Autor Wątek: The Elder Scrolls V: Skyrim  (Przeczytany 198410 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #120 dnia: Lutego 25, 2011, 18:34:11 pm »
Czyli levelowanie jest, ale w takiej postaci, że teraz szczur zamieni się w jakiegoś demona, a nie zwiększą mu się staty?  :-?

Tragedia.
Nie wiem czy grałeś w Fallota 3, ale tam też tak było (najpierw walczyłeś z normalnymi mutantami, a później byli sami szefowie). Efekt był ch**owy, więc nie wiem czemu nadal chcą to ciągnąć. Zakładam, że w Syrimie będzie to trochę lepiej rozwiązane, ale nadal będzie psuć zabawę.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #121 dnia: Lutego 25, 2011, 18:39:43 pm »
Nie wiem czy grałeś w Fallota 3, ale tam też tak było (najpierw walczyłeś z normalnymi mutantami, a później byli sami szefowie). Efekt był ch**owy, więc nie wiem czemu nadal chcą to ciągnąć. Zakładam, że w Syrimie będzie to trochę lepiej rozwiązane, ale nadal będzie psuć zabawę.
Hm, szczerze mówiąc nie zwróciłem na to uwagi. Nie wracałem się zbytnio do starych miejscówek więc może dlatego.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #122 dnia: Lutego 25, 2011, 18:41:06 pm »
Lol, to jeden ch** :D Zresztą co się martwić, i tak wyjdą szybko stosowne mody.

Tak, zwłaszcza na Xbox'a.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #123 dnia: Lutego 25, 2011, 22:32:34 pm »
Nie wiem czy grałeś w Fallota 3, ale tam też tak było (najpierw walczyłeś z normalnymi mutantami, a później byli sami szefowie). Efekt był ch**owy, więc nie wiem czemu nadal chcą to ciągnąć. Zakładam, że w Syrimie będzie to trochę lepiej rozwiązane, ale nadal będzie psuć zabawę.
Hm, szczerze mówiąc nie zwróciłem na to uwagi. Nie wracałem się zbytnio do starych miejscówek więc może dlatego.
Mnie to bardzo denerwowało i początkowy wielki zachwyt, przerodził się w niechęć. Tak świetna gra jak F3 przez głupie levelowanie (i kilka innych błędów np losowe przedmiot w skrzyniach) została strasznie zmarnowana. Ze Skyrimem pewnie będzie podobnie. Najpierw będę się zagrywał i zachwycał, a później czar pryśnie. No chyba, że zawczasu wyjdzie jakiś mod poprawiający to i owo (planuję zakupić wersję na PC).

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #124 dnia: Lutego 26, 2011, 00:30:04 am »
A Wy nic tylko marudzicie, bo gra za trudna ...

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #125 dnia: Lutego 27, 2011, 22:14:00 pm »
Nie za trudna, tylko ludzikom nie chce się ustawić różnorakich potworów na dużym terenie, to se wymyślili levelowanie.

Kerth

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-08-2010
  • Wiadomości: 268
  • Reputacja: 1
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #126 dnia: Lutego 27, 2011, 23:11:48 pm »
Podobnie było w oblivionie (głównie w otchłani/jaskiniach) - na początku walczymy z jakimiś słabiutkimi dremorami, potem z atronachami a na koniec z różnymi deadrami. Na dłuższą metę to strasznie kuje w oczy. Pamiętam walkę o Brumę, gdzie zebrani strażnicy do obrony padli w 10 sekund, a później walczyłem sam i nieśmiertelny Martin...

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #127 dnia: Lutego 27, 2011, 23:15:21 pm »
Na konsolach trzeba było to przełknąć i grać dalej. Faktycznie pod koniec levelowania zwykła wycieczka do lasu była bardziej wymagająca niż reszta gry. Ja to jakoś przebolałem i bawiłem się z Oblivionem fantastycznie.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #128 dnia: Lutego 27, 2011, 23:58:59 pm »
Ale fakt pozostaje faktem, że gra na tym wiele straciła, a nic nie zyskała. Levelowanie przeciwników to największe gówno ostatnich lat.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #129 dnia: Lutego 28, 2011, 01:09:10 am »
A Wy nic tylko marudzicie, bo gra za trudna ...
Niby lvl'owanie utrudnialo rozgrywke? :P Chyba ulatwialo, bo nie miales wrazenia, ze mozesz zginac w kazdej chwili, kazdy npc byl praktycznie taki sam.

Rozgrywke to utrudnialo glupi brak regeneracji many w Morrowindzie w real-time...

