Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 193426 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #240 dnia: Lutego 09, 2013, 23:18:04 pm »

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #241 dnia: Lutego 11, 2013, 20:05:30 pm »




Ot, ciekawe porównanie. 8)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #242 dnia: Lutego 11, 2013, 20:06:33 pm »
#Link do YouTube niepoprawny#

#Link do YouTube niepoprawny#
Yep. ciekawe ;)

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #243 dnia: Lutego 11, 2013, 20:23:15 pm »
Już działają :P

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #244 dnia: Lutego 23, 2013, 13:18:54 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/Tug6rRMqYuc?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

MOC DWÓCH TYTANÓW!!!

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #245 dnia: Lutego 23, 2013, 13:47:02 pm »
Jakieś to strasznie przekontrastowane. Dziura na dziurze przez tą czerń wychodzi, nic nie widać. Mam nadzieje, że to fanowski trailer z fanowskim configiem.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #246 dnia: Lutego 23, 2013, 13:56:19 pm »
Proszeni panowie od analizy budynków!




pawel_k

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #247 dnia: Lutego 23, 2013, 13:56:54 pm »
nie wiem jaki był zamysł autora (i podrzucającego linki ;) ) ale moim zdaniem GT5 nie ma się czego wstydzić ;)
w CARS szczególnie nie podoba mi się to jak zachowuje się kamera w filmiku na SPA - taki efekt żyroskopowej kamery gdzie jest ona cały czas w jednym miejscu a trzęsie się pojazd to nic przyjemnego w trakcie jazdy...

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #248 dnia: Lutego 23, 2013, 13:58:48 pm »
MOC DWÓCH TYTANÓW!!!
Moc radka za 6 stow i ustawien medium :P

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #249 dnia: Lutego 23, 2013, 14:04:01 pm »
- Project CARS by Slightly Mad Studios ( SMS )
- preAlpha / Build 387
- Ultra Graphics Settings (DX11)

To jak się w tej grze nazywają wysokie ustawienia, skoro "Ultra" to medium?

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #250 dnia: Lutego 23, 2013, 15:03:19 pm »
Po pierwsze gra nie ma dostepnych wszystkich ustawien ultra.
Po drugie radek Adriana nie pociagnie plynnie Ultra w CARS, nie wspominajac o jednoczesnym nagrywaniu filmiku.
Odbicia na mokrej nawierzchni bankowo nie wyzej niz medium.
No i jak Andryush slusznie zauwazyl, koles ma cutomowy sweetfx z ogromnym kontrastem itp.
W przeciwienstwie do Ciebie posiadam dostep do alphy i gra wyglada "troche" inaczej ;)















Nie nalezy zapominac ze w grze jest cale mnostwo placeholderow;)


Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #251 dnia: Lutego 23, 2013, 15:06:20 pm »
Jezu pięknie to wygląda :D Ciekawe jak wymagania sprzętowe pełnej wersji wypadną na kompach. Wiadomo kiedy mniej więcej premiera tego ma być?

PS. Ciekawe czy na PS4 wydadzą grę ;) O ile GT6 nie zostanie zapowiedziane, to byłby to pierwszy sim na nowej konsoli Sony :D

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #252 dnia: Lutego 23, 2013, 15:08:06 pm »
ładne drzewa.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #253 dnia: Lutego 23, 2013, 19:57:45 pm »
A ja się zastanawiam, ile jeszcze generacji upłynie, zanim będziemy mieli prawdziwe odbicia w samochodach... tzn w lusterku odbijało by się wnętrze i tylna szyba, w bocznych to co się dzieje z tyłu i kawałek samochodu... albo refleksy na śwatłach jak tutaj:



Powinny odbijać część samochodu, przeciwników a nie tylko otoczenie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #254 dnia: Lutego 27, 2013, 13:41:18 pm »
Magik - Czy wiadomo coś o licencjach FIA w tej grze? Chodzi mi o to, czy będą szczegółowo odwzorowane wyścigi GT1, GT3, DTM, NASCAR, F1 itp. Czy raczej mają one być "zbliżone" do prawdziwych i polegać na wzorowanych samochodach pomalowanych w barwach nieistniejących zespołów?

