Autor Wątek: Rozwój i przyszłość konsol  (Przeczytany 562574 razy)

0 użytkowników i 13 Gości przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1880 dnia: Lutego 04, 2013, 18:39:50 pm »
Rynek PCtowy chce do*ebać nowym konsolom już na starcie? To się może udać...

Trudno sobie wyobrazić, żeby nie dojebali kartą za 1000$, ale przecież to jest taki śmieszny ból dupy firemki, której tym razem konsolowy tort przeszedł koło nosa.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1881 dnia: Lutego 04, 2013, 18:40:11 pm »
Rynek PCtowy chce do*ebać nowym konsolom już na starcie? To się może udać, biorąc pod uwagę to, że jak na razie nie widzieliśmy nic, co by robiło wrażenie godne miana next-gen. Tech dema z E3 były odpalane na aktualnej architekturze kart Nvidii, które radziły sobie bardzo dobrze (strach pomyśleć co będzie potrafiła następna seria kart graficznych). Specyfikacje nowych konsol są wielkim znakiem zapytania i nie wiadomo jak będą na takich konsolach wyglądały gry...
Macie z moniem jakieś zawody w pierdoleniu od rzeczy :?:



andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1882 dnia: Lutego 04, 2013, 18:59:43 pm »
Czemu pierdolenie od rzeczy?
Jest masa osób, które są nie do końca przekonane tym co widzieliśmy w tech demach.
Akurat monio jarał się mozliwościami realtimeowego GI i oświetlenia. Mnie akurat te tech dema też jakoś nie podchodzą, za mało w nich next-genu. (Agnis robiło wrażenie)

Skoro nie widzieliśmy nic co by w 100% przekonało graczy, to taki GeForce GT 7xx teoretycznie mógłby rozwiać wszystkie wątpliwości i to z premedytacją, żeby pokazać, że PC rozpoczyna next-gen a nie konsole. Ale równie dobrze może to zrobić prezentacja możliwości PS4 ;)

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1883 dnia: Lutego 04, 2013, 19:02:52 pm »
To nie jest tak, że Nvidia dysponuje jakąś przewagą technologiczną nad AMD i nagle zaskoczy czymś nieprzewidzianym, czego np Sony albo Microsoft nie mieli możliwości włożyć do swojej konsoli, gdyby chcieli ustalić jej cenę na 1500 $. Będzie jak zwykle - czyli PC będą teoretycznie dużo wydajniejsze (te z NVidią i te z AMD) ale 2 lata będą gonić konsole pod względem grafiki. Jak kupowałem PS3 to w pc miałem już 8800 GT, które było mocniejsze od PS3 i xO razem wziętych a gry na PC jeszcze długo nie wyglądały tak jak na konsolach (z wyjątkiem Crysis i to też nie wszędzie).

Fakty są takie, że i MS i Sony przewiozło się na współpracy z NV i w tej generacji przyniosło to efekty - i dobrze.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1884 dnia: Lutego 04, 2013, 19:49:58 pm »
Nvidia faktycznie pierdoli, bo pewnie żal dupy im ściska :lol: Niech sobie dają te swoje super karty, jak żadna gra nie będzie lepiej wyglądać na PC,a do tego gdzie tam szukać God of War czy innego TLoU na pececie :lol: I tak dopiero po 2 latach jak nie więcej, pecety bedą w stanie udźwignąć taką samą grafikę w sensownej wydajności jak to było w poprzedniej generacji.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1885 dnia: Lutego 04, 2013, 19:56:37 pm »
Ja to w ogóle nie rozumiem bólu dupy któregokolwiek z obozów. Mając pc, nie można mieć ps3? Mając obydwie, nie można sobie pozwolić na xo? Jak fundusze nie pozwalają, kupić jedno, nazbierać na konsolę, ograć ex'y, sprzedać, kupić konsolę konkurencji i znowu ograć ex'y.

