Autor Wątek: Battlefield 3  (Przeczytany 587453 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #200 dnia: Lutego 25, 2011, 15:00:45 pm »
Panowie, nie ten temat.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #201 dnia: Lutego 26, 2011, 01:29:01 am »
I to jest właśnie całe PC. Poczekajcie pół roku, a potem jeszcze 2 miesiące, bo konkurencja wypuszcza jeszcze lepsze karty i procki. Kupujemy coś takiego, a po kolejnym pół roku nasz komp nie jest już taki fajny.
Moj komp ma 3 lata i kosztowal mnie 2100 [z wszystkim]. Mass Effect 2 60 fps, demo Dragon Age 2 80-90 fps, Crysis 2 beta 40-60.
To juz nie te czasy, co kiedys, ze trzeba bylo zmieniac sprzet co roku. Pisanie gier z mysla o konsolach [bebechy 5 letnie], sprawia, ze wymagania gier od paru lat za wiele sie nie zmieniaja.

wez nie rozsmieszaj, zadne wymagania nie sa podane a ty juz wyskakujesz ze pecet za ledwo 2k styknie na takie cos... chyba zapomniales ze dice nigdy nie optymalizowalo swoich gier porzadnie, a sam jakis gosciu ze studia dal do zrozumienia zeby zbierac na nowe podzespoly... jak dla mnie oczywiste ze tak rozowo jak piszesz to nie bedzie.
Nie wiem tak naprawde po co Ci odpisuje, ale Ci wyjasnie. Repi [glowny developer od technologii DICE] napisal, ze by grac na wysokich detalach trzeba sie wyposazyc w 4 rdzenie i dobra karte graficzna na DX 11 - czyli dokladnie taki zestaw, jaki wkleilem.
Poza tym procki na Sandry Bridge to obecnie najszybsze procki na PC, wiec to nie jest zadna budzetowka, a porzadny sprzet.
« Ostatnia zmiana: Lutego 26, 2011, 01:32:04 am wysłana przez KKRT »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #202 dnia: Lutego 26, 2011, 01:51:04 am »
ten zestaw za 2000 z 460 nie ma najmniejszych szans na plynna gre w dx11 i 1080p.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #203 dnia: Lutego 26, 2011, 05:57:19 am »
No jeśli Twój dwuletni komp przewyższa, to co pokazuje PS3 w kwestii grafy, to w takim razie ja pieprzę, a Ty masz rację. Tyle, że osobiście trochę wątpię w to co piszesz. :P
No helooooł. Bez pierdolenia. To co teraz jest na pc w kwesti grafy to skok o generacje sprzętu. Full hd z pełnym AA oferują już średniej klasy grafy. O teksturach z 4 krotnie większym detalem nie mówię już nawet bo to było już standardem 3 lata temu. Nie ma się co dziwić jeśli ps3 się ukazało 5 lat temu. Fizyki nie przeskoczy. ;)

ten zestaw za 2000 z 460 nie ma najmniejszych szans na plynna gre w dx11 i 1080p.
szczególnie jesli i7 2600k kosztuje teraz 1200 zeta a najtańszy z opłacalnych sandybridge to 9 stów...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #204 dnia: Lutego 26, 2011, 09:08:48 am »
Monio ja nie przeczę, że takie PC'ty maja większa moc obliczeniową, bo oczywistym jest, że mają. Tylko co z tego skoro optymalizacja gier pod kompy to kpina. Mogą ciągnąć FHD z pełnym AA, ale i tak nie generują tak ładnie wyglądającej grafy jak w U2, GoW czy KZ3.

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #205 dnia: Lutego 26, 2011, 10:41:44 am »
Grafika jako grafika to nie wszystko, liczy się też fizyka, interakcja z otoczeniem, coraz bardziej też możliwości niszczenia tego otoczenia. Wracając do Battlefield 3, engine pozwalać ma podobno na wybudowanie w skali 1:1 najwyższego budynku na świecie i zniszczenie go. To jest przyszłość, a nie jakieś ładne tekstury na które można tylko popatrzeć.
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #206 dnia: Lutego 26, 2011, 10:43:31 am »
W KZ3 też bardzo ładnie niszczy się środowisko. Pomijam już wszelakie zasłony, kolumny itp. Podczas walki z MRAW'lem ten potrafi rozwalać też budynki w których się kryjemy i wygląda to bardzo wymownie.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #207 dnia: Lutego 26, 2011, 13:46:41 pm »
Monio ja nie przeczę, że takie PC'ty maja większa moc obliczeniową, bo oczywistym jest, że mają. Tylko co z tego skoro optymalizacja gier pod kompy to kpina. Mogą ciągnąć FHD z pełnym AA, ale i tak nie generują tak ładnie wyglądającej grafy jak w U2, GoW czy KZ3.

