Autor Wątek: The Last of Us 30fps  (Przeczytany 437157 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #120 dnia: Grudnia 12, 2011, 10:39:34 am »
Całkiem możliwe, że dostaniemy dwa rodzaje rozgrywki. Facetem będzie więcej akcji, a dziewczynką więcej skradania.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #121 dnia: Grudnia 12, 2011, 10:43:08 am »
Musi być z kilkanaście lat od wybuchu epidemii. Posłuchaj sobie co Ellie mówi na koniec: Joel jej opowiada jak się kiedyś toczyło życie na tych ulicach. Więc ona musiała się urodzić po wybuchu epidemii, ewentualnie była jeszcze tak mała, że nie mogła pamiętać normalnego życia.
Oceniałem po stanie "zarośnięcia" miasta, bo trailer obejrzałem bez dźwięku.

Gremlin88

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2010
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 13
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #122 dnia: Grudnia 12, 2011, 10:58:06 am »
I to najbardziej wkurza w takich grach. Mała dziewczynka, która jednym ciosem kładzie chłopa ze wścieklizną. To psuje cały klimat. W takich grach powinniśmy czuć się zaszczuci i bezbronni. Unikać potworów, a nie wychodzić i rozp**rdalać wszystkich dookoła.

Jakich?

Z opisu: "The Last of Us is a genre-defining experience that blends survival and action elements".

Na tym trailerze mieliśmy survival i action, wszystko pasuje. Nie oczekuj po grze czegoś innego niż ma być bo się zawiedziesz.

« Ostatnia zmiana: Grudnia 12, 2011, 11:03:35 am wysłana przez Gremlin88 »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #123 dnia: Grudnia 12, 2011, 11:09:17 am »
W horrorach. Ja liczę na klimat przynajmniej w połowie tak ciężki jak w SH lub zbliżony do tego z pierwszych Residentów.

Gremlin88

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2010
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 13
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #124 dnia: Grudnia 12, 2011, 11:11:24 am »
Ale The Last of Us nie ma być horrorem.

To tak jakbym napisał: Ale GT5 jest chvjowe. Nie ma nitro, ani drift nie jest najlepszym sposobem na pokonywanie zakrętów.

iko

  • Gość
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #125 dnia: Grudnia 12, 2011, 11:30:03 am »
Z każdym kolejnym newsem będziemy tak czy siak coraz bardziej podjarani. Kolejna gra Naughty Dog powstaje na PS3, to jest fakt!
ps. Która gra na konsolach oddaje tak pieczołowice wyrazy twarzy? Pamiętam, że Enslaved miał w tej kwestii duże pole do popisu, ale mimo tego to właśnie seria Uncharted rozdaje karty na tej płaszczyźnie, czytaj motion capture, plus niesamowice wyrąbany engine do odwzorowania takich właśnie efektów.

Tak jak ktoś tu już wspomniał, zobaczymy czy The Last of Us będzie bardziej rozległym szpilem niż seria Uncharted (w formie sandboxa). Wątpie, by developer skupił się na tej właśnie kwestii. Może i Jak 2 miał charakter 'sandboxowy', ale dla mnie Naughty Dog to kwintesencja gry 'przygodowej', która jest nastawiona na akcję. Mam nadzieje, że ten action survival adventure będzie bardziej skupiać się na przeżyciu i oszczędzaniu amunicji.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #126 dnia: Grudnia 12, 2011, 11:32:12 am »
Która gra na konsolach oddaje tak pieczołowice wyrazy twarzy?
Heavenly Sword robi to lepiej a L.A. Noire robi to zdecydowanie lepiej.

Gremlin88

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2010
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 13
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #127 dnia: Grudnia 12, 2011, 11:38:46 am »
L.A Noire się nie liczy bo tam nagrywają ryje aktorów :P
Naughty Dog w swoich grach wszystkie animacje twarzy robi ręcznie. Nie robią mocapu twarzy aktorów jak niektóre studia. I za to jeszcze większy szacun się im należy :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #128 dnia: Grudnia 12, 2011, 11:43:14 am »
Ale The Last of Us nie ma być horrorem.

