Autor Wątek: Crysis 2  (Przeczytany 245703 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Crysis 2
« dnia: Stycznia 21, 2010, 07:48:51 am »


Cytuj
The February 2010 issue of PCGamer Magazine has the first, tiny morsels of information and in-game screens (above) of EA and Crytek's hotly anticipated, yet secretive Crysis sequel. Announced -- well, teased -- all the way back at EA's E3 press conference, all we've seen so far is the new and improved Nanosuit 2.0, the supersoldier armor our protagonist will be wearing that assists in the killing of aliens and bad guys. That, and glimpses of the CryENGINE 3 technology.

Nathan Camarillo, executive producer on Crysis 2, tells the magazine that the sequel won't take place on another tropical island setting as we're used to. Instead, Crysis 2 makes the jump to a "new style of jungle" -- something they aren't ready to fully discuss just yet.

"We are applying our expertise to a new style of "jungle" which we will discuss more in the upcoming months, but it is definitely far from tropical," says Camarillo. "We are very excited to introduce Crysis-style sandbox gameplay to a different, yet ultimately familiar environment."

He adds that the team "expects to have increased verticality over the traditional Crysis sandbox," and as such the enemy AI is being overhauled to utilize their new surroundings. When queried on the "Crysis is going to consoles, so the design must be gimped" topic, Camarillo explains that that's "not necessarily" the case. "In some ways it has allowed us to avoid overdesigning features, to keep the focus narrower and tight for a compelling experience on all platforms."

Further, Crytek want their Far Cry successor to finally be included among the "successful cross-platform shooter franchises." "There are many successful cross-platform shooter franchises on the market, and it's time that Crysis sat proudly among that group." Crysis 2 is currently slated for release in the latter half of 2010.

Fajnie byłoby, gdybyśmy ograniczyli dyskusje tylko do wersji konsolowych...
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 11, 2010, 23:04:16 pm wysłana przez Lupi »

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 21, 2010, 08:34:44 am »
Grafika in plus a o resztę muszą się bardzo postarać i napisać to z pomysłem.  :roll:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 21, 2010, 09:12:58 am »
Pewnie znowu będzie uber nuda. Ta firma nie potrafi robić ciekawych gier. FC2 to był najgorszy zakup w historii mojego grania. Żadna gra mnie tak nie wynudziła.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 21, 2010, 09:15:07 am »
FC2 ? To przecież robiło Ubi. A pierwszy Far Cry, stworzony przez Crytek, był rewelacyjny.
PSN ID: WojtqGO

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 21, 2010, 09:18:22 am »
A ja myślałem że Ubi jest tylko wydawcą, a grę robił Crytek.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 21, 2010, 09:24:04 am »
Również nie mam żadnych oczekiwań względem tej gry - ciekaw jestem tylko technologii. Zobaczymy czy Crytek pokaże klase na PS3 i będzie w stanie pokonać Killzone 2 w temacie grafiki...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 21, 2010, 09:27:27 am »
Podejrzewam że nie, ale i tak będzie to główny argument w ustach Xbotów i ciągle będzie przytaczany.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 21, 2010, 10:09:12 am »
FC2 ? To przecież robiło Ubi. A pierwszy Far Cry, stworzony przez Crytek, był rewelacyjny.
Do spotkania z mutantami był świetny. :angel:

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 21, 2010, 10:41:31 am »
Mi sie wydaje po tych pokazach ze jednak Crysis2 na konsole jest ładniejszy od K2, ale zobaczymy. W każdym razie nie zdziwie sie jak K3 znów przejmie role lidera na konsolach

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #9 dnia: Stycznia 21, 2010, 10:43:21 am »
A możesz podrzucić link z jakimś gameplay'em? Nie z pokazem możliwości silnika bo to jedynie pobożne życzenia dewelopera, tylko z gameplay'em.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #10 dnia: Stycznia 21, 2010, 11:00:38 am »
Zobaczymy co pokażą materiały z PSOM - dostaniemy pierwsze screeny z wersji na PS3.

