałkę i zobaczcie po jakim czasie reaguje postać. Żenada.

Na szczęście chwilę potem (sfrustrowany graniem na padzie), odpaliłem Move. Panowie inna bajka. Precyzja, precyzja i jeszcze raz precyzja. Ściąganie kolesi z daleka to bajka. Co najlepsze to podczas grania za pomocą Move, nie ma kompletnie żadnego opóźnienia. To wskazuje na fakt, że twórcy celowo dodają taki lag na padzie. Może robią to by oddać ciężar postaci...trudno powiedzieć. Dla mnie ten sposób kontroli w KZ3 zachwyca.

Odnośnie samej gry to już pisałem, że inne elementy bardzo przypadły mi do gustu. Damage i hp jest idealne. Dźwięk broni i ogólnie oddanie przestrzeni miażdży. Grafa też robi swoje (najładniejszy fps multi na PS3 jak dla mnie). Ciekawe jak inne mapy, bo ta z dema konstrukcyjnie jest wyjebista. Naprawdę cholernie żałuję, że mi nie podchodzi sterowanie padem bo wiem, że ominie mnie mnóstwo fajnego grania z ekipą z forum w multi. Szkoda, ale ja po prostu nie mogę w to grać padem i nie chce się zmuszać, bo tylko będę niepotrzebnie tracił nerwy.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1926 dnia: Lutego 03, 2011, 22:37:56 pm »
To wskazuje na fakt, że twórcy celowo dodają taki lag na padzie
i sam na to wpadłeś??  ;)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1927 dnia: Lutego 03, 2011, 22:38:23 pm »
Na Sonówce. Teraz pograłem trochę i od razu odpaliłem na padzie. Możecie mnie zlinczować, ale straszne siano jest jak się gra padem. Aż sam nie mogę w to uwierzyć, że tak bardzo spieprzyli ten aspekt gry. Dla tych co nadal sobie wmawiają, że jest precyzyjnie, polecam pstryknąć z gałkę i zobaczcie po jakim czasie reaguje postać. Żenada.
Dla mnie gra sie identycznie jak w BC 2, wiec naprawde nie wiem o co chodzi z tym narzekaniem.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1928 dnia: Lutego 03, 2011, 22:38:33 pm »
BoBaN, w głowe se pstryknij. xD Jak tu sterowanie padem jest tragiczne to jakie było w K2, lepsze? :lol:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1929 dnia: Lutego 03, 2011, 22:39:47 pm »
Noobowski CoD
Tak, COD to noobowska gra, tam naprawde wiele skilla nie potrzeba.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1930 dnia: Lutego 03, 2011, 22:40:02 pm »
To wskazuje na fakt, że twórcy celowo dodają taki lag na padzie
i sam na to wpadłeś??  ;)
Filmiki z YT mu pomogły.

Ogur

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1931 dnia: Lutego 03, 2011, 22:53:56 pm »
FPS to tylko na myszy i klawiaturze!

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1932 dnia: Lutego 03, 2011, 22:54:09 pm »
Noobowski CoD
Tak, COD to noobowska gra, tam naprawde wiele skilla nie potrzeba.
Zależy o , którym mowa bo jeżeli o BO i MW2 to masz rację . W kz2 i 3 również noobki dają sobie radę (ogólny chaos , pchanie się na respy, granaty rzucane na ślepca)
Co do 3 to naprawdę nie spodziewałem się takiej precyzji i funu jaki zapewnia kontroler move.

Boban, grasz na samsungu?

Na Sonówce. Teraz pograłem trochę i od razu odpaliłem na padzie. Możecie mnie zlinczować, ale straszne siano jest jak się gra padem. Aż sam nie mogę w to uwierzyć, że tak bardzo spieprzyli ten aspekt gry. Dla tych co nadal sobie wmawiają, że jest precyzyjnie, polecam pstryknąć z gałkę i zobaczcie po jakim czasie reaguje postać. Żenada.

