Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 193415 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Calam

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-12-2010
  • Wiadomości: 411
  • Reputacja: 17
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #120 dnia: Czerwca 16, 2012, 21:50:44 pm »
Zaczeli wkoncu robic chmurki:P

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Zajebisty jest efekt wylatujacych lisci spod przejezdzacacych fur
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Aha...robi sie tez Monaco i doszla licencja na Forda.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:o Poważnie, zaczynam już zbierać na kompa.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #121 dnia: Czerwca 17, 2012, 02:16:32 am »
Kiedy ta gra wychodzi?
czy można skądś ściągnąć alphe?

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #122 dnia: Czerwca 17, 2012, 09:56:20 am »
Przyszly rok.
Pre-alhpa jak najbardziej dostepna.
Jednorazowa wplata 10 euro i wtedy masz dostep nowego buildu co miesiac.
Wyzszy pakiet za 25 euro daje co tygodniowe buildy.
Zeby nie bylo, ze placi sie za sama alphe. Kwota ktora wplacisz zostanie ci odliczona od ceny pelnej wersji gry :)
Przy pakiecie za 45 Euro nie placisz wogole za pozniejszy zakup gry (wybrana platforma).
W zaleznosci od sprzedazy gry beda tez zwroty czesci kasy.
Wiecej info tutaj.
http://forum.wmdportal.com/toolpacks.php


mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #123 dnia: Czerwca 18, 2012, 20:25:12 pm »
Brać i grać ;)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #124 dnia: Czerwca 18, 2012, 22:41:01 pm »
Probujesz swoich sil w eventach?

mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #125 dnia: Czerwca 18, 2012, 23:28:14 pm »
Próbowałem na tego thrustmastera ale poległem sromotnie. 8s do lidera :P

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #126 dnia: Czerwca 30, 2012, 20:26:55 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

 :roll:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #127 dnia: Czerwca 30, 2012, 20:33:14 pm »
Nie chcę tej gry widzieć na obecnej generacji, bo będzie płacz i zgrzytanie zębów.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
« Ostatnia zmiana: Czerwca 30, 2012, 22:25:34 pm wysłana przez Magik »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #129 dnia: Lipca 01, 2012, 10:44:48 am »
Bedzie Macau :D

W takim razie trzymam za ten tytuł kciuki jak najmocniej. To jest najbardziej klimatyczny i niesamowity tor uliczny. Zawsze marzyłem o tym, żeby znalazł się w serii Gran Turismo, ale się nie doczekałem. Chciałbym dostać go odwzorowanego laserowo. Coś pięknego!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #130 dnia: Lipca 02, 2012, 00:08:54 am »
Z neogaf:
100% unedited gameplay shots from Project Cars.
There's no photomode or replay mode filled with post process like with GT5 and Forza... This is all in game but with custom cameras (you can pause the game and move the camera around using the debug menu).

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #131 dnia: Lipca 02, 2012, 10:30:37 am »
Oświetniele szału nie robi, powiedział bym nawet że jest znacznie za GT5.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #132 dnia: Lipca 02, 2012, 10:42:37 am »
Co za piękne odbicia otoczenia w karoserii z boku auta:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #133 dnia: Lipca 02, 2012, 11:04:16 am »
Z każdym nowym screen'em, gra zamiast wyglądać coraz bardziej fotorealistycznie, zaczyna zbliżać się do stylu graficznego NFS'ów. :-?

Calam

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-12-2010
  • Wiadomości: 411
  • Reputacja: 17
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #134 dnia: Lipca 02, 2012, 13:17:25 pm »
Z każdym nowym screen'em, gra zamiast wyglądać coraz bardziej fotorealistycznie, zaczyna zbliżać się do stylu graficznego NFS'ów. :-?

Ja po ostatnim vidjo na najnowszym buildzie stwierdziłem, że za bardzo zaczyna mi to pachnieć sziftem. Dźwieki to straszny "kopiuj wklej" z ostatniego szifta. Model jazdy (w przypadku zondy) też jakoś mi w pewnych momentach przypominał w/w tytuł. Nie grałem więc też nie mogę za dobrze ocenić, ale zaczyna mi się nie podobać :-?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #135 dnia: Lipca 02, 2012, 17:25:51 pm »
Oświetniele szału nie robi, powiedział bym nawet że jest znacznie za GT5.
Lol. Jedyne co jest w tyle, i to nieznacznie to shadery i kolory. GT 5 dalej ma je najlepiej oddane, ale cala reszta na tych screenach jest znacznie lepsza.

