Autor Wątek: The Elder Scrolls V: Skyrim  (Przeczytany 213570 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Ogur

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #760 dnia: Listopada 27, 2011, 13:35:59 pm »
Cytuj
"Skyrim wygląda słabo !11111111"

http://imgur.com/a/Ky3lB

http://imgur.com/a/fCFjZ

ch**owe. Gdyby nie lepsza rozdziałka, AA i anizo, Skyrim wyglądał by identycznie jak na konsolach.

Jacek84

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #761 dnia: Listopada 27, 2011, 13:37:29 pm »
Gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem (i pewnie miałaby wyje**ne na aa, anizo itd.) :(

Ogur

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #762 dnia: Listopada 27, 2011, 13:54:44 pm »
Gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem (i pewnie miałaby wyje**ne na aa, anizo itd.) :(


Jacek84

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #763 dnia: Listopada 27, 2011, 14:15:04 pm »
Nie jestem na bieżąco z trendami.

Ogur

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #764 dnia: Listopada 27, 2011, 14:17:11 pm »
Nie jestem na bieżąco z trendami.

Cytuj
tarniak

Czy mam sie zaczac martwic?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #765 dnia: Listopada 27, 2011, 14:39:08 pm »

Jacek84

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #766 dnia: Listopada 27, 2011, 14:48:38 pm »
Nie jestem na bieżąco z trendami.

Cytuj
tarniak

Czy mam sie zaczac martwic?
Ostatni raz na forumku byłem 2 tygodnie temu :(.

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #767 dnia: Listopada 27, 2011, 15:04:33 pm »
Tych dwóch ujęć raczej nie zobaczysz podczas normalnej gry.

Nie jestem na bieżąco z trendami.

No to hint: teraz trendem jest zakładać świąteczne czapeczki na avatary.

Jacek84

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #768 dnia: Listopada 27, 2011, 15:17:59 pm »
Ujęcia są na bazie

a) silnika
b) akcji z gry,

a podałem je jako przykład, że gra wygląda dobrze więc wszystko git. Na literki czapki nie założę, zresztą pier**lę święta, oi.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #769 dnia: Listopada 27, 2011, 15:58:31 pm »
Akurat full HD + lepsze cienie + dalszy zasięg widzenia obiektów, to już dosyć sporo. Na PC gra wygląda świetnie i basta :mad:

Ostatnio robię zadania dla Bractwa i Gildii Złodziei. Jest dobrze, nawet bardzo. Mam już 41 level i niestety levelowanie zaczyna być czasem odczuwalne. W grobowcach co czwarty przeciwnik to dopakowany Pan Śmierci :-? Słabo też wypada trochę magia, bo mimo wysokiego poziomu nadal nie mam dostępu do eksperckich czarów (ma ktoś na to radę?). Ogólnie jeszcze pełno zadań przede mną więc zobaczymy. Najważniejsze, że gra nie nudzi i cały czas chce się grać. Kilka rzeczy mogli jednak inaczej zrobić. Jednak postęp w stosunku do Obliviona i tak jest cholernie duży.


A tak z zupełnie innej beczki, to jak sądzicie, gdzie będzie się rozgrywać następna część? (inna sprawa, że wyjdzie dopiero za jakieś pięć lat)
Tutaj dwa linki do mapy świata:
http://fessicsfavorites.files.wordpress.com/2008/07/empire-of-tamriel.jpg
http://www.tesnexus.com/downloads/images/27235-1-1286028715.jpg
Czytałem poza tym, że Tamriel to tylko jeden z czterech kontynentów, więc twórcy mają co robić.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #770 dnia: Listopada 27, 2011, 23:19:00 pm »
A tak z zupełnie innej beczki, to jak sądzicie, gdzie będzie się rozgrywać następna część? (inna sprawa, że wyjdzie dopiero za jakieś pięć lat)
Poludnie lub zachod od Cyrodiil, inne opcji nie ma ;p

W sumie to ja najchetniej bym chcial by kolejna czesc skladala sie z polaczonych poprzednich landow, czyli Morrowind, Cyrodiil i Skyrim.
Cos ala mniejszy Daggerfall byloby wyjebiste :)
Tutaj mapka Daggerfall'a
http://www.imperial-library.info/sites/default/files/gallery_files/cyrodiillargelowrescr7.jpg

