Autor Wątek: Ninja Gaiden 3  (Przeczytany 34398 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Mejs

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-04-2007
  • Wiadomości: 1 882
  • Reputacja: 49
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #40 dnia: Maja 26, 2011, 15:01:03 pm »
Wygląda bosko, szkoda że zmniejszą poziom trudności względem dwójki (tak samo jak już zniżyli przy NGS2) bo lubię cierpieć  :mad: No i z fpsami też pewnie ściema. Liczę na jeszcze więcej bronii i combosów no i żeby samego systemu walki nie uprościli.


yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #41 dnia: Maja 26, 2011, 23:42:55 pm »
Nie uproszczą bo muszą iść z czasem, a kombinacje i rozbudowany system to zawsze był "główny bohater" gry. Już NGB jak na bijatykę chodzoną było nieziemsko złożone, a od te go czasu combat ewoluował, moim zdaniem, w dobrą stronę. Team Ninja nie ma wyjścia jak dopieścić to co już w dwójce było świetne. Niech tylko dadzą spokój z nadmiarem projectili bo mnie szlag chyba trafi. Chcę tą grę masterować, a nie przebrnąć przez nią dostając w mordę wybuchowym shurikenem co 1,5 sekundy.

Jestem jednak dobrej myśli.
« Ostatnia zmiana: Maja 26, 2011, 23:44:30 pm wysłana przez yap »

Mejs

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-04-2007
  • Wiadomości: 1 882
  • Reputacja: 49
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #42 dnia: Maja 27, 2011, 00:20:43 am »
Niech tylko dadzą spokój z nadmiarem projectili bo mnie szlag chyba trafi. Chcę tą grę masterować, a nie przebrnąć przez nią dostając w mordę wybuchowym shurikenem co 1,5 sekundy.

Czytając te słowa przypomniałem sobie jaki to jest ból  :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwca 01, 2011, 19:36:48 pm »
Ninja Gaiden 3 gameplay trailer info
http://lo-ping.org/2011/06/01/ninja-gaiden-3-gameplay-trailer-info/

Cytuj
With just days to go before the big event, Geoff Keighley has announced via Twitter that Ninja Gaiden will have a full gameplay trailer as part of GTTV’s live show on Monday June 6th. The show will take place from 12 noon Eastern and 9am Pacific for over 20 hours of non-interrupted footage from the event.

The game was announced back in September 2010 with the first trailer suggesting that hero Ryu Hayabusa will be removing the mask in what seems to be his bloodiest adventure yet.



Wiadomość scalona: [time]Czerwiec 01, 2011, 21:12:57 pm[/time]
Kilka nowych ujęć:
http://www.famitsu.com/news/201106/images/00044456/mo1DzofkCqZZ95d8owfB5tD488WYAe6T.html











Widać prawa ręka Hayabusy jest czymś zainfekowana.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 01, 2011, 21:13:58 pm wysłana przez Ryo »

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwca 01, 2011, 22:29:15 pm »
To ostatnie zdjęcie niebezpiecznie przypomina Vanquish. Mam nadzieję, że świetny system walki, gore i ta wszędobylska krew pozostaną.

tninja

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 360
  • Reputacja: 11
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwca 07, 2011, 09:18:56 am »


Czuje ze będzie lipa z tym NG3


Unlimited

  • Gość
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwca 07, 2011, 09:44:50 am »
Hmmm....

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwca 07, 2011, 11:45:21 am »
Łojezu. To prezentuje się słabo.  :-? Widziałem w akcji drugą część i robiła lepsze wrażenie, niż to, co dostajemy tutaj. Podzielam obawy tninja.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwca 07, 2011, 12:26:15 pm »
Dla mnie bomba  :grin: nowości wylewają się z ekranu, trochę lipa, że nie latają wszędzie poucinane kończyny ale co tam, nowe patenty nadrabiają, widać, że zachowali "korowy" feeling, co mnie Bardzo cieszy. Nowe animacje cieszą oko a sama walka znowu będzie polegać na czymś innym i właśnie to charakteryzuje tą serie to nie GOW, w którego za każdym razem gra się tak samo. Mnie póki co kupili! 

