Autor Wątek: Cyberpunk 2077  (Przeczytany 103924 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #520 dnia: Listopada 18, 2020, 11:31:46 am »
No...coś mi się wydaje, że na premierę jedyną opcją na komfortowe granie będzie SeX o PS5 w trybie wstecznej kompatybilności.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #521 dnia: Listopada 18, 2020, 21:41:28 pm »
XOX ewidentnie ma problemy z płynnością, jak tylko coś dynamicznego ma być to uciekają na XSX.

Przeczuwam 480-540p na Xbox Series X Xbox One S i powątpiewam w 720p na podstawowym PS4, co najwyżej stabilne 540 :P

Bez next-gena to nawet szkoda zaczynać przygodę, tryb kompatybilności to będzie zapewne minimum do dobrej zabawy.
« Ostatnia zmiana: Listopada 19, 2020, 17:54:08 pm wysłana przez gnysek »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #522 dnia: Listopada 18, 2020, 22:19:44 pm »
Przeczuwam 480-540p na Xbox Series X i powątpiewam w 720p na podstawowym PS4, co najwyżej stabilne 540
Rozumiem że chodzilo o One X ;)

Też stawiam na bardzo dynamiczne 720p na starych konsolach.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #523 dnia: Listopada 18, 2020, 22:32:49 pm »
Raczej chodziło Wam o Xbox One S :P
Bez patcha pod PS5 i XSX szkoda w to grać serio.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #524 dnia: Listopada 18, 2020, 23:01:26 pm »
Haha. Też się zaebałem :lol:

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #525 dnia: Listopada 19, 2020, 17:54:45 pm »
Zdecydowanie, ze Xbox One S miał być, pisałem w dwóch tematach i pytanie teraz, czy w drugim wtedy nie jest też błąd :D

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #526 dnia: Listopada 24, 2020, 21:03:42 pm »

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #527 dnia: Listopada 25, 2020, 10:54:29 am »
Też tnie niesamowicie, popup czasem nawet kilka metrów od gracza, a to unikanie szybkiej jazdy w mieście jest podejrzane aż z kilometra. Do tego kompresja filmu nie pomaga, a o wersji z PS5 ciężko się wypowiedzieć, za dużo scen na szynach.

Z tego co zauważyłem w ostatnich dniach, schodzenie poniżej 30 FPS to już teraz nie są problemy ze stabilnością, a "cinematic mode" :D Dobrze, że mam już PS5, bo na moim PS4 to pewnie nawet do tych 24 FPS by ledwo dojechało :D

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #528 dnia: Grudnia 07, 2020, 16:45:18 pm »
Ciekawa rozmowa:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #529 dnia: Grudnia 07, 2020, 19:32:23 pm »
Średnia 91% na meta.
Wersja PC z 43 recenzji.

https://www.metacritic.com/game/pc/cyberpunk-2077

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #530 dnia: Grudnia 07, 2020, 20:53:04 pm »
Nie jest tak źle co prawda ja i tak zagram jak wyjdzie wersja GOTY  mam nadzieję, że zdążą połatać :D

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #531 dnia: Grudnia 07, 2020, 20:54:49 pm »

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #532 dnia: Grudnia 08, 2020, 10:01:33 am »
Czyli generalnie jest milion bugów nawet po ogromnym patchu (wczoraj robiłem preload na PS5, 102GB!), ale pomijając te z listy którą cd projekt dał i mieli ich w recenzjach nie wymieniać, ta gra to nadal 9-10/10? Kosmos jakiś, bo momentami mam wrażenie z niektórych opinii, że bugami przebiją Fallouta :D

Zaryzykowałem, kupiłem, pewnie właśnie kończy się pobieranie, więc w czwartek o 00:01 zacznie się granie. Chyba pierwszy raz od dawna będę tworzył po kilka osobnych save'ów.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #533 dnia: Grudnia 08, 2020, 10:16:49 am »
Ja bankowo czekam na pełną, nexgenową wersje - wtedy zakup razem z jakąś konsolą (jaka jeszcze nie wiem).

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #534 dnia: Grudnia 08, 2020, 11:11:15 am »
Szukałem jakiejś recenzji z info jak to chodzi na podstawowej ps4 albo xone i cisza:-).


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 876
  • Reputacja: 82
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #535 dnia: Grudnia 08, 2020, 11:38:25 am »
Szukałem jakiejś recenzji z info jak to chodzi na podstawowej ps4 albo xone i cisza:-).