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #136 dnia: Lipca 02, 2012, 18:41:32 pm »
No szczególnie modele samochodów, i te światła na błotniku. :lol:

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #137 dnia: Lipca 02, 2012, 19:26:45 pm »
H*jowe kolory na  tych fotkach to nie kwestia zmienionego wygladu gry.
CARS caly czas wyglada jak na tych fotkach z poprzedniej strony.
Po prostu duzo osob bawi sie z modyfikacja kolorow/kontrastu/ekspozycji przy uzyciu FXAA injector.
"Czysta" gra bez zewnetrznych aplikacji/konfigow ma inna palete barw.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #138 dnia: Lipca 02, 2012, 21:35:40 pm »
No szczególnie modele samochodów
Co?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #139 dnia: Lipca 02, 2012, 21:55:41 pm »
Screeny wygladaja ladnie, filmiki jakie ostatnio widzialem na Gamersyde juz nie sa takie fajne. Da się gdzies to pobrac?

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #140 dnia: Lipca 02, 2012, 21:56:33 pm »
Przecież te fury nie wyglądają jakoś niebotycznie, owszem to solidny poziom, jednak na pewno nie biją tych z GT5(mam na myśli detale, polygony, smaczki). ;)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #141 dnia: Lipca 02, 2012, 22:30:39 pm »
I wnosisz to po czym? :> Bo chyba nie po wyzej wrzuconych screenach.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #142 dnia: Lipca 03, 2012, 01:30:46 am »
Jak na moje oko to samochody z cars mają podobną ilość poligonów do tych z gt5.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #143 dnia: Lipca 03, 2012, 09:53:35 am »
A jak na moje oko znowu zaczyna się głupie pierdolenie.
Gra na pecetach, jak już wyjdzie, będzie wyglądać zajebiście i rozpierdoli w drobny mak F4 i GT5 razem wzięte. W maczek.
Na konsolach będzie brutalna rzeź i ta wersja nawet się nie zbliży jakością grafy do F4 i GT5.
Osobną kwestią jest model jazdy - jak będzie bujało furami jak łóżkiem wodnym na planie zdjęciowym pornusa to podziękuję (na filmiku z jakiegoś poprzedniego build`a to widziałem).

Wciąż czekam na materiał z Nurba, to będzie dla mnie moment prawdy o tej grze.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #144 dnia: Lipca 03, 2012, 11:09:08 am »
Mozesz sprecyzowac o jakie "bujanie " chodzi?

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #145 dnia: Lipca 03, 2012, 11:15:19 am »
Mozesz sprecyzowac o jakie "bujanie " chodzi?
Ok, postaram się znaleźć ten materiał.

Na szczęście był tu wrzucany i już go komentowałem:

Zwróć uwagę na sam początek i to jak uderzony od tyłu kart uniósł się do góry. To zdradza kopypaste kodu z Shift. To i druga sprawa widoczna w materiału z kartami: charakterystyczne dla Shift bujanie się pojazdu nie góra-dół, ale wychyły lewo-prawo (jak na wysokim i bardzo miękkim zawieszeniu), które sprawiają wrażenie zupełnie randomowych (czasami kilkadziesiąt metrów jazdy w absolutnym bezruchu, a potem mocne bujanie na tak samo równym odcinku).
« Ostatnia zmiana: Lipca 03, 2012, 11:25:35 am wysłana przez prart »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #146 dnia: Lipca 03, 2012, 13:36:37 pm »
Karty jak na razie sa zjebane:)
Zreszta aktulnie sporo fur ma placeholderowa fizyke.
Jesli Cie dobrze zrozumialem to chodzi ci dziwne gibanie sie fury gracza na wszystkie strony. To po prostu dynamiczna kamera rodem z Shift.
W opcjach gry mozna sobie to wylaczyc (camera shake i world movement) i "zablokowac" kamere w danym miejscu. Wtedy to dziwne gibanie sie  w roznych kierunkach znika a pozostaje jedynie ruch gora-dol na nierownosciach toru ;)



BTW. Aktualnie robi sie nowy, tworzony od podstaw "tire model", zatem przyczepnosc pojazdow znacznie sie zmieni. Przynajmniej na PC i ew. next-genach.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #147 dnia: Lipca 03, 2012, 13:42:10 pm »
Jemu nie chodzi o bujanie kamery. Mówi o efekcie znanym z Shifta. Też to zauważyłem na niektórych filmikach z C.A.R.S. co mnie zaniepokoiło. Do premiery jeszcze trochę czasu, więc pewnie to poprawią. Jeśli jednak fizyka będzie prezentować takie kwiatki jak ta znana z Shifta, to beka. Wtedy chyba tylko Sylvanowi będzie się ten tytuł podobał. :P