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwca 08, 2011, 08:49:18 am »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwca 08, 2011, 09:18:00 am »
8 Minutes Off Screen Gameplay Video
http://www.gamenyusu.com/component/content/article/8-all-news/801-ninja-gaiden-3-8-minutes-off-screen-gameplay-video.html
Fakt, może grafa nie powala (zbyt wczesna wersja), ale jeśli chodzi o grywalność to od razu widać, że będzie stała na najwyższym poziomie. Jak dla mnie to jeden z najbardziej oczekiwanych tytułów 2012.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwca 08, 2011, 20:20:58 pm »
QTE w NG? Kończyny nie odpadają?
Czuje ze będzie lipa z tym NG3
Bardzo możliwe. Na plus jednak można zaliczyć kilka nowych ciosów oraz fajny patent na zapis stanu gry.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwca 08, 2011, 20:26:31 pm »
Eeeeee gdzie dekapitacja ?????

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwca 08, 2011, 21:31:28 pm »


Gameplay z X360, jakość żenująca, ale to najlepiej ogarnięty typ jaki grał w NG3, póki co...

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwca 09, 2011, 09:34:55 am »


Gameplay z X360, jakość żenująca, ale to najlepiej ogarnięty typ jaki grał w NG3, póki co...
Hehe, gdzie ja już to czytałem?
Nie prezentuje się to bajecznie, ale jakość nagrywana kamerą zawsze będzie dupna. Za mało widziałem jednak ja chcę więcej organicznych przeciwników, a nie mechów i innych roboto-podobnych pierdół znanych z NG2 i tego gameplaya.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #55 dnia: Czerwca 09, 2011, 12:17:36 pm »
http://uk.ign.com/videos/2011/06/08/e3-2011-ign-live-ninja-gaiden-iii?objectid=14350230

Tu mówią wszystko jak jest:)

Wiadomość scalona: [time]Czerwiec 09, 2011, 18:12:22 pm[/time]
Tutaj co typ robi  :grin:

Od 6 minuty  o_O o_O jaki to ma feeling.

http://e3.gamespot.com/video/6318257/
« Ostatnia zmiana: Czerwca 09, 2011, 18:13:09 pm wysłana przez Soul »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #56 dnia: Czerwca 15, 2011, 12:21:57 pm »
Nie licząc pierwszej odsłony na x'a, NG nigdy nie zachwycała jakością oprawy graficznej. Jednak broniła się olbrzymią dawką grywalności, znakomitym systemem walki, jak i swoim wewnętrznym, binarnym urokiem osobistym.

Jednakże z tym psioczeniem na jakość oprawy i tak bym nie przesadzał, bowiem ta prezentuje się nad wyraz dobrze, a przynajmniej nadrabia animacją i efektownością.

Ja uwielbiam NG stąd i III kupię.

Jedyne na co zniesmacza to fakt, iż zamiast przenieść akcję do feudalnej Japonii, dać nam ogrom mistycznych demonów do szatkowania, znowu hasamy pomiędzy samochodami i rzucamy się z kataną na komandosów z wyrzutniami rakiet.

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwca 15, 2011, 13:47:41 pm »
Kuźwa, nie daj Bóg powtórzą lokacje z dwójki. Powieszę wtedy Haiashiego za jaja. Jakieś roboty, żołdaki ze sztyletami. Jakoś tak po uju ci wrogowie. Kiedy się schodziło do podziemi było już znacznie lepiej.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #58 dnia: Czerwca 16, 2011, 09:13:02 am »
Nowy gameplay oraz walka z bossem:


pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #59 dnia: Czerwca 16, 2011, 17:29:32 pm »
Gdzie pasek dla bossa pytam się, kurwaa!!  :grin:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #60 dnia: Sierpnia 16, 2011, 18:32:35 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #61 dnia: Września 04, 2011, 11:51:38 am »

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #62 dnia: Września 08, 2011, 17:28:54 pm »
Postać w masce, Imo genialnie zrobiona.

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #63 dnia: Września 08, 2011, 21:01:29 pm »
Podzielam zdanie. Po jebitnie przekombinowanej i słabej bądź co bądź dwójce w temacie bossów tu może będzie w końcu konkretny design i jacyś mniej udziwnieni przeciwnicy.

Czekam, ale Team Ninja sprawia, że jak na razie bez wypieków na twarzy.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16

tninja

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 360
  • Reputacja: 11
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #65 dnia: Września 14, 2011, 17:36:25 pm »
Itagaki pewnie napierdolił się jak szpadel,widząc swego Ninja z problemami rodem z MGS.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #66 dnia: Września 14, 2011, 18:58:55 pm »
« Ostatnia zmiana: Września 14, 2011, 20:13:58 pm wysłana przez Soul »

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #67 dnia: Września 15, 2011, 01:55:39 am »
Gdzie się podział Gaiden, w którym łaziliśmy po świątyniach, jaskiniach i innych klimatyczno-mitycznych lokacjach !?

