Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 193081 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #40 dnia: Marca 03, 2012, 15:44:49 pm »
Czyli w GT6 też będą jeździć kartonowe pudełka :-?

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #41 dnia: Marca 03, 2012, 17:11:38 pm »
Jeśli zauważasz spadki z 60 do 50 fps'ów to aż dziwne, że możesz spokojnie grywać w 30 klaktach w simy. :P
Oko potrafi sie "przyzwyczaic" do stalej wartosci 30fps.
W moim przypadku skoki 60-50 sa mocno zauwazalne, jesli dodatkowo jest teering to wrecz drazniace.
Znam osoby ktore nie zauwazaja wogole screen teeringu. Mnie osobiscie to znacznie bardziej wkurza niz 30 fps wiec to kwestia preferencji:)

Póki co ma tą samą wadę co ten w Gt5, czyli cienie low res, no i póki co niebo jest bezchmurne. Więc trzeba tu poczekać z opinią do jego pełnej wersji.
Cienie nie ja idealne ale w wiekszosci przypadkow sa bardzo szczegolowe. GT5 do tego nie mieszajmy bo zrobi sie dym w temacie:P
O niebo sie nie martw, chmury byly w poprzednich buildach (nawet "kladly" cien na tor), wycieli je by teraz dodac nowe do dynamicznej pogody :) Sa filmiki pokazujace wczesna wersje ale niestety prywatne.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #42 dnia: Marca 03, 2012, 19:02:12 pm »
Niech w końcu pokażą jakiś filmik z konsol. Poza tym tak jak pisałem, jeśli nie będzie 60 klatek, to tytuł z miejsca jest skreślony jako pretendent do poważnej gry sim. Nie trzeba się długo zastanawiać, żeby dojść do wniosku iż bardzo ciężko będzie im to osiągnąć. GT5 dopiero po Spec II zyskało oprawę, która nie ma spadków (nie licząc wyścigów w deszczu, nocą i przy dużej liczbie przeciwników) i screen tearingu. Wątpliwe, że firma, która nie zna tak dobrze architektury PS3 jak PD i w dodatku robi grę multiplatformową, będzie potrafiła zrobić 60 klatek przy min. 12 autach na torze. Musiałby się jakiś cud zdarzyć.

Co do samych spadków fps, to w GT5 jeśli są dropy z 60 do 50 klatek, to ja tego nie dostrzegam (zresztą nie tylko ja, bo ludzkie oko nie potrafi tego zarejestrować). Skopany v-synch owszem przeszkadzał mi na początku w GT5. Na szczęście każda kolejna łatka niwelowała ten problem, aż w końcu Spec II niemalże całkiem go zlikwidował.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #43 dnia: Marca 03, 2012, 19:28:17 pm »
Eeee.....dla mnie teering w Spec 2 byl bardzo wkurwiajacy:D
A co do CARS to mozesz go skreslic z listy gier oczekiwanych bo 60 fps na 100% nie bedzie:P

Michal102

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-05-2008
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 1
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #44 dnia: Marca 03, 2012, 23:12:07 pm »
Trza złożyć dobrego kompa i będzie :P

Nie oszukujmy się... obecna generacja konsol to już przeżytek :P. Po cichu liczę, że ta gra na PS3 i X360 się jednak nie ukaże, ino przesuną datę i wypuszczą to już na next-geny :D

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #45 dnia: Marca 04, 2012, 00:20:17 am »
Na pytanie czy Project Cars ma,szanse ukazac nie na next geny, SMS odpowiedzieli ze to zalezy od tego kiedy takowe sie pojawia;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #46 dnia: Marca 04, 2012, 10:43:12 am »
Eeee.....dla mnie teering w Spec 2 byl bardzo wkurwiajacy:D

Może masz coś z tv nie tak. Po premierze GT5 tearing zauważałem za każdym razem kiedy się pojawiał co mnie wkurwiało, ale po Spec II naprawdę nic takiego nie odnotowałem. Myślę, że ściemniasz kolego i próbujesz komuś wmówić, że tearing w GT5 jest widoczny. Nie mówię tego żeby Cię urazić czy się dojebać. Po prostu wystarczy zobaczyć ta analizę, która potwierdza to co pisałem.