Na szczęście chwilę potem (sfrustrowany graniem na padzie), odpaliłem Move. Panowie inna bajka. Precyzja, precyzja i jeszcze raz precyzja. Ściąganie kolesi z daleka to bajka. Co najlepsze to podczas grania za pomocą Move, nie ma kompletnie żadnego opóźnienia. To wskazuje na fakt, że twórcy celowo dodają taki lag na padzie. Może robią to by oddać ciężar postaci...trudno powiedzieć. Dla mnie ten sposób kontroli w KZ3 zachwyca.

Odnośnie samej gry to już pisałem, że inne elementy bardzo przypadły mi do gustu. Damage i hp jest idealne. Dźwięk broni i ogólnie oddanie przestrzeni miażdży. Grafa też robi swoje (najładniejszy fps multi na PS3 jak dla mnie). Ciekawe jak inne mapy, bo ta z dema konstrukcyjnie jest wyjebista. Naprawdę cholernie żałuję, że mi nie podchodzi sterowanie padem bo wiem, że ominie mnie mnóstwo fajnego grania z ekipą z forum w multi. Szkoda, ale ja po prostu nie mogę w to grać padem i nie chce się zmuszać, bo tylko będę niepotrzebnie tracił nerwy.
Nie martw się , zawsze będziesz mógł ze mną pograć  :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1933 dnia: Lutego 03, 2011, 22:59:46 pm »
BoBaN, w głowe se pstryknij. xD Jak tu sterowanie padem jest tragiczne to jakie było w K2, lepsze? :lol:

K2 to dopiero była tragedia (szczególnie przed patch'em nieco niwelującym lag).

To wskazuje na fakt, że twórcy celowo dodają taki lag na padzie
i sam na to wpadłeś??  ;)
Filmiki z YT mu pomogły.

Jak na razie filmik z YT potwierdził, że bredzisz.

Ogur

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1934 dnia: Lutego 03, 2011, 23:02:04 pm »




Jakaś ekipa z jutube robi fanowski film, który ma się ukazać 20-tego.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1935 dnia: Lutego 03, 2011, 23:03:38 pm »
Jak na razie filmik z YT potwierdził, że bredzisz.

Stary, kur**, co ty w ogóle wiesz o lagu? Wejdź sobie na Digital Foundry - masz ze cztery artykuły na ten temat. To 116 ms to jest praktycznie nic i żadna gra w 30 fps nie ma mniejszego laga. Również na Move nie ma mowy, żeby to było mniej.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1936 dnia: Lutego 03, 2011, 23:04:07 pm »
Co do 3 to naprawdę nie spodziewałem się takiej precyzji i funu jaki zapewnia kontroler move.

Same here. Tylko najpierw musiałem sobie wszystko ustawić. Dead zone w pionie mam na 10, a w poziomie na 50. Czułość i obracanie na 30 bodajże. Granie za pomocą Move bardziej przypomina granie na myszce niż padem.

Nie martw się , zawsze będziesz mógł ze mną pograć  :D

Oby tylko dali osobne serwery dla tych, którzy wybiorą Move do sterowania.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1937 dnia: Lutego 03, 2011, 23:04:57 pm »
Jak na razie filmik z YT potwierdził, że bredzisz.

Stary, kur**, co ty w ogóle wiesz o lagu? Wejdź sobie na Digital Foundry - masz ze cztery artykuły na ten temat. To 116 ms to jest praktycznie nic i żadna gra w 30 fps nie ma mniejszego laga. Również na Move nie ma mowy, żeby to było mniej.
Kłamiesz, YT zawsze prawdę Ci powie!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1938 dnia: Lutego 03, 2011, 23:05:35 pm »
Jak na razie filmik z YT potwierdził, że bredzisz.

Stary, kur**, co ty w ogóle wiesz o lagu? Wejdź sobie na Digital Foundry - masz ze cztery artykuły na ten temat. To 116 ms to jest praktycznie nic i żadna gra w 30 fps nie ma mniejszego laga. Również na Move nie ma mowy, żeby to było mniej.

Ja nic nie wiem, ale ty zapewne wiesz jak zwykle najwięcej. Chłopie zagraj padem i zagraj na Move. Naprawdę zrób to i proszę cię napisz wtedy jak jedno ma się do drugiego. Move reaguje momentalnie i bardzo precyzyjnie. Padem ruchy gałką mają spore opóźnienie. SPRAWDŹ!

