Autor Wątek: Tomb Raider  (Przeczytany 102105 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #200 dnia: Marca 04, 2013, 20:14:51 pm »
Dopasowałbym takie powiedzonka: "pierwsze koty za płoty" i "nie od razu Rzym zbudowano".

Ale jakie pierwsze? Ani to pierwszy takie efekt, ani na dzień dzisiejszy najlepszy. Dojebka do PC musi być, bo inaczej na marketingowy bełkot producentów GPU reagować nie zamierzam.
Myślałem stricte o TressFX. Zakładasz, że technologia nie będzie dopracowywana? Im więcej takiego malkontenctwa, tym mniejsze na to prawdopodobieństwo.
Marketingowy bełkot obecny był zawsze, w końcu on także sprzedaje produkt, więc dystans powinieneś mieć już wyrobiony.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #201 dnia: Marca 04, 2013, 20:27:27 pm »
Jeszcze raz - gdyby ktoś stracił wątek:

>2013
>moc trzech PS3
>A new frontier of realism in PC gaming



>2011
>wszystkie platformy








Myślałem stricte o TressFX. Zakładasz, że technologia nie będzie dopracowywana?

Kto ma ją dopracowywać? Przecież co zdolniejsi developerzy zamiast brać gotowca na DirectX stworzą własną technologię na potrzeby nowych konsol i ewentualnie zaimplementują ją na PC, a w 3/4 gier i tak dalej będą biegać łysi marines.

Aha, oczywiście hejt musi być, bo - jak widać po Alice - wystarczyło się przyłożyć i mógłbym mieć przyzwoite włosy na PS3, ale przecież trzeba sprzedać nową serię kart graficznych  :evil:

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #202 dnia: Marca 04, 2013, 20:32:30 pm »


TressFX ON:



TressFX OFF:



This is on a system with 8 GB DDR3 RAM clocked at 1600 MHz with a 2600K at 4.6 GHz and a 2 GB GTX 670.

http://gamingbolt.com/tomb-raider-pc-graphic-options-tressfx-is-insanely-heavy

Wymyślił to AMD a podajesz fpsy z GTXa...
To tak jak na AMD włączyć wymuszony PhysX
Będę miał gre to się wypowiem jak to wygląda i jaki jest spadek fpsów na karcie od AMD

PS
pominę już te 1600 MHz pamięci na sandy ;) (jak by to coś miało komuś dać)
« Ostatnia zmiana: Marca 04, 2013, 20:34:08 pm wysłana przez Magiq »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #203 dnia: Marca 04, 2013, 20:40:55 pm »
Wymyślił to AMD a podajesz fpsy z GTXa...
To tak jak na AMD włączyć wymuszony PhysX

Nie, nie tak. TressFX używa DirectCompute z bibliotek DirectX i nie ma mowy o żadnym wymuszaniu. Porównanie do PhysX całkowicie chybione. I na potwierdzenie z Radeona 6950:





http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=48909348&postcount=25

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #204 dnia: Marca 04, 2013, 20:43:56 pm »
Hmmm minimalne niby niewiele poszły w dół ale średnia już sporo :F
Dadzą pacza i będzie gitara  :grin:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #205 dnia: Marca 04, 2013, 20:44:19 pm »
A może dla odmiany ktoś napisałby coś o samej grze, bo od dwóch stron jest pierdolenie o tym, jak Larze układają się pukle szczeciny na cyckach. Rozumiem, że na GameOnly elementy tworzące grę poza grafiką to bardzo daleki i nieistotny plan.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #206 dnia: Marca 04, 2013, 20:48:10 pm »
Wyjdzie gra to pewno się coś napisze. Ja jedyne co widziałem to jak jakiś xbot leciał na piracie na jakimś steamie i wyglądało to naprawdę fajnie. Nie tylko akcje (mnie to nie przeszkadza) jak w Unczarted ale nawet widziałem motyw jak z Silent Hilla 2 (pierdolny mutant ciągnący za sobą po ziemi broń)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #207 dnia: Marca 04, 2013, 20:48:58 pm »
A może dla odmiany ktoś napisałby coś o samej grze, bo od dwóch stron jest pierdolenie o tym, jak Larze układają się pukle szczeciny na cyckach. Rozumiem, że na GameOnly elementy tworzące grę poza grafiką to bardzo daleki i nieistotny plan.

