Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 191806 razy)

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

Calam

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-12-2010
  • Wiadomości: 411
  • Reputacja: 17
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #80 dnia: Kwietnia 03, 2012, 11:46:42 am »
 Hockenheim

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #81 dnia: Kwietnia 07, 2012, 16:04:56 pm »
Niedawno dodano Monze (aktualna i "klasyczna"), Lagune i Brno.

Zatem poki co mamy:

Aktualne Tory

-  Oschersleben
- Hockenheim
- Bathurst
-  Spa Francorchamps
-  Circuit de Catalunya
-  Imola
-  Willow Springs
-  Watkins Gle
-  Donington Park
-  Mugello
- Zhuhai
- Circuit de la Sarthe (Le Mans)
- Monza
- Laguna Seca
-  Brno
-  Silverstone
-  Suzuka
- Road America


Tory historyczne

-Hockenheim (Pre 2002)
- Rouen Les Essarts
- Historic Monza (1967. GPL2.)


Trasy fikcyjne

- California Highway
- Azure Coast
- Test Track

Tory kartingowe

- Chesterfield
- Glencairn
- Summerton



Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #82 dnia: Kwietnia 07, 2012, 17:40:53 pm »
Jestem ciekaw czy to będzie lepsze SCC czy nie..

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #83 dnia: Kwietnia 07, 2012, 20:25:42 pm »
Poki co najbardziej dopracowany jest model jazdy Audi DTM. Tutaj jezdzi sie super. Z innymi furami jest roznie, wszystko zmienia sie z tygodnia na tydzien.
Jak masz kompa zdolnego to jakos uciagnac to polecam zainwestowac z bete (10 euro). Tym bardziej ze ta kwota zostanie Ci odliczona od ceny pelnej wersji :>

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #84 dnia: Kwietnia 07, 2012, 20:27:51 pm »
Właśnie mój lap tego nie uciągnie. :oops: Dlaczego czekam na jakieś informacje odnośnie wersji konsolowych.

mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #85 dnia: Kwietnia 11, 2012, 15:57:00 pm »
Jestem ciekaw czy to będzie lepsze SCC czy nie..


To jest oczywista oczywistość ;)

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #86 dnia: Kwietnia 11, 2012, 17:13:52 pm »
Zobaczymy.  8)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #87 dnia: Kwietnia 11, 2012, 20:30:56 pm »
Na razie za duzo na temat konsolowych wersji nie wiadomo ale moge powiedziec ze na 100% wszystkie tory beda mialy zmienna pogode/pore dnia(/roku?)

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #88 dnia: Kwietnia 28, 2012, 10:16:31 am »


Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #89 dnia: Maja 01, 2012, 10:29:31 am »

Czyli zastosowanie tableta równie beznadziejne jak drugi ekranik w Dual Screen-ie.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #90 dnia: Maja 05, 2012, 18:01:46 pm »
Doszla Zonda





Niedlugo powinni dodac deszcz (pokazali pierwsze materialy)

mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #91 dnia: Maja 05, 2012, 20:29:28 pm »
Własnie targam :)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #92 dnia: Maja 05, 2012, 21:46:37 pm »
Własnie targam :)


dajesz screeny, bo to powyżej O_O

Calam

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-12-2010
  • Wiadomości: 411
  • Reputacja: 17
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #93 dnia: Maja 08, 2012, 18:23:41 pm »
Helmet cam

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #94 dnia: Maja 08, 2012, 19:54:02 pm »
Dla mnie Helmet Cam to scierwo i wogole tego nie uzywam.
Podobnie redukuje tez dzialanie g-force na kamere. Stabilna kamera znacznie bardziej mi odpowiada.

Zonda w akcji


Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #95 dnia: Maja 08, 2012, 20:01:42 pm »
Świetny trailer. 8)

Calam

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-12-2010
  • Wiadomości: 411
  • Reputacja: 17
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #96 dnia: Maja 08, 2012, 20:04:19 pm »
Zonda rzeczywiście robi wrażenie.

