Tak jak sądziłem - gra w normalnej rozdzielczości i z zerowym AA nie robi już takiego wrażenia, jak ściemniany trailerek.
Proszę, daruj sobie. Jedyne, co było ściemniane w tym trailerku to fakt, że był wyrenderowany w wyższej rozdzielczości i z AA -- czyli coś, co robi się przy prawie każdej obecnej grze na konsole (albo zazwyczaj daje się bullshoty z PC-towych wersji). Cała reszta: obiekty, postacie, oświetlenie, HDR, blur, self-shadowing, shadery, dof, efekty, postprocessing
jest obecne w grze.
Gra nie będzie miała AA w trybie 3D (bo i tak podwójny obraz już robi za swego rodzaju AA) oraz AAx2 w trybie 2D.
(możliwości silnika MT Framework na 3DS:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=407060)
Ale spoko, dalej sobie wmawiaj, że trailerek był "ściemniany" i hejtuj grę
----------