Autor Wątek: Motorstorm: Apocalypse  (Przeczytany 100954 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #440 dnia: Marca 18, 2011, 18:26:40 pm »
Ja nie moge wejsc do online, gra się wiesza za każdym razem.

Ogur

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #441 dnia: Marca 18, 2011, 18:59:26 pm »
Rzeczywiście słabe to demko. Trochę schrzanili model jazdy jak dla mnie. Obydwa pojazdy jadą tak, jakby ktoś je przykleił do podłoża. Mam nadzieję, że resztę klas prowadzi się jak we wcześniejszych motorstormach.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #442 dnia: Marca 19, 2011, 09:41:05 am »
Inne pojazdy mają swoją wage i prowadzą się dużo fajniej.

Wiadomość scalona: Marca 19, 2011, 11:14:19 am
Ja nie moge wejsc do online, gra się wiesza za każdym razem.

W którym momencie? Bo mi też się wydawało, że gra się wiesza, a ona po prostu tak długo się ładowała w niektórych lobby.
« Ostatnia zmiana: Marca 19, 2011, 11:14:19 am wysłana przez BoBaN »

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #443 dnia: Marca 19, 2011, 13:46:26 pm »
Wczoraj się wieszała, ludzie na innych forach zgłaszali tez ten problem. Koło 23 wreszcie pograłem bez problemów.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #444 dnia: Marca 19, 2011, 21:12:01 pm »
Skończyłem singla. Wszystko na złoto poza jednym wyścigiem (stary MotorStormowy rubberband racing) - co zaraz poprawię. Prześpię się z tym i coś Wam napiszę.

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #445 dnia: Marca 19, 2011, 21:57:45 pm »
Dzisiaj znowu nie udalo mi się pograć online. Wiesza się na etapie "Dołączanie do gry".

Wiadomość scalona: [time]Marzec 19, 2011, 23:25:45 pm[/time]
Problem jest spory, biorąc pod uwagę ile jest narzekań na necie, a ile osób faktycznie ma grę. Wy nie macie problemów z online?

Ja mam napotkałem te:

Zwis konsoli przy dołączaniu do lobby (najczęstszy) - gra się definitywnie wiesza, obraz się zatrzymuje, pad nie reaguje, nie da się wyjść do xmb itp.
Komunikat o nie znalezieniu gry po dlugim poszukiwaniu (komunikat z ps3, a nie z gry).
Komunikat o braku połączenia z serwerem od razu po wejściu do trybu online.
Po wejściu do lobby nie startuje mecz, jest 16 osób i nie włącza się odliczanie. Po czasie ludzie zniecierpliwieni wychodzą z lobby.
Różne głupoty (raz wystartowałem wyścig od razu zdyskwalifikowany, raz rozpoczął się wyścig z pustą tablica wyników na cały ekran itp.)

Ogólnie udajło mi się wczoraj wejści do lobby tylko raz, ale po przejechanym wyścigu losowała się następna trasa, tak więc z tymi samymi ludźmi pograłem calkiem sporo. Dzisiaj żadna próba wejścia do lobby się nie udała.

Zaczynam podejrzewać że to przełożenie premiery ze względu na tsunami to ściema. Online nie jest po prostu gotowy. Gra na chwilę obecną jest zepsuta i nie nadaje się w takim stanie do sprzedaży.

Tyle dobrze że chociaż single działa...


Wiadomość scalona: Marca 19, 2011, 22:30:56 pm
Jeszcze jedna wkurwiająca sprawa - jak wczoraj grałem to serwery były włączone od dopiero jednego dnia. Pomimo tego spotkałem ludzi na ponad 40 poziomie... wtf...?
« Ostatnia zmiana: Marca 19, 2011, 22:30:56 pm wysłana przez el becetol »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #446 dnia: Marca 20, 2011, 10:48:07 am »
Zwis konsoli przy dołączaniu do lobby (najczęstszy) - gra się definitywnie wiesza, obraz się zatrzymuje, pad nie reaguje, nie da się wyjść do xmb itp.
Miałem dokładnie tak samo do wczoraj, od dzisiaj wszystko śmiga jak ta lala (np. byłem przed chwilą hostem dla 16 i wszystko płynniutko).