Nie? To dopiero chujoza. A po trailerach z epidemią tak się zapowiadał.

el becetol

  • Gość
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #129 dnia: Grudnia 12, 2011, 11:52:11 am »
Przecież już w Unchartedach mieliśmy różne "zombie" w końcowych etapach, a raczej z horrorem to nie miało wiele wspólnego, więc nie wiem nad czym się zastanawiacie. Rozgrywka będzie wyglądać mniej więcej tak:


tropik79

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 621
  • Reputacja: -7
  • Who's the boss?!
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #130 dnia: Grudnia 12, 2011, 12:00:59 pm »
Przepraszam uprzejmie nie jestem w temacie ostatnio, ta gra to jest to co zapowiadał ten gostek na filmie przed VGA: "że nadal jest w szoku że ta gra zmierza na PS3" i tym podobnie brednie?
Jeśli tak to:



Ogólnie na filmiku wygląda dość fajnie i trzymam kciuki za ten projekt (kocham Uncharted), ale na Boga, po co gadać jakieś bzdury.
(L)

Gremlin88

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2010
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 13
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #131 dnia: Grudnia 12, 2011, 12:06:55 pm »
Przepraszam uprzejmie nie jestem w temacie ostatnio, ta gra to jest to co zapowiadał ten gostek na filmie przed VGA: "że nadal jest w szoku że ta gra zmierza na PS3" i tym podobnie brednie?
Jeśli tak to:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Ogólnie na filmiku wygląda dość fajnie i trzymam kciuki za ten projekt (kocham Uncharted), ale na Boga, po co gadać jakieś bzdury.

Czyli spodziewałeś się, że Naughty Dog 40 dni po premierze Uncharted 3 zapowie kolejną dużą grę na PS3? Wiedziałeś też zapewne, że pracowali nad tą grą od 2 lat w tajemnicy przed całym światem? To, że mają teraz dwie ekipy tworzące gry też nie było tajemnicą?  Cholera, dobry jesteś  8)

PS. I mówił, że jest w szoku, że nic na ten temat nie wyciekło.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 12, 2011, 12:09:53 pm wysłana przez Gremlin88 »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #132 dnia: Grudnia 12, 2011, 12:58:03 pm »
W horrorach. Ja liczę na klimat przynajmniej w połowie tak ciężki jak w SH lub zbliżony do tego z pierwszych Residentów.
Też bym chciał, aby gra przypominała klimatem pierwsze residenty, ale raczej nie ma na to szans. Prędzej dostaniemy coś w stylu: miks Uncharted + Resident + I am alive. Chowanie za przeszkodami pewnie będzie zaimplementowane (wraki samochodów z trailera świetnie się do tego nadają). Mam nadzieję jednak, że cover system będzie raczej służyć do omijania wrogów, niż do otwartej walki. Na razie zresztą można tylko gdybać. W ciągu kilku miesięcy powinny wypłynąć nowe informacje, które rzucą więcej światła na rozgrywkę.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #133 dnia: Grudnia 12, 2011, 13:00:09 pm »
Czyli spodziewałeś się, że Naughty Dog 40 dni po premierze Uncharted 3 zapowie kolejną dużą grę na PS3? Wiedziałeś też zapewne, że pracowali nad tą grą od 2 lat w tajemnicy przed całym światem? To, że mają teraz dwie ekipy tworzące gry też nie było tajemnicą?
Poza tym grafa rzeczywiście "robi".
Xbot May Cry?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #134 dnia: Grudnia 12, 2011, 13:02:41 pm »
Xbot May Cry?
Jak zawsze w przypadku ND.

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #135 dnia: Grudnia 12, 2011, 15:00:05 pm »
Przecież już w Unchartedach mieliśmy różne "zombie" w końcowych etapach, a raczej z horrorem to nie miało wiele wspólnego, więc nie wiem nad czym się zastanawiacie. Rozgrywka będzie wyglądać mniej więcej tak:



Nie powiem, ja grając w nocy miałem niezłego stracha w tym momencie. Dołóżmy do tego elementy zaszczucia i oszczędzania każdego jednego naboju. Może być ogień, nie powiem. Marzą mi się podobne odczucia ja te podczas dawnych residentów, kiedy udało mi się tak lawirować między zombie by nie tracić w ogóle nabojów. Człowiek był potem spokojniejszy gdy posuwał się do przodu w grze i był gotowy na wyskok jakiegoś huntera bądź likiera :)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 12, 2011, 15:04:12 pm wysłana przez Druchal »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 816
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #136 dnia: Grudnia 13, 2011, 08:29:11 am »
Za muzykę do TLoU odpowiada Gustavo Santaolalla:

http://www.eurogamer.net/articles/2011-12-13-the-last-of-us-scored-by-oscar-winner-gustavo-santaolalla

A to cytat dla Bobana:

Cytuj
With this music we're trying to get emotion. We're not going for horror," Druckmann explained.

There's going to be horrific things happening in this game, but that's not the focus of it. The monsters aren't the focus of it, it's the relationship between Joel and Ellie.