IMO pokazywane wcześniej prezentacje silnika będą miały się nijak do ostatecznego wyglądu gry...

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #11 dnia: Stycznia 21, 2010, 11:06:02 am »
Czy jakikolwiek multiplatformer umywał się do exów Sony? W tym wypadku będzie podobnie.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Mrocz

  • Gość
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #12 dnia: Stycznia 21, 2010, 12:30:08 pm »
Czy jakikolwiek multiplatformer umywał się do exów Sony? W tym wypadku będzie podobnie.

W jednym wywiadzie Cvat Yerli od Crytek wspomniał, że dużo uwagi skupili nad architekturą Playstation 3 i uzyskali naprawdę rewelacyjne wyniki... Nie typowo... Bo zwykle twórcy mówią jakie to programowanie na PS 3 jest trudne i be...

Zobaczymy jednak jak to się spisze w grze...

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #13 dnia: Stycznia 21, 2010, 13:39:24 pm »
Sądzę, że będzie ładniejszy niz FC2. A ten wyglądał znakomicie na konsolach. Z drugiej strony, pamiętam jakie MW robiło kapitalne wrażenie, pod względem grafiki, a MW2 jak rozczarowało.


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #14 dnia: Stycznia 21, 2010, 14:13:35 pm »
Czy jakikolwiek multiplatformer umywał się do exów Sony? W tym wypadku będzie podobnie.

W jednym wywiadzie Cvat Yerli od Crytek wspomniał, że dużo uwagi skupili nad architekturą Playstation 3 i uzyskali naprawdę rewelacyjne wyniki... Nie typowo... Bo zwykle twórcy mówią jakie to programowanie na PS 3 jest trudne i be...

Zobaczymy jednak jak to się spisze w grze...

A co mają mówić? Kolejne ściemy. Gdyby skupili się na architekturze PS3 to osiągnęliby lepsze wyniki w grafice niż na X0, a to oznaczałoby że wersja na PS3 wyglądałaby znacznie lepiej, co oczywiście jest niedopuszczalne i firm nie może sobie na to pozwolić. A już na pewno nie pozwoli na to M$.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 21, 2010, 15:41:18 pm »
Weź przestań pierdzielić głupoty. Co ma MS do Crytek, na co ma im nie pozwolić?

Twój fanboizm po prostu człowieka rozbraja. Jeżeli gra wygląda podobnie na PS3 co na X0 to już Crytek "ściemnia", że skupili się na architekturze PS3, bo przecież powszechnie wiadomo, że tak naprawdę to gdyby się skupić na architekturze PS3 to powinniśmy mieć hiperrealistyczną (cokolwiek to znaczy) grafikę a nie podobną do tej z X0 (co oczywiście potrafisz stwierdzić po kilku filmikach, które wyszły parę miesięcy temu, gdy dopiero co prezentowano silnik). Ale jednocześnie przecież i tak wiadomo już, że gra nie może pobić Killzone 2. Czemu? bo nie!

A, i jeszcze nie zapomnijmy, że pokaz, pomimo iż był to pokaz w czasie rzeczywistym, jako podgląd edycji planszy w edytorze map, gdzie wszelkie zmiany były puszczane w locie na wszystkie trzy platformy jednocześnie, to oczywiście "pobożne życzenia dewelopera". :roll:
« Ostatnia zmiana: Stycznia 21, 2010, 15:44:33 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #16 dnia: Stycznia 21, 2010, 16:07:42 pm »
Weź przestań pierdzielić głupoty. Co ma MS do Crytek, na co ma im nie pozwolić?

Słuchaj no Zombiaku. Zanim zrobisz taki podjazd to przypomnij sobie jaka akcja była z EA i M$, kiedy to okazało się że na PS3 można zrobić działający voice chat podczas gry, ale...no właśnie. Komuś to nie pasowało i naciski były tak duże że w końcu nie dostaliśmy tego cholernego voice chatu w grach od EA.

