Autor Wątek: Cyberpunk 2077  (Przeczytany 103887 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #200 dnia: Czerwca 09, 2017, 15:01:00 pm »
Najpierw wyciekły dokumenty od Wiedźmina, teraz to. Słabo u nich z zabezpieczeniami najwyraźniej. Ciekawe czy znów trzymali dokumentację na google docs :lol:

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #201 dnia: Czerwca 09, 2017, 15:57:27 pm »
Najpierw wyciekły dokumenty od Wiedźmina, teraz to. Słabo u nich z zabezpieczeniami najwyraźniej. Ciekawe czy znów trzymali dokumentację na google docs :lol:

Bardzo możliwe, bo niedawno na imprezie gadałem z jedną babką co pracuje w cdp i mi pokazała różne grafiki koncepcyjne broni, postaci i miała to na swoim mailu na Gmail :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #202 dnia: Października 04, 2017, 17:13:38 pm »
Gra zapowiedziana ponad pięć lat temu i od tamtej pory cisza, a z CDPR odchodzą ważni pracownicy. Czyżby szczury uciekały z tonącego okrętu?

http://www.eurogamer.pl/articles/2017-10-04-wazni-pracownicy-odchodza-z-cd-projekt-red

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #203 dnia: Października 04, 2017, 17:19:46 pm »
Gra niestety cały czas jest w powijakach. Nie jestem pewien czy nawet w pełni wyszła z preprodukcji...

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #204 dnia: Października 04, 2017, 18:10:46 pm »
A jak się mają sołsy hd?

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #205 dnia: Października 05, 2017, 10:36:36 am »
No  tak, gra była już kilka razy zmieniana i właśnie chyba po raz kolejny zaczynają od nowa. Także 2077 jest jak najbardziej realny :D. O tej generacji można już zapomnieć... Sukces W3 odbija się na firmie negatywnie, a to tylko jeden z problemów. W dokumencie o powstawaniu pierwszego Wieśka Miąsik w ładnych słowach ujmuje czym jest CDP. Tak czy inaczej może to i lepiej. Może potrzebują trochę ochłonąć i zejść na ziemię, aby mogli ruszyć dalej.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #206 dnia: Października 05, 2017, 10:42:46 am »
Szkoda, że takie info macie. No nic, będzie kolejna gra generacji, jeśli się ogarną dopiero na przyszłą.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #207 dnia: Października 05, 2017, 11:26:01 am »
A jak się mają sołsy hd?
Robią się cały czas, na pewno będą szybciej niż Cyberpunk ;)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #208 dnia: Października 05, 2017, 12:48:16 pm »
No to trzeba sprzedać akcje cdp

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #209 dnia: Listopada 15, 2017, 14:24:22 pm »
Opinia ludzika z branży z internetu:
Cytuj
Gra jest w powijakach i była minimum dwa razy zrestartowana (materiał YongYea mówi o trzech resetach, ja wiem o dwóch). Nie ma najmniejszej szansy na to, że CP wyjdzie w 2018. Ze względów marketingowych może zapowiedzą CP na koniec 2018, ale się w tym terminie nie ukaże i ukazać się nie może.

Poznałem kilka osób z CDP Red związanych z CP i doskonale widać po LinkedIn jak i po creditsach w dodatkach do W3, że wszyscy już dawno w CDP nie pracują, albo w 100% zostali przerzuceni z CP do W3 i dodatków. Krew i Wino wyszły w maju ubiegłego roku i na liście płac jest absolutnie każda osoba, o której wiem, że niby zajęta była pracą nad CP.

Reputacja CDP jest znana każdemu, kto choćby liznął polski gamedev. Dyktatura Badowskiego jest większa nawet niż Tymińskiego w CI czy Marchewki w Techlandzie. W Polskim gamedevie standardem jest to, o czym wspomina Yong ("robisz co ci każę albo wypier*alaj" kierowane do kogoś poniżej w zespole), a CDP i tak podbija poprzeczkę.

