@ Magik
Intro w serii GT zawsze było w real time(ujęcia z replay'i), jednak w GT5, pochodzi ono z jakiegoś innego buildu gry niż pełna wersja, ew. zostało trochę podrasowane(lepszy AA i brak problemów z cieniami).
Chodzi mi o ten gameplay z pokazu FM3 na E3, tam gameplay wyglądał lepiej, bo grywalne demo oczywiście nie. Tylko taka jedna uwaga, bullshoty w GT5 to tylko lepszy AA, cała reszta jest taka sama podczas gameplayu/replayu, no można tu jeszcze wyróżnić screeny z dedykowanego Photo Mode(wybrane najpiękniejsze miejsca z całego świata), ale tam dostajemy tylko bogatsze otoczenie.
@ Soul
Tras(jakieś 4-5 czyli 20% tras występujących w grze), reszta to tip top, samochody(wiadomo nieszczęsne standard cars), tekstura deszczu jest bardzo ok, PGR4 ma gorszą bo nie reaguję na kierunek jazdy. Poza tym, wszystko git, w intrze prezentowane są głównie te lepsze miejscówki i głównie samochody premium. Stąd moje zdanie. Zobaczymy czy FM4 będzie miała real timowe warunki pogodowe i real timowy cykl doby, wolumetryczny dym, działający w każdym samochodzie virutalny kokpit(światła długie-krótkie-do tego zaświecają się odpowiednie kontrolki, poświetlana kokpit, pracujące wycieraczki..), tak zajebiste oświetlenie i model jazdy.
Poczekamy...Zobaczymy.
Wiadomość scalona: [time]Maj 30, 2011, 10:52:48 am[/time]Tutaj jeszcze 2 inne furki (honda i beemka):
http://gamersyde.com/news_forza_4_and_its_bonus_cars-11114_en.html
Niby wszystko tip-top, modele dokładne i tak dalej, ale coś dalej jest nie tak. Myslę, że to sprawka oświetlenia, może refleksów, może sposobu renderingu, albo cieni, gdyż nowa Forza znowu wygląda plastikowo i nierealistycznie.
To menu, zobaczymy jak będzie w gameplayu/replayu.