Autor Wątek: The Elder Scrolls V: Skyrim  (Przeczytany 213515 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1040 dnia: Stycznia 11, 2012, 15:09:39 pm »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1041 dnia: Stycznia 11, 2012, 16:21:40 pm »

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1042 dnia: Stycznia 11, 2012, 18:07:07 pm »

sipap

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-12-2005
  • Wiadomości: 225
  • Reputacja: 1
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1043 dnia: Stycznia 11, 2012, 22:48:16 pm »
W jaki sposób można się zorientować(we wczesnej fazie),ze zachorowało sie na wampiryzm? W statystykach miałem,że załapałem 3 choroby.Na jakimś ołtarzu się wyleczyłem ze wszystkich chorób,ale chciałbym wiedzieć jakie choroby załapałem.Gdzie to można wyczytać?
Quick menu->magic->magic effects

Dzięki za pomoc.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1044 dnia: Stycznia 12, 2012, 07:21:08 am »

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1045 dnia: Stycznia 12, 2012, 08:48:13 am »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1046 dnia: Stycznia 14, 2012, 08:47:38 am »

 :rotfl:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1047 dnia: Lutego 07, 2012, 22:52:52 pm »
Cytuj
Na Steamie – zgodnie z obietnicą – pojawiły się dzisiaj narzędzia moderskie do The Elder Scrolls V: Skyrim. A wraz z nimi niespodzianka dla posiadaczy PC-tów. Jaka?

Oprócz narzędzi dla moderów, Bethesda udostępniła na Steamie paczkę tekstur w wysokiej rozdzielczości.. Warto jednak zauważyć, że instalacja tego patcha niesie ze sobą wzrost wymagań sprzętowych.

Aby uruchomić The Elder Scrolls V: Skyrim z teksturami w wysokiej rozdzielczości należy posiadać PC z Vistą lub 7, 4 GB RAM-u i kartę graficzną mającą przynajmniej 1 GB pamięci.
http://www.cdaction.pl/news-24861/the-elder-scrolls-v-skyrim---narzedzia-dla-moderow-juz-sa-a-takze-niespodzianka-dla-pc-towcow.html

Niech ktoś da znać jakie są efekty po instalacji - czy warto?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1048 dnia: Lutego 07, 2012, 22:53:47 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Max ustawienia.

W samą grę grałem daaawno temu, więc nie wiem czy różnica jest duża.

Pograłem dłużej i faktycznie jest jakoś tak ładniej i płynniej (zwłaszcza w miastach) :)

Porównanie:
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=34925297&postcount=1137

Zajebisty mod od Valve/Bethesdy z okazji premiery Creation Kita. Związany z Portalem 2, więc jak ktoś chce zobaczyć u siebie to nie oglądać :P
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

 :lol:
« Ostatnia zmiana: Lutego 07, 2012, 23:32:48 pm wysłana przez tytacz »

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1049 dnia: Lutego 08, 2012, 12:43:27 pm »
Zajebisty mod od Valve/Bethesdy z okazji premiery Creation Kita. Związany z Portalem 2, więc jak ktoś chce zobaczyć u siebie to nie oglądać :P
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

 :lol:

Wszystkie jego teksty xD

"Level Up! Go to Space!" xD xD


nakimushi

  • Gość

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1051 dnia: Lutego 08, 2012, 23:55:23 pm »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1052 dnia: Lutego 08, 2012, 23:56:31 pm »
+ szpetne ryje :P

Niektóre mody powinny zostać w umysłach ich twórców.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1053 dnia: Lutego 09, 2012, 11:40:07 am »
SkyrimGameJam, czyli eksperyment Bethesdy podczas ktorego pracownicy w tydzien mieli stworzyc jakis mod. Podkreslam w tydzien!



Niech mi teraz ktos powie, co oni robili przez te 4 lata ...

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1054 dnia: Lutego 09, 2012, 12:15:52 pm »
Cytuj
Please, Todd, explain WHY you didn't do this DURING development? Look at all this cool shit that could have and SHOULD have been in the game. In ONE WEEK they did all that? Fuck you, Bethesda. Fuck modern gaming.

x 100000000000.

pedały z tej bethasdy i tyle.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1055 dnia: Lutego 09, 2012, 12:33:35 pm »
Niech mi teraz ktos powie, co oni robili przez te 4 lata ...
Dopieszczali wersje na PS3.