To, że W3 się udał stało się MIMO TEGO jak gówniane są warunki pracy w CDP, a nie dzięki temu jakie dobre jest to studio. Ludziom pracującym tam autentycznie zależy na IP Wiedźmina i chcą się podpisać pod czymś dobrym. Ale okupują to godzeniem się na warunki kołchoźnicze.

Skala odejść po zakończeniu gier jest bezprecedensowa. Nie znam innego studia, w którym całe zespoły odchodziłyby (z własnej woli) po zakończeniu produkcji. Masa utalentowanych pojedynczych kontrybutorów odeszła (co Yong naświetlił) i to ma gigantyczne znaczenie dla zdolności zespołów do pchnięcia kolejnego projektu do przodu. To było problemem po pierwszym Wiedźminie, to było problemem po drugiej części, to się stało ponownie. Wszyscy ludzie, którzy przeszli z Red to GOGa a historie których znam z pierwszej albo drugiej ręki są przeszczęśliwi, że udało im się dokonać tej zmiany. CDP Red to obóz pracy i nazywanie tego "po prostu życie" to plucie w twarz ludziom, którzy nad wieśkami pracowali.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #210 dnia: Listopada 15, 2017, 15:05:25 pm »


Riposta o podobnym wydźwięku została skomentowana w ten sposób:
Cytuj
Powiedziałeś to przed tym, czy po tym jak szef kazał Ci obciągnąć? Ale spoko, rozumiem, że przywykłeś do bycia wykorzystywanym i nie wyobrażasz sobie tego, że w pracy można z ludźmi współpracować, a niewolnictwo nie jest obowiązkowe.
« Ostatnia zmiana: Listopada 15, 2017, 15:08:06 pm wysłana przez Juras »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #211 dnia: Listopada 15, 2017, 15:06:56 pm »
Poza tym jednak praca w branży tak zwanej kreatywnej, to powinno być trochę co innego, niż ślepe wykonywanie poleceń.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #212 dnia: Listopada 15, 2017, 15:19:07 pm »
Faktycznie porównanie branży kreatywnej do prostych czynności w sklepie było bezsensu, jednak jeśli szef coś chce to się powinno robić po jego myśli, nawet jeśli jego pomysł jest zjebany.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #213 dnia: Listopada 15, 2017, 15:33:15 pm »
jednak jeśli szef coś chce to się powinno robić po jego myśli, nawet jeśli jego pomysł jest zjebany.
Tylko to również nie znaczy, że szef jest dobrym szefem i że jest to zdrowa sytuacja.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #214 dnia: Listopada 15, 2017, 15:45:41 pm »
Tak naprawdę to szef odpowiada za firmę i wynik finansowy. Jeśli produkt będzie zjebany to on poniesie odpowiedzialność, a nie pracownik.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #215 dnia: Listopada 15, 2017, 17:26:24 pm »
Pracownik też, jak będą kiepskie noty, klapa finansowa i zaczną się zwolnienia.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #216 dnia: Listopada 16, 2017, 10:19:11 am »
Jeśli produkt będzie zjebany to on poniesie odpowiedzialność, a nie pracowni

No to wygląda trochę inaczej - wszyscy są winni tylko nie szef, są zwolnienia, następny projekt i te same problemy. CI przerabiało to już nie raz i nie dwa. Nawet teraz po klapie Snipera 3 formuła się nie zmienia, choć sytuacja finansowa była fatalna.

Widzę, że w końcu niektórym żyłka pęka i wylewa się. Nie zapoznałem się nawet z całością materiału, ale sporo pokrywa się z tym co wiem. CDP oczywiście będzie się bronił i wybielał, ale fakty są takie, że mają problemy z werbowaniem ludzi w kraju, bo większość już się przez CDP przewinęła, albo słyszała z pierwszej ręki jak tam jest i pracować nie chcą. Firma stara się to trochę ratować, no ale jak mówiło się "będziesz pracował przy Wiedźminie" w odpowiedzi na słabą płacę to co się dziwić. Spoko znajdą się studenci...