Wiadomość scalona: [time]Luty 04, 2011, 00:11:24 am[/time]
Iras znalazłem info i jest tam podany input lag z Killzone 2 (już po wydaniu patcha zmniejszającego lag). Wygląda to tak:

Modern Warfare: 67ms
Killzone 2: 150ms

Jak dla mnie to różnica w ch*j.
« Ostatnia zmiana: Lutego 03, 2011, 23:11:40 pm wysłana przez BoBaN »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1939 dnia: Lutego 03, 2011, 23:17:46 pm »
Modern Warfare: 67ms
Killzone 2: 150ms
Mowimy o trojce, a 67ms MW zalezy od fps'a. Przy 60fps najnizsza wartoscia jest 50ms [XMB], przy 30fps - 100ms.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1940 dnia: Lutego 03, 2011, 23:26:29 pm »
Wooyek przecież Ty masz Move. Sprawdzałeś sterowanie tym kontrolerem?

@KKRT
Dokładnie info:
Call of Duty 4: Modern Warfare 67ms-84ms
Killzone 3: 116ms

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1941 dnia: Lutego 03, 2011, 23:31:47 pm »
Sprawdzałem, naprawdę spoko to działa, ale traktuje tylko jako dodatek, można by ewentualnie spróbować przejść singla.W multi bym tego nie ogarnął.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1942 dnia: Lutego 03, 2011, 23:33:50 pm »
Ja właśnie zamierzam na Move przejść singla. Może ogarnę na tyle, że będę mógł nawiązać walkę z padowcami w multi. W sumie Tobie się nie dziwię, że traktujesz to jako dodatek, bo gra na padzie przypadła Ci do gustu. Ja jestem w trochę innej sytuacji. ;)

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1943 dnia: Lutego 04, 2011, 00:10:33 am »
Mój entuzjazm trochę opadł. Gdzie wszystko w grze mi pasuje - raczej; tak już od technicznej strony coś nie halo :/ Klatki potrafią spadać tak drastycznie jak w KZ2 przy 32 graczach na bloodkrachcie, gdzie połowa biegała rakietnicami.
I coś takiego się dzieje przy "średniej" zadymie...

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1944 dnia: Lutego 04, 2011, 00:14:02 am »
Kilku rzeczy jeszcze nie ma, jak chociażby efektu rozpryskujących się kropel, gdy strzelamy w taflę wody.
Dobrze, ze grając z botami można poobczajać bronie i skille.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1945 dnia: Lutego 04, 2011, 03:34:40 am »
Ogólnie KZ2/KZ3 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Zjebane  Cody  :angel:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1946 dnia: Lutego 04, 2011, 08:10:09 am »
Boban, grasz na samsungu?

Na Sonówce. Teraz pograłem trochę i od razu odpaliłem na padzie. Możecie mnie zlinczować, ale straszne siano jest jak się gra padem. Aż sam nie mogę w to uwierzyć, że tak bardzo spieprzyli ten aspekt gry. Dla tych co nadal sobie wmawiają, że jest precyzyjnie, polecam pstryknąć z gałkę i zobaczcie po jakim czasie reaguje postać. Żenada.

Na szczęście chwilę potem (sfrustrowany graniem na padzie), odpaliłem Move. Panowie inna bajka. Precyzja, precyzja i jeszcze raz precyzja. Ściąganie kolesi z daleka to bajka. Co najlepsze to podczas grania za pomocą Move, nie ma kompletnie żadnego opóźnienia. To wskazuje na fakt, że twórcy celowo dodają taki lag na padzie. Może robią to by oddać ciężar postaci...trudno powiedzieć. Dla mnie ten sposób kontroli w KZ3 zachwyca.

Odnośnie samej gry to już pisałem, że inne elementy bardzo przypadły mi do gustu. Damage i hp jest idealne. Dźwięk broni i ogólnie oddanie przestrzeni miażdży. Grafa też robi swoje (najładniejszy fps multi na PS3 jak dla mnie). Ciekawe jak inne mapy, bo ta z dema konstrukcyjnie jest wyjebista. Naprawdę cholernie żałuję, że mi nie podchodzi sterowanie padem bo wiem, że ominie mnie mnóstwo fajnego grania z ekipą z forum w multi. Szkoda, ale ja po prostu nie mogę w to grać padem i nie chce się zmuszać, bo tylko będę niepotrzebnie tracił nerwy.
Może jak wyłączysz 100hz w tvku to będzie lepiej ;).