Tylko by to osiagnac, pewnie by musieli opracowac jakis lepszy system tworzenia assetsow, najlepiej proceduralny, jak rowniez rozszerzyc ilosc skilli, przywrocic latanie oraz urozmaicic ekwipunek, np przy craftingu moznaby bylo dodac sztabke zlota/srebra i w ten sposob nie tylko zmienic wyglad przedmiotu, ale rowniez jego wlasciwosci itd.
« Ostatnia zmiana: Listopada 27, 2011, 23:21:52 pm wysłana przez KKRT »

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #771 dnia: Listopada 27, 2011, 23:23:36 pm »
Ja bym chciał południe Tamriel - Black Marsh, Elsweyr i Valenwood (no i kawałek Cyrodiil). Tereny zajebiście różnorodne, mieszkańcy tak samo - idealne pole do popisu dla PlayStation 4 i Xboxa 3.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #772 dnia: Listopada 28, 2011, 00:34:42 am »

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #773 dnia: Listopada 28, 2011, 01:14:37 am »
Cos ala mniejszy Daggerfall byloby wyjebiste :)
Tutaj mapka Daggerfall'a
http://www.imperial-library.info/sites/default/files/gallery_files/cyrodiillargelowrescr7.jpg

No trochę cie poniosło :)

To jest mapka całego Tamriel, Daggerfall rozgrywal się w High Rock i Hammerfell.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #774 dnia: Listopada 28, 2011, 09:16:47 am »
W sumie to ja najchetniej bym chcial by kolejna czesc skladala sie z polaczonych poprzednich landow, czyli Morrowind, Cyrodiil i Skyrim.
Co za dużo to niezdrowo. Wolę mniejszy teren, ale bardziej dopracowany. Już Skyrim jest niemal za duży. Poza tym chciałbym zobaczyć jakiś nowy wycinek lądu.

Najchętniej bym zobaczył High Rock, ale że było w Daggerfallu to pewnie na razie nie będzie. Zatem stawiam na tereny pustynne (tak dla kontrastu z mroźnym klimatem Skyrim) czyli albo Hammerfell, albo Elsweyr. Black Marsh również mogłoby być ciekawe, ale na dłuższą metę mogłoby się wydawać monotonne (praktycznie same bagna). No i aragornianie jako główna rasa wydają się słabi z punktu marketingowego (wielu osobom mogłoby przeszkadzać, że co druga spotkana postać to chodząca jaszczurka - choć z Khajiitami jest podobnie).

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #775 dnia: Listopada 28, 2011, 12:43:09 pm »
Jest i patch - http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1294384-patch-is-out/

Pomaga - http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=453515

Cytuj
save file: 13mb+
hours: 105+

got in game in winterhold after patch, in the middle of a snowstorm, and the snow fell without lag :) so i got on my horsey and rode out of town. game froze 1 sec because the snow dissapeared, and again for 0.5 secs when i got attacked by a bear.. fasttraveled to whiterun.. trying to sprint trough the town.. it still stutters a bit but very mildly, id say the patch helps :) usually if i get ingame with this savefile i get lag from the start i start this game. dont know how it will be over 2 hours but im happy with this. good job beth. will keep u guys updated how it goes after 2 hours lol

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #776 dnia: Listopada 28, 2011, 13:25:42 pm »

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #777 dnia: Listopada 28, 2011, 14:43:54 pm »
Hmmm... Ktoś tu narzekał na poziom AI kompanów. Tak się właśnie składa, że ukończyłem ostatnio misje dla Companions, i mogę sobie jednego z nich zabrać jako kumpla do podróży. Na początku unikałem kompanów wystraszony waszymi opiniami. Okazało się, że chyba trochę przesadzaliście :D Owszem czasem zdarzy im się przyblokować itp. ale generalnie są bardzo bardzo przydatni. Jak im się jeszcze podaruje dobry ekwipunek to potrafią naprawdę sporo pomóc w walce z jakimś bossem. (jako wymaksowany kowal umiem im wykuć wszystko ;P ) Po pierwsze z dobrym ekwipunkiem zadają nawet spore obrażenia (zwłaszcza ci z Companions), po drugie jako, że łuku nie używam to przydaje mi się łuczniczka/łucznik w ekipie i po trzecie są cenni by odwracać uwagę od ciebie w trakcie cięższych boss fightów. Nie raz miałem problem jak jakiś Drauglord skupiał się tylko na mnie i nie mogłem nic zrobić (a życie krytyczne, a miksturek brakuje) tutaj taki kompan potrafi się rzucić na niego a ja wykorzystać to by zadać mu ostateczny cios :P