Jakby wyszły na PC, dałoby radę bez problemu


Ciekawi mnie ten BF3 w pewnej kwesti. Zapowiadają niszczenie wszystkiego, a tutaj mamy konkretne wieżowce, złudne marzenia, ale fajnie by było jakby od czasu do czasu taki budynek zawalił nam się podczas bitwy  :angel:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #208 dnia: Lutego 26, 2011, 14:00:37 pm »
Monio ja nie przeczę, że takie PC'ty maja większa moc obliczeniową, bo oczywistym jest, że mają. Tylko co z tego skoro optymalizacja gier pod kompy to kpina. Mogą ciągnąć FHD z pełnym AA, ale i tak nie generują tak ładnie wyglądającej grafy jak w U2, GoW czy KZ3.

Jakby wyszły na PC, dałoby radę bez problemu

Tyle, że nie wyszły, więc nie ma tematu. PC nie oferuje gier z taką grafiką, jaką maja ex'y PS3.

Ja na BF3 się nie napalam na razie. Niech pokażą gameplay z konsoli to wtedy można oceniać.

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #209 dnia: Lutego 26, 2011, 14:06:15 pm »
W KZ3 też bardzo ładnie niszczy się środowisko. Pomijam już wszelakie zasłony, kolumny itp. Podczas walki z MRAW'lem ten potrafi rozwalać też budynki w których się kryjemy i wygląda to bardzo wymownie.
Ważne czy to skrypt, czy Twoja możliwość.
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #210 dnia: Lutego 26, 2011, 15:25:35 pm »
W KZ3 to nie skrypt. Filary, kolumny i inne zasłony za którymi kryją się Highi nie rozwalają się jakby były skryptem.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #211 dnia: Lutego 26, 2011, 16:43:48 pm »
To nie temat o K3.

Ogur

  • Gość
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #212 dnia: Lutego 26, 2011, 16:49:42 pm »
W KZ3 to nie skrypt. Filary, kolumny i inne zasłony za którymi kryją się Highi nie rozwalają się jakby były skryptem.

Cytat: BoBaN
W KZ3 też bardzo ładnie niszczy się środowisko. Pomijam już wszelakie zasłony, kolumny itp.


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #213 dnia: Lutego 26, 2011, 17:15:07 pm »
Ogur nie zrozumiałeś co napisałem. Pomijam nie w sensie, że się nie rozwalają, tylko pomijam bo wiadomo, że się rozwalają, a do tego niszczą się też inne elementy środowiska. Tylko wyjaśniam. Koniec OT.

Ogur

  • Gość
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #214 dnia: Lutego 26, 2011, 17:46:23 pm »
A Ty nie zrozumiałeś co napisał Milford, bo jemu chodziło, że niszczenie budynków podczas walki z robotem w K3 to własnie skrypty. A te filary, itp. można niszczyć choćby i w starym blacku na ps2.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #215 dnia: Lutego 26, 2011, 17:56:12 pm »
A Ty nie zrozumiałeś co napisał Milford, bo jemu chodziło, że niszczenie budynków podczas walki z robotem w K3 to własnie skrypty. A te filary, itp. można niszczyć choćby i w starym blacku na ps2.
I te zniszczenia wyglądały AWESOME w Blacku! Znaczy mi się podobały bo były takie hollywoodzkie a zniszczenia w KZ czy BC tak fajnie nie wyglądają :P. A co do BF3 to na konsolach jak singiel będzie wyglądał tak dobrze i będzie miał ten klimat urbanistycznej wojenki oraz sterowanie będzie dobre to ta gra może być kozak i nowe CoD może nie być w singlu dla mnie jedyną alternatywą :P. A co do multi to dla mnie tylko mapy pomyślane z sensem nie jak w BC mogą uratować ten tytuł na konsolach, np. wielkości tych z BF2 po zmniejszeniu się było mniej graczy i wtedy tylko po 2-3 max pojazdy z każdej strony, bo więcej to jest padaka na tak małą liczbę graczy.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #216 dnia: Lutego 26, 2011, 18:16:31 pm »
A Ty nie zrozumiałeś co napisał Milford, bo jemu chodziło, że niszczenie budynków podczas walki z robotem w K3 to własnie skrypty. A te filary, itp. można niszczyć choćby i w starym blacku na ps2.

