Autor Wątek: SSX  (Przeczytany 63987 razy)

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: SSX
« Odpowiedź #240 dnia: Lutego 07, 2012, 10:53:13 am »
Tak sobie myślałem, co jest nie tak z tym nowym SSX'em i teraz po filmikach Pitera już wiem. No i ta animacja postaci. :-? W każdym SSX'ie postacie zachowują się jak sparaliżowane żaby.
Poprzednie części robili goście z EA Big, natomiast tutaj niestety widać, że brakuje ich ręki :(. Miałem złe przeczucie co do SC5 i się sprawdziło bo wyszła kupa, co do tego tytułu mam podobne. Obym się jednak mylił :neutral:.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: SSX
« Odpowiedź #241 dnia: Lutego 07, 2012, 10:53:33 am »
W każdym SSX'ie postacie zachowują się jak sparaliżowane żaby.
:lol: Rozwiń proszę.

Aaa Ty pytasz o animację. Zobacz jak postać cieszy się na końcu tego filmiku, który wklejałeś. Albo to przejście z tricku do pozycji stojącej na desce. Tak z dupy.



Jakbym wrócił do czasów PSX'a.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #242 dnia: Lutego 10, 2012, 00:33:03 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #243 dnia: Lutego 11, 2012, 14:25:20 pm »
3 gameplaye - Afryka, Alpy, Himalaje:
http://uk.ps3.ign.com/articles/121/1218477p1.html

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #244 dnia: Lutego 11, 2012, 15:11:52 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #245 dnia: Lutego 14, 2012, 01:06:29 am »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/THTQR7oRW_4?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #246 dnia: Lutego 17, 2012, 11:14:11 am »
Demo w przyszłym tygodniu:
http://www.strategyinformer.com/news/16639/ssx-demo-hits-xbl-and-psn-next-week

Cytuj
SSX creative director Todd Batty has revealed on The Ubercast podcast that a demo will launch on Xbox Live on 21st February. PSN users can grab the demo on 21st February in US, but those in Europe will have to wait until 22nd February.

Zoe will be a playable character in four different events, but you can also unlock Mac by referring a friend. You'll be able to play through two tutorials, which includes a sky diving lesson, and Ridenet will be enabled.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #247 dnia: Lutego 18, 2012, 12:44:11 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/WusgS5dgxpQ?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: SSX
« Odpowiedź #248 dnia: Lutego 18, 2012, 14:26:47 pm »
Z jakiej konsoli jest ten filmik? Pytam, bo pop-up jest jebitny. :-?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #249 dnia: Lutego 18, 2012, 14:31:40 pm »
Z jakiej konsoli jest ten filmik? Pytam, bo pop-up jest jebitny. :-?
Nie wiem. Specjalnie nie powiedzieli i usunęli przyciski z menusów.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: SSX
« Odpowiedź #250 dnia: Lutego 18, 2012, 15:47:28 pm »
Z jakiej konsoli jest ten filmik? Pytam, bo pop-up jest jebitny. :-?
Xbox 360
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #251 dnia: Lutego 18, 2012, 15:51:18 pm »
O, no widzisz.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #252 dnia: Lutego 18, 2012, 19:20:21 pm »
Cytuj
“@TheRileyss: @EASPORTSSSX Is DJ Atomika in the new ssx?” yes, he narrates parts of World Tour Mode

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #253 dnia: Lutego 20, 2012, 21:28:09 pm »
Właśnie leci podcast na stronie EA i padło potwierdzenie, że będzie zarówno ściganie się z duchami innych playerów, jak również z żywymi osobami w danym momencie. Dobrze, że to sprostowali, bo już się robił niezły flame na necie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #254 dnia: Lutego 21, 2012, 08:32:37 am »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/FH7FZGbUQfo?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

