Autor Wątek: Rozwój i przyszłość konsol  (Przeczytany 563691 razy)

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #520 dnia: Lutego 03, 2012, 13:03:03 pm »
Ciekawe w którym zdaniu to Ci powiedział :lol:.
W tym?
"Z drugiej strony, coraz trudniej wytworzyć tą samą ekscytację co wcześniej korzystając z tego samego sprzętu. To właśnie sytuacja, kiedy wprowadzenie nowych konsol jest uzasadnione."

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #521 dnia: Lutego 10, 2012, 04:26:36 am »
http://gamingeverything.com/15108/rumor-360-successor-features-tablet-like-controller-with-hd-screen-touch-enabled/

Cytuj
Rumor: 360 successor features tablet-like controller with HD screen, touch-enabled.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #522 dnia: Lutego 10, 2012, 07:35:06 am »
http://theparanoidgamer.com/epic-games-hints-new-platform/

Cytuj
During the show, the Mark Rein spoke about all the current generation of consoles that Unreal Engine is being developed on. This included PS3, Xbox 360, Wii, PC and pretty much every other console available. While saying this he also stated that Unreal Engine was also being developed for another unknown platform. “Including some platforms we can’t name yet.” he said. We can only speculate that they are talking about the next generation of consoles

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #523 dnia: Lutego 10, 2012, 07:55:38 am »
http://gamingeverything.com/15108/rumor-360-successor-features-tablet-like-controller-with-hd-screen-touch-enabled/

Cytuj
Rumor: 360 successor features tablet-like controller with HD screen, touch-enabled.

Microsoft nie ma pomysłów  :lol: Fajnie muszą tam się opieralać ludzie z R&D.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #524 dnia: Lutego 10, 2012, 08:02:08 am »
nie od wczoraj wiadomo, że w tej branży pomysły ma tylko nintendo.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #525 dnia: Lutego 10, 2012, 08:26:41 am »
nie od wczoraj wiadomo, że w tej branży pomysły ma tylko nintendo.
Do wymyślania idiotycznych kontrolerów i wkładania przedpotopowych rozwiązan technologicznych w swoich konsolach?

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #526 dnia: Lutego 10, 2012, 08:30:06 am »
GDYBY NIE NINTENDO TO GRAŁBYŚ TERAZ W KARTY, A NIE UNCHARTED. PACANIE!

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #527 dnia: Lutego 10, 2012, 09:25:07 am »
nie od wczoraj wiadomo, że w tej branży pomysły ma tylko nintendo.
Tak, szczególnie n64/ gamecube były niezwykle nowatorskie...

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #528 dnia: Lutego 10, 2012, 09:36:59 am »
z n64 niny wprowadziło analoga na padzie;)

svonston

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #529 dnia: Lutego 10, 2012, 09:42:14 am »

?

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #530 dnia: Lutego 10, 2012, 10:09:35 am »
Sony wprowadziło analogi do pada po tym, jak Ninny wprowadziło n64. Pierwszy pad do psx był cyfrowy, bez gałek. Nie pamiętam, jak było z wibracją, ale podejrzewam, że Dual Shock też został wprowadzony do sprzedaży po Rumble Packu Ninny - aczkolwiek mogę się mylić.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #531 dnia: Lutego 10, 2012, 10:17:12 am »
potwierdzam - analogi oraz wibracje pierw były u Niny, potem dopiero skopiowało to sony do psx.

svonston

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #532 dnia: Lutego 10, 2012, 10:18:46 am »
Co za nedzne zlodzieje pomyslow z tego Sony. :mad:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #533 dnia: Lutego 10, 2012, 10:27:30 am »
Eye toy był chyba jedyną prawdziwą nowością wprowadzoną od Sony. Dla przypomnienia pierwszy bezprzewodowy pad (opcjonalny) miał Gamecube (choć to akurat nie jest specjalny wyczyn).

Nintendo stara się stale wprowadzać innowacje i trzeba im to z całym szacunkiem oddać - pomimo innych wad. Mnie osobiście bardzo ciekawi kontroler do WiiU i sam z cholerną chęcią bym na nim zagrał.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #534 dnia: Lutego 10, 2012, 10:52:35 am »
z n64 niny wprowadziło analoga na padzie;)

?

