Autor Wątek: Kingdoms of Amalur: Reckoning  (Przeczytany 21340 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #40 dnia: Stycznia 29, 2012, 11:30:08 am »
System walki, jaki jest w Reckoning, nie znajduje sie w zadnej z wymienionych gier ;)
Lootu tez nie ma w zadnej z tych takiego jak w Amalur.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #41 dnia: Stycznia 29, 2012, 12:45:54 pm »
Kiedy to ma premierę?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #42 dnia: Stycznia 29, 2012, 13:02:50 pm »
Dostępne: 10 Luty 2012
Ta gra zostanie odblokowana za około 1 tyg., 5 dni i 6 godz.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #43 dnia: Stycznia 29, 2012, 13:05:04 pm »
dzięki pięknie.

lupinator

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #44 dnia: Stycznia 29, 2012, 13:44:38 pm »
System walki, jaki jest w Reckoning, nie znajduje sie w zadnej z wymienionych gier ;)
Czarowanie, jak w Dragon Age + płynne przechodzenie między stylami walki, jak w Fable.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #45 dnia: Stycznia 29, 2012, 16:45:09 pm »
płynne przechodzenie między stylami walki, jak w Fable.
Real time weapon change?

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #46 dnia: Stycznia 29, 2012, 17:05:20 pm »
god of war  :P

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #47 dnia: Stycznia 29, 2012, 17:09:20 pm »
god of war  :P
Chyba, ktos nie zajarzyl mojego posta ;p

Ktos to krzyczal zaraz obok Giant Enemy Crab :)

« Ostatnia zmiana: Lutego 04, 2012, 01:33:37 am wysłana przez KKRT »

lupinator

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #48 dnia: Lutego 03, 2012, 23:14:32 pm »

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #49 dnia: Lutego 04, 2012, 00:03:20 am »
Wiedzialem, ze gra z taka ekipa na pokladnie nie moze sie nie udac :)

nakimushi

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #50 dnia: Lutego 04, 2012, 18:26:12 pm »
Wiedzialem, ze gra z taka ekipa na pokladnie nie moze sie nie udac :)

a kto to robil ?

recki swietne / moze sie skusze  :grin:

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #51 dnia: Lutego 04, 2012, 22:45:45 pm »
Todda McFarlane chyba przedstawiac nie trzeba, R.A. Salvatore raczej tez nie, Ken Rolston lead designer takich gier jak Morrowind i Oblivion, Grant Kirkhop koles, ktory robil muzyke miedzy innymi do Perfect Dark i Golden Eye, Brian Reynolds (Civilization I i II, Age of Empires 3), Tim Train (Magic the Gathering, X-COM: Ufo Defence). Wlascicielem studia jest Curt Shilling, jesli lubisz Baseball to powinnienes znac ;)
« Ostatnia zmiana: Lutego 04, 2012, 22:59:14 pm wysłana przez _ReD_ »

lupinator

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #52 dnia: Lutego 05, 2012, 00:18:06 am »
Gdyby kogoś interesowała recenzja w Neo Plusie:

Ocena: 8.5
Grafika 7
Dźwięk 7
Miód 9
Design 9
+ Walka, świat, menusy, questy, baśniowa stylistyka
- Słaby początek, niedoskonałości oprawy, niepotrzebnie krwista


POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #53 dnia: Lutego 05, 2012, 21:35:34 pm »
Pograłem w demko i stwierdzam, że jest to taki bardziej rozbudowany klon Fable. W sumie spoko gierka, ale wrażenia na mnie nie zrobiła. Może gdybym grał w pełną, to bardziej by mnie zainteresowała, bo tak nawet nie chciało mi się wypytywać NPC o poboczne tematy. Grafika zaś jest co najwyżej dobra.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #54 dnia: Lutego 07, 2012, 22:43:36 pm »


EA chyba rzuciło nam ochłap w postaci importu i empikowej ceny w większości sklepów  :lol:

Nie spodziewałem się, że aż tak im nie zależy na sprzedaży tej gry u nas :P

lupinator

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #55 dnia: Lutego 07, 2012, 23:32:25 pm »
A gdziekolwiek im zależy? Minimalna tego promocja tego tytułu jest zadziwiająca.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #56 dnia: Lutego 07, 2012, 23:40:01 pm »
A gdziekolwiek im zależy? Minimalna tego promocja tego tytułu jest zadziwiająca.

