Autor Wątek: Wii U - Wątek główny  (Przeczytany 431780 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

kamiiru

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-05-2006
  • Wiadomości: 2 791
  • Reputacja: 7
  • PSN ID: kamiiru
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1320 dnia: Marca 20, 2013, 18:38:16 pm »
W sumie to nie moge sobie wyobrazić co im przyszło do głowy z tym Wii U. Po pierwsze sama nazwa jest odpychająca bo nie wskazuje na zadną innowacje tylko na jakiś upgrade albo inna wersje konsoli Wii. Po drugie, Wii mialo przynajmiej jakies ciekawe pady w standardzie, a tutaj mamy duzy ekran ktory musi byc niewygodny przy dluzszym graniu i dosc szybko sie rozladowuje ;/ Pozatym nie wiem po co to jest, pewnie przez wiekszosc gier bedzie na nim wyswietlana tylko mapka albo jakies invertory tak jak w DSie podczas gdy na TV rozgrywa sie cała gra. Fuck logic.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1321 dnia: Marca 20, 2013, 18:48:32 pm »
Pad do WiiU jest zajebiscie wygodny i super lekki, dluzsze granie w zaden sposob nie jest uciazliwe. Na standardowej baterii idzie pograc z 5h na duzej do 12h, wiec nie jest tak zle z czasem grania, no chyba ze ktos ma tyle czasu na granie, ze jedzie 12 godzinne sesje codziennie, wtedy bedzie musial podpiac kabelek od ladowarki pod koniec sesji :D Oprocz mapek, hudu i inventory, pad od WiiU daje mozliwosc grania w gre tylko na nim, bez potrzeby uzywania Tv i jest to naprawde spoko sprawa.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1322 dnia: Marca 20, 2013, 18:55:38 pm »
Deus Ex: Human Revolution - Director's Cut officially announced for Wii U
Cytuj
Product Information

 The Director's Cut offers a full slate of Wii U GamePad features including touch-screen hacking, interactive map editing, augmented sniping, grenade throwbacks and many other neural hub enhancements. Along with in-depth Miiverse integration, the Director's Cut also provides access to developer commentaries and in-game guides.

 Tongs's Rescue mission and the entire Missing Link chapter have also been integrated seamlessly into the narrative flow of the Director's Cut. Other core Deus Ex: Human Revolution augmentations include overhauled boss fights, refined game balance and combat, improved AI, and striking visual improvements which make this edition the best looking and most immersive Deus Ex experience available.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Deus Ex: Human Revolution Director's Cut for Wii U confirmed, and yes, they've fixed the boss battles
Cytuj
-Each of the game's three boss fights have had their map layouts reworked to provide players with alternative potential strategies. New hacking challenges are available to players who focus on hacking, and stealth options are available to those who focus on stealth. You can now kill the bosses without firing a single bullet

 -On Wii U the energy system has been made more forgiving by allowing for two energy cells to recharge by default on all but the hardest difficulty. This should mean players use Jensen's augmentation powers more freely.--So now, on Wii U, you can use the GamePad to see enemy health, armour type (heavy, medium or light) and loot. The idea is this will let players plan their moves better; by checking loot you'll be able to identify a target who is carrying a pocket secretary, which may contain the code for a locked door you're after, or decide not to go into a room because it's packed with heavies with loads of hit points.

 -You can also use the GamePad to navigate the menus, to display the map, the augmentation system, the inventory and all the rest. "All the systems are now linked to the Neural Hub," Dugas continues. "All your maps, your inventory, your augmentation menu, your mission log, are now systems in Adam Jensen.

 -There are swipe controls, too. One new feature, called grenade throwback, allows Jensen to equip a proximity detector that alerts him to a nearby grenade. So, if an enemy chucks a grenade at you, the GamePad will vibrate, and you can swipe the touch-screen to pick it up and lob it back.

 -You can also use the touch-screen for the hacking mini-game, using your fingers to progress, and to punch in codes. Meanwhile, for weapons that have a scope, such as the sniper rifle, you can use your telly to centre on your target, then enter a precision mode using the touch-screen, which displays the cross-hair.

 -Included in this "ultimate package" is all of the DLC, but it has been retrofitted to slot seamlessly into the main game. The Missing Link DLC is now included in the main story rather than separated out, and the pre-order bonus mission to rescue Tong's son is popped in, too.