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1886 dnia: Lutego 04, 2013, 19:58:09 pm »
To forum w swoim dzisiejszym kształcie ma swoje podstawy ugruntowane na bólu dupy posiadaczy jednych konsol względem drugich, więc o czym my tu rozmawiamy?

svonston

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1887 dnia: Lutego 04, 2013, 19:58:30 pm »
Żeby każdy tak myślał, to by nie było problemu. W ogóle to nie chodzi o to, że kogoś nie stać, tylko najczęściej jest po prostu kosa, BO TE GRY SĄ GŁUPIE, BRZYDSZE I WOGULE. Przeczytaj System Wars (czy to u nas, czy gdzie indziej) i tam po prostu jest hejt dla samego hejtu. Fanboj to fanboj.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1888 dnia: Lutego 04, 2013, 20:10:52 pm »
nvidia sobie moze nawet gpu zrobic pod super realistyczna grafe. Staty steam ladnie pokazuja, ze wiekszosc ludzi ma laptopy. Nikt nie bedzie robil gierek pod gpu, ktore ma 1% graczy. Moze crytek wyskoczy z kolejnym benchmarkiem i tyle.

/temat

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1889 dnia: Lutego 04, 2013, 20:11:40 pm »
Rynek PCtowy chce do*ebać nowym konsolom już na starcie? To się może udać...

Trudno sobie wyobrazić, żeby nie dojebali kartą za 1000$, ale przecież to jest taki śmieszny ból dupy firemki, której tym razem konsolowy tort przeszedł koło nosa.
Sądzę, że cenowo będzie to coś w okolicach 600$ za model GTX 780, który ma oferować wydajność na poziomie 150% tego co obecnie potrafi GTX 680. Z tego co wyłapałem w necie, układy GTX 750Ti wycenione orientacyjnie na ~150$ mają oferować ~110% wydajności GTX 680.

Za 1000 $ to mogą jedynie sprzedawać układ 2 procesorowy.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1890 dnia: Lutego 04, 2013, 20:16:08 pm »
Ja to w ogóle nie rozumiem bólu dupy któregokolwiek z obozów. Mając pc, nie można mieć ps3? Mając obydwie, nie można sobie pozwolić na xo? Jak fundusze nie pozwalają, kupić jedno, nazbierać na konsolę, ograć ex'y, sprzedać, kupić konsolę konkurencji i znowu ograć ex'y.

Niezupełnie. Jak konsole dają radę, to nie ma sensu kupować blaszoka i drogiej grafy na potrzeby gier, więc zyski takiej nVidii maleją i pojawia się ból dupy - tym razem o tyle większy, że żaden z producentów konsol nie zdecydował się na ich podzespoły.

Za 1000 $ to mogą jedynie sprzedawać układ 2 procesorowy.

Na myśli miałem właśnie następcę 690-tki.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1891 dnia: Lutego 04, 2013, 20:48:11 pm »
Cytuj
Tech dema z E3 były odpalane na aktualnej architekturze kart Nvidii, które radziły sobie bardzo dobrze
Nie radziły sobie dobrze. Unreal engine 4 na gtx680 nie chodził w pełnym 1080p.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1892 dnia: Lutego 04, 2013, 21:09:01 pm »
Nvidia faktycznie pierdoli, bo pewnie żal dupy im ściska :lol: Niech sobie dają te swoje super karty, jak żadna gra nie będzie lepiej wyglądać na PC,a do tego gdzie tam szukać God of War czy innego TLoU na pececie :lol: I tak dopiero po 2 latach jak nie więcej, pecety bedą w stanie udźwignąć taką samą grafikę w sensownej wydajności jak to było w poprzedniej generacji.
Niekoniecznie. Wersja pecetowa Obliviona na max detalach wyglądała lepiej niż ta z Xa (premiera gry miała miejsce pół roku od premiery konsoli). Pewnie można by wymienić mnóstwo takich przykładów. Jedynie exy na konsole solidnie się wyróżniały, ale to właśnie dlatego, że były exami. Gdyby wyszły także na peceta, to najprawdopodobniej mogłyby na nim wyglądać lepiej. Rzadko kiedy było tak, że wersja konsolowa = max detale na PC. No i mieliśmy chociażby Crisisa, który technologicznie zostawiał gry z konsol daleko w tyle (co widać wyraźnie na porównaniach wersji pecetowej, z później wydaną konsolową).

Inna sprawa, że aby osiągnąć grafikę na poziomie nowych konsol, trzeba by wydać dużo więcej na peceta, który taką grafę uciągnie. Poza tym jak wyjdzie na nową generację odpowiednik Gearsów czy Uncharted, to trudno będzie znaleźć coś ładniejszego na pececie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1893 dnia: Lutego 04, 2013, 21:32:54 pm »
Rzadko kiedy było tak, że wersja konsolowa = max detale na PC.