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #535 dnia: Lutego 10, 2012, 10:59:05 am »
Dla przypomnienia pierwszy bezprzewodowy pad (opcjonalny) miał Gamecube (choć to akurat nie jest specjalny wyczyn).

?

Jeszcze jakies mity?

Jakby kogoś jeszcze interesowało to np. następca  Game Gear-a wprowadzić miał touch screen (ale w końcu konsolka nie wyszła), a konsola Tiger pierwsza miała touch screen, Nintendo tylko spopularyzowało to rozwiązanie w DS-ie.
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2012, 11:04:46 am wysłana przez Piter_neo »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #536 dnia: Lutego 10, 2012, 11:03:40 am »
Chodziło mi o pierwszy bezprzewodowy pad w konsolach (mówiąc ściślej, bo na pecetach były przecież już wcześniej). Poza tym na tym zdjęciu nie ma padów, tylko joysticki, więc fail z Twojej strony :P A to powyżej, to już w ogóle nie wiem, co to ma być?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #537 dnia: Lutego 10, 2012, 11:08:18 am »
Eye toy był chyba jedyną prawdziwą nowością wprowadzoną od Sony. Dla przypomnienia pierwszy bezprzewodowy pad (opcjonalny) miał Gamecube (choć to akurat nie jest specjalny wyczyn).

Nintendo stara się stale wprowadzać innowacje i trzeba im to z całym szacunkiem oddać - pomimo innych wad. Mnie osobiście bardzo ciekawi kontroler do WiiU i sam z cholerną chęcią bym na nim zagrał.

Gdzies czytalem, ze Sony opatentowalo juz jakis czas temu kontroler podobny do tego z Wii U.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #538 dnia: Lutego 10, 2012, 11:10:06 am »
Chodziło mi o pierwszy bezprzewodowy pad w konsolach (mówiąc ściślej, bo na pecetach były przecież już wcześniej). Poza tym na tym zdjęciu nie ma padów, tylko joysticki, więc fail z Twojej strony :P A to powyżej, to już w ogóle nie wiem, co to ma być?
To może powiesz jeszcze, ze nie chodzi ci o pady z 4 przyciskami tylko z trzema, a i nie czarne tylko szare i takie co się sprzedały więcej niż milion sztuk.

Fakty sa takie, że to nie N wprowadziło pierwszy analogowy kontroler, nie N miało pierwsze bezprzewodowe kontrolery, nie N wprowadziło touch screen-a do konsol...

Z tego co się orientuję to jeden z nielicznych pomysłów innowacyjnych Niny to były wibracje w padzie.

BTW te kontrolery bezprzewodowe to nie z PC tylko z konsoli bodajże atari 2600
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2012, 11:22:47 am wysłana przez Piter_neo »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #539 dnia: Lutego 10, 2012, 11:11:20 am »
Eye toy był chyba jedyną prawdziwą nowością wprowadzoną od Sony. Dla przypomnienia pierwszy bezprzewodowy pad (opcjonalny) miał Gamecube (choć to akurat nie jest specjalny wyczyn).

Nintendo stara się stale wprowadzać innowacje i trzeba im to z całym szacunkiem oddać - pomimo innych wad. Mnie osobiście bardzo ciekawi kontroler do WiiU i sam z cholerną chęcią bym na nim zagrał.

Gdzies czytalem, ze Sony opatentowalo juz jakis czas temu kontroler podobny do tego z Wii U.
Tak samo jak Sony dawno przed Wii opatentowało własne kontrolery ruchu, a i już były pokazy innej technologi na PS2 z wykorzystaniem eye-toy-a ()
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2012, 11:15:06 am wysłana przez Piter_neo »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #540 dnia: Lutego 10, 2012, 11:22:21 am »
BTW te kontrolery bezprzewodowe to nie z PC tylko z konsoli bodajże atari 2600
Przecież wiem. Mówię tylko, że na Pc były wcześniej (bo były). Poza tym pada nie da się porównać do tego wielkiego kloca, który pokazałeś.

Tak samo jak Sony dawno przed Wii opatentowało własne kontrolery ruchu, a i już były pokazy tech dem na PS2 z wykorzystaniem eye-toy-a.
A co mają kontrolery ruchu do eye toya?