Ciekawi mnie to po tym jak porównałeś Project CARS do Toca Race Driver. Bardzo podoba mi się pomysł kariery z licznymi rodzajami sportów motorowych itp. No i intryguje mnie ta wersja PC. Ciekawe jak ostatecznie wymagania sprzętowe wypadną.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #255 dnia: Lutego 27, 2013, 15:24:44 pm »
Magik - Czy wiadomo coś o licencjach FIA w tej grze? Chodzi mi o to, czy będą szczegółowo odwzorowane wyścigi GT1, GT3, DTM, NASCAR, F1 itp. Czy raczej mają one być "zbliżone" do prawdziwych i polegać na wzorowanych samochodach pomalowanych w barwach nieistniejących zespołów?

Ciekawi mnie to po tym jak porównałeś Project CARS do Toca Race Driver. Bardzo podoba mi się pomysł kariery z licznymi rodzajami sportów motorowych itp. No i intryguje mnie ta wersja PC. Ciekawe jak ostatecznie wymagania sprzętowe wypadną.
Szczerze to nie mam pojecia jak to bedzie wygladalo z licencjami FIA. Jak to wygladalo w Race Driver bo juz nie pamietam?
Wiem tylko ze ma byc kilka "poziomow".
 Pierwszy to oczywiscie Karting.
 Potem serie w stylu Clio Cup.
 Nastepnie fury turystyczne, nascar lub slabe jednomiejscowki.
 Pozniej GT1, Indy, F2..
 I w ostatnim F1, LMP1

Przy czym nie jestes zmuszony do zaliczenia wszystkich poziomow po kolei. Jesli chcesz sie skupic na przyklad na DTM to po wygraniu serii mozesz dalej kontynuowac w niej kariere jako mistrz broniacy tytulu.
Oczywiscie maja byc oddane pelne weekendy wyscigowe z sesjami treningowymi, kwalifikacjami, pitstopami itd.

Anyway z nowosci wlasnie doszedl RUF RGT-8 i BMW M3 E92 GT4



svonston

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #256 dnia: Lutego 27, 2013, 15:28:52 pm »
Gdyby nie tekstura podłoża na pierwszym szocie, to dałbym sobie rękę uciąć, że to zdjęcie. O_O

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #257 dnia: Lutego 27, 2013, 16:17:40 pm »
Szczerze to nie mam pojecia jak to bedzie wygladalo z licencjami FIA. Jak to wygladalo w Race Driver bo juz nie pamietam?

W Race Driver niektóre eventy były odwzorowane dokładnie (jak DTM), niektóre oparte na fikcyjnych autach wzorowanych (Jak F1, Nascar) a inne samodzielnie złożone z prawdziwych samochodów ale fikcyjnych drużyn/mieszanka fikcyjnych z prawdziwymi (jak GT3 i GT1). Szczerze, to ostatnia opcja by mi odpowiadała zwłaszcza dla GT3 i GT1.

Chociaż już widzę, że BMW Z4 GT3 i BMW M3 GT4 wstawiają, więc chyba dobrze będzie.

mekelele

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 23-09-2008
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #258 dnia: Marca 05, 2013, 20:12:30 pm »
Mam pytanie. Czy ma ktoś z was ma taki problem podczas gry na padzie: po puszczeniu hamulca gra przeskakuje o kilka klatek, gdy gram na kierownicy lub na klawiaturze nie ma tego problem i gra się płynnie. ???