 -There's Half-Life 2-style director's commentary, what amounts to some eight hours of chat from Eidos Montreal developers. Icons dotted around the world can activate this voice over, and you're free to continue playing as you listen.

Cytuj
Eidos Montreal was keen to improve the graphics for the Wii U version, too. The visuals seen in The Missing Link DLC had more of an impact, Dugas says, than those in the main game, because the developers were more comfortable with their tools when they came to create them. And so, The Missing Link benefited from work done to the game's shaders, which had the knock on effect of making environmental reflections on textures were better. And the lighting system was revamped to be based on an interpretation of a formula used by real world architects during the building planning stage to simulate how light will bounce around an environment. All the visual effects seen in The Missing Link were applied to the main game for the Director's Cut.

 "It's much sharper," Dugas says. "There are more nuances between the light and dark places."

 You might also notice a new fog system that, according to Pedneault, "makes the atmosphere really stand out". Shadows that were choppy have been smoothed, Dugas says. "It makes a big difference."

 Pedneault insists these improvements wouldn't be possible on Xbox 360 simply because there's not enough disc space available. Neither, Dugas says, would the anti-aliasing, which wasn't present in the other console versions but is in the Wii U version.

 "It's more powerful on the Wii U," Dugas says. "Even some of the graphics that were improved already on the 360 for The Missing Link, we were able to go a little bit farther with the Wii U, just because of the hardware. In terms of the shadows, which are smoothed out, it's much different than the Xbox version."
Więcej informacji :
http://www.eurogamer.net/articles/2013-03-20-deus-ex-human-revolution-directors-cut-for-wii-u-confirmed-and-yes-theyve-fixed-the-boss-battles

kamiiru

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-05-2006
  • Wiadomości: 2 791
  • Reputacja: 7
  • PSN ID: kamiiru
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1323 dnia: Marca 20, 2013, 18:58:26 pm »
No ja rozumiem, podczas kazdej prezentacji gry na Wii U słysze coś w stylu: "Gdyby ktos chcial ogladac TV to prosze bardzo, pyk i mamy caly obraz na padzie". No nie wiem, jakos przez 30 lat nie było to takie potrzebne pozatym jak sie ma TV w pokoju to jaki problem? Dzisiaj kiedy telewizory są tańsze od nowych konsol i nawet ludzie rozdają za darmo te telewizory z dupą w ogloszeniach  :lol:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1325 dnia: Marca 25, 2013, 23:16:24 pm »


http://www.niezgrani.pl/2013/03/25/nintendo-brzytwy-sie-chwyta-historia-pewnej-ulotki/

Nie spodziewałem się, że Nintendo będzie traktować swoich klientów jak kretynów.
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2013, 23:44:54 pm wysłana przez tytacz »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1326 dnia: Marca 25, 2013, 23:28:32 pm »
Make my day  :lol:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1327 dnia: Marca 25, 2013, 23:32:29 pm »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1328 dnia: Marca 25, 2013, 23:42:24 pm »
http://www.niezgrani.pl/2013/03/25/nintendo-brzytwy-sie-chwyta-historia-pewnej-ulotki/

Nie spodziewałem się, że Nintendo będzie traktować swoich klientów jak kretynów.
Takie rzeczy to się img obejmuje i podwaja ilość pikseli.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1329 dnia: Marca 27, 2013, 09:34:50 am »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1330 dnia: Marca 27, 2013, 16:06:31 pm »
Rzeczywiście długo to obecnie trwa. Ale po aktualizacji już będzie spoko.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1331 dnia: Marca 29, 2013, 22:57:37 pm »
The Wii U Won't Be Getting Unreal Engine 4

The Wii U uses hardware that's more or less as powerful as the current Xbox 360 or PS3. It's certainly still more powerful than your average mobile device. Epic has been unclear about the Wii U's support for UE4 in the past, with Epic co-founder Mark Rein telling Videogamer that Epic doesn't intend to bring the engine to Wii U, but that "if a customer decides they want to port an Unreal Engine 4 game to Wii U, they could."

I figured I'd ask straight-out, so during the Q&A with Rein, I did. "Will UE4 run on the Wii U?"