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #97 dnia: Maja 08, 2012, 20:05:44 pm »
Coś ala poziom Gt5. :P

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #98 dnia: Maja 08, 2012, 20:51:48 pm »
Fajnie zmontowany filmik od tego samego goscia.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #99 dnia: Maja 08, 2012, 21:49:06 pm »
Trailer świetny. Szkoda tylko, że od kiedy dowiedziałem się o wersji na Wii, to nie biorę na poważnie tej gry. Po prostu wątpię, że coś tak multiplatfromowego będzie dobrym simem. Obym się mylił i oby C.A.R.S dało mi w pysk. Mówię oczywiście o wersji konsolowej, bo nie ma co ukrywać, że zapewne rządzić będzie PC'towa. Mody graczy swoje zrobią, a do tego dojdzie opcja 60 klatek (na konsolach wątpię w to mocno). Sorki, że jestem taki sceptyczny, ale nie chcę być potem mocno rozczarowany.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #100 dnia: Maja 09, 2012, 00:51:27 am »
Dla mnie Helmet Cam to scierwo i wogole tego nie uzywam.
Podobnie redukuje tez dzialanie g-force na kamere. Stabilna kamera znacznie bardziej mi odpowiada.

Zonda w akcji



jak masz gierkę to zapodaj proszę jakieś swoje screeny.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #101 dnia: Maja 09, 2012, 02:47:53 am »
Na pierwszej stronie (nizej) wrzucilem pare z Imola i Watkins Glen. Ale jako ze sa z dosc starego buildu, jutro wrzuce kilka.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #102 dnia: Maja 09, 2012, 03:00:25 am »
spoko, właśnie o nowy build chodzi.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #103 dnia: Maja 09, 2012, 06:53:08 am »
Trailer świetny. Szkoda tylko, że od kiedy dowiedziałem się o wersji na Wii, to nie biorę na poważnie tej gry. Po prostu wątpię, że coś tak multiplatfromowego będzie dobrym simem. Obym się mylił i oby C.A.R.S dało mi w pysk. Mówię oczywiście o wersji konsolowej, bo nie ma co ukrywać, że zapewne rządzić będzie PC'towa. Mody graczy swoje zrobią, a do tego dojdzie opcja 60 klatek (na konsolach wątpię w to mocno). Sorki, że jestem taki sceptyczny, ale nie chcę być potem mocno rozczarowany.
Od poczatku bylo wiadomo ze gra na konsolach bedzie chodzic w 30 fps. Wersja na Wii U nic nie zmienia. Co za roznica czy gra wychodzi na 3 czy 4 platformach (a moze i wiecej, jesli next geny uderza w przyszlym roku).
Plan jest taki zeby konsolowe wersje dostaly taka sama fizyke jak PC, a ta w tej chwili jest juz bardzo dobra. O ile na moj gust ustepuje chocby rFactor 2 tak jest przed GT czy FM i jak na konsolowe standardy jest swietna.
Tak samo konsole dostana zmienna pore dnia/roku/warunki atmosferyczne na kazdym torze.
Oczywiscie nie ma co sie czarowac, ze to PC jest platforma docelowa i tylko tam bedzie mozna doswiadczyc CARS w pelnej krasie z 64 furami.
Ogolnie dla fanow simow na PC szykuje sie kapitalny okres. Cars, rFactor2, GTR3, Asseto Corsa (nowy sim tworcow netKar Pro). Zyc nie umierac:)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #104 dnia: Maja 09, 2012, 08:18:21 am »
Tak sobie myślę, że grę kupię nawet jeśli na konsolach okaże się być mniej symulacyjna od GT5. Tylko Nurb ma być zrobiony tip-top, żadnych cyrków, dziwek czy kosmodromów na poboczach (vide Shift).

mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #105 dnia: Maja 09, 2012, 20:57:53 pm »
Narazie Nurbu nie dodali ale to pewnie kwestia czasu. Suzuka robi i to bardzo, więc Nurb zapewne zabije :)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #106 dnia: Maja 09, 2012, 21:06:16 pm »
Mnie tam Nurb nie kreci :P
Edit.
Widziales przedsmak warunkow deszczowych?
« Ostatnia zmiana: Maja 10, 2012, 00:35:45 am wysłana przez Magik »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #107 dnia: Maja 10, 2012, 09:04:37 am »
Narazie Nurbu nie dodali ale to pewnie kwestia czasu. Suzuka robi i to bardzo, więc Nurb zapewne zabije :)
Jest na ich liście to-do ale z tego co pamiętam nie będzie niestety skanowany.
Mnie tam Nurb nie kreci :P
Edit.
Widziales przedsmak warunkow deszczowych?
Widziałem kilka zdjęć, m.in. to:
Moim zdaniem trochę przesadzony efekt.

mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #108 dnia: Maja 10, 2012, 14:09:45 pm »
Mnie tam Nurb nie kreci :P
Edit.
Widziales przedsmak warunkow deszczowych?