Jeśli chodzi o Twoją naiwność względem przypuszczeń iż gra będzie wyglądała tak jak prezentacja silnika, to cóż...współczuję. Widać nie uczysz się na błędach.

Co do mojej wypowiedzi odnośnie tego, że gdyby robili grę typowo pod architekturę PS3 to wyglądałaby ona lepiej niż na X0, to opieram swoje podejrzenia po ograniu takich tytułów jak Uncharted 2 czy Killzone 2. Po przejściu U2, coś mi wewnętrznie podpowiada że na X0 ni chu** nie zobaczymy takiej oprawy. Także jeżeli ktoś optymalizuje pod PS3 i się na tym zna, to osiągnie więcej niż u konkurencji. FACE IT!!!
« Ostatnia zmiana: Stycznia 21, 2010, 16:12:54 pm wysłana przez BoBaN »

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #17 dnia: Stycznia 21, 2010, 16:09:04 pm »
A możesz podrzucić link z jakimś gameplay'em? Nie z pokazem możliwości silnika bo to jedynie pobożne życzenia dewelopera, tylko z gameplay'em.
Nigga please, przecież to sensu nie ma. Prezentacja odbywała się w czasie rzeczywistym i gra gorzej już wyglądać nie może.
PSN ID: WojtqGO

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #18 dnia: Stycznia 21, 2010, 16:14:00 pm »
A możesz podrzucić link z jakimś gameplay'em? Nie z pokazem możliwości silnika bo to jedynie pobożne życzenia dewelopera, tylko z gameplay'em.
Nigga please, przecież to sensu nie ma. Prezentacja odbywała się w czasie rzeczywistym i gra gorzej już wyglądać nie może.

No właśnie o to chodzi, że już nie raz widzieliśmy wszelakie prezentacje silników, które miały śmigać w czasie rzeczywistym a potem wychodziła gra i KUPSZTOL zostawał z tego co widać było na prezentacji.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #19 dnia: Stycznia 21, 2010, 16:18:06 pm »
No dobra, ale w tym przypadku był nawet jasny podział na obraz z X360 i PS3, tak jak pisał Zombie
A, i jeszcze nie zapomnijmy, że pokaz, pomimo iż był to pokaz w czasie rzeczywistym, jako podgląd edycji planszy w edytorze map, gdzie wszelkie zmiany były puszczane w locie na wszystkie trzy platformy jednocześnie, to oczywiście "pobożne życzenia dewelopera". Rolling Eyes
Nie snułbym w tym przypadku wielkich teorii spiskowych o rzekomym sfałszowaniu nagrań :whistle:
PSN ID: WojtqGO

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #20 dnia: Stycznia 21, 2010, 16:24:18 pm »
Ja dopóki nie zobaczę gameplay'u to powstrzymam się od peany'ów.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #21 dnia: Stycznia 21, 2010, 16:28:07 pm »
Prezentacje nie maja wielu aspektow, ktore tez wplywaja na wydajnosc. Poza tym kazda z tych prezentacji pokazywala co innego, a zadna nie laczyla wszystkiego naraz. Z drugiej strony stworzenie gry liniowej stwarza wiecej mozliwosci optymalizacji, wiec kto wie. Narazie trzeba czekac, a spekulowac.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #22 dnia: Stycznia 21, 2010, 16:32:38 pm »
Zanim zrobisz taki podjazd to przypomnij sobie jaka akcja była z EA i M$, kiedy to okazało się że na PS3 można zrobić działający voice chat podczas gry, ale...no właśnie. Komuś to nie pasowało i naciski były tak duże że w końcu nie dostaliśmy tego cholernego voice chatu w grach od EA.