Są jeszcze wypowiedzi twórców - dużo nowego w tym nie ma, ale warto rzucić okiem:

http://www.usatoday.com/tech/gaming/story/2011-12-12/last-of-us-naughty-dog/51851164/1
« Ostatnia zmiana: Grudnia 13, 2011, 08:31:02 am wysłana przez Zielarz »

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #137 dnia: Grudnia 13, 2011, 10:11:48 am »
mało amunicji  walka wręcz omijanie przeciwników kombinowanie i alternatywne sposoby unicestwienia ich tudzież odwrócenia uwagi zombie i będzie wspaniała gra. Marzą się jeszcze klimatyczne ujęcia kamerki nawet podczas walki coś ala res jedynka.
Z uncharted chciałbym tylko grafikę ale jeśli będzie to gra typ wystrzelaj wszystko idź dalej znów wystrzelaj rozwiąż zagadkę i znowu strzelanie to będzie ch**owo.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 816
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #138 dnia: Grudnia 13, 2011, 10:29:50 am »
Nasz rodak, który pracuje w ND wrzucił dwa concepty, które zrobił wiele miesięcy temu do projektu:

http://www.maciejkuciara.com/images/cf_001.jpg
http://www.maciejkuciara.com/images/cf_002.jpg

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #139 dnia: Grudnia 13, 2011, 10:53:46 am »
The Last of Us: Gra powstaje od dwóch lat. Premiera na przełomie 2012 i 2013 roku
http://www.cdaction.pl/news-24018/the-last-of-us-gra-powstaje-od-dwoch-lat-premiera-na-przelomie-2012-i-2013-roku-wideo.html

el becetol

  • Gość
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #140 dnia: Grudnia 13, 2011, 11:03:58 am »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #141 dnia: Grudnia 13, 2011, 11:14:04 am »
Brak licencyjnych aut, ch**owe.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #142 dnia: Grudnia 13, 2011, 12:06:46 pm »
Brak licencyjnych aut, ch**owe.
Producenci się nie zgodzili na ich zniszczenie w grze.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #143 dnia: Grudnia 13, 2011, 15:12:59 pm »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 816
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #144 dnia: Grudnia 13, 2011, 15:49:50 pm »
Artykuł z Eurogamera zdradza kilka fajnych szczegółów, więc warto przeczytać ;).

Mnie cieszy, że ND nie chce zrobić z tego sieczki, tak jak niektórzy się obawiają. Trailer w dużej mierze pokazuje jak będzie wyglądać chociaż część rozgrywki.

Cytuj
Keep watching the trailer over and over again. Lots of clues and little teases in there about what the game is about, but you’re gonna find out more in the coming months.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #145 dnia: Grudnia 13, 2011, 15:53:40 pm »

Mrocz

  • Gość
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #146 dnia: Grudnia 13, 2011, 18:44:10 pm »
http://www.eurogamer.net/articles/2011-12-13-the-last-of-us-preview

TPP action-adventure.
I już jest super :D.

Całe szczęście, że nie kolejny "Zombie Horror" ... Choć i tak mam obawy. Zombie są już nudne :/

Unlimited

  • Gość
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #147 dnia: Grudnia 13, 2011, 18:50:42 pm »
Po tym co przeczytałem jestem spokojny. 8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #148 dnia: Grudnia 13, 2011, 20:03:47 pm »
http://www.eurogamer.net/articles/2011-12-13-the-last-of-us-preview

TPP action-adventure.
I już jest super :D.

Całe szczęście, że nie kolejny "Zombie Horror" ... Choć i tak mam obawy. Zombie są już nudne :/

To zależy jak podane. :P Jeśli  miałbym wymienić jeden z najbardziej zapadających motywów z gier jakie pamiętam, to byłby to właśnie motyw związany z Zombie. Mowa o przemierzaniu posterunku w RE2. To było coś mega klimatycznego.

lupinator

  • Gość
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #149 dnia: Grudnia 13, 2011, 20:06:31 pm »
Zajebiście, że TPP. Dojebią kolejną grę z najwyższej półki, nie ma co. :dance:

Marins

  • Gość
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #150 dnia: Grudnia 13, 2011, 20:54:11 pm »
Zajebiście, że TPP. Dojebią kolejną grę z najwyższej półki, nie ma co. :dance:
Oraz dostanie nagrode za najlepszą grafikę dekady  :dance:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!