Nie, nie miałem okazji.


@prart, nawet jeżeli nie będzie skanowania to panowie lipy nie odwalają. Mugello wreszcie wyglada w jakiejś grze tak jak powinno (różnice wznisień, nachylone zakręty), Imola, Suzuka i Spa tez są swietnie zrobione a to przecież tylko alpha :)
« Ostatnia zmiana: Maja 10, 2012, 14:16:15 pm wysłana przez mataman »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #109 dnia: Maja 10, 2012, 14:13:22 pm »
Mnie tam Nurb nie kreci :P

To jesteś w mniejszości. :)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #110 dnia: Maja 10, 2012, 14:32:17 pm »

Nie, nie miałem okazji.


To lykaj filmik http://forum.wmdportal.com/showthread.php?2286-Dev-TimeCycle-And-Weather-System/page134

I kilka fotek http://forum.wmdportal.com/showthread.php?2286-Dev-TimeCycle-And-Weather-System/page129

@Boban
Znam wielu dla ktorych Nurb jest po prostu nijaki/nudny.
Ja preferuje tory z duzymi dohamowaniami, ostrymi zakretami, szykanami. Dajace wiecej okazji do wyprzedzen.
Kwestia gustu poprostu :)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #111 dnia: Maja 10, 2012, 14:45:51 pm »
@prart, nawet jeżeli nie będzie skanowania to panowie lipy nie odwalają. Mugello wreszcie wyglada w jakiejś grze tak jak powinno (różnice wznisień, nachylone zakręty), Imola, Suzuka i Spa tez są swietnie zrobione a to przecież tylko alpha :)
Nie mam możliwości sprawdzenia tego osobiście, więc bardzo chętnie zobaczyłbym porównania Suzuka&SPA @ PCARS z Suzuka&SPA @ GT5.
Jest gdzieś coś takiego? Do materiałów na forum.wmdportal.com dostępu nie mam.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #112 dnia: Maja 10, 2012, 14:53:11 pm »
@Boban
Znam wielu dla ktorych Nurb jest po prostu nijaki/nudny.

Nie znam nikogo takiego. :P

mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #113 dnia: Maja 11, 2012, 21:58:31 pm »
@prart, nawet jeżeli nie będzie skanowania to panowie lipy nie odwalają. Mugello wreszcie wyglada w jakiejś grze tak jak powinno (różnice wznisień, nachylone zakręty), Imola, Suzuka i Spa tez są swietnie zrobione a to przecież tylko alpha :)
Nie mam możliwości sprawdzenia tego osobiście, więc bardzo chętnie zobaczyłbym porównania Suzuka&SPA @ PCARS z Suzuka&SPA @ GT5.
Jest gdzieś coś takiego? Do materiałów na forum.wmdportal.com dostępu nie mam.

Tak na szybko znalazłem kilka fotek


Suzuka








Spa











Wreszcie dodają dżewka na Le Mans :)




« Ostatnia zmiana: Maja 11, 2012, 22:30:07 pm wysłana przez mataman »

mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #114 dnia: Maja 11, 2012, 22:18:38 pm »
I jeszcze mały bonusik :)

« Ostatnia zmiana: Maja 11, 2012, 22:20:58 pm wysłana przez mataman »

mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #115 dnia: Maja 16, 2012, 09:32:54 am »
Nowa zajawka


Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #117 dnia: Czerwca 14, 2012, 19:25:58 pm »
Zaczeli wkoncu robic chmurki:P

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Zajebisty jest efekt wylatujacych lisci spod przejezdzacacych fur
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Aha...robi sie tez Monaco i doszla licencja na Forda.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 14, 2012, 20:23:38 pm wysłana przez Magik »

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #118 dnia: Czerwca 14, 2012, 19:44:33 pm »
Ten efekt był już w SCC. ;)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #119 dnia: Czerwca 16, 2012, 17:45:40 pm »
Upgrade fizyki az 360 na 600hz.