Wiem, o co chodzi z EA, ale nie mam pojęcia, co w Twoich teoriach spiskowych robi MS (o ile chodzi o TO)? Z tego, co czytałem na ten temat, to EA ponoć wstrzymywała Sony przed wprowadzeniem voice-chat jako reguły, gdyż jakieś tam gry od EA tego nie wspierały (przez co wyglądałyby jak te "gorsze") i w efekcie EA groziła Sony, że porzuci wsparcie dla tej platformy. Pomijając jednak fakt, że była to informacja z anonimowego źródła (bo "źródło" nie chciało stracić pracy) więc nie wiadomo, ile w tym jest prawdy, to nigdzie tu nie pojawia się MS.

Jeśli chodzi o Twoją naiwność względem przypuszczeń iż gra będzie wyglądała tak jak prezentacja silnika, to cóż...współczuję. Widać nie uczysz się na błędach.

Jak pisałem wyżej, i co zacytował Wojtq, na pokazie silnika pokazano go nie jako grę - którą zawsze można dodatkowo zoptymalizować - ale jako podgląd mapy w edytorze plansz, gdzie wszelkie zmiany robione na PC były automatycznie stosowane również w wersjach na obie konsole. Gdzie można tu wsadzić ściemę?

Cytuj
Po przejściu U2, coś mi wewnętrznie podpowiada że na X0 ni chu** nie zobaczymy takiej oprawy. Także jeżeli ktoś optymalizuje pod PS3 i się na tym zna, to osiągnie więcej niż u konkurencji. FACE IT!!!

Po co mam to fejsować? Mnie tam nie obchodzi, jak to będzie wyglądało na PS3 czy X0, bo mnie to gówno obchodzi, bo nie na tych platformach będę w to grał. Bawi mnie tylko to, że już w tej chwili, nie widząc nawet gry na oczy (a jedynie prezentację silnika oraz pokaz możliwości edytora plansz) wiesz, że gra na pewno nie będzie mogła konkurować z najmocniejszymi tytułami na danej konsoli.
To, że jest jeden silnik nie zmienia faktu, że tenże silnik może mieć kilka różnych wersji przystosowanych do konkretnych konsol. To, że jest jedna gra nie zmienia faktu, że może ona różnie wyglądać na obu platformach, że może korzystać z różnych środków (modeli, tekstur) itp itd.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #23 dnia: Stycznia 21, 2010, 16:46:05 pm »
Zombie wyciągam takie wnioski na podstawie tego, co mogliśmy obserwować na rynku konsol ostatnimi czasy. Pomyśl, jeżeli na X0 nie pojawiła sie dotąd żadna gra, która może graficznie dorównać ex'om PS3 to raczej wątpliwie że nagle wyskoczy Crysis i przełamie ten trend. Tym bardziej, że żadne studio wewnętrzne na X0 nie przebiło ex'ów z PS3. Trochę dziwnie jest myśleć że uda się to komuś, kto wydaje grę multiplatformową. Nie sądzisz?

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #24 dnia: Stycznia 21, 2010, 16:53:39 pm »
Problem z Twoim myśleniem polega na tym, że myślisz o CryEngine3/Crysis 2 jako silniku/grze pisanej z myślą o X0. A tak nie jest. Crysis, gra, która wydana była w 2007 roku, do dziś jest jedną z najpiękniejszych gier (a dodając do tego jeszcze mody...  :whistle:), nawet po tych 2 latach. Wątpię, by Crysis 2 pod tym względem był gorszy (chociaż na pewno, ze względu na RAM konsol, co nieco będzie poobcinane). Jak pisałem wyżej, to, że jest wersja na PC, PS3 i X0 nie oznacza jednoznacznie, że wszystkie trzy będą identyczne, gdyż silnik można dostosować do każdej z platform z osobna. Wierzę Crytek, gdyż wiem, co zrobili z Crysis oraz co zrobili z FarCry. Nie widzę więc powodu by wątpić w ich kolejną grę, przynajmniej nie pod względem technicznym.