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #259 dnia: Marca 05, 2013, 21:55:11 pm »
Piękny RUF, i dlaczego takiego w GT5 nie było?  :cry: Nie dość, że nie ma Porsche, to jeszcze RUF standard a nie premium :(

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #260 dnia: Marca 05, 2013, 22:15:04 pm »
Gdyby nie tekstura podłoża na pierwszym szocie, to dałbym sobie rękę uciąć, że to zdjęcie. O_O
Też w pierwszej chwili myślałem że fota. Ale otoczenie rozwiewa wątpliwości ;F

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #261 dnia: Marca 06, 2013, 14:49:16 pm »
Do tego typu fotek swietnie nadaje sie aleja serwisowa na torze Imola :)





Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #262 dnia: Marca 06, 2013, 14:54:07 pm »
Gdyby nie poszarpane cienie na ścianach i jakiś okropny shader aliasing na samochodzie, to może bym się nabrał.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #263 dnia: Marca 06, 2013, 14:55:57 pm »
Nieźle ale zbyt czysto i sterylnie żeby się pomylić z realnym zdjęciem.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #264 dnia: Marca 06, 2013, 15:08:53 pm »
Gdyby nie poszarpane cienie na ścianach i jakiś okropny shader aliasing na samochodzie, to może bym się nabrał.
Fakt, moj PC jest niestety za slaby na porzadny AA :(

Z innej beczki w ostatnim czasie duzo robia w kwesii modelu jazdy.
Trwaja wzmozone prace nad nowym modelem opon. Testowanie roznych mieszanek, real timowy tyre flex.





Duzo sie dzieje w kwestii pracy zawieszenia.







« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2013, 16:16:48 pm wysłana przez Magik »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #265 dnia: Marca 06, 2013, 16:53:08 pm »
A teraz zasadnicze pytanie - jak pracują nad charakterystyką poszczególnych samochodów? Ktoś im je wypożycza, pozwala zabrać na tor i zebrać potrzebne dane telemetryczne czy dzieje się to na zasadzie "temu damy większą podsterowność, a temu trochę nadsterowności, żeby było różnorodnie"?

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #266 dnia: Marca 06, 2013, 18:03:34 pm »
Dane maja od producentow samochodow.
Jednak zecydujace zdanie w kwestii zachowania sie fur na torze maja Ben Colins (ex Stig) i Nicolas Hamilton.
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2013, 18:05:19 pm wysłana przez Magik »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #267 dnia: Maja 05, 2013, 00:22:59 am »


To fanowski trailer?
Odnoszę wrażenie, że z każdym nowszym trailerem gra wygląda co raz gorzej...
Lakier, refleksy, oświetlenie, mega sztucznie to tutaj wygląda.  :-?
Geometria też miejscami mocno zubożona, nijak ma się do tego:




No i premiera w 2014...do tego czasu to ludzie z tego ich forum tak nas zaspamują swoimi filmikami, że rzygać się będzie chciało na samą myśl o tej grze. Najbardziej zainteresowani grą to właściwie już grają, do 2014 reszcie przejedzą się te filmiki i sama gra.
« Ostatnia zmiana: Maja 05, 2013, 00:36:32 am wysłana przez andryush »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #268 dnia: Maja 05, 2013, 12:05:33 pm »
Widać, że to fanowski trailer.

Po za tym... 40 samochodów na torze przy takiej grafie? Serio, jeżeli w Project CARS będą takie eventy to Gran Turismo 6 i Forza 5 będą miały poważny problem. (Oby tam też takie eventy były)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #269 dnia: Maja 05, 2013, 12:07:18 pm »
Gra będzie średnia nie wiem czym się tak jaracie. Bo chyba nie grafiką :troll:.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #270 dnia: Maja 05, 2013, 12:13:35 pm »
@Andryush
Ano fanowski (do dzisiejszego dnia innych nie bylo :) )
Prawda jest taka, ze rzeczy typu refleksy, shadery itd. od dlugiego czasu wogole nie byly ruszane, wiec sila rzeczy nie mogly zostac pogorszone.
To co widac na wielu filmikach to efekt kilku rzeczy.
-H*jowego SweetFX (pliki pozwalajace bawic sie kontrastem/kolorami/ekspozycja itp).
-No i trzeba wziac pod uwage ze co nowsze fury sa w mniej zaawansowanym stadium prac niz Audi, ktore wrzuciles.
Po pierwsze nie maja zastosowane Ambient Occlusion, co ma duzy wplyw na to jak wygladaja reflexy.
No i nie maja jeszcze modelu LODX (ultra). Aktualne (LODA) maja bodaj 5 razy mniej poly niz finalne wersje.