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #130 dnia: Marca 01, 2011, 04:05:32 am »
Część NPCów miała jakiś tam level offset (czyli zawsze była na wyższym poziomie niż nasza postać) no ale to i tak nie pomagało zbytnio... niestety ten caly level scaling to porażka. Nic ich nie nauczyły te wielce popularne i uwielbiane mody do Obliviona? ehh... myślę, ze jak wyjdzie Construction Set do Skyrim to taki mod powstanie bardzo szybko.

Może mi ktoś powiedzieć, czym różni się level scaling w Fallout 3 i Oblivionie? W F3 nie grałem a Bethesda zaznacza w wywiadach, że w Skyrim właśnie przeciwnicy będą się levelowali jak w F3. Ciekawi mnie na czym polega różnica.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #131 dnia: Marca 01, 2011, 16:30:26 pm »
Cytuj
W F3 nie grałem a Bethesda zaznacza w wywiadach, że w Skyrim właśnie przeciwnicy będą się levelowali jak w F3. Ciekawi mnie na czym polega różnica.
W Oblivionie wraz ze wzrostem levelu polepszali się również wrogowie np mając 20 level wilk miał dużo większe staty, niż jak walczyłeś z nim na pierwszym poziomie. Oczywiście wraz ze wzrostem poziomu losowali się również częściej trudniejsi przeciwnicy. W F3 przeciwnicy już się nie polepszali wraz z twoim poziomem jak wspomniany wilk, ale tak samo jak w Obku losowali się trudniejsi do ubicia wrogowie np zamiast zwykłego super mutanta, trafiałeś na samych opancerzonych super mutantów.

Podsumowując: obydwa rozwiązania są do dupy, z tym, że to w F3 troszkę lepsze. Zakładam, że w Skyrimie będzie to rozwiązane trochę lepiej, niż w F3, ale ogóny efekt tak czy siak będzie ch**owy.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #132 dnia: Kwietnia 18, 2011, 16:04:04 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #133 dnia: Kwietnia 18, 2011, 16:49:24 pm »
Z takimi obrazkami to udałbym się i na koniec świata <3

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #134 dnia: Kwietnia 26, 2011, 11:33:12 am »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #135 dnia: Maja 11, 2011, 23:04:11 pm »
Skyrim to feature children, lock-picking, and more

Thanks to the latest issue of German PC Magazine PCGames (via Bethesda’s official forums), we have a few new interesting details regarding Elder Scrolls V: Skyrim.

Summary of the details:
- There will be eight to nine settlements outside of the major five cities
- Inventory map will be similar to Google Maps and in 3D
- Cannot make notes on the map
- Children will be present in Skyrim
- Not all dragons are out to destroy you, some are friendly
- Traders will be depend on harvests, so if there is a cornfield in the city which gets destroyed by a fire, the traders in the city will run out of corn or you have to pay horrible prices
- Players will be able to buy houses
- Lock-picking will be a mini-game

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #136 dnia: Maja 11, 2011, 23:50:18 pm »
- Children will be present in Skyrim
Mam wielką nadzieję, że Bethesda pójdzie po rozum do głowy i dzieci będzie można w końcu zabijać, jak dorosłych.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #137 dnia: Maja 12, 2011, 07:01:25 am »
- Children will be present in Skyrim
Mam wielką nadzieję, że Bethesda pójdzie po rozum do głowy i dzieci będzie można w końcu zabijać, jak dorosłych.

Nie liczyłbym na to niestety. Dobrze, że chociaż będą, ale możliwość ich zabicia była by mile widziana (no bo czemu nie?). Wydaje mi się jednak, że czasy pierwszego fallouta już minęły.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #138 dnia: Maja 12, 2011, 10:23:25 am »
Bo jak mały szczyl cie okrada to mu się należy plasma w ryj.  :evil:

Jestem ciekaw czy zrobią tak jak w F3, że nie można nawet zabić postaci ważnych dla questów :P.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #139 dnia: Maja 12, 2011, 16:03:56 pm »
Skyrim Worlds First Gameplay & Amazing New Details


<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/4mR5ctwtww0?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ten "1st gameplay" to parę sekund z kamery na którym gówno widać.
« Ostatnia zmiana: Maja 12, 2011, 16:06:43 pm wysłana przez Juras »