Rodi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-03-2009
  • Wiadomości: 511
  • Reputacja: 5
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1947 dnia: Lutego 04, 2011, 09:08:11 am »
Wrzuciłem niektóre wasze wypowiedzi na główną, mam nadzieje, że mnie nie zlinczujecie :grin:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1948 dnia: Lutego 04, 2011, 09:17:06 am »
Gierka mega, wygląda kapitalnie  :o tylko o co chodzi z tym lagiem ? przecież miało go nie być ?  :mad:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1949 dnia: Lutego 04, 2011, 09:23:01 am »
Może jak wyłączysz 100hz w tvku to będzie lepiej ;).

Spróbuję, ale to raczej nie tego wina. W innych grach nie mam takiego opóźnienia. To jest typowe dla Killzone. To samo było w KZ2, tylko tam jeszcze większy był lag. Ja już postanowiłem, że będę grał Move. Po prostu czuję wtedy, że mam pełną kontrolę nad celowaniem i nie wkurzam się przez głupie zgony, który nie wynikają z mojej gry, tylko z dennego sterowania. Grając Move zawsze wiem, że to ja zawaliłem w danym momencie, a nie jak w przypadku pada, musiałem się męczyć żeby dobrze wycelować i mi się to nie udało.

@Rodi
Ja nie mam nic przeciwko. Przecież to tylko nicki...nikt się nazwiskiem nie podpisuje. Jednak mógłbyś też zacytować tą moją wypowiedź, bo jest ona napisana po dłuższym posiedzeniu z KZ3.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Rodi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-03-2009
  • Wiadomości: 511
  • Reputacja: 5
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1950 dnia: Lutego 04, 2011, 09:51:43 am »
Ok Boban, dodam to do newsa.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1951 dnia: Lutego 04, 2011, 10:32:57 am »
Rodi, tak lekko offtopowo, ale:

Nie wszystkie wypowiedzi, nawet jeżeli cytowane, odpowiednio reprezentują GO. Chodzi między innymi o wulgaryzmy.
Jako wypowiedź na forum luz - ale już na głównej widziałbym małą cenzurę w postaci zamiany tego czy owego "nieładnego" słowa na bardziej dopuszczalne. Do tego odpowiedni przypis z gwiazdką, czy jakkolwiek i mamy odpowiedni wpis na głównej stronie - wizytówki tej strony.

Tak samo kiepsko wyglądają tagi emotek.

To zwyczajnie zaniża jakość :)

Nie miałbym żadnego problemu z tym, abyś te cytaty lekko przeredagował na rzecz ich lepszej czytelności i wizerunku całego GO.
Chyba, że waszą grupą docelową są dzieciaki o niewyparzonych językach, które kulturę wypowiedzi traktują jako sztywniacki mus. Nie jest to dla mnie w żaden sposób symbol nowoczesności ani młodości...
W przeciwnym razie - mea culpa ;)

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Rodi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-03-2009
  • Wiadomości: 511
  • Reputacja: 5
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1952 dnia: Lutego 04, 2011, 10:52:11 am »
Lekko je przeredagowałem;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1953 dnia: Lutego 04, 2011, 12:23:11 pm »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1954 dnia: Lutego 04, 2011, 12:52:40 pm »
Ponoć story line, jest bidny, za to cała reszta masakruje :P

Nycek

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 21-02-2007
  • Wiadomości: 513
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1955 dnia: Lutego 04, 2011, 13:58:58 pm »

EPIC :o

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1956 dnia: Lutego 04, 2011, 15:03:10 pm »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1957 dnia: Lutego 04, 2011, 15:10:35 pm »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1958 dnia: Lutego 04, 2011, 15:16:47 pm »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1959 dnia: Lutego 04, 2011, 15:40:27 pm »