Milford cytował całą moja wypowiedź, a nie tylko fragment o budynkach, więc raczej nie odnosił się jedynie do budynków. :roll:

Ciekawe czy w BF3 będą też helikoperty, bo latać między wieżowcami może być ciężko.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #217 dnia: Lutego 26, 2011, 18:19:06 pm »
Ciekawe czy w BF3 będą też helikoperty, bo latać między wieżowcami może być ciężko.
Pewnie będzie zależeć od mapy.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #218 dnia: Lutego 26, 2011, 19:04:03 pm »
W san andreas dalo sie latac, to czemu by nie tu?

Mrocz

  • Gość
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #219 dnia: Lutego 26, 2011, 19:06:14 pm »
Ciekawe czy w BF3 będą też helikoperty, bo latać między wieżowcami może być ciężko.

Helikoptery będą...

A także do serii powracają samoloty!! :D

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #220 dnia: Lutego 26, 2011, 20:44:31 pm »
Cytuj
Jakiś czas temu Electronic Arts ujawniło, że osoby, które zamówią Battlefielda 3 przed premierą otrzymają za darmo dodatek Back to Karkanad, w skład którego wejdą cztery klasyczne mapy z „dwójki”. Na oficjalnym forum Electronic Arts, jeden z twórców zdradził, jakie dokładnie lokacje przyniesie ze sobą wspomniane DLC.

Jak poinformował na oficjalnym forum Electronic Arts jeden z przedstawicieli studia DICE ukrywający się pod pseudonimem zh1nt0, w skład Back to Karkand wejdą mapy Wake Island, Strike at Karkand, Gulf of Oman oraz Sharqi Peninsula. Wspomniane lokacje cieszyły się największą popularnością w Battlefieldzie 2 – w sumie gracze spędzili walcząc na nich 25 tysięcy lat.

Ciekawie zapowiada się pierwsza z mapek - Wake Island. Po raz pierwszy pojawiła sie ona bowiem w Battlefieldzie 1942, później wydano jej unowocześnioną wersję w Battlefieldzie 2, lokacja ta znalazła się też w wydanym w lecie 2009 roku Battlefieldzie 1943. Oznacza to więc, że wraz z rozszerzeniem Back to Karkand otrzymamy jej już czwarte wcielenie.

Zh1nt0 nie chciał jednak potwierdzić, czy twórcy zamierzają wydać kolejne dodatki do Battlefielda 3 z innymi mapami znanymi z „dwójki”.
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

pankracy

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 18-03-2010
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: -11
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #221 dnia: Lutego 27, 2011, 01:03:27 am »
[quote[Nie wiem tak naprawde po co Ci odpisuje, ale Ci wyjasnie. Repi [glowny developer od technologii DICE] napisal, ze by grac na wysokich detalach trzeba sie wyposazyc w 4 rdzenie i dobra karte graficzna na DX 11 - czyli dokladnie taki zestaw, jaki wkleilem.
Poza tym procki na Sandry Bridge to obecnie najszybsze procki na PC, wiec to nie jest zadna budzetowka, a porzadny sprzet.[/quote]

oby było tak jak on i ty mówisz, ja w tej chwili jestem sceptyczny i prognozuje ch**owa optymalizacje.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #222 dnia: Lutego 27, 2011, 10:58:47 am »
Kiedy unowocześnione mapy wydawało się razem z kolejną odsłoną gry.

Teraz jest to DLC :troll:

Gdyby taką akcje przeprowadzili na społeczności CSa to by ich chyba żywcem rozszarpali.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #223 dnia: Lutego 27, 2011, 11:02:07 am »
Kiedy unowocześnione mapy wydawało się razem z kolejną odsłoną gry.