Kiepska pamięć? Nawet dzisiaj wiele gier na blachę to zwykłe kopiuj/wklej z konsol.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1894 dnia: Lutego 04, 2013, 21:52:25 pm »
Kiepska pamięć? Nawet dzisiaj wiele gier na blachę to zwykłe kopiuj/wklej z konsol.

Dokładnie, jedynie różnią się liczbą fps i rozdzielczością - grafika sama w sobie jest praktycznie identyczna. Dla mnie (osoby która na luzie do gierek podchodzi) no w cholere nie ma znaczenia czy jakieś godrejsy są wypalone czy oświetlenie czy choelra wie co jeszcze wypalone jest, ważne że większych różnic nie widać. No jedynie ilosć FPS. Ale na screenshotach gdzie FPS nie robią znaczenia, to grafa jest identyko.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1895 dnia: Lutego 04, 2013, 22:02:40 pm »
Rzadko kiedy było tak, że wersja konsolowa = max detale na PC.

Kiepska pamięć? Nawet dzisiaj wiele gier na blachę to zwykłe kopiuj/wklej z konsol.
Może i zwykłe kopiuj/wklej, ale wersja pecetowa prawie zawsze ma jeszcze lepsze tekstury i cienie, wyższą rozdziałkę i kilka innych bajerów graficznych. Niby niewiele, lecz różnica jest widoczna gołym okiem. I na pewno jest to różnica znacznie większa niż pomiędzy wersjami na Xa, Ps3 czy WiiU.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1896 dnia: Lutego 04, 2013, 22:21:45 pm »
No tak, wyższa rozdzielczość  :lol:  Trudno żeby było inaczej, kiedy na blasze można starego Quake'a odpalić w 10000x5000. Taka specyfika sprzętu i o rozdzielczości nie ma co rozmawiać (choć i tu są wyjątki). Cała reszta bardzo rzadko jest podciągnięta, a jeśli już, to głównie w przypadku szuterków o typowo pecetowym rodowodzie.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1897 dnia: Lutego 04, 2013, 22:57:56 pm »
Różnica wizualna jest w każdym razie spora. Takie CoDy mimo niewielu zmian wyglądają dużo, dużo lepiej na pececie. Na skrinach tego nie widać, ale w praniu różnice są bardzo zauważalne. Jeśli były wojenki o minimalne różnice między portami na różne konsole, to dlaczego nagle mamy zapominać o różnicach między pecetem a konsolami? Hipokryzja? Sama zmiana rozdzielczości z (niepełnego) 720p na 1080p daje bardzo wiele.

Wcześniej grałem tylko na konsolach (i nadal czasem gram) i mam porównanie. Obecnie gry na peceta wyglądają dużo lepiej.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1898 dnia: Lutego 04, 2013, 23:21:04 pm »
Po ośmiu latach obecności na rynku bieżącej generacji pecety mają swoje pięć minut, ale wcześniej napisałeś tak, jakbyś od premiery obecnych konsol mógł odpalać na blasze nowe gry w full HD na maksymalnych ustawieniach, co jest kompletną bzdurą. Taka sytuacja trwa może przez ostatnie dwa lata. No i z

Rzadko kiedy było tak, że wersja konsolowa = max detale na PC.

zrobiła się gadka o rozdzielczości. Jakiś syndrom monia?

Monitor full HD też masz od ośmiu lat?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1899 dnia: Lutego 04, 2013, 23:38:06 pm »
W Obku wiem, że można było znacznie zwiększyć zasięg pojawiania się drzew i innych elementów otoczenia, co zauważalnie polepszało grafikę.

No i monitory full HD to raczej nie jest kwestia ostatnich dwóch lat.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1900 dnia: Lutego 04, 2013, 23:54:27 pm »
Obecnie gry na peceta wyglądają dużo lepiej.


Ja bym raczej powiedział "trochę lepiej" a też mam teraz peceta na których mogę spokojnie gierki na max ustawić. Dla mnie jedyna rzecz na + to 60 fps, grafika praktycznie taka sama (no AA jest, ale na dużym TV i tak obraz sam jakby się wygładza).

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1901 dnia: Lutego 05, 2013, 00:05:53 am »
Może zależy to od własnych preferencji? Dla mnie gry na pececie wyglądają dużo lepiej. Przede wszystkim są o wiele ostrzejsze (tyczy się to także tekstur). Wszystkie gry na konsolach wydają mi się takie jakby rozmyte (i nawet plazma tu nie pomaga). Nie mówię, że wyglądają źle, ale jednak dla mnie różnica jest spora.