Co do samego Cyberpunka - pewnie okolice premiery PS5 są najbardziej realne.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #217 dnia: Listopada 16, 2017, 10:24:23 am »
Jeśli produkt będzie zjebany to on poniesie odpowiedzialność, a nie pracowni

No to wygląda trochę inaczej - wszyscy są winni tylko nie szef, są zwolnienia, następny projekt i te same problemy. CI przerabiało to już nie raz i nie dwa. Nawet teraz po klapie Snipera 3 formuła się nie zmienia, choć sytuacja finansowa była fatalna.

Widzę, że w końcu niektórym żyłka pęka i wylewa się. Nie zapoznałem się nawet z całością materiału, ale sporo pokrywa się z tym co wiem. CDP oczywiście będzie się bronił i wybielał, ale fakty są takie, że mają problemy z werbowaniem ludzi w kraju, bo większość już się przez CDP przewinęła, albo słyszała z pierwszej ręki jak tam jest i pracować nie chcą. Firma stara się to trochę ratować, no ale jak mówiło się "będziesz pracował przy Wiedźminie" w odpowiedzi na słabą płacę to co się dziwić. Spoko znajdą się studenci...

Co do samego Cyberpunka - pewnie okolice premiery PS5 są najbardziej realne.
Najlepszy sposób na naprawę sytuacji to polepszyć warunki pracy. Ot tak, po prostu.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #218 dnia: Listopada 16, 2017, 10:52:53 am »
Będzie mi smutno jak prawa do wiedźmina sprzedadzą jakiemuś EA lub Ubi, albo co gorsza MS.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #219 dnia: Listopada 16, 2017, 11:51:04 am »
Najlepszy sposób na naprawę sytuacji to polepszyć warunki pracy. Ot tak, po prostu.

Tylko, że nie zawsze się da, bo zmiany muszą iść od góry. Coś tam poprawili, ale bardziej dla tych co już tam siedzą, co według mnie tylko będzie powiększało dysproporcje.

Będzie mi smutno jak prawa do wiedźmina sprzedadzą jakiemuś EA lub Ubi, albo co gorsza MS.

Szczerze, to wcale nie muszą sprzedawać praw. Wystarczy, że się sami zamienią w polski odpowiednik EA (czym w pewnym sensie już są). Chyba raczej nigdy nie będą aż tak podobne (w końcu CDP za bardzo dba o wizerunek), ale wystarczy jeszcze jakiś jeden-dwa światowe sukcesy i szefostwo może bardzo popłynąć.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #220 dnia: Listopada 16, 2017, 13:02:12 pm »
Szef CD Projektu: prace nad Cyberpunk 2077 bez problemów

„Nie ogłosimy daty w tym roku”.

Cytuj
Prezes CD Projektu - Adam Kiciński - odpowiedział w rozmowie z Pulsem Biznesu na ostatnie informacje na temat firmy, ujawniane przez byłych pracowników. Menedżer nie chciał podać szczegółów na temat daty premiery, ale zapewnił, że prace nad Cyberpunk 2077 postępują bez problemów.

- Trzeba cierpliwie poczekać na oficjalną zapowiedź. Na pewno nie ogłosimy daty w tym roku, czy w przyszłym - nie odpowiem. Komentowanie pojawiających się na rynku spekulacji byłoby dla nas niekorzystne - mówi prezes firmy.

- Właśnie zamknęliśmy ważny etap produkcji - wyjaśnia. - Nie pojawiły się w ostatnim czasie żadne problemy mogące wpłynąć na produkcję. Wręcz przeciwnie - mając za sobą kamień milowy, jesteśmy jeszcze spokojniejsi.