Nie zapomnijcie też, że CryEngine 3 jest reklamowany jako "next-gen ready", co prawdopodobnie oznacza, że jest mocno skalowalny.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 21, 2010, 16:58:18 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #25 dnia: Stycznia 21, 2010, 16:54:29 pm »
Niektórzy chyba nie dostrzegają różnicy między prezentacją silnika CryEngine3 a rzeczywistym wyglądem gry Crysis 2(której nikt jeszcze chyba nie widział)
Prezentacja CryEngine 3 służy temu, by sprzedać ten silnik jak największej liczbie developerów. Nie wątpię w to, że całość była liczona przez konsolę w czasie rzeczywistym - ale IMO ma się to nijak do ostatecznego wyglądu gier, jakie powstaną w oparciu o ten silnik.

Czy jest możliwe przebicie U2? Tak, jest.
Crytek może nawet jest w stanie to zrobić, ale wymagałoby to dużych kosztów, których IMO EA im nie da.
Dlaczego? Gra ma wyglądać tak samo na obu platformach oraz przynieść jak największy zysk przy jak najmniejszych kosztach.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #26 dnia: Stycznia 21, 2010, 16:55:22 pm »
Mieliśmy juz do czynienia na tej generacji z silnikiem Cryteka przy okazji FC2. Owszem ładnie, ale bez szału. Ja jednak poczekam na pierwsze gameplay'e, bo czuję tutaj bujdę na kółkach.

Wiadomość scalona: Stycznia 21, 2010, 16:56:09 pm
Czy jest możliwe przebicie U2? Tak, jest.
Crytek może nawet jest w stanie to zrobić, ale wymagałoby to dużych kosztów, których IMO EA im nie da.
Dlaczego? Gra ma wyglądać tak samo na obu platformach oraz przynieść jak największy zysk przy jak najmniejszych kosztach.

kur**! Sedno sprawy! Dziękuję, dobranoc.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #27 dnia: Stycznia 21, 2010, 16:57:54 pm »
Mieliśmy juz do czynienia na tej generacji z silnikiem Cryteka przy okazji FC2.
FC2 chodzi na silnie zmodyfikowanym przez Ubisoft CryEngine i nazywa się Dunia Engine

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #28 dnia: Stycznia 21, 2010, 17:06:52 pm »
Cytuj
Prezentacja CryEngine 3 służy temu, by sprzedać ten silnik jak największej liczbie developerów. Nie wątpię w to, że całość była liczona przez konsolę w czasie rzeczywistym - ale IMO ma się to nijak do ostatecznego wyglądu gier, jakie powstaną w oparciu o ten silnik.
Cytuj
Jak pisałem wyżej, i co zacytował Wojtq, na pokazie silnika pokazano go nie jako grę - którą zawsze można dodatkowo zoptymalizować - ale jako podgląd mapy w edytorze plansz, gdzie wszelkie zmiany robione na PC były automatycznie stosowane również w wersjach na obie konsole. Gdzie można tu wsadzić ściemę?
To nie tak. Kazda z tych mapek pokazowych to byly wyspecjalizowane sekcje, ktorych Crytek uzywa do optymalizacji np na podstawie tego srodowiska w nocy, w deszczu testuja wydajnosc platformy na shadery [i w razie czego optymalizuja kod i znow zalaczaja srodowisko], scena w lesie sluzy do optymalizacji liczby polygonow i tekstur, scena z Crysis 1 to glownie prezentacja silnika, edytora oraz systemu LOD, zas miasto pokazuje oswietlenie, AI oraz niszczalnosc srodowiska.
Nie myslcie, ze te fragmenty, ktore widzieliscie nie byly po optymalizacji, wrecz przeciwnie, w wiekszosci sa po dosc gruntownej juz.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #29 dnia: Stycznia 21, 2010, 20:21:51 pm »


Wiadomość scalona: Stycznia 21, 2010, 20:29:43 pm
Mieliśmy juz do czynienia na tej generacji z silnikiem Cryteka przy okazji FC2. Owszem ładnie, ale bez szału. Ja jednak poczekam na pierwsze gameplay'e, bo czuję tutaj bujdę na kółkach.
far cry 2 nie chodzil na cryengine 2 a na dunia engine
« Ostatnia zmiana: Stycznia 21, 2010, 20:29:43 pm wysłana przez Wulfen »

Mrocz

  • Gość
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #30 dnia: Stycznia 21, 2010, 20:59:01 pm »
Mieliśmy juz do czynienia na tej generacji z silnikiem Cryteka przy okazji FC2. Owszem ładnie, ale bez szału. Ja jednak poczekam na pierwsze gameplay'e, bo czuję tutaj bujdę na kółkach.

