Niech w końcu pokażą jakiś filmik z konsol. Poza tym tak jak pisałem, jeśli nie będzie 60 klatek, to tytuł z miejsca jest skreślony jako pretendent do poważnej gry sim. Nie trzeba się długo zastanawiać, żeby dojść do wniosku iż bardzo ciężko będzie im to osiągnąć. GT5 dopiero po Spec II zyskało oprawę, która nie ma spadków (nie licząc wyścigów w deszczu, nocą i przy dużej liczbie przeciwników) i screen tearingu. Wątpliwe, że firma, która nie zna tak dobrze architektury PS3 jak PD i w dodatku robi grę multiplatformową, będzie potrafiła zrobić 60 klatek przy min. 12 autach na torze. Musiałby się jakiś cud zdarzyć.
Co do samych spadków fps, to w GT5 jeśli są dropy z 60 do 50 klatek, to ja tego nie dostrzegam (zresztą nie tylko ja, bo ludzkie oko nie potrafi tego zarejestrować). Skopany v-synch owszem przeszkadzał mi na początku w GT5. Na szczęście każda kolejna łatka niwelowała ten problem, aż w końcu Spec II niemalże całkiem go zlikwidował.