To Ty chyba nie widziales tekstur na helgastach czasami.
Co do oswietlenia, wszystko tam jest oswietlone podobnie jak z Infamous 2. Widac, ze dziela sie techami.
Dziwi mnie, że akurat Ty takie rzeczy wypisujesz
W KZ2 może i faktycznie czasami rozdzielczość na helghastach nie powalała, ale i tak był to dużo wyższy poziom niż na tym screenie.
Tutaj Helghast z KZ3 w zbliżeniu-
I ma on jak na moje oko osobną teksturę 2k na ciało i osobne 2k na głowę. Do tego takiej samej rozdzielczości speculara i normal mape (które co najważniejsze - widać) + pewnie ze dwie maski do detal mapek domiksowanych np. na skórzanym plecaku, dzięki którym nawet na zbliżeniu (35sek) tekstura prezentuje się bardzo fajnie.
Ta postać z Resistance 3 wygląda (co nie znaczy, że faktycznie ma..) jakby miała jedną teksturę 1024 na całą postać, w dodatku z jakimś lipnym specularem. Pewnie to jedynie wina wczesnej wersji materiału jaki do takich postaci przygotowano (bo już główny bohater wygląda fajnie), ale fakty są takie, że na razie nie trzyma to poziomu topowych Exów z PS3. W dodatku sama tekstura jest.. nudna/mdła.
Oświetlenie na przeciwnikach w Infamous 2 jest dużo lepsze -
http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/111/1113463/infamous-2-20100817040255608.jpg Tutaj postać bardzo fajnie rzuca cienie, a nie jara się własnym światłem na krawędziach modelu..
Ale pewnie to tylko niekorzystny screen i w momencie premiery przeciwnicy w R3 będą dużo lepiej wykonani