Multi jest WSPA-NIA-ŁE!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #447 dnia: Marca 20, 2011, 12:47:10 pm »
Ja zwis miałem raz, ale tak to wszystko śmiga jak należy. Wczoraj do południa rozegrałem kilkanaście wyścigów i wszystko bez problemu śmigało. Komunikat o braku połączenia z serwerem mam za każdym razem po wejściu w grę wieloosobową, ale potem jak kilkne ok jest już wszystko w porządku.

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #448 dnia: Marca 20, 2011, 12:50:46 pm »
Można sobie ustawic porę dnia podczas wyścigu? Chodzi mi o Wreckcreation.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #449 dnia: Marca 20, 2011, 14:24:55 pm »
To się pochwaliłem. Za cholerę nie mogę dziś wbić do sieci. :mad:

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #450 dnia: Marca 20, 2011, 15:03:56 pm »
A ja wbiłem.

Jak wyciszyć tych baranów gadających przez headsety?

Edit: Ok, mam, niestety musiałem wyjść z lobby żeby to zrobić i teraz znowu nie mogę zagrać.

Wiadomość scalona: Marca 20, 2011, 16:51:23 pm
Coś tam niby naprawiają.

http://community.eu.playstation.com/t5/MotorStorm/Server-Updates-Support-and-Info/td-p/12608047
« Ostatnia zmiana: Marca 20, 2011, 16:51:23 pm wysłana przez el becetol »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #451 dnia: Marca 21, 2011, 19:02:47 pm »
Jakby ktoś nie wiedział, w Empikach dostępna jest gra.

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #452 dnia: Marca 23, 2011, 09:56:29 am »
Skończyłem singla. Wszystko na złoto poza jednym wyścigiem (stary MotorStormowy rubberband racing) - co zaraz poprawię. Prześpię się z tym i coś Wam napiszę.

A my dalej czekamy  :whistle:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #453 dnia: Marca 23, 2011, 19:15:07 pm »
Od kilku dni za nic nie idzie pograć online. Za każdym razem wiesza mi konsolę w momencie próby dołączenia do wyścigu. Niech coś z tym zrobią w końcu, bo wstyd i hańba.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #454 dnia: Marca 23, 2011, 19:27:39 pm »
To chyba wina, przesunięcia premiery.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #455 dnia: Marca 25, 2011, 11:15:38 am »
Wyszedł patch 1.02 (129MB) - mam nadzieję, że zamienia tę skandalicznie odwaloną betę (multi) w gotowy produkt  :mad:

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #456 dnia: Marca 25, 2011, 14:32:56 pm »
chu** naprawił, mi się za pierwszym razem udało wbić do lobby, ale odebrałem od Ciebie zaproszenie i gra się zawiesiła przy dołączaniu do gry. Teraz mi się wiesza tak jak przed patchem.

Wiadomość scalona: Marca 25, 2011, 14:45:01 pm
Swoją drogą takiego faila jak to multi na tej generacji jeszcze nie było - nawet bety w które grałem nie maiły aż takich problemów. Teraz jestem już prawie pewien że po wytłoczeniu skumali się że gra jest popsuta i na szybko wymyślili historie z solidaryzowaniem się z Japonią żeby dać sobie dodatkowy czas. No jeez, na starcie był patch 200 mb, teraz 128 i gra dalej się wiesza.

Swoją drogą zauważyliście ze w multi jest tylko jeden tryb dostępny (wyścig), a miało być 5 trybów i kreator? Może oni na płyty przez jakiś głupi błąd wytłoczyli jakąś wczesną bete w której nie było wszystkich plików niezbędnych do działania multi? 
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2011, 14:45:01 pm wysłana przez el becetol »

pawel_k

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #457 dnia: Marca 25, 2011, 15:02:02 pm »
oj chyba nie pamiętasz co się działo na premierę Fat Princess ;)

generalnie dziwne to strasznie że zepsuli całkiem sprawne multi z MS: PR - tam online przejeździłem jakieś 70 godzin i problemów było niezwykle mało...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #458 dnia: Marca 25, 2011, 15:10:14 pm »
Można zareklamować produkt, bo sprzedają popsuty. :-?

