To jest najlepsze porównanie jeśli chodzi o natężenie dźwięku kierownicy podczas obracania.
G27 jest sporo cichsza niż Fanatec'i.
Po ograniu kilku tytułów w szczególności GT5P mogę powiedzieć szczerze że Fanatec Porsche 911 Turbo S jest dla mnie kierownicą numer 1
-bardziej cicha podczas grania niż G27-praktycznie brak jakichkolwiek stuków,puków itd
-force feedback chce urwać ręce,posiada idealną regulacje natężenia siły także każdy coś dla siebie znajdzie
-znakomita szybkość reakcji na szybkie kontry
-pełna obsługa łopatek w każdym samochodzie w GT5P
-bardzo czułe pedały co akurat dla mnie jest na plus
-możliwość wyboru zmiany biegów-sekwencja,tryb H i łopatki
-funkcja drift co dla mnie nie ma wielkiego znaczenia,ale niektórzy byli by w 7 niebie(kółko staje sie ultra szybkie i precyzyjne kosztem miejszego kąta obrotu kierownica)
-G27 jest cichsza tylko podczas kalibracji-podczas grania zostaje daleko z tyłu,fanatec jest praktycznie bezgłośny(sprawdzone na dirt2)
Na razie tyle-reszta wniosków jutro...
ps.Stojak fanateca jest ultra stabilny i bardzo masywny-o klase wyżej niż WSP.Jestem kurew.... zadowolony z wydanych pieniążków a to chyba najważniejsze
pozdro all