W pierwszej wersji GT5 tearing utrzymuje się na dużym poziomie, bo aż 70%. W Spec II rzadko kiedy przekracza 1-2%. Jeśli więc mówisz prawdę i tearing w Spec II jest dla Ciebie wkurzający, to lepiej sprawdź tv, połączenie, wyczyść PS3, bo coś jest u Ciebie nie tak.

Wracając do C.A.R.S to tak jak napisał Michał, najlepszym rozwiązaniem dla tej gry byłyby next-geny. Poza tym miło byłoby przyjąć wraz z nowymi konsolami fajnego sima na dzień dobry. Wręcz wymarzona sytuacja dla fanów tego gatunku na konsolach. Szkoda tylko, że dla producentów gry już mniej korzystna ze względu na bazę graczy.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #47 dnia: Marca 04, 2012, 10:45:08 am »
Chłopaki, proszę was, nie zaczynajcie tu gadać o GT5.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #48 dnia: Marca 05, 2012, 08:51:22 am »
Dla mnie też sim bez betonowych 60 klatek nie ma racji bytu.
Czyli w tej generacji nie bylo zadnego porzadnego sima :p
GT5 po Spec 2 jest niemal "60fps locked".
http://ps360.diary.to/archives/53441916.html

Nie doczytałem postu Bobana.

Dokładam w takim razie najnowsze zdjęcia:






KURWAMAĆ!
« Ostatnia zmiana: Marca 05, 2012, 08:55:17 am wysłana przez prart »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #49 dnia: Marca 05, 2012, 08:58:17 am »
Trza złożyć dobrego kompa i będzie :P
Powoli oswajam się z myślą, że trzeba będzie złożyć jakieś małe, zgrabne pudełeczko mieszczące się za TV.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #50 dnia: Marca 05, 2012, 09:13:07 am »
OBŁĘD!

Składać kompa do jednej gry mi się nie uśmiecha. Liczę więc, że zobaczymy jakiś port na next-genach, bo na obecnej generacji nie ma co liczyć na taki wygląd C.A.R.S.

Michal102

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-05-2008
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 1
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #51 dnia: Marca 05, 2012, 09:16:28 am »
małe, zgrabne pudełeczko

No, z tym może być ciężko :P

Calam

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-12-2010
  • Wiadomości: 411
  • Reputacja: 17
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #52 dnia: Marca 05, 2012, 09:21:32 am »
O ja pier.. ale foty  :o 2 fota audi i te detale, nice!
Trza złożyć dobrego kompa i będzie :P
Powoli oswajam się z myślą, że trzeba będzie złożyć jakieś małe, zgrabne pudełeczko mieszczące się za TV.
Tak samo mam już od pewnego czasu. Przyznaję, że trochę nie rozumiałem ludzi, którzy składali kompa tylko pod bf3, ale ...
« Ostatnia zmiana: Marca 05, 2012, 09:46:43 am wysłana przez Calam »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #53 dnia: Marca 05, 2012, 11:01:49 am »
Szczerze mówiąc, to też nie widzę tej gry na obecnej generacji. Swoją drogą gra została zapowiedziana na WiiU o ile się nie myślę. Ciekawe czy nowa konsola Nintendo da radę to pociągnąć?

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #54 dnia: Marca 05, 2012, 11:16:40 am »
Bądźmy realistami i nie wysnuwajmy wniosków dot. konsol na podstawie zdjęć z PC. Wersja na konsole będzie wyglądała pewnie jak przypudrowany Shift 2 i pomiędzy grafiką na PC a konsolach będzie przepaść. To oczywiste. Co mniej oczywiste ale bardzo prawdopodobne, wersja PS3 będzie tą najsłabiej działającą (gra budowana jest na PC, przejście PC->Xbox jest dużo sprawniejsze).