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #459 dnia: Marca 25, 2011, 15:42:50 pm »
Recenzja Quaza ktory moim skromnym zdaniem robi najlepsze videorecenzje.Jesli ktos nie mial okazji zaznajomic sie z jego materialami goraco zachecam do obejzenia jego innych recenzji.

http://www.gaminator.tv/video/19477,Motorstorm-Apocalypse-videorecenzja.html

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #460 dnia: Marca 25, 2011, 17:39:48 pm »
Czy ja wiem, typ jest irytujący i nie wychodzi mu bycie zabawnym. Co jednak najgorsze, zaspojlował w wideo większość katastrof na trasie, nawet finalowy wyścig z fabuły. Więc jak ktoś chce samemu się zaskoczyć wydarzeniami na trasie w MS:A to niech nie ogląda powyższej recenzji.

Nie zmienia to jednak faktu że co do oceny gry się z nim zgadzam.

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #461 dnia: Marca 25, 2011, 18:49:14 pm »
Czy ja wiem, typ jest irytujący i nie wychodzi mu bycie zabawnym. Co jednak najgorsze, zaspojlował w wideo większość katastrof na trasie, nawet finalowy wyścig z fabuły. Więc jak ktoś chce samemu się zaskoczyć wydarzeniami na trasie w MS:A to niech nie ogląda powyższej recenzji.

Nie zmienia to jednak faktu że co do oceny gry się z nim zgadzam.

Wszystko co jest pokazane w recenzji widzialem wczesniej na trailerach.Tak wogole to mozna spoilerowac gre traktujaca o wyscigach??? :o
Co do jego recek kwestia gustu,nie kazdemu musza sie podobac,rzecz naturalna.

pawel_k

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #462 dnia: Marca 28, 2011, 19:38:39 pm »
wymieniłem dzisiaj Killzone 3 na nowego Motrostorma mimo że gra od pierwszych zapowiedzi ani trochę mnie nie jarała, ale nie chciałem tracić możliwości kolejnych wymian po niskiej cenie więc musiałem na coś wymienić...

spodziewałem się odcięcia się od korzeni, postawienie na inny klimat który do mnie ani trochę nie przemawiał... ale po odpaleniu i przejechaniu chyba pierwszych 8 wyścigów byłem w na prawdę dużym szoku! moim zdaniem zmiana wyspy na miasto poszła na prawdę porządnie i klimat Motorstormowego szaleństwa wylewa się tutaj z każdej strony. nie spodziewałem się że tereny po których przyjdzie mi jeździć w swojej strukturze, oddziaływaniu na pojazdu itp nie będą aż tak bardzo odbiegać od bezdroży z poprzednich części :) obawiałem się Burnouta a dostałem prawdziwego Motorstorma :)

wstępnie jestem mega pozytywnie zaskoczony i mile rozczarowany :) skupię się teraz na singlu, mam nadzieję że moje podjaranie nie przejdzie tak szybko jak się pojawiło, jak gra utrzyma poziom tak jak to zrobiły poprzedniczki to szykujcie się na długie potyczki online - na wyspie w Pacific Rift z samym tylko online spędziłem ponad 80 godzin i mam nadzieję że Apokalipsa będzie grą która równie długo przytrzyma mnie przy telewizorze :)
« Ostatnia zmiana: Marca 28, 2011, 19:40:18 pm wysłana przez pawel_k »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #463 dnia: Marca 28, 2011, 20:22:15 pm »
Poczekaj aż dojdziesz do klasy zawodowca. Według mnie tam jest najciekawiej. Nawet weteran już tak nie ryje bani jak to co dzieje się na poziomie "zawodowiec".

pawel_k

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #464 dnia: Marca 29, 2011, 01:07:42 am »
no jestem na poziomie zawodowca, jak na razie gładko poszło - na nowicjuszu wszystkie wyścigi wpadały na złoto za pierwszym razem, na zawodowcu przejechałem chyba 4 wyścigi - trzy poszły od razu na złoto, jeden (chyba drugi, na motorach lub quadach) dwa razy jechałem i za każdym razem wpadało srebro, ale stratę do pierwszego mam ponad 10s więc na razie odpuściłem...