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #148 dnia: Lipca 03, 2012, 13:59:31 pm »
Karty jak na razie sa zjebane:)
Zreszta aktulnie sporo fur ma placeholderowa fizyke.
Nie o kamerę chodzi, ale rozumiem, że niektóre elementy modelu fizyki są jeszcze "w proszku". W końcu to beta. Po prostu niechlubne elementy na żywca wzięte z Shifta rażą i jak zobaczę coś takiego w pełnej wersji, to gra nie spełni moich (i wielu) oczekiwań. Co nie oznacza, że gra będzie słaba, nawet z tą spuścizną kodową po Shift.
Trzymam kciuki za to, żeby to był dojebany na maxa sim. Tak dojebany, że będę kombinować i lawirował w wydatkach, żeby wyskrobać coś na odpowiedniego peceta. Nawet grafę już mogą sobie odpuścić (daje radę), tylko niech pucują fizykę (wyjebać wszystko co pochodzi z Shifta i robi [mam nadzieję] za placeholder`y)  i obsługę FFB kierownic (G27 szczególnie  ;) ). Ta gra jako pierwsza ma szansę połączyć najlepsze elementy konsolowych simów (dopracowanie, tory, samochody, rozbudowanie, kariera, objętość) z pure hc simami z pecetów (realizm, fizyka, model jazdy, szczegóły, regulacje, modowalność).

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #149 dnia: Lipca 03, 2012, 14:02:14 pm »
No to wygląda już elegancko.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #150 dnia: Lipca 03, 2012, 14:30:31 pm »
A czy na tym filmiku jest ten efekt "bujania sie"?
Bo jesli tak do do konca nie ropzumiem o co chodzi :)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #151 dnia: Lipca 03, 2012, 14:44:59 pm »
Nie zauważyłem.
Tu masz dosadnie widoczne to charakterystyczne bujanie o którym piszę - czegoś takiego można się również dopatrzyć CARSach (przynajmniej starych build`ach):
http://www.youtube.com/watch?v=l6uTyY8POcg&feature=youtu.be&t=1m56s

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #152 dnia: Lipca 03, 2012, 14:56:59 pm »
W nowych tez...to wlasnie "world movement", ktore mozna zmienic w menu ;)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #153 dnia: Lipca 03, 2012, 14:59:07 pm »
Teraz to ja nie rozumiem - za efekt bujającej się na zawieszeniu dupy Maclarena odpowiada opcja regulująca pracę kamery?

Unlimited

  • Gość
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #154 dnia: Lipca 03, 2012, 15:25:55 pm »
Przecież to zjebana fizyka a nie kamera. Kamera może to tylko potęgować. ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #155 dnia: Lipca 03, 2012, 15:27:18 pm »
Przecież każdy kto grał w Shita wie o czym mowa. Albo Magik nie grał, albo udaje broniąc na siłę C.A.R.S. :roll: Poczekajmy do premiery i wtedy ocenimy. Aha i o 30 klatkach na sekundę w grze, która pretenduje do miana pure sim, mowy być nie może.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #156 dnia: Lipca 03, 2012, 15:56:07 pm »
W przeciwienstwie do Ciebie gralem zarowno w obie czesci Shift jak i CARS ;)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #157 dnia: Lipca 03, 2012, 16:29:00 pm »
Teraz to ja nie rozumiem - za efekt bujającej się na zawieszeniu dupy Maclarena odpowiada opcja regulująca pracę kamery?
Nie wiem  czy tak jest w Shift, ale w CARS tak.
Nie do konca jest to bujanie sie na zawieszeniu (przynajmniej w CARS). Te fury zdaja sie cale latac we wszystkie strony i dziwnie "żabkować".
Tutaj przy wiezdzie na korkociag widac typowo shiftowe zabkowanie



Z kolei przy inym ustawieniu efekt ten praktycznie znika






BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #158 dnia: Lipca 03, 2012, 16:36:39 pm »
W przeciwienstwie do Ciebie gralem zarowno w obie czesci Shift jak i CARS ;)

To widocznie masz jakiś problem z prawidłowym odbiorem gry skoro nie widzisz tego o czym pisze Prart. ;)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project C.A.R.S
« Odpowiedź #159 dnia: Lipca 03, 2012, 18:22:28 pm »
!GT5 KURHWAAAAAAA!