Tak naprawdę nie liczy się co kto opatentował, ale kto wprowadził dane urządzenie do masowej produkcji. Z wprowadzaniem innowacji zawsze wiąże się pewne ryzyko. DS mógł być straszną klapą, ale okazał się hitem. Podobnie było z Wii.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #541 dnia: Lutego 10, 2012, 11:26:36 am »
Tak naprawdę nie liczy się co kto opatentował, ale kto wprowadził dane urządzenie do masowej produkcji.
Tak więc podsumujmy jeszcze raz całą dyskusję:
- N nie wprowadziło jako pierwsze do masowej produkcji bezprzewodowych kontrolerów
- N nie wprowadziło jako pierwsze do masowej produkcji analoga do kontrolerów
- N nie wprowadziło jako pierwsze do masowej produkcji touch screen-a do konsolek

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #542 dnia: Lutego 10, 2012, 11:28:10 am »
z n64 niny wprowadziło analoga na padzie;)

?

przecież to nie jest analog o_O

Ależ oczywiście, ze jest:

Podobny analog do tych z kontrolerów zdalnych samochodzików, samolotów itp.

No i jeszcze w międzyczasie był też kontroller Atarii 5200:
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2012, 11:30:07 am wysłana przez Piter_neo »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #543 dnia: Lutego 10, 2012, 11:29:09 am »
spoko, spoko. po zdjęciu nie zczaiłem, ze to vextrex.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #544 dnia: Lutego 10, 2012, 11:31:36 am »
Na siłę można by umieścić to:

Analogowy kontroller do PSX-a, ale to w sumie trochę co innego.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #545 dnia: Lutego 10, 2012, 11:41:20 am »
Eye toy był chyba jedyną prawdziwą nowością wprowadzoną od Sony.
DVD kur**. :troll:

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #546 dnia: Lutego 10, 2012, 18:18:19 pm »
Chyba cidi.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #547 dnia: Lutego 10, 2012, 23:00:17 pm »
Akurat wprowadzenie nowego napędu jest raczej ewolucją niż innowacją.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #548 dnia: Lutego 10, 2012, 23:09:43 pm »
A tak w ogóle:

wiem, że było, ale co w polskiej wersji to w polskiej:
Nowa konsola Microsoftu z tabletopodobnym kontrolerem?
Cytuj
Czas na kolejne plotki o nowym Xboksie. Tym razem ptaszki ćwierkają, że następca X360 będzie posiadał – podobnie jak Wii U – tabletopodobny kontroler, który jednak będzie miał nieco inne zastosowania niż w konsoli Nintendo.

W najnowszym wydaniu magazynu Xbox World pojawiła się niepotwierdzona informacja, iż Xbox 720 (?)  może mieć kontroler z ekranem dotykowym. Redakcja pisma, powołując się na anonimowych informatorów, twierdzi, iż Microsoft eksperymentuje z urządzeniem, które funkcjonalnością będzie przypominać Vitę lub iPada.

Ekran sprzętu pełniłby różne funkcje w zależności od aktualnego zastosowania. Np. w przypadku oglądania telewizji posłuży jako pilot, zaś w czasie przeglądania internetu wyświetlona będzie na nim przeglądarka. Z kolei w trakcie grania pojawią się na nim dodatkowe przyciski, niewykluczone, że będzie też można – podobnie jak w przypadku PS3 i Vity – przesyłać na kontroler obraz z konsoli. Urządzenie miałoby też posiadać przyciski ze zwykłego pada. X720 miałby zostać ponoć zapowiedziany na czerwcowych targach E3.

To nie pierwszy raz, kiedy słyszymy o tabletopodobnym kontrolerze do nowego Xboksa – niedawno serwis GameSpot w artykule o przewidywaniach na 2012 rok stwierdził, że konsola będzie wyposażona właśnie w takie urządzenie.