ogólnie jest spoko i entuzjazm do gry nie mija, chociaż już na tym etapie widzę że to nie genialne Pacific Rift. mam też obawy co do online - w PR jego siła polegała na tym że tras było dość mało i generalnie nie były zbyt długie (poza dwoma lub trzema wyjątkami), więc każdy znał je na pamięć - każdy rozjazd i każdy skrót, więc nie było problemu z dopasowaniem przejazdu pod konkretny pojazd. w Apocalypse mam wrażenie że trasy są zbyt chaotyczne i generalnie większość rozjazdów jest na jedno kopyto więc wszystko jedno którym pojedziemy... nie spotkałem się z czymś takim jak np. na Sugar Rush w poprzedniej części - że np. przez budynki dołem jeździło się ciężkim sprzętem, motory szybko skakały po dachach, za to pod koniec trasy ciężarówki czy monster trucki mogły spokojnie skracać sobie drogę przez pole trzciny cukrowej w którą lekkim sprzętem nie dało się wjechać... podobnie na Mudslide - tutaj przedzieranie się motorem środkiem przez błoto nie miało sensu - trzeba było szukać wyżej położonych miejsc... od razu rzucało się to w oczy, za to w Apocalypse jak na razie nie dostrzegłem takich różnic w rozjazdach... wszystkie wyglądają właściwie tak samo bo generalnie gra jest nastawione na efekciarstwo... obym się mylił :)
« Ostatnia zmiana: Marca 29, 2011, 01:15:36 am wysłana przez pawel_k »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #465 dnia: Marca 29, 2011, 10:09:12 am »
Skończyłem singla. Wszystko na złoto poza jednym wyścigiem (stary MotorStormowy rubberband racing) - co zaraz poprawię. Prześpię się z tym i coś Wam napiszę.

A my dalej czekamy  :whistle:
Po zrobieniu całości festiwalu głównego i wbiciu 32 poziomu online czas na wyrok. Gra jest gorsza od PR w obu trybach, częściowo nawet dużo gorsza. Prosto z mostu i mam to już za sobą. Czas na konkrety.

Festiwal jest krótki, szybki i łatwy. Tylko w jednym wyścigu miałem problemy ze złotem, reszta wpadała zbyt szybko. Wprowadzenie fabuly do gry wyścigowej to jakaś pomyłka ale sposób jej wprowadzenia w Apo to kpina i kompromitacja - osobiście obejrzałem tylko dwa pierwsze filmiki, które pozostawiły mnie z czymś pomiędzy "facepalm" a snejkowym pytajnikiem nad głową. Szybko zmienił się on w wykrzyknik i nie oglądałem już ani jednego kolejnego, przerywałem jak najszybciej (szkoda czasu i czytnika - jakoś głośno mi na nich pracuje). Po co to komu, to nie mam pojęcia ale może za stary już jestem.

Festiwal dodatkowy, odblokowywany za złota w podstawowym jest już soczystym hardcore`kiem.

Trasy są proste i nieskomplikowane, ułatwione w stosunku do PR. W zamian za to występują w kilku odmianach a niemal każda z nich ulega w trakcie wyścigu na naszych oczach nieznacznym przemianom (skrypty). Niestety, często nie wywołują one zmiany w naszej trasie jazdy tylko np. zamiast na górnej jezdni jedziemy na dolnej ale wciąż prosto w tym samym kierunku albo coś tam się obok trasy zmieniło. Jest to fajne i efektowne ale nie na długo - po kontynuacji PR pczekiwałbym znacznie bardziej zakręconych tras z wieloma ścieżkami przejazdu. Idealnie by było, jakby wszystkie istniejące warianty jednej trasy scalono w jedną a przejścia pomiędzy jej wariantami odbywały się w trakcie wyścigu (duże zmiany) zamiast tej (często) kosmetyki - ale to pewnie dopierio na PS4. Trasy są jednak elementem, w którym widać ogrom włożonej roboty i mimo wszystko podobają mi się. I jeszcze jedno - trasy z trailerów, na które tak psioczyłem, te niemal proste jak syn garbatego. Pełna piz** i cały czas do przodu - są takie, ale spokojnie, aż tak źle z trasami nie jest. Te długie proste trasy występują tylko i wyłącznie w formie epilogów/prologów w festiwalu jako nawiązanie do durnej fabułki i jest ich mało.