nakimushi

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #255 dnia: Lutego 21, 2012, 14:22:40 pm »
dzisiaj sprawdze demko / jakos mnie mocno nie ciagnie do tej gry ale dawno nie kupilem sportowej gry wiec kto wie....
mam tylko nadzieje ze jest duzy fun z grania  :roll:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #256 dnia: Lutego 21, 2012, 14:25:15 pm »
Na X0 demko już jest. Wieczorem zasysam z PSN US.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: SSX
« Odpowiedź #257 dnia: Lutego 21, 2012, 16:45:41 pm »
O której godzinie aktualizują zawartość US PStore?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #258 dnia: Lutego 21, 2012, 18:11:49 pm »
O której godzinie aktualizują zawartość US PStore?
"Later today". Będę lookał co jakiś czas. Jakby co to też dajcie znać, że już jest.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #259 dnia: Lutego 22, 2012, 00:07:49 am »
No i jeszcze nie ma dema. Na fejsie niezły rejdż. Już prawie 700 komentarzy, ludzie dzwonią na support do PSN :lol: Pozostaje iść w kimę, wstać przed robotą, ściągnąć demo i chociaż raz przyciąć.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #260 dnia: Lutego 22, 2012, 08:54:18 am »
Ok, wstałem o 6, ściągnąłem demo i zdążyłem przed pracą jeszcze pyknąć na szybko kilka zjazdów. Jest mega. Wita nas spoko muza w menusach oraz w trakcie okrążania globu. BoBaN wysłałem Ci zapa do dema, dzięki czemu odblokowałem Mac'a. Po odpaleniu pierwszego wyścigu wiadomo, musiałem się przyzwyczić do sterowania. W traskanie tricków prawą gałą zostajemy wprowadzeni za pośrednictwem prostego tutoriala. Jak na razie nie jestem zwolenniekiem trzaskania tricków gałką, dlatego też zmieniłem na starą, dobrą szkołę znaną z SSX'ów i poczułem się jak domu. W domu, w którym nie było mnie prawie 8 lat. Krótkie wygrzebywanie z pamięci "trójkąt to rail... dobra", "dlaczego nie mogę zrobić flipa? Aha, cyfrówką, ok..." i już mogłem szosować.

Jest agresywniej i szybciej. Lewa gałka reaguje bardziej na skręty, przez co zbyt silne dociśnięcie owocuje mocnym slidem w bok. Fllipy i skręcanie ciała przed skokiem po staremu. Tricki również. Co do tras to nie miałem zbytno czasu, by polookać na spokojnie. Nie ma nudy i można tak naprawdę wykorzystać każdą część terenu, nawet najniższe hopki. Cyknąłem Race It i jeden Trick It i musiałem zbijać do roboty. Wrócę po południu to przysiądę na luzie.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: SSX
« Odpowiedź #261 dnia: Lutego 22, 2012, 09:05:48 am »
Ależ mi zrobiłeś ciśnienie. Najwcześniej w weekend zagram. Ciekawe, czy jak już masz demo zainstalowane, to można Ci wysłać invite'a? Jeśli tak, to wyślę Ci i też sobie odblokuję drugą postać.

Stara szkoła SSX tzn. triki pod L i R? Ciekawe, jak spusty sprawdzą się w tej grze.
« Ostatnia zmiana: Lutego 22, 2012, 09:07:50 am wysłana przez Kert »

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: SSX
« Odpowiedź #262 dnia: Lutego 22, 2012, 09:10:27 am »
Ok, wstałem o 6, ściągnąłem demo i zdążyłem przed pracą jeszcze pyknąć na szybko kilka zjazdów. Jest mega. Wita nas spoko muza w menusach oraz w trakcie okrążania globu. BoBaN wysłałem Ci zapa do dema, dzięki czemu odblokowałem Mac'a. Po odpaleniu pierwszego wyścigu wiadomo, musiałem się przyzwyczić do sterowania. W traskanie tricków prawą gałą zostajemy wprowadzeni za pośrednictwem prostego tutoriala. Jak na razie nie jestem zwolenniekiem trzaskania tricków gałką, dlatego też zmieniłem na starą, dobrą szkołę znaną z SSX'ów i poczułem się jak domu. W domu, w którym nie było mnie prawie 8 lat. Krótkie wygrzebywanie z pamięci "trójkąt to rail... dobra", "dlaczego nie mogę zrobić flipa? Aha, cyfrówką, ok..." i już mogłem szosować.

Jest agresywniej i szybciej. Lewa gałka reaguje bardziej na skręty, przez co zbyt silne dociśnięcie owocuje mocnym slidem w bok. Fllipy i skręcanie ciała przed skokiem po staremu. Tricki również. Co do tras to nie miałem zbytno czasu, by polookać na spokojnie. Nie ma nudy i można tak naprawdę wykorzystać każdą część terenu, nawet najniższe hopki. Cyknąłem Race It i jeden Trick It i musiałem zbijać do roboty. Wrócę po południu to przysiądę na luzie.
Oszukujesz :(

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #263 dnia: Lutego 22, 2012, 09:16:29 am »
Stara szkoła SSX tzn. triki pod L i R?
Yep.