Może faktycznie, jeśli wyjąć samą rozdzielczość i rozdzielczość tekstur, to w większości gier trudno byłoby zauważyć poważniejsze różnice. Dla mnie jednak ten element odgrywa bardzo ważną rolę i daje spokojnie +1 czy +2 do ogólnej oceny grafiki (zależy od gry).

Niedługo zagram w Halo 4 (czyli konsolowego killera graficznego) i zobaczę, na co naprawdę stać current geny ;)

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1902 dnia: Lutego 05, 2013, 00:07:03 am »
Niedługo zagram w Halo 4 (czyli konsolowego killera graficznego) i zobaczę, na co naprawdę stać current geny
POK, nie znałem Cię od strony takich prowokacji 8)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1903 dnia: Lutego 05, 2013, 00:11:24 am »
Niedługo zagram w Halo 4 (czyli konsolowego killera graficznego) i zobaczę, na co naprawdę stać current geny ;)

 :lol:

To po Halo 4 zamiast 1,2+ będizesz mógł dodać +5 dla PC :lol:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1904 dnia: Lutego 05, 2013, 00:16:53 am »
Przecież dodałem winka :(

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1905 dnia: Lutego 05, 2013, 00:18:28 am »
Ostrzejsze tekstury pozdrawiają...




A to nie jest gra sprzed dwóch, trzech czy pięciu lat tylko z najświeższego rzutu.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1906 dnia: Lutego 05, 2013, 00:23:23 am »
Musiałbym zobaczyć grę zarówno na konsoli, jak i na pececie (na tym samym TV), by móc się wypowiadać o różnicach.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1907 dnia: Lutego 05, 2013, 00:24:42 am »
@Iras
Wrzuć screeny z Crysisa 3 na ps3 i pc, lub Wieśka, jak jesteś taki cwaniak ;-)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1908 dnia: Lutego 05, 2013, 00:27:31 am »
Musiałbym zobaczyć grę zarówno na konsoli, jak i na pececie (na tym samym TV), by móc się wypowiadać o różnicach.

Szkoda że pisząc

Rzadko kiedy było tak, że wersja konsolowa = max detale na PC.

nie prezentowałeś takiego podejścia  :(

@Iras
Wrzuć screeny z Crysisa 3 na ps3 i pc, lub Wieśka, jak jesteś taki cwaniak ;-)

Ale po co? Pisałem, że kilka gier o wybitnie pecetowym rodowodzie wygląda lepiej na blasze. Nie zmienia to faktu, że większość jest kopiowana z konsol nawet bez high-res tekstur, ani tego, że jeszcze 2-3 lata temu większość blacharzy mogła pomarzyć o max detalach w full HD.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1909 dnia: Lutego 05, 2013, 00:48:37 am »
Podałem przykład Obliviona :P
A z trochę nowszych gier może być np. Metro 2033.

Ogólnie sprawa jest do szerszego zbadania (gdyby przypadkiem komuś się chciało). Miałem wrażenie (przypominając sobie przez mgłę dawne lata), że jednak wersja konsolowa =/= max detale na PC - i nadal stoję przy tym stanowisku. Z tym, że tak naprawdę trudno oddzielić np. średnie detale od wysokich bez wnikliwej analizy. Godzę się więc z tym, że kiedyś jeśli były różnice, to najczęściej były one niemal niezauważalne i dopiero rozpowszechnienie opcji full HD stanowi punkt graniczny. Pasuje?

A tak swoją drogą to Halo 4 (sądząc po różnych filmikach z neta) ma naprawdę fajną grafikę :oops:

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1910 dnia: Lutego 05, 2013, 00:49:06 am »
Ostrzejsze tekstury pozdrawiają...

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
A to nie jest gra sprzed dwóch, trzech czy pięciu lat tylko z najświeższego rzutu.
na pc gorsze cienie :D

POK oblivion rzeczywiście miał słabszą grafikę na xboxie, ale w tamtych czasach to był wyjątek, tak samo jak wyjątkiem był GRAW który wyglądał na xboxie lepiej niz na pc.
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2013, 00:55:15 am wysłana przez Wulfen »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1911 dnia: Lutego 05, 2013, 01:09:22 am »
że jeszcze 2-3 lata temu większość blacharzy mogła pomarzyć o max detalach w full HD.
Radek 4850 wyszedl w 2008, a Geforce 8800GT w 2007, wiec troche wiecej niz od 2-3 lat.