Far-Cry 2 chodzi na silniku Dubia... i przy Far Cry 2 panowie z Crytek nawet palców nie maczali... Gra była robiona przez całkowicie inne studio i innego wydawce itp itp. Jedynie tytuł został ze starej gry :) A Dunia to zmodyfikowany CryEngine 1... :P

I żeby było zabawniej przypomnij sobie... Że Far-Cry 2 właśnie jest jednym z tych multiplatformowych tytułów, które lepiej wyglądały na PS 3 :) Miał lepszy framerate, lepsze cienie i dokładniejsze tekstury...

Inna sprawa, w wywiadzie właśnie koleś nie pisał głupot... Wspominał o tym, że próbowali wykorzystać głównie procesor CELL do generowania wszystkich bajerów. Wspominał o wykorzystaniu wszystkich rdzeni... I zauważ, cała prezentacja (którą już dwa razy dawałem na forum) była pokazywana TYLKO na PS 3...

(jest jeszcze inna, gdzie też było widać Xbox'a 360, ale ja mówię o tej w czasie której padły właśnie przychylne słowa co do Architektury PS 3)

Generalnie wątpię by przebili tytuły Sony, ale jestem ciekaw, czy w kategorii Multiplatformowych tytułów będą najlepsi... :)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #31 dnia: Stycznia 21, 2010, 21:38:26 pm »
Cytuj
ja mówię o tej w czasie której padły właśnie przychylne słowa co do Architektury PS 3
chodzi ci o ten?
http://ps3.ign.com/dor/articles/1014415/gc-2009-cry-engine-3-demo/videos/gcom09act_crytek_demo2_081709.html?show=hi 
jak gra bedzie wygladala jak ostatnia scena to :o :o :o moze przebic nawet ex sony(te ktore do tej pory sie ukazaly)
Cytuj
jest jeszcze inna, gdzie też było widać Xbox'a 360
no wlasnie byla juz chyba kiedys analiza w system wars i wyszlo ze na ps3 jest lepsze oswietlenie
Cytuj
Generalnie wątpię by przebili tytuły Sony
no ja wlasnie czuje ze jak crytek sie przylozy do wersji ps3 to technicznie moze pozamiatac nawet ex sony.

Unlimited

  • Gość
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #32 dnia: Stycznia 21, 2010, 22:54:38 pm »
Przypomnę że na tamtą generację jedne z najbardziej zaawansowanych technicznie gier były właśnie multiplatformy. Szczególnie w wersji na Xboxa, bo przy Ps2, to głównie studia wew. dały pokaz siły konsoli. Także wstrzymał bym się z osądzaniem jeszcze przed wyjściem ukończonego kodu gry. ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #33 dnia: Stycznia 21, 2010, 23:03:23 pm »
Cytuj
ja mówię o tej w czasie której padły właśnie przychylne słowa co do Architektury PS 3
chodzi ci o ten?
http://ps3.ign.com/dor/articles/1014415/gc-2009-cry-engine-3-demo/videos/gcom09act_crytek_demo2_081709.html?show=hi 
jak gra bedzie wygladala jak ostatnia scena to :o :o :o moze przebic nawet ex sony(te ktore do tej pory sie ukazaly)

Tak... Zauważ, że przez całą tą prezentacje, Cvat Yerli skupia się na PS 3... owszem w paru momentach silnik coś tam doczytuje, nie mniej, jest to jedna z pierwszych prezentacji... Moim zdaniem wydaje się być bardzo pozytywnie...