Ciekawe, czy jak już masz demo zainstalowane, to można Ci wysłać invite'a? Jeśli tak, to wyślę Ci i też sobie odblokuję drugą postać.
Loozik. Myślałem, że osoba, do której wysyłamy musi ściągnąć demo ale wystarczy sam inv. Więc możesz siekać do kogo Ci się podoba.

Oszukujesz :(
Na raile można wskoczyć normalnie, ale żeby przygrindować na ostrych krawędziach stoków itp. to trzeba było chyba właśnie wcisnąć trójkąt (jak dobrze pamietam ofkoz). Teraz w demie się to pod L2 chyba robi.
« Ostatnia zmiana: Lutego 22, 2012, 09:41:35 am wysłana przez Ryo »

nakimushi

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #264 dnia: Lutego 22, 2012, 14:34:19 pm »
no ja tez sprawdzalem psn do 12 i poszedlem spac .... sciaga sie teraz ale ja juz w pracy  :(

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: SSX
« Odpowiedź #265 dnia: Lutego 22, 2012, 15:37:34 pm »
Właśnie gram w demko i jestem zaraz za tutorialem z trickami. Nie spodziewałem się ale..gierka mi się podoba, przestawiłem sterowanie na to z X,O, [] i /\ i gra się całkiem fajnie, owszem trochę jeszcze chaotycznie, ale myślę, że z czasem nabiorę doświadczenia. Bardzo fajny i przyjemny szpil.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: SSX
« Odpowiedź #266 dnia: Lutego 22, 2012, 15:45:53 pm »
Wróć..gierka jest trudna..dla laika pewnie xD bo na pierwszym trick it zdobyłem niecałe 900 tys pkt

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: SSX
« Odpowiedź #267 dnia: Lutego 22, 2012, 19:37:32 pm »
Jest dobrze, a nawet bardzo dobrze. Udźwignęli klimat SSX'a. Oczywiście sterowanie musiałem przestawić na klasyczne i dopiero wtedy mogłem w miarę normalnie pograć. Cienki jak barszcz jestem, ale nie przeszkadza mi to czerpać satysfakcję z gry. Cały ten RiderNet, to akurat dla mnie zbędny bajer, podobnie jak online w tej grze, bo jak tu niby ścigać się po takich trasach? Tyle skrótów, rozjazdów itp. że najpierw trzeba by konkretnie wymasterować sobie dany tor. Muzyka daje radę, grafika poprawna (bez szału, ale też nie ma jakiś rażących w oczy niedoróbek). Chciałbym pograć dłużej w demko, ale dziś od rana GT5 było grane, a teraz spadam na jakieś piwko. SSX nie wypada z mojej listy zakupów, więc zapewne pogramy wspólnie przy okazji premiery (o ile ludzie z foruma też się przekonają do tego tytułu)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #268 dnia: Lutego 22, 2012, 19:58:03 pm »
Nie mogę w demie zobaczyć Waszych czasów, nie? Rivals są chyba wyłączeni.

Co do triggerów w sterowaniu to nie sprawują się tak źle, jak myślałem. Jednak mimo wszystko zastanawiam się nad podłączeniem starego, dobrego pada od PS2. Race It cyknąłem na złoto, powalczyłem trochę też na Trick It w Bulldogu i wbiłem silver medal. Już się nie mogę doczekać, jak będę widział, kto jakie ma wyniki i mierzył się z obcymi bądź forumowymi  rekordami. Dobrze, że opcja restart po każdym wyścigu działa szybko i sprawnie. Można spokojnie obczajać stoki oraz uczyć się skrótów i zakamarków z Geo Tagami.