Cytuj
- Naszym celem jest robienie najlepszych gier na świecie. Konkurencja jest ostra - nie tylko my mamy apetyt na złoty medal. W tym biznesie jest podobnie jak w sporcie. Nagrodą, oprócz gratyfikacji finansowej, jest duma. Nasi ludzie mimo trudów mogą na koniec powiedzieć, że jedna z najlepszych gier na świecie to ich dzieło - wyjaśnia.

- Staramy się zapewnić najlepsze możliwe warunki pracy, bo w naszej branży mamy rynek pracownika. Płacimy polskie rynkowe stawki lub nawet nieco wyższe, a do tego duże bonusy. Rotacja w firmie jest na racjonalnym poziomie - wyjaśnia.

>>>
« Ostatnia zmiana: Listopada 16, 2017, 13:04:51 pm wysłana przez Juras »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #221 dnia: Listopada 16, 2017, 13:15:58 pm »
Tylko, że nie zawsze się da, bo zmiany muszą iść od góry. Coś tam poprawili, ale bardziej dla tych co już tam siedzą, co według mnie tylko będzie powiększało dysproporcje.
No jasne, ale ten ktos na gorze powinien to po prostu zauwazyc.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #222 dnia: Listopada 16, 2017, 14:34:29 pm »
Cytuj
Właśnie zamknęliśmy ważny etap produkcji - wyjaśnia. - Nie pojawiły się w ostatnim czasie żadne problemy mogące wpłynąć na produkcję. Wręcz przeciwnie - mając za sobą kamień milowy, jesteśmy jeszcze spokojniejsi.

Jeśli wśród milestone'ów mają wpisane wywalanie gameplay'a do kosza i zaczynanie od nowa no to faktycznie problemów nie ma :D. Choć wydaje mi się, że pierwotnie gra miała wyjść znacznie wcześniej. Ba kolega był zatrudniany do CP, a koniec końców pracował tylko przy Wieśku ;).

Cytuj
Naszym celem jest robienie najlepszych gier na świecie. Konkurencja jest ostra - nie tylko my mamy apetyt na złoty medal.

No i tu jest właśnie problem, chodzi o ten medal a nie po prostu o zrobienie świetnej/bardzo dobrej/dobrej gry.

Cytuj
Staramy się zapewnić najlepsze możliwe warunki pracy, bo w naszej branży mamy rynek pracownika. Płacimy polskie rynkowe stawki lub nawet nieco wyższe, a do tego duże bonusy. Rotacja w firmie jest na racjonalnym poziomie - wyjaśnia.

 :rotfl:  Stawki na pewno nie są rynkowe, no chyba, że z Chin czy Indi. Bonusy weszły dopiero niedawno, aby utrzymać część pracowników (ale faktycznie to jest dobra zmiana, choć najpierw do tych bonusów musisz wytrwać przy obecnej stawce).

No jasne, ale ten ktos na gorze powinien to po prostu zauwazyc.

W idealnym świecie tak, ale jest raczej tak - kiedy stoisz na górze nie widzisz tych na dole.


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #223 dnia: Listopada 16, 2017, 14:48:02 pm »
W idealnym świecie tak, ale jest raczej tak - kiedy stoisz na górze nie widzisz tych na dole.
A to akurat bardzo różnie bywa.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #224 dnia: Listopada 16, 2017, 14:54:28 pm »
W idealnym świecie tak, ale jest raczej tak - kiedy stoisz na górze nie widzisz tych na dole.
A to akurat bardzo różnie bywa.

Niby tak, choć gdy odnosisz pierwszy duży sukces sporo szefów odrywa się poważnie od ziemi. Nie jest to jednak problem tylko w Polsce. Dla mnie takim dobitnym przykładem jest sprawa Castlevania LoS2.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #225 dnia: Listopada 16, 2017, 14:55:00 pm »
W idealnym świecie tak, ale jest raczej tak - kiedy stoisz na górze nie widzisz tych na dole.
A to akurat bardzo różnie bywa.