Grafika jest zajebista. Ilość efektów i obiektów przy tej szybkości i płynności zadziwia. Na trasach pełno jest śmieci, jakiś gratów, papierów itp. Skryptowane wydarzenia wywołują totalny opad kopary. To co studia Sony wyciskają z PS3 jest nieprawdopodobne i mnie zadziwia. Jak zwykle wspaniale wygląda oświetlenie trasy, bardzo plastyczne i naturalne a takie cienie chciałbym widzieć w GT5. Jazda pod zachodzące słońce robi piorunujące wrażenie, zupełnie jak kiedyś w PR. Jak się zatrzymać i skorzytać z (bardzo fajna rzecz!) opcji foto, to widać oczywiście uproszczenia i słabe tekstury ale patrząć na ich ilość to zupełnie zrozumiałe. Gra jest też ładnie wygładzona (AA), ząbki tak nie straszą jak w PR i chyba działa w wyższej rozdzielczości - obraz jest bardzo "czysty". Do tego znacznie więcej polygonów na ekranie (porównajcie chociażby postaci), mniejszy blur - skok technologiczny od PR jest bardzo znaczący i widoczny. Muzyka - kompletny crap i jakaś sraka do spłukania. Od razu wyłączyłem to umcy umcy (nie znoszę) ale dla mnie to nie ma znaczenia - w ŻADNĄ grę wyścigową w życiu nie grałem z muzyką (czy to przykładowo arcadowy Flatout, Shox, Riiiiiiiiiidge Racer czy symulacyjne Enthusia, GT).

Multi, ech to multi... pier**lona KOMPROMITACJA!
To, jak (nie)działała ta gra w pierwszych dniach w multi to skandal i bezczelność Evo (macie u mnie minusa, Wy... Angole!). Nie będę już mnożył przymiotników ale AŻ TAK źle to wyglądało. Gra regularnie wieszała konsolę na amen, tylko hard restet pomagał. Robiła to nie od czasu do czasu ale non stop, regularnie. W jeden dzień w tamtym tygodniu miałem z 14 zawiech pod rząd jedna za drugą. Raz mnie gra zajebiście wystraszyła, bo po kolejnym resecie konsola nie chciała wystartować, nie wyświetlała XMB tylko tło motywu (objaw uszkodzonych plików systemowych) - no kurwać! Tłumaczenie Evo na oficjalnym forum, jakoby to całościowo wina serwerów to żałosne gówniarskie wymówki - skoro to serwer odpierdala to czemu klient wiesza konsolę, zamiast wywalać błąd i zrywać z delikwentem połączenie? Pytanie retoryczne. Dodam kolejne - dlaczego nie działają rankingi, światowe leaderbordy, czasy znajomych? No tak, serwery...