Dobrze by było, gdyby stworzyli multi niezależne od platformy, tzn. wszyscy mogą się ścigać ze wszystkimi, niezależnie od sprzętu (PSvsXboxvsWiivsPC).

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #55 dnia: Marca 05, 2012, 11:33:20 am »
Ostatecznym argumentem za zbudowaniem dla siebie odpowiedniej pecemaszynki, byłoby dla mnie Nordschleife - przebijające to z GT5 i wypierdalające jakością przez okno razem z kierownicą.
Lista torów to-do:
Cytuj
- Solitude Rennstrecke
- Nordschleife
- Brands Hatch*
- Oulton Park*
- Snetterton*
- Cadwell Park*
- Old Spa
- Monaco

 *Confirmed to be laserscanned and fully licensed
Brak gwiazdki przy Pętli (i SPA) jest WIELKIM zawodem, choć nie można z góry przekreślać wysokiej jakości odwzorowania.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #56 dnia: Marca 05, 2012, 11:44:45 am »
Wiadomo coś na temat samego projektowania torów? Pytam szczególnie o to czy pokusili się o laserowe skanowanie. Jeśli nie to raczej nie ma co liczyć na poziom Nurba z GT5.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #57 dnia: Marca 05, 2012, 11:46:46 am »
No masz w cytacie powyżej, które obecnie skanują.

Liczba pojazdów na torze też robi wrażenie:


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #58 dnia: Marca 05, 2012, 11:51:06 am »
Aaa fakt. No, ale przy Nurbie gwiazdki nie ma. Powiedzmy sobie szczerze, ze trudno będzie komuś nagle przebić w tym temacie PD. Przecież Japończycy poświęcili na taki efekt kilka lat pracy. C.A.R.S musiałoby powstawać mnóstwo czasu żeby oddać graczom realne tory w technice laserowego skanowania.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #59 dnia: Marca 05, 2012, 20:10:10 pm »
Skonczcie juz z tym GT5 w tym temacie.
Poki co nie wiadomo czy zielone pieklo bedzie skanowane. Narazie wiadomo ktore aktualnie skanuja, co bedzie dalej, czas pokaze.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #60 dnia: Marca 06, 2012, 08:03:17 am »
Nie widzę powodów, dla których nie miałbym porównywać odwzorowania Nurba pomiędzy dwoma grami lub też traktować jego odwzorowanie w jednej grze jako poziom referencyjny dla drugiej. Masz jakąś awersję na te trzy znaki?
Jeżeli Nurb w tej grze będzie lepiej wykonany niż w GT5, to będzie sim racing`owa cum fiesta i bardzo Nam tego życzę.

Widzę, że poprzednie zdjęcia już nie wchodzą, także ponawiam - liczba maszyn na torze:


Calam

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-12-2010
  • Wiadomości: 411
  • Reputacja: 17
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #61 dnia: Marca 11, 2012, 20:41:19 pm »
Formula B i kart'y na najnowszym buildzie.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #62 dnia: Marca 12, 2012, 08:17:34 am »
Karty: albo suną niczym poduszkowce (Wipeout) kilka centymetrów nad torem i bez żadnych wibracji spowodowanych nierównościami toru albo buja nimi jak pijaną kurwą, zupełnie jak na wrzucanym na foruma (Unli?) filmiku z Maklarenem na Spa (Bus Stop) ze Shift 2 (nota bene tych samych autorów).
Do gruntownej poprawy.