Napisz do Kyokushinmana, bo nikt poza nim chyba jeszcze nie miał okazji zagrać. Premiera w Europie dopiero jutro.

I jeszcze ciekawostka z neogafa:

2560x1600
Ultimate settings ( Everything High / Ultra, TressFX, High Precision, PP, Tess etc. )
2xSSAA



3930k @ 4.5
16GB Ram
2 x Gigabyte Titans

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=48912306&postcount=93

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #208 dnia: Marca 04, 2013, 23:35:54 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/_YGyY8AwBYM?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Grać w to trzeba będzie na słuchawkach  :lol:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #209 dnia: Marca 04, 2013, 23:37:36 pm »
:lol:

Nie powiem, klimatycznie :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #210 dnia: Marca 05, 2013, 00:18:51 am »
Dopasowałbym takie powiedzonka: "pierwsze koty za płoty" i "nie od razu Rzym zbudowano".

Ale jakie pierwsze? Ani to pierwszy takie efekt, ani na dzień dzisiejszy najlepszy. Dojebka do PC musi być, bo inaczej na marketingowy bełkot producentów GPU reagować nie zamierzam.
Myślałem stricte o TressFX. Zakładasz, że technologia nie będzie dopracowywana? Im więcej takiego malkontenctwa, tym mniejsze na to prawdopodobieństwo.
Marketingowy bełkot obecny był zawsze, w końcu on także sprzedaje produkt, więc dystans powinieneś mieć już wyrobiony.

Pierwsze włosy na PC, trochę kieprawo wyszło no ale cóż. Pogratulować kolegom pc-gamerom trzeba, wkońcu ktoś spróbował.
Jak dobrze, że na konsolach mamy to od czasu PS2...  w końcu jakiś rozwój na tej platformie, a to jeszcze przez 2 generacje łysole w hełmach by latały.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #211 dnia: Marca 05, 2013, 10:51:21 am »
Jeszcze raz - gdyby ktoś stracił wątek:

>2013
>moc trzech PS3
>A new frontier of realism in PC gaming



>2011
>wszystkie platformy








Myślałem stricte o TressFX. Zakładasz, że technologia nie będzie dopracowywana?

Kto ma ją dopracowywać? Przecież co zdolniejsi developerzy zamiast brać gotowca na DirectX stworzą własną technologię na potrzeby nowych konsol i ewentualnie zaimplementują ją na PC, a w 3/4 gier i tak dalej będą biegać łysi marines.

Aha, oczywiście hejt musi być, bo - jak widać po Alice - wystarczyło się przyłożyć i mógłbym mieć przyzwoite włosy na PS3, ale przecież trzeba sprzedać nową serię kart graficznych  :evil:

---
Alice







==
Tomb Raider











NIe rozsmieszajcie mnie, naprawde.

Jak dobrze, że na konsolach mamy to od czasu PS2...
Lol. Ty lepiej sobie obejrzyj jak wlosy na PS4 wygladaja, a nie z PS2 wyskakujesz ;

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #212 dnia: Marca 05, 2013, 11:41:23 am »
PCtowa architektura, więc musi być dużo łysoli :P przynajmniej na początek ))

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #213 dnia: Marca 05, 2013, 11:52:39 am »
I przyleciał na dyskusję o fizyce i animacji z bullshotami w jpg.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #214 dnia: Marca 05, 2013, 12:01:58 pm »
I przyleciał na dyskusję o fizyce i animacji z bullshotami w jpg.
Ten gif to bullshot w jpg:

?



Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #215 dnia: Marca 05, 2013, 12:31:36 pm »
Jeden gif z symulacją włosów przy księżycowej grawitacji to trochę mało jak na teksty o rozśmieszaniu.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #216 dnia: Marca 06, 2013, 07:41:54 am »




Kilkanaście lat. Niezły kontrast.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #217 dnia: Marca 06, 2013, 08:27:09 am »
Podobno lepsze to od Unczarted  :angel:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #218 dnia: Marca 06, 2013, 12:45:38 pm »
Podobno lepsze to od Unczarted  :angel:

Wiadomo, bo wyszło na blachę.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #219 dnia: Marca 06, 2013, 12:48:54 pm »
Podobno lepsze to od Unczarted  :angel:

Wiadomo, bo wyszło na blachę.
To info od typa co prawie 3 platyny zrobil w Demon soula  :naughty:
Z ostaniej chwili - że długi ten Tomb Raider

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #220 dnia: Marca 06, 2013, 13:30:10 pm »
Podobno lepsze to od Unczarted  :angel:

Wiadomo, bo wyszło na blachę.

xd

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #221 dnia: Marca 06, 2013, 14:20:41 pm »
Cytuj
Approximate amount of time to platinum: 80hrs (15hrs for Singleplayer, 65hrs for Multiplayer)

Faktycznie długi ten Tomb Raider.

Marins

  • Gość
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #222 dnia: Marca 06, 2013, 15:11:17 pm »
Fajna ta lara  :oops:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #223 dnia: Marca 06, 2013, 16:21:34 pm »
Jestem po 8 godzinach gry i powiem krótko ta gra to już nie Tomb Raider a istny Uncharted podany w najlepszej formie. Skradanie i dużo strzelania czyli jak w drugiej cześć Uncharted 2. Te dwie gry jeśli chodzi o gameplay niewiele się od siebie różnią. Fani poprzednich części będę zawiedzeni bo zagadek w tej grze praktycznie brak. Ja się jaram bo gra wciąga jak bagno :).

Spidey^

  • Gość
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #224 dnia: Marca 06, 2013, 19:43:10 pm »
Podobno cyfrowa wersja z PSN ma DRM i można ją odpalać tylko na koncie na którym się kupiło. Następna generacja zapowiada się cudownie :roll:

lupinator

  • Gość
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #225 dnia: Marca 06, 2013, 19:44:04 pm »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #226 dnia: Marca 06, 2013, 19:45:03 pm »
16 godzin, fajnie, ciekawi mnie czy nie ma wracania do odwiedznaych wczesniej lokacji.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #227 dnia: Marca 06, 2013, 19:59:50 pm »
.
Jak dobrze, że na konsolach mamy to od czasu PS2...
Lol. Ty lepiej sobie obejrzyj jak wlosy na PS4 wygladaja, a nie z PS2 wyskakujesz ;

Włosy to nie wiadomo, ale ogień na pewno lepiej niż w Crysis 3 u Ciebie na kompie (wnioski wyciągnięte na podstawie Twojego filmiku z wybuchami i demka Deep Down z PS4).

el becetol

  • Gość
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #228 dnia: Marca 06, 2013, 20:35:20 pm »
65hrs for Multiplayer
:wall_bash:

Dopiero się dowiedziałem, że ta gra ma multiplayer.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #229 dnia: Marca 06, 2013, 20:51:39 pm »
Podobno cyfrowa wersja z PSN ma DRM i można ją odpalać tylko na koncie na którym się kupiło.
A teraz tak nie jest? Jeśli sprzedam konsolę z gierkami, które kupiłem przez PSS i siedzą zainstalowane na dysku, to przy braku udostępnienia kupującemu swojego konta on w te tytuły nie zagra. Jeśli źle dywaguję, to proszę o wyprowadzenie z błędu.

Mrocz

  • Gość
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #230 dnia: Marca 06, 2013, 21:14:29 pm »
Podobno cyfrowa wersja z PSN ma DRM i można ją odpalać tylko na koncie na którym się kupiło.
A teraz tak nie jest? Jeśli sprzedam konsolę z gierkami, które kupiłem przez PSS i siedzą zainstalowane na dysku, to przy braku udostępnienia kupującemu swojego konta on w te tytuły nie zagra. Jeśli źle dywaguję, to proszę o wyprowadzenie z błędu.