No i najważniejsze... Przydaje się przenoszenie przez nich ekwipunku :P Nie ma problemu z przeciążeniem :P

PS. No jedynie trzeba na nich uważać przy podróży po górach. Jak sam podróżowałem nie raz sobie skracałem drogę przez góry, bardzo uważnie skacząc. Kompan co prawda wtedy się nie zabije, ale potrafi się zablokować "na dobre" wtedy tylko teleport do jakiegoś znanego miejsca nam go zwróci ;P


s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #778 dnia: Listopada 28, 2011, 16:18:45 pm »
tyle, że jak grasz magiem, to wystarczą dwa porządne fireballe w przeciwnika i trzeba robić loada bo kompan był za blisko i nie przeżył.   

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #779 dnia: Listopada 28, 2011, 16:19:58 pm »
Ja wziąłem raz tą uzbrojona babę z Whiterun z karczmy, podobno najlepszy tank w grze a jedyne co robiła to leciała na pałe na wroga żeby zginąć od dwóch ciosów. Od tego momentu nie biorę kompanów.

Ps. Skończyłem wojnę domową po stronie Stormcloaks. Ujął mnie ich patriotyzm i chęć uniezależnienia Skyrim od Unii Europejskiej Imperium, chęć walki z lewackimi ateistami zakazującymi im wyznawania wiary chrześcijańskiej w Talosa i chęć zaprzestania importu na ich ziemie nieszanujących ich kultury arabów dark elfów. Talos, honor, Skyrim! 8)



Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #780 dnia: Listopada 28, 2011, 16:49:20 pm »
Ja wziąłem raz tą uzbrojona babę z Whiterun z karczmy, podobno najlepszy tank w grze a jedyne co robiła to leciała na pałe na wroga żeby zginąć od dwóch ciosów. Od tego momentu nie biorę kompanów.

No bo trzeba im wymienić ekwipunek :P Oraz od czasu do czasu wyleczyć ;) Wystarczy prosty "Healing Hands" Nie wiem jak z płatnymi najemnikami, ale ci tym z Companions jak wręczysz lepszy ekwipunek to go zaczynają używać :P Jak wykułem kolesiowi ebonową zbroję na poziomie "Legendary" + Szklany miecz też Legendary, to potrafił nieźle namieszać w szeregach wroga. Albo ta zajebista dupa co strzela z łuku w Companions :D Draugry to jednym strzałem potrafiła zdejmować, kiedy ja się zająłem trudniejszym DeathLordem :P

PS. Choć może to tylko oni. W końcu mają swoje skille na poziomie 100 (są to chyba jedyni trenerzy, którzy do tego poziomu mogą nas szkolić)

PS2. Ja gram combo magia destrukcji + dwuręczny miecz... Więc jakoś za bardzo mi nie przeszkadzają :P

Ps. Skończyłem wojnę domową po stronie Stormcloaks. Ujął mnie ich patriotyzm i chęć uniezależnienia Skyrim od Unii Europejskiej Imperium, chęć walki z lewackimi ateistami zakazującymi im wyznawania wiary chrześcijańskiej w Talosa i chęć zaprzestania importu na ich ziemie nieszanujących ich kultury arabów dark elfów. Talos, honor, Skyrim! 8)

No ja właśnie mam problem z opowiedzeniem się po którejś ze stron. Z jednej strony podoba mi się ich podejście do honoru, ich niechęć do imperium po tym jak się odwrócili od boga który jakby nie patrzeć, zapoczątkował całe imperium. Z drugiej strony wkurza mnie ich przesadny brak tolerancji. Choć z drugiej strony, osobiście nienawidzę tych elfów od Thalmor... A jak oni są przeciwko nim, to w sumie czemu by do nich nie dołączyć :D

Inna sprawa, gram imperialem i trochę głupio do Nordów dołączać :P
« Ostatnia zmiana: Listopada 28, 2011, 16:52:18 pm wysłana przez Mrocz »

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #781 dnia: Listopada 28, 2011, 22:38:27 pm »
Ten patch jest zajebisty. Poprawa płynności aż uderza w oczy. Ja miałem 10 mb sejwa i powoli siadała płynność, ale nie jakoś ekstremalnie, nie przeszkadzało w skuteczniej grze - teraz jest wszystko uber płynnie, nawet w Whiterun które zawsze klatkowało mi najbardziej (pewnie przez ilość zgromadzonego na chacie stuffu). Jak na moje to działa nawet płynniej niż po odpaleniu świeżej gry, ale to może takie subiektywne wrażenie po 'przesiadce'.