--
BTW start ani rozwoj poprzedniej generacji nijak sie bedzie mial do startu kolejnej. Nowa generacja skladac sie bedzie z komponentow, ktore na rynku sa juz dostepne, wiec nie ma mozliwosci by konsole w jakikolwiek sposob zaskoczyli rynek PC. Jedyny plus z nich taki, to ze w koncu minimalne/srednie wymagania skocza do poziomu next-genow [2GB+ Vram, 4 rdzenie, DX 11 i mam nadzieje, ze 64bit]
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2013, 01:15:07 am wysłana przez KKRT »

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1912 dnia: Lutego 05, 2013, 08:07:31 am »
To się zdziwisz jak na swoim mocarnym PC będziesz ciął detale by odpalić nową wersję COD z PS4 i X720, zapewniam cię. Obecnie PC brylują wyłącznie dlatego bo są wykorzystywane do odpalania gier z 7-8 letnich konsol. To konsole zawsze wymuszały postęp w grafice i tak będzie i tym razem.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1913 dnia: Lutego 05, 2013, 08:09:42 am »
To się zdziwisz jak na swoim mocarnym PC będziesz ciął detale by odpalić nową wersję COD z PS4 i X720, zapewniam cię.

I tak będzie na 100%. Wszelka dyskusja z betonem na ten temat nie ma sensu.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1914 dnia: Lutego 05, 2013, 09:50:10 am »
To fakt, postęp graficzny od lat jest wymuszany przez konsole następnej generacji i nawet pierwszy Crysis tego nie zmienił. Nikomu nie opłaca się inwestować w blachę, skoro i tak na rynku jest może 2-3% sprzętów zdolnych to udźwignąć. A przez najbliższe dwa lata od premiery PS4 czy Xboxa 720 gry na PC znowu będą cięły - w ten sposób wymuszą kupno nowych komponentów. Te zajebiste nowe karty nVidii musi coś sprzedać, podobnie jak nowe procki Intela. I choćby nie wiadomo jak potężne były najnowsze karty i jak wiele lepsze od tego, co siedzieć będzie w next-genach, to i tak nikt tego nie wykorzysta.

Możecie się co najwyżej jarać modami, które (jak do Crysisa czy GTA IV) wprawiają w osłupienie.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1915 dnia: Lutego 05, 2013, 09:56:13 am »
To się zdziwisz jak na swoim mocarnym PC będziesz ciął detale by odpalić nową wersję COD z PS4 i X720, zapewniam cię.
Co masz na mysli mowiac o cieciu detali? :> Ze nie bede mogl grac w 4x rozdzialce i 2x wiekszym framerate niz konsole na obecnym kompie? Przeciez sam to napisalem lol

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1916 dnia: Lutego 05, 2013, 10:11:45 am »
Na obecnym kompie, w tym samym tytule nie będziesz miał takiej jakości grafiki jak na next genie

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1917 dnia: Lutego 05, 2013, 10:48:45 am »
Na obecnym kompie, w tym samym tytule nie będziesz miał takiej jakości grafiki jak na next genie
Chcesz sie zalozyc? :p

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1918 dnia: Lutego 05, 2013, 10:53:35 am »
Odpal Hitmana/Batmana AC, w takich detalach na kompie złożonym w premierę PS3 i w podobnej cenie, a nie za 20k.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1919 dnia: Lutego 05, 2013, 12:37:42 pm »
Cytuj
Na obecnym kompie, w tym samym tytule nie będziesz miał takiej jakości grafiki jak na next genie
Cytuj
Chcesz sie zalozyc? :p
jak zmniejszy rozdzielczość do 1024x768 to pewnie będzie mógł włączyć podobne detale, tylko że grając w 2 razy niższej rozdziałce raczej nie można mówić o tej samej jakości.

Cytuj
Odpal Hitmana/Batmana AC, w takich detalach na kompie złożonym w premierę PS3 i w podobnej cenie, a nie za 20k.
w czasach premiery x360 hitmana nie dałoby rady odpalić nawet jeśli złożyłoby się  kompa za 50k :)
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2013, 12:41:29 pm wysłana przez Wulfen »