Dobra, jakoś się udało w końcu wbić do lobby, co my tu mamy? Niekończące się oczekiwanie na start wyścigu, ciągłe rozłączanie i ponowne łączenie graczy, znikające opcje wyboru toru do głosowania i inne kwiatki. Był nawet błąd pozwalający (minimalnie) szybciej levelować.
Ok, już stoimy na starcie i co? Zajebiście długie oczekiwanie na start, bo gra zrywa połączenia z graczami, które później probuje bez powodzenia odzyskać (no kur**, nie można jakiś timeoutów wprowadzić?) - kilkanaście, kilkadziesiąt sekund czekania na start, potem lista osób wywalonych i w końcu jazda.
Jak już się jedzie to płynnie i bez lagów ale problemy oczywiście są - najczęściej spotyka mnie "wyskocznia widmo". Otóż jest sobie taka wyskocznia na torze, z której korzystam, żeby np. w locie ochłodzić silnik. Konsola nie doczytytuje jej kolizji, tzn. widzisz ją na torze ale przez konosle jest źle liczona interakcja z samochodem i zamiast się z niej wybić to się w nią wbijasz. Innym razem jedziesz po tym samym torze i jest już z nią ok. Coś tak czuję w kościach, że "glitch resp", na które chorował PR w kilku tylko miejscach (a Evo odmówiło naprawy bo "zajmujemy się już nowym projektem") bedzie tu za jakiś czas powszechnie powszechne.
Po wyścigu jest lista z wynikami, które lubią tak sobie wisieć i wisieć i wisieć... No i zamiast wrócić do lobby, gra często zrywa połączenie z serwerem i wywala do menu głownego. Ile to ja już doświadczenia w ten sposób straciłem za czołowe pozycje, ile doświadczenia ze stawianych i wygranych zakładów na wysokim mnożniku.
No a gdzie są pozostałe tryby gry sieciowej ja się pytam, czemu tylko "Wyścig"?
Ostatni patch 1.02 sporo poprawił, ale nadal część z wymienionych problemów występuje. Wczoraj zauważyłem, że pojawiła się "Eliminacja" - no brawo kur**, gratuluję tempa prac. Czy tak powinna wyglądać gotowa gra, tym bardziej, że w zasadzie całość kodu już mieli? Kolejne pytanie retoryczne.

Sama rozgrywka w multi jest (jak działa) zajebista, szybka, płynna, emocjonująca i pompująca adrenalinę jak spóźniający się okres. To JEST MOTORSTORM bez dwóch zdań. Ale jak zwykle mam "ale": nie ma tego wspaniałego czegoś co było w PR. Kombinowania z wyborem pojazdu i ścieżki dla niego do wylosowanego toru. To było wspaniałe i powodowało duże zróżnicowanie rozgrywki: każda trasa w PR była wspaniale przemyślana i miała specyficzne dla danego pojazdu optymalne scieżki. Ale przed każdym wyścigiem losowane były i trasa jak i zestaw dostępnych pojazdów: nie mogłem obcykać wszystkich tras i ścieżek pod mój ulubiony motor i późnej kosić wszytskich, bo motoru nie wylosowało i musiałem wybierać coś innego. To powodowało, że trzeba było byc uniwersalnym, poznawać wszystkie ścieżki pod wszytskie pojazdy. Wspaniale! A co tu mamy? Od początku do końca i z sukcesami jeżdżę jednym pojazdem (spupersamochód) i nie ma absolutnie żadnego powodu do kombinowania - na każdym z torów jest jedna ścieżka optymalna dla niego i jej się trzeba trzymać. To wszystko.

Dobra, już finiszuję.
Gra w mojej głowie jest gorszą grą od PR. Jako fan genialnej PR (gry na 10/10) chciałem po trójce gry jeszcze lepszej (przecież mieli na nią nawet więcej czasu), gry na 11/10 no i się zawiodłem. Ale czy to oznacza, że jest słaba? Oczywiście, że nie. Nie jest to gra genialna ale nadal wspaniała, bardzo dobra ścigałka arcade. Gram już ponad tydzień i oderwać się nie mogę. Co prawda jadąc moim supersamochodem po asfalcie zalatuje czasami (np. tor "Interstate") mocno Burnout`em ale to jednak Motorstorm ze swoją charakterystyczną rozgrywką. Ta część jest inna ale to wciąż bardzo dobry reprezentant serii. Dla każdego fana serii pozycja obowiązkowa, dla całej reszty polecam chociaż sprawdzenie pełnej wersji (nie sugerować się chujowym demem).

Over!

PS - gram tylko i wyłącznie z widokiem z maski i taki polecam (dynamika! mniam mniam) i pamiętajcie o chłodzeniu dopałki w powietrzu (puść ten gaz!).

pawel_k

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #466 dnia: Marca 29, 2011, 10:50:06 am »
czyli potwierdziłeś moje obawy które miałem po 2h grania :)
szkoda, ale mam przynajmniej nadzieje że w przyszłym tygodniu jak już będę miał singla zaliczonego to online będzie działał sprawnie i ludzi nie będzie brakowało

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #467 dnia: Marca 29, 2011, 11:25:31 am »
Widzę Prart, że gra jednak Ci się nie spodobała. Dziwią mnie Twoje notoryczne problemy z doczytywaniem skoczni itp. U mnie zdarzyło się to raz, ale w wyścigu gdzie od początku był jakiś problem z połączeniem. Może masz coś z czytnikiem w PS3, bo piszesz, że działa głośno przy cut-scenkach, podczas gdy u mnie jest cichutko.