"Hahaha no." Rein said, with expert comedic timing. The room erupted with laughter. As the laughs died down, Rein continued: "I mean, sorry, it's not really a correct answer. We're not… we have Unreal Engine 3 for the Wii U. Right? And Unreal Engine 3 is powering all kinds of amazing games, still lots of games are being made with Unreal Engine 3. We announced today about a new Unreal Engine 3 license. Unreal Engine 3 doesn't disappear because of Unreal Engine 4. But our goal for Unreal Engine 4 console-wise is next-gen consoles. That's really what our energies are focused on. If you want to make a Wii U game, we have Unreal Engine 3, and it's powering some of the best games on the Wii U already.

"Nothing controversial, guys," he jokingly chided.

kotaku.com

 :(

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1332 dnia: Marca 30, 2013, 04:17:18 am »
To jestem ciekaw jak to  będzie z multiplatformami na wiiu kiedy już next geny wyjdą  :lol:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1333 dnia: Marca 30, 2013, 12:57:35 pm »
Tak będzie, że nie będzie. Proste. Ktoś spodziewał się czegoś innego? Póki multiplatformy będą wychodzić jeszcze na Ps3 i X360 to i WiiU będzie dostawać swoje porty. Jednak gdy nowa generacja się już dobrze zadomowi, to WiiU zostanie na lodzie.

Dlatego WiiU jest sens kupować tylko dla exów. Poza tym kto kupi WiiU jako główną konsolę? Chyba tylko casuale dla swoich dzieciaków.

BTW po wyjściu tych kilku gier sprzedaż WiiU podskoczyła ponad dwukrotnie (choć nadal szału nie robi). Zobaczymy jak długo się utrzyma na tym poziomie (kwiecień to w końcu wielka posucha).

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1334 dnia: Marca 30, 2013, 20:09:53 pm »
Frostbite 3.0 nie dla Nintendo Wii U
Cytuj
- Aktualnie nasz silnik Frostbite nie wspiera platformy Nintendo Wii U
http://www.gram.pl/news/2013/03/30/frostbite-3-0-nie-dla-nintendo-wii-u.shtml

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1335 dnia: Marca 30, 2013, 20:14:32 pm »
Nintendo spłodziło past-gen. Co prawda trochę lepszy od PS360 (chyba, bo procek budzi wątpliwości), ale nadal past-gen. Naprawdę trudno się było spodziewać czegoś innego.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1336 dnia: Marca 31, 2013, 11:21:05 am »
Nintendo spłodziło past-gen. Co prawda trochę lepszy od PS360 (chyba, bo procek budzi wątpliwości), ale nadal past-gen. Naprawdę trudno się było spodziewać czegoś innego.
To czy lepszy to bym polemizował. Jak na razie wszystkie multiplatformowe gry wyglądają gorzej na WiiU (nie licząc NFS-a i Trine2 które wyszły długo po premierze na PS360 i deweloperzy mieli więcej czasu na dopracowanie gry), a i exclusive-y nawet od Nintendo wyglądają dużo gorzej niż gry na konsole Sony i M$

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1337 dnia: Marca 31, 2013, 11:36:24 am »
Nintendo za wiele swoich exów jeszcze nie pokazało. Zresztą pierwsze exy na X360 i Ps3 też szału nie robiły. Radzę poczekać z werdyktem do tegorocznego, a nawet przyszłorocznego E3. Wtedy dopiero będzie można mniej więcej osądzić, na co stać WiiU i samo Nintendo.

Arkan

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-06-2012
  • Wiadomości: 120
  • Reputacja: 8
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1338 dnia: Marca 31, 2013, 14:20:11 pm »
Rein says you can do Unreal Engine 4 on Wii U, but Epic isn't

"You heard the stupid gaffe yesterday about the Wii U. If someone wants to take Unreal Engine 4 and ship a game on Wii U, they can! If they wanna ship an Unreal Engine 4 game on Xbox 360, they could make it happen." - Mark Rein

http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=199330
http://www.engadget.com/2013/03/29/mark-rein-interview-gdc-2013/