Zgadzam sie natomiast co do premiery w 2014tym. Nawet nie z powodu "przejedzenia" materialami z gry, bo powiedzmy sobie szczerze - tacy gracze jak my, sledzacy podstepy tego projektu to zaledwie maly ulamek a tak naprawde wiekszosc potencjalnych klientow nie wie nawet ze ta gra istnieje :)
Bardziej martwilby mnie fakt, ze poki co nie ma potwierdzenia next-genowej wersji. Jesli takowej nie bedzie a przecietny gracz bedzie mial do wyboru CARS na stare konsole i next genoweo Driveclub czy PGR5 to moze byc cieniutko.

Aha, pytales sie wczesniej:
 "A ja się zastanawiam, ile jeszcze generacji upłynie, zanim będziemy mieli prawdziwe odbicia w samochodach... tzn w lusterku odbijało by się wnętrze i tylna szyba, w bocznych to co się dzieje z tyłu i kawałek samochodu. "
Zauwazylem ze cos takiego jest w iRacing :)

@Mrocz
40? Na chwile obecna jest do 64 fur :P (choc ja ze swoim zlomem nie mam nawet zamiaru tego probowac :D)




Mrocz

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #271 dnia: Maja 05, 2013, 12:17:19 pm »
@Mrocz
40? Na chwile obecna jest do 64 fur :P (choc ja ze swoim zlomem nie mam nawet zamiaru tego probowac :D)

No to dojebałeś do pieca teraz :P Moim marzeniem jest symulator, który idealnie odwzoruje klimat panujący na Nurburgring/Le Mans 24 godziny, z autami podzielonymi na klasy itp. Dla mnie ten ficzer byłby na tyle genialny, że nie obchodziłaby mnie już grafika w grze, ważne by to działało płynnie z cyklem dzień/noc.

Fajnie jakby GT6 i Forza 5 takie coś oferowały.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #272 dnia: Maja 05, 2013, 12:22:10 pm »
@Magik, to AO w tej grze jest wtopione w tekstury? Nie realtimeowe? Łeeee...)))

Ale serio, powinni trochę ograniczyć fanów w robieniu tych trailerów, bo niektóre mocno nadszarpują wizerunek gry.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #273 dnia: Maja 05, 2013, 12:59:19 pm »
Ale serio, powinni trochę ograniczyć fanów w robieniu tych trailerów, bo niektóre mocno nadszarpują wizerunek gry.
Jestem tego samego zdania. Ale kontrolowac wszystkich sie nie da.
Kiedys zanim wrzucali fure do gry to najpierw robili LODX. Jednak to opoznialo prace nad fizyka wiec teraz kiedy jest pierwszy "grywalny" model to od razu go wrzucaja do gry (nawet bez tekstur we wnetrzu) bo szybciej maja feedback od graczy i konsultantow i moga poczynic zmiany w modelu jazdy.
Zwlaszcza teraz to jest wazne bo trwaja wzmozone prace na kilkoma mieszankami opon.

W kazdym badz razie ostatnio pozyskano licencje Merca:
1952 300 SL W194
1971 300SEL 6.8 AMG ‘Rote Sau’
1989 Sauber C9
1990 190E 2.5-16 Evolution 2 DTM
1998 CLK-LM
2012 SLS AMG GT3
2012 C-Class Coupe DTM
2013 A45 AMG
2010 SLS AMG Coupé

Podano tez liste rzeczy, ktore maja sie pojawic w najblizszych tygodniach.

