Ooo kur**! Dopiero teraz to przeczytałem. Niezła bzdura Mrocz. Szybko zapomniałeś o efektach światła w nocy lub o poranku na Nurbie, o promieniach przebijających się przez konary drzew (2D) czy kurzu itp. smaczkach. Faktycznie kupno X0 szybko napsuło Ci w głowie. Aczkolwiek prawda jest taka, że GT5 potrafi wyglądać bardzo źle, ale w tych momentach kiedy wygląda bardzo dobrze, nie ma sobie równych wśród gier wyścigowych.
Pamiętam o tych efektach, ale naprawdę jest to jakieś 5% gry, bo bardziej zapadły mi w pamięci takie kwiatki jak Tory które były portem z PS2, Standard Cars i ich kokpity dodane w "Patchu", Pixeloza przy efektach pyłu i wody przez te kwiatki przez większość czasu gra naprawdę wygląda surowo jak stare symulatory z PC'ta w które kiedyś grałem. Ja wiem, że wyścig premium carów przy wschodzie słońca na nurbie potrafi rozp**rdolić... Ale ten bajer występuje tylko na tym torze i na LeMans (no i na Toskanii + tory z edytora) i to wszystko.
A ja nie oceniam gry pod kątem jakiś paru chwil... Tylko jako całokształt...
Ale skończmy ten pier**lony offtop o GT5...
Wracając do tematu Forzy Horizon mam pytanie do _ReD_... Próbowałem ostatnio odtworzyć malowanie Ferrari 458 Italii BiColore i mam problem z pomalowaniem tego miejsca samochodu:
Chodzi dokładniej o miejsce na tylnej klapie które przechodzi z czarnego na czerwony... Powinno być to wzdłuż szczeliny która jest zaokrąglona. W jaki sposób byś to pomalował? Jakich technik w używaniu Vinyli używasz? Czy jest to tajemnica zawodowa?
No chyba, że byłbyś wstanie wykonać mi takie Ferrari 458 Italia w swoim zajebistym stylu
Ale nie chce tutaj sępić