Teraz jest to DLC :troll:

Gdyby taką akcje przeprowadzili na społeczności CSa to by ich chyba żywcem rozszarpali.
EA i wszystko jasne. Te mapy mają zachęcić do składania preorderów i aby swoich kopii pod żadnym pozorem nie sprzedawać nikomu! Poza tym DICE wie, że słabo mapy im wychodzą i muszę się ratować poprzednimi a jako, że jest Strike at Karkand to będzie na czym grać :D
Yeahh, me and hate that's an odd couple

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #224 dnia: Lutego 27, 2011, 11:20:50 am »
Rzygam Karkandem. Zaakpceptuję go jeżeli będzie można rozjebać w mak całą tę mapę abramsem.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #225 dnia: Lutego 27, 2011, 11:50:22 am »
Kiedy unowocześnione mapy wydawało się razem z kolejną odsłoną gry.

Teraz jest to DLC :troll:

Gdyby taką akcje przeprowadzili na społeczności CSa to by ich chyba żywcem rozszarpali.
EA i wszystko jasne. Te mapy mają zachęcić do składania preorderów i aby swoich kopii pod żadnym pozorem nie sprzedawać nikomu! Poza tym DICE wie, że słabo mapy im wychodzą i muszę się ratować poprzednimi a jako, że jest Strike at Karkand to będzie na czym grać :D
BF:BC nie jest dobrą serią by na jej podstawie oceniać zdolności DICE. Chociaż mapy wcale nie były takie złe w BC2.
Ta seria to półśrodek prawdziwego Battlefielda.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Mrocz

  • Gość
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #226 dnia: Lutego 27, 2011, 11:53:19 am »
BF:BC nie jest dobrą serią by na jej podstawie oceniać zdolności DICE. Chociaż mapy wcale nie były takie złe w BC2.
Ta seria to półśrodek prawdziwego Battlefielda.

Bad Company to bardzo udany i fajny spin-off BF'a... Przystosowany do bitew na mniejszą skalę (co bardzo dobrze sprawdziło się na konsolach)... Prawdziwy Battlefield jednak, zawsze był "na dużą skalę" :)

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #227 dnia: Lutego 27, 2011, 12:03:49 pm »
Gameplay(mapy, mechanika, klimat) ratuje tę grę. Ale wszystko inne ssie, a na czele brak wsparcie dla klanów w tym brak customowych serwerów, czy zarządzanie oddziałami.

Ot, tak jak powiedziałem, półśrodek prawdziwego Battlefielda.

Rozumiem sprowadzenie serii na konsole i idea BC nie jest złym pomysłem. Ale mogli nie traktować w tej grze graczy konsolowych jak ułomne jednostki.
BC prawdopodobnie od początku miał być tylko takim "codem" do pogrania od czasu do czasu, bez czegokolwiek bardziej poważnego. Miał zarobić na BF3 i wiele rzeczy za tym przemawia.

I za to tej gry nie lubię :P Jest to spin-off nie dla bycia spin-offem, a dla samego zamiaru zarobienia kasy.
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2011, 12:07:44 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #228 dnia: Lutego 27, 2011, 14:41:16 pm »
Jednak wciąż - jest to najlepszy 'mainstreamowy' sieciowy FPS ostatnich lat (mainstreamowy, bo ArmA2 i tak jest ultimate kingiem) :) Miejmy nadzieję, że naprawdę BF3 wróci do korzeni.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #229 dnia: Lutego 28, 2011, 23:42:43 pm »
http://bf3blog.com/2011/02/designing-sound-for-battlefield-3/

Czyli seria, która od lat bije inne FPP-y o lata świetlne pod względem dźwięku, w najnowszej odsłonie będzie miała jeszcze lepsze udźwiękowienie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #230 dnia: Marca 01, 2011, 20:02:11 pm »
http://www.gram.pl/news_8QTeJOm8_Battlefield_3_beda_odrzucajace_eksplozje_a_Frostbite_2_0_przebija_konkurencyjne_silniki.html

o_O ? Pomysł wydaje się być... Super... Przyznam nie przypominam sobie gry, której eksplozja nie będąca wyreżyserowaną scenką potrafiła powalić postać gracza na ziemie...

To może być świetny element zwiększający klimat gry... :)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #231 dnia: Marca 01, 2011, 20:06:04 pm »
http://www.gram.pl/news_8QTeJOm8_Battlefield_3_beda_odrzucajace_eksplozje_a_Frostbite_2_0_przebija_konkurencyjne_silniki.html

o_O ? Pomysł wydaje się być... Super... Przyznam nie przypominam sobie gry, której eksplozja nie będąca wyreżyserowaną scenką potrafiła powalić postać gracza na ziemie...