Micha sama mi się śmieje na myśl, co mnie za tydzień czeka przy pełnej wersji ;]

Minus dema taki, że nie można skipnąć początkowej wstawki.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: SSX
« Odpowiedź #269 dnia: Lutego 22, 2012, 21:49:03 pm »
Ryo, przypomnij mi, czy w poprzednich odsłonach, np. w SSX3 nie było tak, że triki czesało się na lewej gałce + triggery? Tutaj ustawienie "classic" to do trików d-pad + triggery. Strasznie "dziko" się czuję z tym, że steruję torem jazdy lewą gałką (która rzeczywiście jest bardziej wyczulona na skręty), a potem w powietrzu przerzucam się na d-pada.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #270 dnia: Lutego 22, 2012, 21:59:53 pm »
Ryo, przypomnij mi, czy w poprzednich odsłonach, np. w SSX3 nie było tak, że triki czesało się na lewej gałce + triggery?
Nie. Do skrętów gała, do tricków cyfrówka. Nawet znalazłem na szybko manuala na necie do X'a i sprawdziłem (nie pamiętam natomiast, czy była opcja zmiany na gałki). Też od zawsze pamiętam, że jak trzaskałem triki w SSX 3, to trzymając wciśnięty X przy hopce równocześnie trzymałem krzyżaka w którąś ze stron, by przyśpieszyć spina/flipa.

Imo dobre rozwiązanie. Do balansu ciałem na glebie gała, do machania rękami i trzaskania grabów krzyżak. Musze sobie jeszcze poprzypominać poszczególne graby, Uber graby itp. Ogólnie jak wrażenia Kert? Dostałem od Ciebie inva więc mama nadzieję, że spokojnie możesz już szosować Mackiem.

Btw. grając Race It widzicie mojego ghosta lub kogokolwiek innego? Miał być normalnie Rider Net w demie aja nie widzę ani duchów znajomych, ani ich czasów/wyników na poszczególnych trasach. Widzę na filmikach z YT z dema ludzdie mają. Może za mało moich znajomych jeszcze grało? Czy opcja Rider Net favourite na końcu zjazdu wrzuca dopiero wynik w sieć?
« Ostatnia zmiana: Lutego 22, 2012, 22:20:02 pm wysłana przez Ryo »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: SSX
« Odpowiedź #271 dnia: Lutego 22, 2012, 22:43:53 pm »
Wrażenia bardzo pozytywne, triki sprawiają niezłą frajdę (szczególnie max naładowany pasek Trick it po dobrym lądowaniu robi falę i załącza się wiadomy sampel) aczkolwiek muszę sobie duuużo przypomnieć. Grafa nie robi wrażenia (serio myślę, że to taki podciągnięty SSX z ps2 - szczególnie rażą tekstury w heli przed zrzutem). Może gra właściwa pokaże większy pazur. Ciekawy też jestem rozdzielczości, bo wizualnie gra jest nieco "rozmyta". Dropów nie uświadczyłem, a pop-up ciężko mi zauważyć przy normalnym zjeździe. Czytelny hud, przyjemne dla oka menu, pasek expa - to miłe dodatki. Często zaliczam glebę i mam głupi nawyk non stop wciśniętego X, przez co nie jadę tam, gdzie bym chciał. Fajny bajer - hud oznajmia, że robię powtórzony trik i mogę zapomnieć o mnożniku punktowym. Drzewa to największy wróg - praktycznie każde zetknięcie się z nimi oznacza glebę. Do tego często bezwiednie naciskam O - pod którym kryje się cofanie czasu w ustawieniu klawiszy "classic". Myślę, że to kwestia do ogarnięcia.
Drażni mnie powoli trailer po każdym wystartowaniu dema (nie można go przerwać) i załączający się za każdym razem tutorial.

Ja mając Cię w znajomych widzę ducha w Trick it i chyba w wyścigu też widziałem. Wyniki widzę na pewno, bo masz niezły w Trick it i widać, że z serią nie masz do czynienia od wczoraj (ponad 9 mln punktów, na moje 4,8 mln max jak na razie), choć do złota trzeba będzie się jeszcze natrudzić. Wynik w Race it też widzę (coś ok. 2:15 min). Opcji RiderNet Favourite nawet nie naciskałem. Po wciśnięciu przycisku "select" widzę Cię, jako rywala i mogę wcisnąć jakiś challenge. Jeszcze tego nie ogarniałem.
« Ostatnia zmiana: Lutego 22, 2012, 22:49:13 pm wysłana przez Kert »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #272 dnia: Lutego 23, 2012, 00:47:31 am »
szczególnie max naładowany pasek Trick it po dobrym lądowaniu robi falę i załącza się wiadomy sampel
W menu można ustawić jak zachowuje się muzyka podczas Tricky ale jeszcze tego nie testowałem.