Niby tak, choć gdy odnosisz pierwszy duży sukces sporo szefów odrywa się poważnie od ziemi. Nie jest to jednak problem tylko w Polsce. Dla mnie takim dobitnym przykładem jest sprawa Castlevania LoS2.
Też prawda.

lupinator

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #226 dnia: Stycznia 10, 2018, 18:49:35 pm »
Zalew nowego info w pierwszym tweetcie na profilu gry od ponad 4 lat!

https://twitter.com/CyberpunkGame

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #227 dnia: Stycznia 15, 2018, 13:57:09 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #228 dnia: Stycznia 22, 2018, 08:48:12 am »
https://www.psu.com/news/cyberpunk-2077-features-music-never-heard/

Cytuj
According to IMDB listing, Brian Mantia, who has worked as a drummer with the likes of Guns N’Roses and Primus is working on the game.

Cytuj
“I’m also working on the soundtrack for the Cyberpunk 2077 video game. This project in particular has been a little challenging because the developers are looking for music that has never been heard before if that makes any sense… They are looking for music that would be made in the year 2077… I’m into it because I really love “white noise” and I figure that’s where music is gonna be in 60 years from now (lol)… Basically every frequency within the range of human hearing (20 hertz to 20 kHz)… Anyways, i’m really diggin’ the experimentation on this project!!!”

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #229 dnia: Stycznia 22, 2018, 15:47:33 pm »
Cytuj
white noise

Co za rasistowska, homofobiczna i mizoginiczna gra.
Fryty tyty dotknij pyty

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #230 dnia: Lutego 08, 2018, 10:12:24 am »
cdp jest na liście wydawców na tegoroczne e3. w zeszłym roku ich nie było, dwa lata temu pokazywali gwinta i teraz ptaszki ćwierkają, że może być nawet demo cp2077  :dance:
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2018, 12:27:26 pm wysłana przez s00s »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #231 dnia: Lutego 08, 2018, 11:22:07 am »
Muszą uspokoić udziałowców i fanów (takie moje zgadywanie po zsumowaniu różnych informacji ;) ).

lupinator

  • Gość
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #232 dnia: Lutego 08, 2018, 12:00:32 pm »
Muszą uspokoić udziałowców i fanów (takie moje zgadywanie po zsumowaniu różnych informacji ;) ).
Mam nadzieję, że nie zrobią tego przy pomocy jakiegoś ściemnianego trailera, czy klepanego na szybko dema.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #233 dnia: Lutego 08, 2018, 13:20:22 pm »
Beep.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #234 dnia: Lutego 08, 2018, 13:27:11 pm »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #235 dnia: Lutego 08, 2018, 13:30:11 pm »
 :cry_anim:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #236 dnia: Lutego 08, 2018, 14:42:11 pm »
Mam nadzieję, że nie zrobią tego przy pomocy jakiegoś ściemnianego trailera, czy klepanego na szybko dema.

Skoro zrobili już niejeden reset gameplay'u... Na pewno będzie wyglądało dobrze, a jak będzie później w grze i czy w ogóle będzie to inna kwestia. Spokojnie, CDP dba o swój wizerunek i chały nie odwalą, jeszcze nie.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #237 dnia: Lutego 08, 2018, 19:11:42 pm »
2005 - Guerilla Games
2012 - Ubisoft
2018 - CD Projekt ??

Coś mam takie przeczucie...  :-?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #238 dnia: Lutego 08, 2018, 22:25:16 pm »
Ale co znaczacte daty i te firmy?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #239 dnia: Lutego 08, 2018, 22:44:33 pm »
GG zrobiło najładniejsze gry na PS3 i teraz świetny fabularnie, gamelayowo i graficznie Horizon na PS4. Może Szmajdzik spodziewa się gierki wszech-czasów?