PS. Widzę też, że mamy kompletnie inny gust, bo MS:A to jedyny MotorStorm, w którym nie wyłączam muzy podczas gry. W jedynce i PR strasznie wkurzało mnie to rockowe pierdzenie. Tutaj jest gruby DuB i mnóstwo świetnego DnB, czyli to co lubię i co zajebiście pasuje do tego tytułu. W dodatku te wstawki przed wyścigiem, które nadają klimatu.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #468 dnia: Marca 29, 2011, 14:14:04 pm »
Widzę Prart, że gra jednak Ci się nie spodobała. Dziwią mnie Twoje notoryczne problemy z doczytywaniem skoczni itp. U mnie zdarzyło się to raz, ale w wyścigu gdzie od początku był jakiś problem z połączeniem. Może masz coś z czytnikiem w PS3, bo piszesz, że działa głośno przy cut-scenkach, podczas gdy u mnie jest cichutko.
Spodobała mi się i to bardzo ale nie jest to gra na poziomie PR a tego oczekiwałem po kontynuacji (+ wiecej czasu na developing + lepiej rozeznana PS3). Ta skocznia to też nie notoryczna sprawa, ale ze wszystkich błędów już w trakcie wyścigu zdarza się najczęściej - to kwestia polączenia/serwerów, jak piszesz.
Co do czytnika - na intrze nie pracuje Wam głośniej niż zwykle?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #469 dnia: Marca 29, 2011, 14:17:38 pm »
Ja nie zauważyłem, żeby podczas intra i filmików działo się coś niepokojącego z czytnikiem.

lupinator

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #470 dnia: Marca 29, 2011, 15:56:08 pm »
201 mega na stacie do pobrania. Kocham <3


Wiadomość scalona: Marca 29, 2011, 16:15:10 pm
O przepraszam, 330 mega  :lol: :lol: :lol:
« Ostatnia zmiana: Marca 29, 2011, 16:15:10 pm wysłana przez Lupi »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #471 dnia: Marca 29, 2011, 16:15:15 pm »
Potem jeszcze patch, który waży około 130MB. 8)

lupinator

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #472 dnia: Marca 29, 2011, 16:16:25 pm »
Potem jeszcze patch, który waży około 130MB. 8)
Właśnie updatnałem posta. Paranoja. Za każde 10 mega powinni oddawać 1zł za swoje partactwo.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #473 dnia: Marca 29, 2011, 16:35:45 pm »
Nie chcę Cię zmartwić, ale patch i tak nie do końca naprawia grę.

lupinator

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #474 dnia: Marca 29, 2011, 16:36:59 pm »
Szczerze to bym chciał po prostu pograć.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #475 dnia: Marca 29, 2011, 16:38:40 pm »
Singla pograsz bez problemu, ale multi nie zawsze działa jak powinno. Tylko nie oceniaj gry po kilku pierwszych wyścigach. ;) Dojdź przynajmniej do wspomnianego już poziomu zawodowca.

lupinator

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #476 dnia: Marca 29, 2011, 16:46:15 pm »
Dziwnie tak bez błotka i skrupulatnego dobierania powierzchni pod samochód. No i już wpadły dwa trofea, ogłupieli? :D

pawel_k

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #477 dnia: Marca 29, 2011, 16:47:26 pm »
w Pacific Rift też pucharów sporo wpadało dość szybko :)

ps. na kiedy oficjalnie przesunęli premierę?

Unlimited

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #478 dnia: Marca 29, 2011, 16:53:45 pm »
Nie chcę Cię zmartwić, ale patch i tak nie do końca naprawia grę.

To nic, patche od GT5 mają już dobrych parę giga :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #479 dnia: Marca 29, 2011, 17:05:22 pm »
Tyle, że patch'e do GT5 dodają dużo nowości, a sam online działał praktycznie od początku.