Grafa nie robi wrażenia
Zgodzę się. Nie ma jakiegoś mega-przeskoku w porównaniu z PS2; jest przyzwoicie. Zobaczymy jak wypadną inne trasy. Osobiście nie przepadam za stokami nocnymi i preferuję te w biały dzień/zachód słońca itp.

Czytelny hud, przyjemne dla oka menu
Dla mnie menusy to małe mistrzostwo świata o czym zresztą już wspominałem w swoim sporym poście odnośnie podcasta.

Drażni mnie powoli trailer po każdym wystartowaniu dema (nie można go przerwać) i załączający się za każdym razem tutorial.
Bardzo irytujące. Trailer jeszcze przeżyję, ale po raz -enty przechodzić tutorial to już lipa. Myślałem, że raz się to zapisze i będziemy zaczynać od menusów. No, niestety.

Ja mając Cię w znajomych widzę ducha w Trick it i chyba w wyścigu też widziałem.
Też już u mnie wszystko ok i widzę Wasze wyniki.

Po wciśnięciu przycisku "select" widzę Cię, jako rywala i mogę wcisnąć jakiś challenge. Jeszcze tego nie ogarniałem.
Dzięki Challenge możesz od razu przenieść się w miejsce mojego rekordu i próbować go pobić. Tutaj kolejna świetna rzecz: jeżeli pobijesz rekord - dostajesz kasę, nie dasz rady, ja dostaję. Szybkie i przyjemne, nie trzeba grzebać, latać po globie i szukać, gdzie tam jeszcze coś jest do pobicia. Ciekawa jest również opcja 'wyłączenia' danego rywala, dzięki czemu nie będą nam się wyświetlały i spamowały wiadomości od niego na Rider Wall'u.

Powoli wraca mi pamięć jeżeli chodzi o rozgrywkę w SSX'a i z każdym przejazdem jest coraz lepiej.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: SSX
« Odpowiedź #273 dnia: Lutego 23, 2012, 07:09:48 am »
Bardzo irytujące. Trailer jeszcze przeżyję, ale po raz -enty przechodzić tutorial to już lipa. Myślałem, że raz się to zapisze i będziemy zaczynać od menusów. No, niestety.
Tutorial można przerwać zaraz po starcie: Select > Quit i od razu przenosi nas do menu.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #274 dnia: Lutego 23, 2012, 08:29:20 am »
Bardzo irytujące. Trailer jeszcze przeżyję, ale po raz -enty przechodzić tutorial to już lipa. Myślałem, że raz się to zapisze i będziemy zaczynać od menusów. No, niestety.
Tutorial można przerwać zaraz po starcie: Select > Quit i od razu przenosi nas do menu.

Dzięki, dobrze wiedzieć.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: SSX
« Odpowiedź #275 dnia: Lutego 23, 2012, 08:46:57 am »
Ja zaraz sprawdzę demo. :grin:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: SSX
« Odpowiedź #276 dnia: Lutego 23, 2012, 09:17:34 am »
Brakuje mi jednej rzeczy w demie. Możliwości szybkiego podniesienia się po upadku (w SSX3 trzeba było szybko wciskać X lub [_]), co wydaje mi się lepszym rozwiązaniem, niż cofanie czasu. O ile poprawne wylądowanie po triku wykazuje większą tolerancję na błędy, niż w poprzedniczkach, tak tutaj kara za zepsucie lądowania jest dość surowa - postać długo nie może się pozbierać po upadku i tracimy dużo mnożnika, no i samego boosta do trików. Samo cofanie czasu ciężko wyczuć (np. do jakiego momentu cofnąć), bo postać i tak wykonuje piruet, a w rezultacie upada. W praktyce robię tak, że po cofnięciu czasu o kilka sekund puszczam wszystkie przyciski odpowiedzialne za triki - przeważnie działa, ale jeśli cofniemy za mało, to trafimy na moment wykonywanego już triku i puszczenie triggerów nie działa. Rezultatem jest upadek, strata czasu (tryb Race It - przeciwnicy się "nie cofają") i przede wszystkim punktów. Wniosek: korzystać z  rewind tylko w na prawdę wyjątkowych okolicznościach.