SkyrimGameJam, czyli eksperyment Bethesdy podczas ktorego pracownicy w tydzien mieli stworzyc jakis mod. Podkreslam w tydzien!
Ciekawe kiedy znajdą czas na drugi eksperyment i dorobią animacje do tej gry :)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1056 dnia: Lutego 09, 2012, 12:37:22 pm »
btw. tak sobie teraz myślę, że wątek główny też musieli zrobić w tydzień ;)

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1057 dnia: Lutego 09, 2012, 14:49:24 pm »
Ahahahha, co za ludzie tam pracują pojebani  :lol: :lol: :lol: :lol:

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1058 dnia: Lutego 09, 2012, 15:07:45 pm »
Jak to zrobili w tydzień, to resztę gry w góra miesiąc.  8-)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1059 dnia: Lutego 09, 2012, 15:19:35 pm »
Nie przyszło im do głowy, że takim filmikiem tylko wkurwią graczy?

el becetol

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1060 dnia: Lutego 09, 2012, 15:54:32 pm »
Nie są za mądrzy jeśli chodzi o komunikaty. Tak samo jak informacja że beta testerzy zamiast szukać bugi ścigają się w przechodzeniu gry na czas i jeden ją przebiegł w 2 godziny.  I jeszcze nagrodę dostał. Nic dziwnego że tacy testerzy nie zauważyli że gra na PS3 się je**e przy dużym sejwie, o przegapieniu miliona bugów nie wspominając.


Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1061 dnia: Lutego 09, 2012, 17:20:39 pm »
Ale GOTY jest.

Parodia, że gra dostaje GOTY za sam tytuł jaki posiada  :roll:

nakimushi

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1062 dnia: Lutego 09, 2012, 19:39:19 pm »
to nie tak jak wam sie wydaje ....
czesto proste prototypy ktore sie robi w pare dni umieraja pozniej kiedy zacznie sie je testowac od strony designu i technicznych problemow z silnikiem ....

to co pokazali po prostu nie dalo sie zaimplementowac w krotkim czasie i tyle ..
kazda gra ma takie pomysly i prototypy ktore potem ida do kosza

no ale ponarzekajcie jeszce troche jakie to Bethesda jest glupie itd  bo wy sie znacie na tym lepiej niz oni  :lol:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1063 dnia: Lutego 09, 2012, 19:51:33 pm »
I co z tego? Na bugi i wersje na PS3 tez nie mieli czasu i wypuscili technicznego potworka, ktorego lataja do dzis? Z reszta na reszcie platform tez byla masa bugow, ale jak sie pogania testerow zeby gre w kilka godzin skonczyli to potem mamy takie efekty.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1064 dnia: Lutego 09, 2012, 19:52:05 pm »
to nie tak jak wam sie wydaje ....
czesto proste prototypy ktore sie robi w pare dni umieraja pozniej kiedy zacznie sie je testowac od strony designu i technicznych problemow z silnikiem ....

to co pokazali po prostu nie dalo sie zaimplementowac w krotkim czasie i tyle ..
kazda gra ma takie pomysly i prototypy ktore potem ida do kosza

no ale ponarzekajcie jeszce troche jakie to Bethesda jest glupie itd  bo wy sie znacie na tym lepiej niz oni  :lol:
No, zwlaszcza rzeczy jak SSAO, kombinacje czarow, teleporty, drzewko dla wilkolaka, shadery wody, fizyka materialow i roslinnosci, czy shadery i rosliny zmieniajace sie sezonowo, ciemne podziemia sprawiaja w cholere problemow  z silnikiem hmm.
Ty to w ogole obejrzales?

nakimushi

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1065 dnia: Lutego 09, 2012, 22:08:59 pm »
I co z tego? Na bugi i wersje na PS3 tez nie mieli czasu i wypuscili technicznego potworka, ktorego lataja do dzis? Z reszta na reszcie platform tez byla masa bugow, ale jak sie pogania testerow zeby gre w kilka godzin skonczyli to potem mamy takie efekty.

bugi wystepuja w kazdej open world game ....
ja nie mialem wiekszych bugow przez 40h grania wiec nie wiem o co ci chodzi /

KKRT - teleporty/ kombinacje czarow /  - takie rzeczy czesto nie przechodza ze wzgledu na design gry i glownych designerow

ale po co ja wam to bede tlumczyl jak i tak nikt tego nie probuje zrozumiec

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1066 dnia: Lutego 09, 2012, 22:11:22 pm »
O nic mi nie chodzi. Gra wyglądała jak beta po premierze i tyle.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1067 dnia: Lutego 09, 2012, 22:20:37 pm »
Ślady na śniegu nie przeszły bo rudy nie lubi śladów na śniegu ale co ja wam będę tłumaczył jak nie próbujecie zrozumieć śladów na śniegu i dlaczego rudy nie lubi śladów na śniegu...