Bardziej mi chodziło o to, że u nas cena i wersja językowa jednak ma spory wpływ na sprzedaż. Szkoda, że EA olało sprawę, ale przynajmniej mam możliwość pokazania im fucka i kupić na steamie, bo tam grę wydaje producent i EA nie zobaczy ani grosza z mojego portfela  8)

lupinator

  • Gość

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #58 dnia: Lutego 08, 2012, 20:01:38 pm »
Gra zbiera naprawde swietne oceny, EDGE jak zwykle odlecial lol Od dziesieciu godzin gram i oderwac sie nie moge, kapitalna gra.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #59 dnia: Lutego 11, 2012, 02:17:22 am »
Po 30 godzinach grania w koncu udalo sie zebrac pierwszy kompletny set :D



No i znalezc zajebistego Cutlassa...





Gra jest naprawde fenomenalna, odlozyc sie jej nie da. Mowie sobie  jeszcze jeden quest, jeszcze jedna rzecz i koncze, a potem mowie to samo 5 godzin pozniej :D
« Ostatnia zmiana: Lutego 11, 2012, 02:20:10 am wysłana przez _ReD_ »

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #60 dnia: Lutego 11, 2012, 12:52:35 pm »
Gra już czeka, a ja wciąż Skajrima nie ukończyłem :cry:

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #61 dnia: Lutego 11, 2012, 16:04:23 pm »
Ze Skyrim to poczekaj az sie beta skonczy, masz czas ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #62 dnia: Lutego 17, 2012, 16:24:26 pm »
Właśnie gram :D Zajebisty tytuł! Jestem dopiero w pierwszej wiosce, a już mnie pochłonęła :D Zbroja Mass Effect naprawdę daje radę i fajnie wygląda (choć pewnie za bardzo przepakowana na ten fragment gry :P )

Mam tylko jedno pytanie. Co robią Shardy?

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #63 dnia: Lutego 17, 2012, 20:38:57 pm »
Sagecraft bedzie ci potrzebny jesli chcesz sie bawic shardami. Czym wyzszy poziom Sagecraft tym lepsze bedziesz mogl z nich robic krysztaly. Bedzie ci do tego potrzebne specjanlne miejsce, na mapce oznaczone krysztalkiem i tam mozesz sie tym bawic. Pozniej, jak dostaniesz swoj pierwszy dom, bedziesz mogl zrobic w nim upgrade i miec miejsce do sagecraftu w swoim domu.

Zbroja ME jest bardzo przepakowana na poczatkowy etap gry i jesli nie musisz to nie uzywaj bo bedzie strasznie latwo ;) A co do wygladu, to na ten etap wyglada spoko, ale jesli bedziesz wytrwaly to znajdziesz duzo lepiej wygladajace sety.
« Ostatnia zmiana: Marca 05, 2012, 07:26:05 am wysłana przez _ReD_ »

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #64 dnia: Marca 05, 2012, 07:25:21 am »
Dawno mnie tu nie bylo :D Zajety bylem zbieraniem setow i unikatowych broni w Reckoning. Jesli ktos jest zainteresowany to ponizej zostawiam link a tam wszystkie zlote sety dostepne w grze. Troche mi to zajelo ale mam wszystkie, teraz tylko czekac na pierwsze DLC i polowanie bedzie mozna zaczac od nowa ;)

http://www.flickr.com/photos/44176169@N07/sets/72157629067766160/

Tu natomiast unikatowe bronie i tarcze jakie do tej pory znalazlem, do czasu wyjscia DLC uzbieram pewnie jeszcze troche, choc nie wiele juz zostalo ;)

http://www.flickr.com/photos/44176169@N07/sets/72157629067638660/

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #65 dnia: Marca 06, 2012, 12:09:47 pm »
Piękna robota Red, powiedz mi tylko ciężko je wszystkie znaleźć?