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #34 dnia: Stycznia 22, 2010, 04:01:08 am »
Przypomnę że na tamtą generację jedne z najbardziej zaawansowanych technicznie gier były właśnie multiplatformy. Szczególnie w wersji na Xboxa, bo przy Ps2, to głównie studia wew. dały pokaz siły konsoli. Także wstrzymał bym się z osądzaniem jeszcze przed wyjściem ukończonego kodu gry. ;)
marcepan sie po prostu boi tego ze crysis2 moze byc najladniejsza gra jednoczesnie bedac na x360 :)

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #35 dnia: Stycznia 22, 2010, 10:02:24 am »
To ze może tak sie stać jest wielce prawdopodobne, tylko ze znając sony GOW3, U3 i K3 pewnie znów pokażą kto tu rządzi

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #36 dnia: Stycznia 22, 2010, 11:48:59 am »
Przypomnę że na tamtą generację jedne z najbardziej zaawansowanych technicznie gier były właśnie multiplatformy. Szczególnie w wersji na Xboxa, bo przy Ps2, to głównie studia wew. dały pokaz siły konsoli. Także wstrzymał bym się z osądzaniem jeszcze przed wyjściem ukończonego kodu gry. ;)
marcepan sie po prostu boi tego ze crysis2 moze byc najladniejsza gra jednoczesnie bedac na x360 :)

I Ty kuwa chcesz mnie dodać do znajomych na PSN? :)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 22, 2010, 13:28:52 pm wysłana przez BoBaN »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #37 dnia: Stycznia 22, 2010, 13:20:11 pm »
Przypomnę że na tamtą generację jedne z najbardziej zaawansowanych technicznie gier były właśnie multiplatformy. Szczególnie w wersji na Xboxa, bo przy Ps2, to głównie studia wew. dały pokaz siły konsoli. Także wstrzymał bym się z osądzaniem jeszcze przed wyjściem ukończonego kodu gry. ;)
Konsole poprzedniej generacji nie były porównywalne pod względem technologicznym. Tu mamy do czynienia ze sprzętemi ~ na tym samym poziomie.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #38 dnia: Stycznia 22, 2010, 13:39:52 pm »
Przypomnę że na tamtą generację jedne z najbardziej zaawansowanych technicznie gier były właśnie multiplatformy. Szczególnie w wersji na Xboxa, bo przy Ps2, to głównie studia wew. dały pokaz siły konsoli. Także wstrzymał bym się z osądzaniem jeszcze przed wyjściem ukończonego kodu gry. ;)
marcepan sie po prostu boi tego ze crysis2 moze byc najladniejsza gra jednoczesnie bedac na x360 :)

I Ty kuwa chcesz mnie dodać do znajomych na PSN? :)
przepraszam juz nie bede  :D
uncharted wymiata. gdybys zobaczyl jak walczylem na forum pclaba w obronie uncharted bylbys ze mnie dumny :)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 22, 2010, 13:41:31 pm wysłana przez Wulfen »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Crysis 2(X360/PS3)
« Odpowiedź #39 dnia: Stycznia 22, 2010, 14:07:13 pm »


I żeby było zabawniej przypomnij sobie... Że Far-Cry 2 właśnie jest jednym z tych multiplatformowych tytułów, które lepiej wyglądały na PS 3 :) Miał lepszy framerate, lepsze cienie i dokładniejsze tekstury...


No... http://www.eurogamer.net/articles/far-cry-2-triple-format-face-off-article?page=2

Both versions have pretty bad screen-tear 'episodes' and frame-rate - weirdly - takes a big hit on internal scenes. However, 360 gets closer to maintaining 30fps, with a 10-to-15 per cent performance advantage over PS3 in challenging, like-for-like scenes.

In the worst case scenario we measured, we saw screen-tear at 14 per cent on Xbox 360... a figure that ballooned all the way up to 43 per cent on the same video from PS3.