Poszukaj sobie w Alan Wake god raysów - nie znajdziesz, a w RDR tworzą się od wszystkiego.
No tu akurat sie nie do konca zgodze bo jesli w alanie swiatla faktycznie sa wolumetryczne to gdy cos bedzie przyslaniac czesciowo te swiatla to beda sie robily ladne smugi swiatla nawet bardziej zaawansowane niz triki z god of war 3, crysis, far cry 2 itp
z drugiej strony tych swiatel wolumetrycznych w alanie pewnie wiele nie ma a jesli juz sa to w slabej jakosci.
Kiedys rowniez sadzilem ze alan to scisla czolowka pod wzgledem technologicznym dopoki nie zagralem... rozdzielczosc fatalna, postacie i animacja co najwyzej srednie, tekstury slabiutkie, ogolnie jest dobrze ale do uncharted 2 i gow 3 jednak daleko.
KZ3 i Rage wyprzedzą pewnie cała stawkę.
rage nie bedzie jakos rewelacyjnie wygladal prynajmniej na konsolach. oswietlenie i cienie statyczne(prerenderowane), tekstury w niskiej rozdzielcozsci, brak pewnych zaawansowanych efektow typu ssao, nie wyglada to najlepiej, mega texture tu nie wysarczy.
Co do crysisa 2 to na pewno killzoneowi nie dorowna ale zle tez nie jest. smiesza mnie tylko te przechwalki cryteku.