Swoją droga patch zmniejszył mi sejwa o prawie 1 mb. Ciekawe czy gra po prostu przestała zapamiętywać niektóre rzeczy, czy zmieniono jakieś mechanizmy?

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #782 dnia: Listopada 28, 2011, 22:44:49 pm »
Ten patch jest zajebisty. Poprawa płynności aż uderza w oczy. Ja miałem 10 mb sejwa i powoli siadała płynność, ale nie jakoś ekstremalnie, nie przeszkadzało w skuteczniej grze - teraz jest wszystko uber płynnie, nawet w Whiterun które zawsze klatkowało mi najbardziej (pewnie przez ilość zgromadzonego na chacie stuffu). Jak na moje to działa nawet płynniej niż po odpaleniu świeżej gry, ale to może takie subiektywne wrażenie po 'przesiadce'.

Swoją droga patch zmniejszył mi sejwa o prawie 1 mb. Ciekawe czy gra po prostu przestała zapamiętywać niektóre rzeczy, czy zmieniono jakieś mechanizmy?

fakt gra śmiga zajebiście.

Ja teraz tylko czekam na patcha poprawiającego błędy w niektórych questach...
Bo właśnie znalazłem słowo do krzyku którego nie mogę odebrać, a jak go nie zabiorę to mnisi nie pokierują mnie do kolejnego :/ Zresztą nie będzie możliwe zebranie wszystkich słów bez tego jednego :/

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #783 dnia: Listopada 28, 2011, 22:45:56 pm »
Ciekawe czy gra po prostu przestała zapamiętywać niektóre rzeczy, czy zmieniono jakieś mechanizmy?

Cytuj
yeah it fixed it!!!
but they seem to have minimized the texture details..anyway it's not that bad though...I hope this runs this smooth after hours of gameplay..

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #784 dnia: Listopada 28, 2011, 23:22:10 pm »
Nic takiego nie zauważyłem.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #785 dnia: Listopada 28, 2011, 23:37:06 pm »
Ps. Skończyłem wojnę domową po stronie Stormcloaks. Ujął mnie ich patriotyzm i chęć uniezależnienia Skyrim od Unii Europejskiej Imperium, chęć walki z lewackimi ateistami zakazującymi im wyznawania wiary chrześcijańskiej w Talosa i chęć zaprzestania importu na ich ziemie nieszanujących ich kultury arabów dark elfów. Talos, honor, Skyrim!
Też zwróciłem uwagę na te czy inne podobieństwa miedzy grą, a tym, z czym zmaga się współczesny świat. Fajnie, że gra ma jakieś tam głębsze tło i porusza pewne problemy.

Ja jeszcze nie opowiedziałem się za żadną ze stron, choć też raczej przyłączę do Gromowładnych. Co prawda są trochę zacofani, zadufani w sobie i nietolerancyjni, ale Cesarstwo ostatnio działa wyjątkowo nieskutecznie i pod dyktando elfów. Lepiej więc dla ludu Skyrim będzie się od niego odłączyć i samemu dbać o własne interesy.


Z gildii, została mi jeszcze Gildia Złodziei. Podejrzewam, że jestem gdzieś w połowie, albo trochę dalej. Jak skończę to opiszę kilka swoich przemyśleń na ich temat. Ogólnie to kilka rzeczy można było zrobić lepiej. W Oblivionie chyba było więcej ciekawych zadań dla gildii. Pomysły są ciekawe, ale realizacja trochę zawodzi (brakuje rozbudowania i epickości).

Ogur

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #786 dnia: Listopada 28, 2011, 23:43:23 pm »
Czy można pozostać neutralnym?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #787 dnia: Listopada 28, 2011, 23:49:13 pm »
Chyba tak, bo dołączenie do jednej lub drugiej strony nie jest powiązane z głównym wątkiem fabularnym (przynajmniej tak mi się wydaje).

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #788 dnia: Listopada 29, 2011, 00:03:39 am »
Ten patch jest zajebisty. Poprawa płynności aż uderza w oczy.