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1068 dnia: Lutego 10, 2012, 11:19:58 am »
KKRT - teleporty/ kombinacje czarow /  - takie rzeczy czesto nie przechodza ze wzgledu na design gry i glownych designerow

ale po co ja wam to bede tlumczyl jak i tak nikt tego nie probuje zrozumiec
No po co, w koncu gra ma fast travel, czyli prawie to samo co teleporty, a poprzednie gry nie mialy systemu tworzenia czarow, ktory mozna by bylo zastapic w skyrim kombinacja dwoch ...
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2012, 13:33:40 pm wysłana przez KKRT »

Mrocz

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1069 dnia: Lutego 10, 2012, 11:24:31 am »
KKRT - teleporty/ kombinacje czarow /  - takie rzeczy czesto nie przechodza ze wzgledu na design gry i glownych designerow

ale po co ja wam to bede tlumczyl jak i tak nikt tego nie probuje zrozumiec
No po co, w koncu gra ma nie fast travel, czyli prawie to samo co teleporty, a poprzednie gry nie mialy systemu tworzenia czarow, ktory mozna by bylo zastapic w skyrim kombinacja dwoch ...

Dlatego czekam na Skyrim Game Of The Year Edition na PC ze wszystkimi dodatkami i ściągam od razu całą masę modów usprawniających.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1070 dnia: Lutego 10, 2012, 16:05:31 pm »

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1071 dnia: Lutego 10, 2012, 17:01:34 pm »
Zajebista sprawa! Fajnie, że mimo zakupu Skyrima nie pograłem weń zbyt długo. Za kilka miesięcy zassam odpowiednie mody i zagram w pełną wersję gry. Jaka podstawka wydaje się być biedna bez tych kilku dodatków. Konkluzja - na PC nie ma sensu kupować gier na premierę!

nakimushi

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1072 dnia: Lutego 10, 2012, 20:32:13 pm »
bez przesady . dodatki to dodatki / calej gry ci nie zmiania ;)

lupinator

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1073 dnia: Lutego 10, 2012, 23:15:27 pm »
Konkluzja - na PC nie ma sensu kupować gier na premierę!
W przypadku Bethesdy bardziej nie ma sensu w przypadku PlayStation 3.

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1074 dnia: Lutego 10, 2012, 23:30:05 pm »
[
W przypadku Bethesdy bardziej nie ma sensu w przypadku PlayStation 3.

Mnie wkurzylo to, ze tej gry nie ma po polsku na PS3. Ale trudno. Mam Demon's Souls wiec nie placze. Chociaz na Skyrima mialem ochote. Kupie kiedy indziej.

Jacek84

  • Gość
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1075 dnia: Lutego 11, 2012, 08:10:49 am »
Zajebista sprawa! Fajnie, że mimo zakupu Skyrima nie pograłem weń zbyt długo. Za kilka miesięcy zassam odpowiednie mody i zagram w pełną wersję gry. Jaka podstawka wydaje się być biedna bez tych kilku dodatków. Konkluzja - na PC nie ma sensu kupować gier na premierę!
Z tego by wynikało, że gier na konsole w ogóle nie ma sensu kupować. ;)

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1076 dnia: Lutego 11, 2012, 12:48:15 pm »
Kupuje się tylko te, których na PC nie ma ;>

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1077 dnia: Lutego 11, 2012, 14:47:58 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

 :-D

Świetny ten Steam Workshop. Wskazujesz, które mody chcesz, a potem same się instalują i można od razu grać.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1078 dnia: Lutego 14, 2012, 12:11:42 pm »
Wersja na PS3 została w końcu naprawiona: mało kto w nich wierzył, ale dali radę. Gra w końcu wyszła ze statusu "public beta". Mimo to poczekam na Complete/GOTY/mam_wszytskie_DLC_ w_cenie wersję.
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-ps3-skyrim-lag-fixed

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Odpowiedź #1079 dnia: Lutego 15, 2012, 18:39:37 pm »
Siemka, robię na razie rozpoznanie, czy ktoś byłby zainteresowany kupnem nowego Skyrim'a na PS3? Cena ok 160-170 zł.