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
No i właśnie to jest dla mnie największa zagwozdka. Ukrywają do samego końca działanie tej gry na konsolach. Nie ma żadnych recenzji konsolowych, a wszystko pochodzi z blach, zapewne mocnych. Oby się nie okazało, że konsole dostaną jakąś mega biedną wersję. Patch też mnie przeraża. Ponad 40 GB na dzień dobry. To tak jakbym kupował pudełko z płytą, a nie płytę z pudełkiem.
Preorder mam od dobrego miesiąca, ale ciągle się waham czy brać, bo ta konsolowa cisza jest mocno niepokojąca. Być może wezmę, przejdę w 2-3 tyg. (główny wątek jest na 20-25h) i sprzedam. Kupię do kolekcji za parę lat w wersji goty z dodatkami.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #536 dnia: Grudnia 08, 2020, 12:30:16 pm »
Spokojnie ogra się Goty za rok :)

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #537 dnia: Grudnia 08, 2020, 16:02:06 pm »
Właśnie, teraz prowadziłem dyskusję ze znajomym i stwierdziliśmy, że przy recenzji na PC dochodzą jeszcze bugi spowodowane różnymi konfiguracjami komputerów, więc teoretycznie na konsolach może być lepiej, bo bugi szybciej wychwycić.

Teoretycznie, bo jakiegoś powodu recenzje powstają tylko na PC, nie widziałem natomiast żadnej konsolowej. Być może tutaj jest jeszcze gorzej... wczoraj zacząłem pobierać i z 75GB które gra miała mieć urosło do 102GB, ciekawe ile jeszcze dojdzie jutro, ale takie cyferki to raczej świadczą o brakującej zawartości niż tylko bugach... niestety, od dawna wszyscy się obawiają, że podstawowe konsole srogo dostaną po tyłku i gra będzie chrupać. Niektórzy też twierdzą, że gra wygląda nawet na PC słabo, ale moim zdaniem to wina filtra z aberracją chromatyczną, a nie kiepskiej grafiki.

Gdybym nie miał PS5, to bym chyba nie zaryzykował z preorderem.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #538 dnia: Grudnia 08, 2020, 19:10:24 pm »
Jeśli o mnie chodzi to grafa w tej grze nie powala.
Był co prawda jeden trailer co w miare robił z mocarnego pieca, ale to wszystko.
Bądźmy krytyczni to tytuł na starą generacje z masą bugów.
Teksturki takie se, postacie z małą ilością poly, uboga geometria,
Fakt rozmach jest, teren olbrzymi, mnóstwo cyberludu, no ale nic więcej. Może RT zrobi robote, ale to też na GTX 3090.

Co dostaniemy na konsolach hmm? Pewnie na zwykłym xboxie poniżej 720p i 20-30fps, Ps4 to samo w 900p. Na Pro i Koksie beda dwa tryby dynamo roz i plyn. W miare stabilnie to bedzie chodzic dopiero na Ps5 i Xsx. Po patchu pod next geny gra zacznie wygladac, ale kiedy? Za rok? :lol:

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #539 dnia: Grudnia 09, 2020, 09:47:23 am »
Podobno bez trybów na razie, czyli każda konsola idzie w "ile fabryka dała", bez opcji lepszych efektów kosztem fps czy na odwrót.

Jest już patch 1.02, zajmuje 25GB, gra mimo to nie urosła jakoś zbytnio, nadal ma 102-103 GB (chociaż nie wiem co oznacza na PS5 "pobrano 138GB"...).

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #540 dnia: Grudnia 09, 2020, 10:36:03 am »
Cholera hypu jakiegoś nie mam ale już zauważyłem u siebie, że mnie będzie kurwica brała jak zobaczę, że znajomi grają... Ale najbardziej to strach przed spoilerami daje o sobie znać i jeszcze walczę ze sobą :D jutro po pracy zajadę do neonetu i media expert - jeśli będzie to kupię - inaczej może się uda jakoś wytrzymać :D

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #541 dnia: Grudnia 09, 2020, 12:03:42 pm »
Gdyby było jakieś info że działa w miarę na ps4 to bym brał cyfrową wersję. Preload i gramy po 24:-).

A jak ps5 wyladuje w sklepach to się zapis przeniesie.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 876
  • Reputacja: 82
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #542 dnia: Grudnia 09, 2020, 13:11:04 pm »
Nowa Zelandia i Polacy, którzy zmienili region w xboxach na ten kraj, już grają.  :lol:

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #543 dnia: Grudnia 09, 2020, 13:46:28 pm »
Na razie nie znalazłem gameplayu z podstawowego PS4. Aż jestem ciekaw, chociaż najfajniejsze pewnie będą porównania wydania płytowego bez patchy z patchem dnia 0, w końcu oba patche ważą tyle ile na początku miała ważyć cała gra...

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #544 dnia: Grudnia 09, 2020, 14:43:37 pm »
Podobno z podstawowej PS4. Nie wygląda źle, chociaż widać poszarpanie brzegów. Spodziewałem się jednak czegoś gorszego.


RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 876
  • Reputacja: 82
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #545 dnia: Grudnia 09, 2020, 15:57:50 pm »
Ja dzisiaj widziałem gdzieś porównanie wersji z komputerów i konsol i to co na pierwszy rzut oka jest najwidoczniejsze dla mnie, to dużo, dużo, dużo mniejsza ilość przechodniów w świecie gry.