Calam

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-12-2010
  • Wiadomości: 411
  • Reputacja: 17
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #63 dnia: Marca 12, 2012, 09:06:51 am »
...albo buja nimi jak pijaną kur

 :lol:

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #64 dnia: Marca 13, 2012, 20:44:28 pm »
Nowy build zawiera w sobie 3 nowe tory:
-Road America
-Donington Park
-Hockenheim.
Przy czym ten ostatni jest w aktualnej wersji jak i klasycznej:)


Wiadomo tez ze dojda Monza, Mugello i Catalunya :wink2:

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #65 dnia: Marca 14, 2012, 08:06:06 am »
Pod względem listy torów to będzie chyba numer uno - rewelacja.
Odnoszę wrażenie, że SMS zachowują się przy produkcji CARS`ów jak niewyżyci, w końcu spuszczeni ze smyczy EA i mogący po tych latach developerskiego postu - zaszaleć na własną rękę.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #66 dnia: Marca 14, 2012, 08:26:27 am »
Po tym filmiku, mam wrażenie jak by te tory była takie puste ,bezbarwne

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #67 dnia: Marca 14, 2012, 09:31:27 am »


Lepiej? ;)
A tak powaznie to trzeba wziac pod uwage ze gra nie jest nawet w fazie alpha i wiele torow jest napakowana placeholderami (takie Le Mans praktycznie wogole nie ma otoczenia).
Przydatnym bajerem, jest mozliwosc dowolnego ustawienia kamery.

Na zachete 2 trailery


Calam

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-12-2010
  • Wiadomości: 411
  • Reputacja: 17
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #68 dnia: Marca 15, 2012, 14:33:39 pm »
Takie  tam video dla zajawki  ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #69 dnia: Marca 15, 2012, 14:44:03 pm »
Niefortunne zestawienie początkowych napisów. Cytat z Senny, a potem info, że to gra od twórców Shifta. :lol: Jakby było się czym chwalić. ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #70 dnia: Marca 23, 2012, 13:49:18 pm »
Suzuka chyba nie jest laserowo skanowana, bo jej odwzorowanie pozostawia wiele do życzenia. :-?


Calam

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-12-2010
  • Wiadomości: 411
  • Reputacja: 17
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #71 dnia: Marca 23, 2012, 14:14:22 pm »
Rzeczywiście coś nie bardzo, ale to może też przez to, że na razie brak zabudowań, roślinności itp.

pawel_k

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #72 dnia: Marca 23, 2012, 21:30:41 pm »
dla mnie Suzuka wygląda ok

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #73 dnia: Marca 24, 2012, 09:31:19 am »
Bo Ty się nie znasz. :P

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #74 dnia: Marca 24, 2012, 10:33:23 am »
Jak dla mnie też ukształowanie toru coś nie tegens.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #75 dnia: Marca 24, 2012, 10:38:05 am »
Niektóre zakręty nie powinny być ślepe, a są. Od razu widać, że tor nie był skanowany. Profile zakrętów też nie są dobrze oddane.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #76 dnia: Marca 24, 2012, 11:41:03 am »
Tak w ogóle to widzieliście jakie dziwne trasy będą w tej grze?




Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #77 dnia: Marca 24, 2012, 12:20:13 pm »
Przypominaja troje Fujumi Kaido i Amalfi  :)

pawel_k

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #78 dnia: Marca 24, 2012, 19:58:37 pm »
Bo Ty się nie znasz. :P
a mi się wydaje że po prostu brak otoczenia sprawia że tor wydaje się dziwny, do tego dochodzi kamera która w troszkę innej perspektywie pokazuje tor... porównałem jeszcze ten filmik z przejazdem bolidu F1 i jeśli już do czegoś miałbym się przyczepić to byłby to zakręt Spoon (ten taki podwójny lewy przed prostą pod górę), a poza tym dla mnie sam tor jest ok, dorzucić otoczenie i będzie bajka...
« Ostatnia zmiana: Marca 24, 2012, 20:00:29 pm wysłana przez pawel_k »

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #79 dnia: Marca 24, 2012, 21:00:23 pm »
Przypominaja troje Fujumi Kaido i Amalfi  :)

Wpis