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #140 dnia: Maja 12, 2011, 17:14:10 pm »
Byle kur** nabić se oglądalności, byle wyżej na N4G. Debile.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #141 dnia: Maja 12, 2011, 17:18:02 pm »
Żałosne :-?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #142 dnia: Maja 22, 2011, 20:24:07 pm »
The Elder Scrolls V: Skyrim to have an “unlimited number of dragons”
Cytuj
Anyone who saw the dragon in the Skyrim trailer could be forgiven for thinking that dragons would only feature as occasional boss fights. That is not the case. Game director Todd Howard tells Norwegian magazine Gamer.no that there will be “an unlimited number of dragons” in the game. They’ll be dynamically generated, and will be able to attack you almost anywhere.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #143 dnia: Maja 22, 2011, 20:39:43 pm »
No i tak zamiast walk z mistycznymi istotami, do których trzeba się byłoby przygotowywać będziemy mieć kolejne loot pinaty.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #144 dnia: Maja 23, 2011, 04:29:35 am »
The Elder Scrolls V: Skyrim to have an “unlimited number of dragons”
Cytuj
Anyone who saw the dragon in the Skyrim trailer could be forgiven for thinking that dragons would only feature as occasional boss fights. That is not the case. Game director Todd Howard tells Norwegian magazine Gamer.no that there will be “an unlimited number of dragons” in the game. They’ll be dynamically generated, and will be able to attack you almost anywhere.

Pfffffffffff.. Ale blaga! Po odpowiednim wylewelowaniu pewnie staną sie hurtowymi nabijaczkami exp'a. Not like!

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #145 dnia: Maja 23, 2011, 09:21:37 am »
Powiedziałbym raczej, że po odpowiednim wylewelowaniu będą nie do ubicia ;)

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #146 dnia: Maja 23, 2011, 12:44:10 pm »
Haha też racja!  :grin:

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #147 dnia: Czerwca 03, 2011, 23:38:56 pm »
!!!!!!!!!!!!!!!!!!1










Mamuty są wspaniałe!

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #148 dnia: Czerwca 07, 2011, 05:30:01 am »


Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #149 dnia: Czerwca 07, 2011, 09:21:17 am »
Jestem zauroczony grafika w równym stopniu co BF3.
Wygląda to wszystko pięknie szczególnie te smoki :)
Cieszy możliwość grania niemal jak w Thiefa
Kupuje w dniu premiery  :evil:

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #150 dnia: Czerwca 07, 2011, 14:24:25 pm »
Orgazm.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #151 dnia: Czerwca 07, 2011, 14:38:19 pm »
Oby miejscówki był zróżnicowane i jakiś lepszy system levelowania potworów to jestem szczęśliwy.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #152 dnia: Czerwca 07, 2011, 14:44:18 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #153 dnia: Czerwca 07, 2011, 14:57:57 pm »
Oby miejscówki był zróżnicowane
Ponoć mają 7 odmiennych krain (pustynia, lód itp.)

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #154 dnia: Czerwca 07, 2011, 15:01:41 pm »
Oby miejscówki był zróżnicowane
Ponoć mają 7 odmiennych krain (pustynia, lód itp.)
Jaka pustynia? W nordyckich górach? Stepy, zróżnicowane lasy, jaskinie, szczyty gór :)

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #155 dnia: Czerwca 07, 2011, 15:02:37 pm »
Gameplay z polskim tlumaczeniem:

nakimushi

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #156 dnia: Czerwca 07, 2011, 15:04:58 pm »
masakra  :grin:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #157 dnia: Czerwca 07, 2011, 15:40:28 pm »
Oby miejscówki był zróżnicowane
Ponoć mają 7 odmiennych krain (pustynia, lód itp.)
Jaka pustynia? W nordyckich górach? Stepy, zróżnicowane lasy, jaskinie, szczyty gór :)
O ch**, to może mi się przesłyszało jak wczoraj oglądałem relację ze studia GT.TV :lol:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #158 dnia: Czerwca 07, 2011, 15:51:34 pm »
Oby miejscówki był zróżnicowane
Ponoć mają 7 odmiennych krain (pustynia, lód itp.)

Oblivion też miał np. lodową krainę, ale miejscówki były żałosne. Wszystkie groby (czy tam jaskinie, sam nie wiem co to było| otchłań też) były identyczne praktycznie. Widziałeś jedną, inne wyglądają identycznie. Jak się łaziło po lesie to też, po prostu można było zasnąć, gdyż wszystko było takie samo.

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #159 dnia: Czerwca 07, 2011, 16:07:30 pm »
Jak się łaziło po lesie to też, po prostu można było zasnąć, gdyż wszystko było takie samo.

Lasy mają to do siebie.