   
Cytuj
Manual engine start controls - This is done and in today's build!
    Weather setting - the full way of being able to specify the weather during a race, including random and "real" (downloaded from the net).
    Tyres - Allow any tyre to be fitted to a car (configured in car setup)
    Yellow/penalty flags
    Track Cameras Tool
    Post-track load (and on track) car setup
    Full race weekend
    Pitstops
    Audio improvements - more on this soon!
    Multiple custom livery support
    KERS/DRS/Push to pass support
    View replays in front end
    Brake wear
    Ballast system for MP
    "Real" damage mode
    Turn indicators
    "Goggles" helmet for Lotus 49
    Setup sharing
    Windscreen dirt buildup
    Live Track
    New Concepts for Main Menu and Time Trial UI
    Gear Ratio Setup System

Mnie z tych rzeczy najbardziej jaraja pitspoty oraz pogoda, ktora ma sie pokrywac z aktualna w realu.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #274 dnia: Maja 05, 2013, 13:07:44 pm »
Ten bajer z pogoda, to mial byc w GT5. Albo go nie ma, albo nie wiem jak to wlaczyc, albo po prostu jest w innym trybie niz multi.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #275 dnia: Maja 09, 2013, 12:56:52 pm »
Jestem ciekaw na jakiej zasadzie to bedzie dzialac.
Gra sprawdzi jaka pogoda jest "u mnie" i w grze bedzie taka jak za oknem czy chodzi o prawdziwa pogode na danym torze?

Fajny gif pokazujacy prace zawieszenia na przykladzie Zondy.





I kilka moich fotek :)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Maja 09, 2013, 13:15:33 pm wysłana przez Magik »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #276 dnia: Maja 09, 2013, 14:33:00 pm »
Prawie jak Gran Turismo. Prawie ;

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #277 dnia: Czerwca 06, 2013, 11:51:16 am »

 Liczę więc, że zobaczymy jakiś port na next-genach.

Nie chcę tej gry widzieć na obecnej generacji, bo będzie płacz i zgrzytanie zębów.

Oj zebys ku*wa nie wykrakal  :lol:
SMS dogadali sie z Sony i MS w sprawie next genow i powaznie rozwazaja odpuszczenie sobie PS3/X360 zeby calkowicie sie skupic na nowych sprzetach.
Sam nie wiem czy to dobrze czy zle. Z jednej strony current geny to ogromny rynek.
Z drugiej zas w 2014stym sporo graczy przerzuci sie na next geny.
No i o ile info o GT6 na PS3 zamiast PS4 sprawilo ze bylem blizszy kupna XB1 zamiast PS4 (glownie ze wzgledu na FM5) tak pCARS moze skutecznie oslodzic czekanie na GT7.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #279 dnia: Czerwca 08, 2013, 12:35:08 pm »
Dzis gralem w PC i o ile niektore fury wygladaja bardzo ladnie, niektore za to strasza. Widok kokpitu w SLS czy Ruf daleko za Fm4 czy Gt5.
Wszystko OK  tylko wroc do mojej rozmowy z Andryushem gdzie mowie o LODach.
Taki RUF nie ma nawet oteksturowanego wnetrza :)
Wnetrza blizsze ukonczenia wygladaja nie maja sie czego wstydzic.




Tak, nie ma nawet czego porownywac np. Nurburgring nie umywa sie do tego z Gt5. Choć chmurki, niektóre tekstury i krople robią. Fizyka za to calkiem niezla, przyjemnie sie jezdzi na kierownicy.
Zgadzam sie z Toba co do Nurba.
Tylko to, co mowilem wczesniej o LODach samochodow, rowniez tyczy sie tras.
Oni nie czekaja z wypuszczeniem tras do alphy tylko wrzucaja od razu to co maja (w ten sposob szybciej maja feedback od graczy/testerow).
Jak na poczatku wrzucili Nurba to byl to tylko asfalt + kawalek trawy zawieszony w powietrzu.




Po kilku miesiacach jest to



Imo jest juz bardzo dobrze. Moze nie jest to jeszcze Nurb z GT5 jednak przyznasz chyba ze postep ogromny (a przeciez gra wyjdzie dopiero gdzies w 2014stym wiec maja jeszcze od groma czasu na dalsze poprawki).
To tak nawiazujac przy okazji do filmiku wrzuconego przez Bobana (trasa dodana do gry....wczoraj.)