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #68 dnia: Września 15, 2011, 10:19:17 am »
Patrząc na te screeny ,które zapodał Soul przychodzą mi na myśl poczciwe części z nes'a  :).
Ninja Gaiden 3 Normal Mode Gameplay and Online Details Revealed Team Ninja Unmask Pre TGS2011

Ninja Gaiden 3 - one online screen, more details

Cytuj
- 8-player multiplayer
 - Play Style system allows for different types of players to enjoy the game
 - Ninja play style gives you the classically difficult Ninja Gaiden setup and challenge
 - select either normal or hard
 - Hero play style supports auto-guard and auto-evade
- take to the streets of London
 - game concept is 'a world of ninjas'
 - take on other ninjas online
 - close-combat fighting
 - co-op experience as well
 - will not use the same dismemberment system from previous games
 - game features a "three strokes" concept
 - first stroke is known to represent the katana
 - second stroke represents consequence
http://www.gonintendo.com/?mode=viewstory&id=161290
http://www.gonintendo.com/?mode=viewstory&id=161279

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #69 dnia: Września 15, 2011, 18:21:28 pm »
Co jak co, ale QTE nie pasuje do tej gry.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #70 dnia: Września 15, 2011, 18:52:47 pm »
Tylko dlaczego poraz n-ty popełniają ten sam gigantyczny błąd i dają tak zjebaną kamerę, która tak mocno psuje grę  :mad:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #71 dnia: Września 15, 2011, 19:14:16 pm »
Inaczej się nie da, po za tym, dla PRO playera to nie stanowi problemu.

tninja

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 360
  • Reputacja: 11
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #72 dnia: Września 15, 2011, 19:48:49 pm »
Kamera wcale nie była taka zła a wręcz w jedynce miała fajny motyw,"robiła" delikatne odchyły w stronę z której miał nadejść atak. Mimo że genialnej 1 raczej nic nie ruszy,to liczę, że po słabej 2, team ninja dostarczy produkt,który pozwoli znów uwierzyć w ta serię    
« Ostatnia zmiana: Września 15, 2011, 23:45:39 pm wysłana przez tninja »

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #73 dnia: Września 18, 2011, 12:57:53 pm »
Nom, kamera była jednym z przeciwników (jednym ze skuteczniejszych!) w poprzednich odsłonach, ale kto nauczył się ją kontrolować i potrafił to wykorzystać mógł spokojnie cieszyć się sieczką.

Co mnie natomiast cieszy oglądając te screeny to to, że widzę ludzkich przeciwników. Szczerze, ale w dwójce/Sigmie 2 adwersarze byli w większości do megadupy. Ninjasy i skorpiony (czarne czerwone i te mniejsze) były w dechę, ale Vancośtam, wilkołaki, kanonierzy, mechy, te białe robociki i żołdacy z wyrzutniami rakiet to była porażka. Roboty w zaświatach? WTF??? No i bossowie niech mówią jak najmniej...szefowie pokroju Alexis'a czy Zedonius'a powinni iść w cholerę z tymi głupotami, które wygadują.
Ehhh...bossowie z jedynki nigdy się już nie powtórzą. Doku wypowiedział kilka sentencji, a badass był z niego niesamowity. Alma w ogóle była niemową, a jak sugestywną i nabitą powerem walkę się z nią toczyło wiedzą tylko ci, którzy grali. Mało gadania - przeogromne pokłady soczystego gameplayu. Tak powinny wyglądać gry spod szyldu Ninja Gaiden. Historia, nadmiar żeńskich bohaterek czy dialogi są zbyteczne.

tninja

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 360
  • Reputacja: 11
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #74 dnia: Września 18, 2011, 15:11:14 pm »
Święte słowa yap,bossowie w 1 byli nie w dupe ruchani,choć w ninja gaiden 3,ten koleżka skrywający twarz za maska daje rade. Ciekawe jak będzie prezentował się ost w tej części,bo jak by nie było muza w gaidenach,stała na wysokim poziomie.


ten kawałek mnie się podoba


Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #76 dnia: Grudnia 11, 2011, 17:01:10 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #77 dnia: Stycznia 06, 2012, 02:28:11 am »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #78 dnia: Stycznia 12, 2012, 21:05:54 pm »


Biorę!!!!!

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Ninja Gaiden 3
« Odpowiedź #79 dnia: Stycznia 12, 2012, 21:10:38 pm »
Ciekawa figurka/figurki.