To może być świetny element zwiększający klimat gry... :)

Tak, ale musi to być wyważone, bo jak będziemy upadać od każdego wybuchu granatu to dłużej będziemy leżeć niż stać  :lol:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #232 dnia: Marca 01, 2011, 20:11:57 pm »
http://www.gram.pl/news_8QTeJOm8_Battlefield_3_beda_odrzucajace_eksplozje_a_Frostbite_2_0_przebija_konkurencyjne_silniki.html

o_O ? Pomysł wydaje się być... Super... Przyznam nie przypominam sobie gry, której eksplozja nie będąca wyreżyserowaną scenką potrafiła powalić postać gracza na ziemie...

To może być świetny element zwiększający klimat gry... :)

Tak, ale musi to być wyważone, bo jak będziemy upadać od każdego wybuchu granatu to dłużej będziemy leżeć niż stać  :lol:
Wpis!
Powinni zrobic tak ze jesli stoimy blisko eksplozji to bohatera odrzuca/powala, ale jesli stoimy troche dalej to bohater oslania sobie raka twarz czy cos w ten desen zeby na chwilke uniemozliwic nam strzelanie.

Ogur

  • Gość
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #233 dnia: Marca 01, 2011, 20:16:33 pm »
Fajnie by było, gdyby przelatujące obok gracza pociski w  większych ilościach oddziaływały jakoś na postać. Zniekształcenie (przyciemnienie) obrazu, czy zmniejszenie dokładności celowania przyjąłbym z otwartymi ramionami. Można by wtedy robić ogień osłonowy, itp. wyszłoby na jaw czemu na jednego zabitego charlie w Wietnamie amerykańcy wystrzelili kilka tysięcy pocisków (albo i więcej).

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #234 dnia: Marca 01, 2011, 20:18:41 pm »
Wtedy to gra będzie niegrywalna :) Wystarczy, żeby pod ciężkim ostrzałem spadała celność naszego wojaka i gitara.

nakimushi

  • Gość
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #235 dnia: Marca 01, 2011, 20:24:05 pm »
Fajnie by było, gdyby przelatujące obok gracza pociski w  większych ilościach oddziaływały jakoś na postać. Zniekształcenie (przyciemnienie) obrazu, czy zmniejszenie dokładności celowania przyjąłbym z otwartymi ramionami. Można by wtedy robić ogień osłonowy, itp. wyszłoby na jaw czemu na jednego zabitego charlie w Wietnamie amerykańcy wystrzelili kilka tysięcy pocisków (albo i więcej).

swietny pomysl

Ogur

  • Gość
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #236 dnia: Marca 01, 2011, 20:31:08 pm »
Wtedy to gra będzie niegrywalna :) Wystarczy, żeby pod ciężkim ostrzałem spadała celność naszego wojaka i gitara.

W Project Reality widziałem że jest pierwsza wymieniona przeze mnie opcja, w armie 2 zmniejsza się celność.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #237 dnia: Marca 01, 2011, 20:56:14 pm »
PR ssie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #238 dnia: Marca 01, 2011, 21:31:01 pm »
Tak, ale musi to być wyważone, bo jak będziemy upadać od każdego wybuchu granatu to dłużej będziemy leżeć niż stać  :lol:

Ja od początku zrozumiałem, że tu chodzi o naprawdę spore wybuchy... Jak na przykład stanie obok wybuchającego czołgu... Nalot artyleryjski, eksplozja stacji benzynowej.... Takie wybuchy myślę, powinny powalać na ziemię :)

Oczywiście, że nie od granatu, bo to by było przegięcie :lol: (choć realistyczne owszem...)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #239 dnia: Marca 01, 2011, 22:28:10 pm »
Fajnie by było, gdyby przelatujące obok gracza pociski w  większych ilościach oddziaływały jakoś na postać. Zniekształcenie (przyciemnienie) obrazu, czy zmniejszenie dokładności celowania przyjąłbym z otwartymi ramionami. Można by wtedy robić ogień osłonowy, itp. wyszłoby na jaw czemu na jednego zabitego charlie w Wietnamie amerykańcy wystrzelili kilka tysięcy pocisków (albo i więcej).
Celnosc moze spadac, ale nie blurowac ani trzasc mi ekranem prosze i tak wystarczajaco jest to wkurwiajace jak masz gdzies ostrzal z mortalu obok albo czolg, nie potrzebuje tego w przypadku zwyklych pociskow.