Co gier lepiej wyglądających z multiplatformowych to Deus Ex też będzie lepiej wyglądał i wykorzystywał bajery dostępne tylko na PCtach. Inne porty były robione na szybko i na odwal byleby były. Każda sprzet wymaga innego programowania i wszyscy wiemy jak to było z PS3 - czas pokaże prawdziwy power Wii U. Faktycznie Nintendo nie poszalało z mocą swojej nowej stacjonarki i konsola tak czy siak będzie słabsza, bo w sumie jest już teraz najstarszym sprzętem następnej generacji hehe. Jestem jednak pewien, że niejednokrotnie zachwycimy się grafiką w jakimś tytule zwłaszcza w exach, bo to w sumie dla nich kupuje się każdą konsolę :D. Multiplatformy i tak będą jak zwykle zbliżone graficznie, a już teraz jakaś część z nich wygląda lepiej - bo jak się chce, to się da.
« Ostatnia zmiana: Marca 31, 2013, 14:29:36 pm wysłana przez Arkan »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1339 dnia: Kwietnia 01, 2013, 00:39:28 am »
"You heard the stupid gaffe yesterday about the Wii U. If someone wants to take Unreal Engine 4 and ship a game on Wii U, they can! If they wanna ship an Unreal Engine 4 game on Xbox 360, they could make it happen." - Mark Rein

Takie UE4 to nie wątpie, że uciągnie w 720p bez AA:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1340 dnia: Kwietnia 01, 2013, 13:55:39 pm »
o gier lepiej wyglądających z multiplatformowych to Deus Ex też będzie lepiej wyglądał i wykorzystywał bajery dostępne tylko na PCtach.
Czyli nie tytuł multiplatformowy, tylko specjalna wersja, która wychodzi rok po premierze na current geny i gdzie deweloperzy mieli więcej czasu na dopracowania.


A inna sprawa, że np. taki NFS na wiiU wygląda nieznacznie, minimalnie lepiej, a za to brak analogów dyskwalifikuje WiiU do grania w jakiekolwiek wyscigi. Dodatkowa wersja na konsole Nintendo oferuje tylko 6 graczy w multi, a wersje na PS360 8 graczy. Również dźwięk 5.1 w porównaniu do 7.1 na PS3.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1341 dnia: Kwietnia 01, 2013, 17:37:03 pm »
brak analogów dyskwalifikuje WiiU do grania w jakiekolwiek wyscigi
?

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1342 dnia: Kwietnia 01, 2013, 20:15:46 pm »
Chodzi mu o brak przyciskow analogowych.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1343 dnia: Kwietnia 01, 2013, 21:01:37 pm »
Czyli w Gran Turismo 1 i 2 nie dało się grać na psx? Smuteczek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1344 dnia: Kwietnia 01, 2013, 21:32:13 pm »
1. Gran Turismo na padzie  :lol:

2. Chyba można sobie ustawić gaz i hamulec na prawej gałce.

3. Brak analogowych spustów  :lol:  :lol:  :lol:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1345 dnia: Kwietnia 01, 2013, 21:46:02 pm »
Spoko Iras. Dobrze, że grałem w GT na cyfrowym padzie, w GT2 na pierwszym dualu (jeszcze bez wibracji i analogowych przycisków), bo jeszcze uwierzyłbym w bzdury Pitera i Twoje, że gra w wyścigi na prostym padzie jest niemożliwa. Kierownicy do psx nie miałem (była w ogóle taka?). Już widzę, jak pocinaliście full pro w latach 90tych na profesjonalnej kierownicy z force feedback, gdzie większość graczy używała przycisków kontekstowych.

WiiU bez analogów to żenująca sytuacja, ale pierdoły o tym, jak niemożliwym jest granie na padzie bez analogów, ciężko mi przyjąć do wiadomości.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1346 dnia: Kwietnia 01, 2013, 22:03:56 pm »
Gra w wyścigi na cyfrowym padzie jest tak samo możliwa jak na klawiaturze. Da się, ale co to za granie?

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1347 dnia: Kwietnia 01, 2013, 22:15:55 pm »
Na pewno nie takie, które dyskwalifikowałoby granie w jakiekolwiek wyścigi, jak to Piter napisał.