Pewnie chodzi o to, że nie można się nimi "dzielić" ;) Dawno nie kupowałem gier na PSN, ale pamiętam, że część działała na dwóch kontach (nawet jednocześnie), a niektóre wymagały przerwy między odpaleniem na jednym koncie a na drugim, długość tej przerwy była różna. GT5 Prolouge miał 24 godziny. Nie wiem jak to teraz wygląda..

Spidey^

  • Gość
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #231 dnia: Marca 06, 2013, 21:22:38 pm »
Do tej pory można było każda grę odpalać na dwóch konsolach (i nie było żadnej przerwy między odpalaniem, nie wiem skąd to wytrzasnąłeś). Ale tu chodzi o to, że chociaż nadal uruchomisz grę na dwóch konsolach, to nie włączysz jej na innym koncie (nawet na tej samej konsoli!), gra uruchomi się tylko na tym koncie, na którym była zakupiona. Jak brat, dziewczyna czy znajomy będzie chciał sobie popykać w Tomb Raidera to musi grać na moim koncie i nie będzie mógł sobie stworzyć własnego profilu. Gra jest przypisana do konta a nie konsoli. Jak dla mnie to już jest chore. A w przyszłej generacji to będzie zapewne standard.
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2013, 21:35:20 pm wysłana przez amsterdream »

svonston

  • Gość
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #232 dnia: Marca 06, 2013, 21:40:13 pm »
Jak dla mnie to już jest chore. A w przyszłej generacji to będzie zapewne standard.
Jakby było przypisane do konsoli, to by dopiero było chore.

el becetol

  • Gość
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #233 dnia: Marca 06, 2013, 22:11:56 pm »
Jak dla mnie to już jest chore. A w przyszłej generacji to będzie zapewne standard.
Jakby było przypisane do konsoli, to by dopiero było chore.

Chyba tak jest na Wii U.

Mrocz

  • Gość
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #234 dnia: Marca 06, 2013, 22:15:09 pm »
Do tej pory można było każda grę odpalać na dwóch konsolach (i nie było żadnej przerwy między odpalaniem, nie wiem skąd to wytrzasnąłeś). Ale tu chodzi o to, że chociaż nadal uruchomisz grę na dwóch konsolach, to nie włączysz jej na innym koncie (nawet na tej samej konsoli!), gra uruchomi się tylko na tym koncie, na którym była zakupiona. Jak brat, dziewczyna czy znajomy będzie chciał sobie popykać w Tomb Raidera to musi grać na moim koncie i nie będzie mógł sobie stworzyć własnego profilu. Gra jest przypisana do konta a nie konsoli. Jak dla mnie to już jest chore. A w przyszłej generacji to będzie zapewne standard.

Dawno temu Gran Turismo 5 Prolouge i Warhawk jakoś w 2008? coś takiego miało. Chciałem kupić na pół z kolegą jeden z tych tytułów i coś tam w licencji pisało o przerwie między odpalaniem jej na jednym i drugim koncie.

lupinator

  • Gość
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #235 dnia: Marca 07, 2013, 00:33:16 am »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #236 dnia: Marca 07, 2013, 01:20:09 am »








Karta za 4k wymagana, żeby na maksymalnych (bez SSAA) mieć 60 klatek w full HD. Nieźle.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #237 dnia: Marca 07, 2013, 01:35:56 am »
Karta za 4k wymagana, żeby na maksymalnych (bez SSAA) mieć 60 klatek w full HD. Nieźle.

Zapomniałeś dodać, że i tak potrafi przyciać do 18 fps w różnych miejscach.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #238 dnia: Marca 07, 2013, 02:01:02 am »
Zapomniałeś dodać, że i tak potrafi przyciać do 18 fps w różnych miejscach.

Precyzyjnie to we wbudowanym benchmarku i to raczej nie jest norma, bo gorsze karty tak nie schodziły. No ale i tak jest beka, jak current-genowa gra z jednym next-genowym efektem zarzyna topowe karty graficzne.

BTW czy nasz przyjaciel kakaroto nie twierdził, że obecne karty graficzne ze średniej półki starczą na całą następną generację?  :lol:

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Tomb Raider
« Odpowiedź #239 dnia: Marca 07, 2013, 07:55:08 am »
Bo starczą