Muszę opanować jakoś swoją technikę jazdy, bo do tej pory w moim wykonaniu to czysty random i chaotyczne przejazdy. Nie wiem czemu, ale robienie trików przynosiło mi większą frajdę w SSX3 :(
« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2012, 09:26:04 am wysłana przez Kert »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: SSX
« Odpowiedź #277 dnia: Lutego 23, 2012, 09:58:22 am »
Ja w ogóle nie czuję tej gry. Trasy chaotyczne i nieprzemyslane (to że są nudne i monotonne to już wiemy po filmikach). Samo robienie trików jakieś takie mało rajcujące, postać sama się prostuje przed lądowaniem, sama wjeżdża na grindy i sama na nich balansuje. Wszystko jest proste, łatwe, nie wymagające skilla, do tego przewijanie - IMO zero fun-u z gry. Gra dla mnie jest zbyt szybka, za łatwa, za wysokie skoki i za arcadowa.

Grafika też niespecjalna. Takie 7/10 za oprawę.

Muszę opanować jakoś swoją technikę jazdy, bo do tej pory w moim wykonaniu to czysty random i chaotyczne przejazdy. Nie wiem czemu, ale robienie trików przynosiło mi większą frajdę w SSX3
Wpis

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #278 dnia: Lutego 23, 2012, 10:24:00 am »
Trasy chaotyczne i nieprzemyslane
:lol:

Pojeździłeś chociaż dłużej po jednej trasie?

Wszystko jest proste, łatwe, nie wymagające skilla.
Jak trzymasz gałę do przodu i okazyjnie wciśniesz X, w powietrzu jakieś triggery to rzeczywiście, nie wymaga skila. Przemyślany przejazd z wykorzystaniem terenu i różnych ścieżek już skilla wymaga.

do tego przewijanie - IMO zero fun-u z gry
Nikt nie każe tego używać.

Gra dla mnie jest zbyt szybka, za łatwa, za wysokie skoki i za arcadowa.
Po prostu SSX nie jest dla Ciebie. Face it.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: SSX
« Odpowiedź #279 dnia: Lutego 23, 2012, 10:28:10 am »
Ja w ogóle nie czuję tej gry. Trasy chaotyczne i nieprzemyslane (to że są nudne i monotonne to już wiemy po filmikach). Samo robienie trików jakieś takie mało rajcujące, postać sama się prostuje przed lądowaniem, sama wjeżdża na grindy i sama na nich balansuje. Wszystko jest proste, łatwe, nie wymagające skilla, do tego przewijanie - IMO zero fun-u z gry. Gra dla mnie jest zbyt szybka, za łatwa, za wysokie skoki i za arcadowa.

Grafika też niespecjalna. Takie 7/10 za oprawę.

Muszę opanować jakoś swoją technikę jazdy, bo do tej pory w moim wykonaniu to czysty random i chaotyczne przejazdy. Nie wiem czemu, ale robienie trików przynosiło mi większą frajdę w SSX3
Wpis
Myślę, że przesadzasz. Klimat SSX'a jest obecny, technika jazdy to już kwestia indywidualnych umiejętności i nabrania skilla. Triki przynosiły większą frajdę w SSX3 ze względu na to, że nieco przy niej siedziałem i może po ogarnięciu obecnej gry w wyższym stopniu będzie lepiej. Sterowanie też wydawało mi się bardziej intuicyjne w poprzednich odsłonach. Obawiam się jednak opisanej przez Ciebie monotoni. W poprzednich SSX'ach długie stoki stanowiły świetną odskocznię od bardziej zamkniętych i zróżnicowanych tras. Tutaj stanowią podstawę i jazda non stop w podobnym środowisku urozmaiconym jedynie lokalizacją hopek, rurek i wzniesień może doprowadzić do pewnej monotonii. Najbardziej pamiętny w pierwszym SSX na ps2 był ośnieżony stok do tzw. free ride, który stanowił nagrodę za progres, a pamiętam go dlatego, że był unikatowy (zrzut z heli, puch śniegu, otwarta przestrzeń i "dziki", niezagospodarowany stok). Oby w nowej odsłonie nie stanowiło to fundamentu każdej z tras.

Wszystko jest proste, łatwe, nie wymagające skilla.
Jak trzymasz gałę do przodu i okazyjnie wciśniesz X, w powietrzu jakieś triggery to rzeczywiście, nie wymaga skila. Przemyślany przejazd z wykorzystaniem terenu i różnych ścieżek już skilla wymaga.
Hehe, jak na razie ja tak grałem wczoraj i dzisiaj nie będzie inaczej.
« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2012, 10:31:14 am wysłana przez Kert »