TIL jak masz zamiar grać na padzie, nie kupuj żadnych wyścigów na konsole, bo ich nawet nie odpalisz, a w najlepszym wypadku narazisz się na śmieszność. NIE MASZ KIEROWNICY, ALBO DODAJESZ GAZU NACISKAJĄC "X", PRZEGRAŁEŚ ŻYCIE I NIE POKAZUJ SIĘ NA MIEŚCIE :roll:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1348 dnia: Kwietnia 01, 2013, 22:37:38 pm »
Chyba napisałem, że można sobie gaz i hamulec na prawą gałkę przestawić, co dobitnie pokazuje, że z Piterem się nie zgadzam. Nie?

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1349 dnia: Kwietnia 01, 2013, 23:06:07 pm »
Nie.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1350 dnia: Kwietnia 02, 2013, 12:47:08 pm »
Czyli w Gran Turismo 1 i 2 nie dało się grać na psx? Smuteczek.
Ja grałem na analogach, a poza tym to GT na PSX-a był bardzo prosty i dosyć arcadowy jak na dzisiejsze czasy. Sterowanie było mało dokłedne i ale gra wybaczała takie błędy. Poza tym świat się rozwija i kiedyś jeszcze akceptowalne było granie w wyścigi bez analogów, teraz to jest niewyobrażalne.


Ciekawe jak sie będzie grało w Project CARS na WiiU  :lol:

kamiiru

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-05-2006
  • Wiadomości: 2 791
  • Reputacja: 7
  • PSN ID: kamiiru
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1351 dnia: Kwietnia 02, 2013, 13:45:52 pm »
Poza tym świat się rozwija i kiedyś jeszcze akceptowalne było granie w wyścigi bez analogów, teraz to jest niewyobrażalne.

Powiedz to gimbusom ktore mowia PC > konsole.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1352 dnia: Kwietnia 02, 2013, 21:11:11 pm »
Ja jakoś osobiście i tak nie korzystam w wyścigach z analogowych przycisków. Albo puszczam gaz, albo wciskam na maxa. W sumie i tak pewnie jedynymi wyścigami w jakie zagram na WiiU będzie Mario Kart.

Przyznam, że na najbliższym E3 najbardziej wyczekuję właśnie prezentacji Nintendo i oby w tym roku mieli lepszą konfę niż w poprzednich latach. Wiadomo, że na next genowe gierki od Ms I Sony też czekam, ale jakoś bardziej ciekawi mnie nowe Mario, Mario Kart, remake Wind Wakera itd. niż kolejny Killzone czy Halo. Tym bardziej, że co by nie mówić, skok technologiczny pomiędzy Wii a WiiU jest znaczny (nie to co w przypadku Gamecube a Wii).

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1353 dnia: Kwietnia 02, 2013, 21:20:08 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/-pnPdd6Mcco?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1354 dnia: Kwietnia 02, 2013, 21:54:35 pm »
Niby durne, ale jednak zabawne :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1355 dnia: Kwietnia 03, 2013, 00:03:40 am »
Przyznam, że na najbliższym E3 najbardziej wyczekuję właśnie prezentacji Nintendo i oby w tym roku mieli lepszą konfę niż w poprzednich latach. Wiadomo, że na next genowe gierki od Ms I Sony też czekam, ale jakoś bardziej ciekawi mnie nowe Mario, Mario Kart, remake Wind Wakera itd.

lol. kur** lol.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1356 dnia: Kwietnia 03, 2013, 00:42:26 am »
Zabawne to będzie jak za rok pokażą coś podobnego i nie na prima aprilis. :)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1357 dnia: Kwietnia 03, 2013, 01:26:06 am »
Kolejne Mariany bez fabuły, do bólu wtórne i z tymi samymi super mocami grzybów :D Też nie mogę się ich doczekać! A takiego powerupa do WiiU jak superWiiU chętnie bym kupił, jakby w środku był tytan i kosztowałoby to 8k.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1358 dnia: Kwietnia 03, 2013, 01:37:07 am »
Wtorny to jestes Ty i Twoje wypowiedzi :D

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #1359 dnia: Kwietnia 03, 2013, 07:49:00 am »
Nie. Śmiesznie się czyta, że ktoś czeka na Mario czy Zeldę, wyzywając inne firmy od klepania sequeli znanych marek.

Taka prawda. Nawet nie dyskutujcie, bo piszę jak jest. Chociaż, to zaraz ktoś napisze, że przy kolejnych częściach Mario, Nintendo wynajduje koło od nowa.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 03, 2013, 08:09:48 am wysłana przez tytacz »