Mrocz

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #66 dnia: Marca 06, 2012, 18:20:48 pm »
http://www.flickr.com/photos/44176169@N07/sets/72157629067766160/

Tu natomiast unikatowe bronie i tarcze jakie do tej pory znalazlem, do czasu wyjscia DLC uzbieram pewnie jeszcze troche, choc nie wiele juz zostalo ;)

http://www.flickr.com/photos/44176169@N07/sets/72157629067638660/

Jak można szybko znaleźć te sety i unikatowe bronie? Jakieś questy, czy wpadają tak przypadkowo? Część z nich znalazłem w ukrytych schowkach rozrzuconych po całym świecie.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #67 dnia: Marca 06, 2012, 21:44:30 pm »
Szybko to znalezc sie nie da, bo loot jest randomowy, tylko 2 sety ze wszystkich ma stale lokacje i kilka (4 jesli dobrze pamietam)dostaje sie za zrobienie questow dla frakcji, reszta to random. Mnie zdobycie wszystkich setow zajelo 150H ale tylko dla tego, ze z czasem rozkminilem co i gdzie farmic, bez pomyslu to i dwa razy dluzej zejsc moze ;)
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2012, 21:52:10 pm wysłana przez _ReD_ »

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #68 dnia: Marca 07, 2012, 20:55:52 pm »
150h? Nieźle, bo po pierwszych 2-3 godzinach stwierdziłem, że to taki tunel KOTOR-Jade Empire style. Na razie odłożyłem ze względu na Mass Effecta, ale zaintrygowałeś mnie.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #69 dnia: Marca 07, 2012, 21:10:56 pm »
Ja tam _ReDa_ podziwiam z innego powodu. Dobrze wychował sobie żonę, że pozwala mu tyle grać ;)

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #70 dnia: Marca 07, 2012, 21:56:32 pm »
150h? Nieźle, bo po pierwszych 2-3 godzinach stwierdziłem, że to taki tunel KOTOR-Jade Empire style. Na razie odłożyłem ze względu na Mass Effecta, ale zaintrygowałeś mnie.

Tylko poczatkowe locacje sa takie, pozniej swiat staje sie bardziej otwarty.

Ja tam _ReDa_ podziwiam z innego powodu. Dobrze wychował sobie żonę, że pozwala mu tyle grać ;)

Heheh sama dosc sporo ostatnio gra, wiec nikt nikomu nie przeszkadza i kazdy robi swoje ;)
« Ostatnia zmiana: Marca 07, 2012, 22:02:32 pm wysłana przez _ReD_ »

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #71 dnia: Marca 10, 2012, 00:29:55 am »
Na pierwszym save zaliczylem zajebistych 170H, wczoraj zaczolem nowa gre, tym razem kolesiem i ponownie mam zamiar zebrac wszystko w grze (normalne zbroje, unikatowe i zlote sety). Jak juz ukoncze to zpodam linki do zdjec ;)

20 Marca wychodzi pierwsze "pirackie" DLC The Legend of Death Kel a wraz z nim nowa przygoda, nowa forteca z masa upgradow, nowe karty przeznaczenia, nowe bronie i nowe sety i co najwazniejsze nowa wyspa, na ktorej to wszystko bedzie sie odbywac. Wymagany bedzie minimum 10 level aby sie na nia dostac a cena to chyba 800MSP (10$) jesli dobrze pamietam.

Nie bedzie to jedyne DLC dla Reckoning, 38S i BHG szykuja jeszcze jedno duze rozszezenie do gry ale na chwile obecna nie ma zadnego info na ten temat ani tez przyblizonej daty premiery. Mysle, ze fani KOAR nie maja sie co zastanawiac tylko lykac wszystko co bedzie, bo zapowiada sie to naprawde przednio.