A jakieś inne błędy wyeliminowali? Changelog wygląda wyjątkowo skromnie i zastanawiam się czy jest kompletny.

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #789 dnia: Listopada 29, 2011, 00:06:05 am »
Ten patch jest zajebisty. Poprawa płynności aż uderza w oczy.

A jakieś inne błędy wyeliminowali? Changelog wygląda wyjątkowo skromnie i zastanawiam się czy jest ompletny.

Np. błąd ze znikającą głową przy założeniu Morokei i Archmage Robe dalej występuje, sprawdzone. Bugów w questach też z tego co czytam nie wyeliminowali, ale usuneli exploity (o ktorych i tak nie wiedziałem wcześniej). Zakładam że changelog jest w miarę kompletny, a patch dotyczył głównie animacji na ps3 i ładowania tekstur po instalce na x360 - a cała reszta to jakieś dodatki upchnięte na szybko. Patch naprawiający questy pewnie dopiero nadejdzie.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #790 dnia: Listopada 29, 2011, 10:05:54 am »

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #791 dnia: Listopada 29, 2011, 10:33:56 am »

Bush 1

i Bush 2

 :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #792 dnia: Listopada 29, 2011, 22:51:57 pm »
LOL!

Sposób na rozwiązanie błędu w Kilkreach Ruins, który uniemożliwiał nam zebranie Słowa Mocy z tamtejszej ściany :lol: I uwaga, sam miałem tam problem i... to kurde zadziałało :lol: :lol:

Cytuj
Confirmed. Try this:

*Go to word wall
 -50 ft to the NE of the Statue of Meridia)
*Next to word
*Wait to generate an auto-save
*Immediately fast travel (I used Dragonsreach)
 -If done fast enough should avoid another auto-save
*Attack a bystander
*Die
*Profit

It worked for me. The odd hole was still present, but so was the proper functionality. It may not be necessary to die, but it is cathartic. Simply reloading from a distal point may work. Reloading a save at the wall while at the wall does not work.

Dla nie umiejących angielskiego

Oddalamy się trochę od ściany z której słowa nie możemy odebrać. Czekamy by wygenerować AutoSave. Szybko przenosimy się do miasta (jak najszybciej by Autosave'a kolejnego nie stworzył) tam atakujemy strażnika.... giniemy... i czekamy aż gra załaduje tamtego Autosave'a. Słowo powinno być już poprawne :lol: :lol:

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #793 dnia: Listopada 30, 2011, 01:37:30 am »
Ja właśnie ukończyłem wątek główny i ten moment:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Gra roku bez dwóch zdań.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #794 dnia: Listopada 30, 2011, 05:54:29 am »


Gra roku bez dwóch zdań.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #795 dnia: Listopada 30, 2011, 06:33:41 am »
Ja właśnie ukończyłem wątek główny i ten moment:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Gra roku bez dwóch zdań.

można sobie naparzać dalej, już po skończeniu głównego wątku?

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #796 dnia: Listopada 30, 2011, 08:47:55 am »
Ja właśnie ukończyłem wątek główny i ten moment:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Gra roku bez dwóch zdań.



Jaki level miales jak skonczyles gre?

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #797 dnia: Listopada 30, 2011, 09:25:50 am »
można sobie naparzać dalej, już po skończeniu głównego wątku?

Pewnie, gra traktuje główną misję jak zwykłego questline, kończy się i chodzisz dalej po świecie ... a sam świat się za dużo nie zmienia nawet. Już questy z Civil War więcej zmieniły.

Cytat: Lendek
Jaki level miales jak skonczyles gre?

Gry nie skończyłem, tylko głównego questa, jeszcze mi questy deadryczne, gildia złodziei, Dark Brotherhood i masa innych rzeczy została. A kończąc głównego questa miałem 28 level.




Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #798 dnia: Listopada 30, 2011, 10:45:55 am »
Gry nie skończyłem, tylko głównego questa, jeszcze mi questy deadryczne, gildia złodziei, Dark Brotherhood i masa innych rzeczy została. A kończąc głównego questa miałem 28 level.

Po ukończeniu głównego questa smoki dalej latają po świecie? Czy tak jak w Oblivionie
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #799 dnia: Listopada 30, 2011, 10:48:14 am »
Latają dalej.

U mnie 110 godzin na liczniku, rozbite na 3 postacie. Warrior ma wbite 50-60 godzin i masakruje wszystko, dzisiaj skończę główny wątek.