Z kolei wiceprezes Epic Games, Mark Rein, w wywiadzie dla Loud Mouthed Games stwierdził, że jego studio pracuje nad czwartym wcieleniem silnika Unreal Engine, który już działa i jest uruchamiany na „systemach, których nie możemy nazwać”. Biorąc pod uwagę bliskie relacje twórców Gears of War z Microsoftem, jednym z nich jest najprawdopodobniej nowy Xbox.
http://www.cdaction.pl/news-24921/xbox-720-nowa-konsola-microsoftu-z-tabletopodobnym-kontrolerem.html


Unreal Engine 4: Zapowiedź jeszcze w tym roku. Nowe konsole w drodze?
Cytuj
Najbliższe dwanaście miesięcy może być przełomowe nie tylko z powodu niechybnie nadchodzącego końca świata. W jednym z wywiadów wiceprezes Epic Games zdradził, że jeszcze w tym roku zostanie zaprezentowana czwarta generacja silnika Unreal Engine!

Mark Rein, wiceprezes Epic Games, w wywiadzie dla serwisu G4 wyjawił, że wkrótce zaprezentowany zostanie Unreal Engine 4. Jak mówi:

Ludzie będą w tym roku zaszokowani, kiedy zobaczą Unreal Engine 4 i jak wielki wpływ  będzie on miał [na branżę].

To zaskakujące oświadczenie jest ważne z dwóch powodów. Po pierwsze – developerzy nareszcie otrzymają nową technologię, co wpłynie nie tylko na wygląd gier, ale i ich mechanizmy rozgrywki. Po drugie – informacja o Unreal Engine 4 dodaje nową, solidną cegiełkę do plotek o konsolach następnej generacji. Dzisiaj pisaliśmy, że Rein zdradził, iż silnik działa „na systemach, których nie mogą nazwać”. Jednym z nich jest najprawdopodobniej następca Xboksa 360. Jeśli więc nowa technologia Epic Games zostanie zaprezentowana w tym roku, to raczej możemy być pewni, że niedługo zobaczymy też jakąś nową, niezapowiedzianą jeszcze konsolę.
http://www.cdaction.pl/news-24931/unreal-engine-4-zapowiedz-jeszcze-w-tym-roku-nowe-konsole-w-drodze.html


EDIT:
Epic Games: "Grafika symulująca rzeczywistość pojawi się za naszego życia"
Cytuj
Oprawa graficzna symulująca rzeczywistość jeszcze za naszego życia? Tak uważa prezes Epic Games, który stwierdził, że dzień, kiedy poziom grafiki osiągnie swoje maksimum jest w zasięgu naszych rąk.

Tim Sweeney, prezes Epic Games (rocznik 1970 - ta informacja wam się później przyda...), w trakcie wystąpienia na konferencji DICE Summit stwierdził, że grafika na takim poziomie, jak z „reala” jest na wyciągnięcie ręki.

Według Sweeneya, nasze oczy są podobne do aparatu fotograficznego z matrycą o wielkości 30 megapikseli – najlepszą rozdzielczością jest dla nich 8000x4000 i nie zauważą skoku jakościowego w animacji, której liczba klatek przewyższy 72 klatki na sekundę.

Jak mówi:

    Limit dla grafiki jest w zasięgu naszego wzroku. W ciągu naszego pokolenia będziemy mogli wykorzystać odpowiednią moc obliczeniową, aby symulować rzeczywistość.

Sweeney zafascynowany jest nowymi technologiami, takimi jak interfejs Siri, Kinect czy usługi streamingu gier. Wierzy, że rozwiązania wykorzystane w kontrolerze Microsoftu dopiero zostaną wykorzystane, a usługi pokroju OnLive także czeka dobra przyszłość – dzięki takim usługom gracze nie będą musieli przejmować się posiadanym sprzętem. W samym graniu niewiele się zmieni, ale będzie ono przyjemniejsze i wygodniejsze. Wiceprezes Epic Games przewiduje też, że większość światowej ekonomii przeniesie się w przyszłości do świata wirtualnego.
http://www.cdaction.pl/news-24930/do-przegadania-epic-games---grafika-symulujaca-rzeczywistosc-pojawi-sie-za-naszego-zycia-a-swoje-lata-maja.html
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2012, 23:12:56 pm wysłana przez POK »

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #549 dnia: Lutego 11, 2012, 01:57:49 am »
http://www.gamespot.com/double-fine-adventure/videos/making-a-million-easy-6350190/

Może Double Fine zapoczątkowało nowy trend i niedługo sami będziemy płacić za produkcje gier  :lol:

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #550 dnia: Lutego 11, 2012, 09:12:15 am »
Tak naprawdę nie liczy się co kto opatentował, ale kto wprowadził dane urządzenie do masowej produkcji.
Tak więc podsumujmy jeszcze raz całą dyskusję:
- N nie wprowadziło jako pierwsze do masowej produkcji bezprzewodowych kontrolerów
- N nie wprowadziło jako pierwsze do masowej produkcji analoga do kontrolerów
- N nie wprowadziło jako pierwsze do masowej produkcji touch screen-a do konsolek
WPIS

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #551 dnia: Lutego 11, 2012, 09:13:56 am »
GDYBY NIE NINTENDO TO GRAŁBYŚ TERAZ W KARTY, A NIE UNCHARTED. PACANIE!
Gdyby nie sony to grałbyś na klawiaturach i dyskietkach cioto

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #552 dnia: Lutego 11, 2012, 09:30:12 am »
GDYBY NIE NINTENDO TO GRAŁBYŚ TERAZ W KARTY, A NIE UNCHARTED. PACANIE!
Gdyby nie sony to grałbyś na klawiaturach i dyskietkach cioto

hahahahahahahahahhahahahhahahhaahahahahahhahahahahaha
buahahahahahaahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhaha

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #553 dnia: Lutego 11, 2012, 09:39:02 am »
GDYBY NIE NINTENDO TO GRAŁBYŚ TERAZ W KARTY, A NIE UNCHARTED. PACANIE!
Gdyby nie sony to grałbyś na klawiaturach i dyskietkach cioto

hahahahahahahahahhahahahhahahhaahahahahahhahahahahaha
buahahahahahaahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhaha
Buahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahaha

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #554 dnia: Lutego 11, 2012, 11:02:18 am »
http://www.gamespot.com/double-fine-adventure/videos/making-a-million-easy-6350190/

Może Double Fine zapoczątkowało nowy trend i niedługo sami będziemy płacić za produkcje gier  :lol:
Planescape: Torment 2? Nadzieja ożywa na nowo
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,11125825,Planescape__Torment_2__Nadzieja_ozywa_na_nowo.html

Sam bym z przyjemnością zainwestował parę złotych w nowego izometrycznego erpega. Torment byłby szczególnie mile widziany, choć nie chciałbym, aby kontynuowali historię nieśmiertelnego. Pozostaje też pytanie, co by z tego wyszło? Bo dobre chęci nie zawsze wystarczą. Z drugiej strony twórcy mieliby wolną rękę i mogliby zrobić grę 'od graczy dla graczy', bez głupich ograniczeń czy nakazów ze strony wydawcy.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #555 dnia: Lutego 11, 2012, 12:05:05 pm »
GDYBY NIE NINTENDO TO GRAŁBYŚ TERAZ W KARTY, A NIE UNCHARTED. PACANIE!
Gdyby nie sony to grałbyś na klawiaturach i dyskietkach cioto

hahahahahahahahahhahahahhahahhaahahahahahhahahahahaha
buahahahahahaahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhaha
Buahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahaha
Weź chociaż ogarnij tę stronę: http://en.wikipedia.org/wiki/Video_game_console zanim zaczniesz pisać takie bzdury.

svonston

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #556 dnia: Lutego 11, 2012, 15:03:31 pm »
SONY NAJLEPRZE

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #557 dnia: Lutego 11, 2012, 15:40:49 pm »
Przypomniało mi się SONY LOVERS TEAM  :lol:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #558 dnia: Lutego 18, 2012, 12:36:16 pm »
CD Projekt RED już pracuje nad silnikiem na nową generację konsol. Skromne szczegóły na temat kolejnych projektów twórców Wiedźmina
http://www.gram.pl/news_8AneHO22_CD_Projekt_RED_juz_pracuje_nad_silnikiem_na_nowa_generacje_konsol_Skromne_szczegoly_na_temat_kolejnych_projektow_tworcow_Wiedzmina.html

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #559 dnia: Lutego 18, 2012, 13:39:35 pm »
Oni nie potrafią ogarnąć dobrze PC i Xboxa (o PS3 nie ma co wspominać bo to pewnie dla nich czarna magia), a za nową generację się biorą? lol