Do tego, jesli ktos jeszcze tego nie wie, to nie koniec dobrych informacji dla fanow KOAR, otoz powstaje takze kontynuacja Reckoning a oprocz niej KOA Copernicus, czyli MMO osadzony w swiecie Amalur, nic tylko zacierac rece.

nakimushi

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #72 dnia: Kwietnia 17, 2012, 20:35:45 pm »
gra jest swietna
wczoraj wyrwalem z pracy pelna wersje i tak jak demo gra wciaga na maxa tylko ze wszystkiego jest wiecej i gra sie naprawde super
z minusow jedynie bym wymienil nieprzyjazdne inventory oraz dialogi ktore sa za dlugie i dosyc nudnawe
grafika jest swietna i bardzo kolorowa .. gra przypomina mi Kameo pod tym wzgledem
troche zaluje teraz ze gry nie kupilem na starcie

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #73 dnia: Kwietnia 17, 2012, 23:07:01 pm »
No dialogi są fatalne niestety. A jest ich sporo :/

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #74 dnia: Maja 15, 2012, 17:15:01 pm »
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,11725135,Tworcy_Kingdoms_of_Amalur_maja_klopoty_finansowe_.html

To było pewne, że ze współpracy z EA nic dobrego nie wyniknie. Może to będzie przestroga dla kolejnych developerów :)

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #75 dnia: Lutego 26, 2013, 12:30:02 pm »
Wrażenia z pierwszych kilku godzin:
- rewelacyjny system walki, miodzik, tak powinno się napierdzielać w action rpg
- niemy bohater, nie lubię, od razu fabuła mniej wciąga
- przytłaczająca liczba całkiem rozbudowanych (co najmniej dwa - trzy etapy) questów
- syndrom "jeszcze pięć minut i odkładam pada" - po czym granie przez godzinę, żeby zobaczyć co jest za zakrętem lub tylko skończyć aktualnego questa.

Gra już mnie wciągnęła, a to sam początek - liczę że będzie jeszcze lepiej, a na razie mogę śmiało polecić i zachęcić chociaż do testowania dema  :grin:
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Mrocz

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #76 dnia: Lutego 26, 2013, 12:44:35 pm »
Wrażenia z pierwszych kilku godzin:
- rewelacyjny system walki, miodzik, tak powinno się napierdzielać w action rpg
- niemy bohater, nie lubię, od razu fabuła mniej wciąga
- przytłaczająca liczba całkiem rozbudowanych (co najmniej dwa - trzy etapy) questów
- syndrom "jeszcze pięć minut i odkładam pada" - po czym granie przez godzinę, żeby zobaczyć co jest za zakrętem lub tylko skończyć aktualnego questa.

Gra już mnie wciągnęła, a to sam początek - liczę że będzie jeszcze lepiej, a na razie mogę śmiało polecić i zachęcić chociaż do testowania dema  :grin:

Huh gdyby nie tek turbo kiczowaty World Of Warcraft Style Design to gra byłaby genialna, a tak naprawdę mnie totalnie od niej odpychało :oops:

lupinator

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #77 dnia: Lutego 26, 2013, 12:58:44 pm »
Ja koniec końców nie skończyłem, bo gra zanudziła mnie na śmierć odtwórczymi zadaniami i mdłymi krainami.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #78 dnia: Lutego 26, 2013, 13:26:33 pm »
Też za trudna jak MH?

lupinator

  • Gość
Odp: Kingdoms of Amalur: Reckoning
« Odpowiedź #79 dnia: Lutego 26, 2013, 16:41:12 pm »
Też za trudna jak MH?
Nie, wprost przeciwnie gra jest łatwa, ale nudna :) Zresztą podobnie jak wspomniany przez Ciebie Monster Hunter.