Spidey^

  • Gość
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #153 dnia: Grudnia 15, 2011, 00:29:44 am »
Kanał 'The Last of Us' na youtube został utworzony już 12 lipca 2006 roku - http://www.youtube.com/user/thelastofus

Czyli Naughty Gods już dawno mieli opracowany koncept tej gry.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #154 dnia: Grudnia 15, 2011, 02:37:17 am »
Kanał 'The Last of Us' na youtube został utworzony już 12 lipca 2006 roku - http://www.youtube.com/user/thelastofus

Czyli Naughty Gods już dawno mieli opracowany koncept tej gry.
No ciezko by nei mieli jak pracuja nad nia od czasu zakonczenia Uncharted 2.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #155 dnia: Grudnia 15, 2011, 05:32:31 am »
Trailer bombastyczny, świetny klimat, rzuciłem pieniądze w monitor.
amsterdream- 5 lat na grę to już sporo ale jeszcze nie jakaś przesada, mowa od rozpoczęciu pre-produkcji a nie samej produkcji. DE:HR czy trylogia ME też powstawał latami.

Ja wspomnę że przy tej grze pracuje 2 naszych rodaków. Maciej Kuciara oraz Marek Okoń Wyśmienici artyści, odpowiadają przy TLoU za koncepty i ilustracje. Klikać na nazwiska po obrazki.

Graficznie widać że trochę podrasowali miejscami ale sony i tak musi swoją mantrę odpierdalać żeby potem niektórzy się zawiedli patrząc na i tak bardzo ładną grę. ;) Pierwszy kadr z listkami z sss i dynamicznymi cieniami... na ps3... peeeeewka.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 816
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #156 dnia: Grudnia 15, 2011, 09:51:13 am »
Graficznie widać że trochę podrasowali miejscami ale sony i tak musi swoją mantrę odpierdalać żeby potem niektórzy się zawiedli patrząc na i tak bardzo ładną grę. ;) Pierwszy kadr z listkami z sss i dynamicznymi cieniami... na ps3... peeeeewka.

Graficznie jest tak jak z U3 - to te same assety co w grze, tyle, że odpalone na dev-kicie z dodatkową ilością RAM'u. To co jest tu "dodatkiem" to tekstura w wyższej rozdziałce, czy ewentualnie lepszy shader. Ja tam nie zawiodłem się widząc filmiki z U3, a potem samą grę - to tak dobrze po prostu wygląda. A kadr z listkiem - to nie wygląda mi na sss z prawdziwego zdarzenia a sztuczkę, która to symuluje. Tak samo jak włosy Drake'a z U3. Pamiętaj w ND pracują magicy ;P.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #157 dnia: Grudnia 15, 2011, 11:16:23 am »
Na bank wszystko w najwyższym level of detail i teksturki w podbitej rozdziałce ale tak się robi zawsze i wszędzie, standard i spoko. Czepiam się akurat tych nieszczęsnych listków na początku. Pewnie że się da to jakoś uzyskać w realtime, tylko nie na ps3 i tym bardziej nie w grze jakiejkolwiek. Sama geometria jest tam masakrycznie gęsta, setki albo i tysiące trisów listek, pewnie to co widać na pierwszym planie ma ze 3 razy więcej geometrii niż Drake z trójki. ;) I dlaczego niby pod koniec trailera już roślinność nie jest na takim poziomie. Takiego fejkowanego efekciarstwa nie lubię, to oszukiwanie graczy. Inna gadka by była jakby prze trailerem nie napier**lali we mnie "realtime'ami" i innym bełkotem.

Btw. Mamy wspólnego znajomego, pozdrów Sławka F. :)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 15, 2011, 11:18:45 am wysłana przez monio4 »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 816
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #158 dnia: Grudnia 15, 2011, 11:54:54 am »
Ja nie mam takiej pewności, że geometria jest tam masakrycznie gęsta, ale też mogę się mylić w końcu nie widzę ani siatki ani pliku z teksturą. Ale o to właśnie chodzi - tam gdzie jest taka potrzeba wrzucają lepsze assety. To ujęcie jest bardzo ważne i musiało być dopieszczone. Wcale nie uważam, żeby to było oszustwo - jest tego pełno w grach. Co innego gdyby taka cutscenka była czymś zupełnie innym niż gra właściwa - wtedy faktycznie mógłbym czuć się oszukany. No i ten efekt można uzyskać realtime zakładając, że myślimy o tym jednym konkretnym ujęciu i różnych sztuczkach (np. fakeowanie poprzez teksturę i cienie). Jeszcze raz odniosę się do włosów Drake'a - to podobny efekt, a jest uzyskany w czasie rzeczywistym podczas rozgrywki.

Pozdrowię Sławka, pozdrowię ;).

lupinator

  • Gość
Odp: The Last of Us
« Odpowiedź #159 dnia: Grudnia 15, 2011, 14:04:15 pm »