Jutro zacznę - chyba - ogrywać na XOX to zobaczę jak to wygląda. Po przejściu raczej sprzedam i kupię ponownie, ale już w wersji goty za parę lat. Wówczas patch pewnie będzie już niewielki - jak na płycie W3 z dlc.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #546 dnia: Grudnia 09, 2020, 18:16:25 pm »
Dzisiaj będę sprawdzał jak śmiga na PC. Póki co bez śledzenia promieni ze względu na opóźnienia(umysłowe)nvidi i brak rzetelności sklepu xkom. U mnie hajp narasta.
Typy z DF rozpływają się nad warstwą wizualną na blachach. Z RT nie widzieli jeszcze ładniejszej gry. Wstawaj samuraju, zesrałeś się.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 09, 2020, 22:59:13 pm wysłana przez piter86 »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #547 dnia: Grudnia 10, 2020, 01:09:10 am »


Xbox One S

 :lol:

Mistrzowie optymalizacji.


Sprawdziłem opcje u Przegrywa, który gra na PS5, wersja Pro niby płynna.
Ziarno i aberracja chromatyczna oraz blur są z miejsca włączone :lol:
To by tłumaczyło kiepski obraz na konsolach. Radze to wyłączyć, zwłaszcza te dwie pierwsze.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #548 dnia: Grudnia 10, 2020, 07:59:04 am »
Chętnie zagram, ale jednak poczekam na wersję na PS5. Może tam nie zepsują tego tak bardzo. :/

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #549 dnia: Grudnia 10, 2020, 08:46:23 am »
Gra jest bardzo dobra, jeżeli chodzi o założenia, zadania, świat. Niestety bugów i glitchy to ciężko zliczyć, jest dużo i widać, że gra wyszła za szybko.

O ile bugi typu znikają postacie, przechodzą przez siebie, latają same pistolety, przeciwnik w schodach, auto lata, ktoś spada z nieba i inne idzie przeżyć  ( 5 godzin gry, a było tego więcej xD), tak glitch zadania już gorzej. 15 minut biegałem i nie wiedziałem co robię źle, okazało się, że trafiłem na buga w misji i musiałem przewijać sejwa.

W obecnym stanie to gra zasługuje na oceny na meta 80, a nie 91, wydali grę w wersji beta.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #550 dnia: Grudnia 10, 2020, 09:12:23 am »
Niestety mamy podwójne standardy i nie chodzi tu tylko o CDPR. Jedni są krytykowani za wypuszczanie gier niedokończonych, inni mogą liczyć na pobłażliwość. Gra (jak każda od CDPR) powinna dostać jeszcze pół roku/rok na dokończenie, zwłaszcza, iż developer ma już w tym doświadczenie i powinien wyciągać wnioski. Niestety jednak tak nie jest. Fakt, że wielu ludzi nie krytykuje tego tylko umacnia ich w przekonaniu, że to ok.

Kwestie optymalizacji to, jak już kiedyś pisałem, kolejny problem, nie tylko CDPR -  u nas w kraju wciąż patrzy się przede wszystkim na PC. To nie jest dobre podejście przy robieniu gier na konsole. Niemniej baza graczy, która jest z Redami od początku, może być im za to wdzięczna.

CDPR nie patrzy na to co robi, tworzy gry, które przerastają możliwości studia. Koszty tego są jakie są. To nie jest tak, że można być jak Rockstar z dnia na dzień. No ale karawana jedzie dalej. Ciekawe jak to się wszystko potoczy.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #551 dnia: Grudnia 10, 2020, 10:14:55 am »
Ziarno i aberracja chromatyczna oraz blur są z miejsca włączone :lol:
To by tłumaczyło kiepski obraz na konsolach.

Na to już dawno zwracałem uwagę, że kiepska grafika to wynik filtru z abberacją, który rozmazuje wszystko. W sumie nawet go nie wyłączyłem, miałem czas godzinę pograć tylko (o 6:30 dzieci do przedszkola zawoziłem :P), ale na PS5 i tak graficznie ujdzie. Na razie nie trafiłem na jakieś specjalne błędy, ale przeszedłem tylko jedną misję do pierwszego trofeum i szedłem spać. Pewnie dziś mnie dopiero zaskoczy.

Na te filmy z wersji 1.00 nie ma co w ogóle patrzeć, CDP wydał ponad 70GB patchy od tego czasu. Chyba, ze ktoś zrobi porównanie, ile patche w tydzień zmieniły.

CDPR nie patrzy na to co robi, tworzy gry, które przerastają możliwości studia. Koszty tego są jakie są. To nie jest tak, że można być jak Rockstar z dnia na dzień. No ale karawana jedzie dalej. Ciekawe jak to się wszystko potoczy.

No to już przy Wiedźminie było widać, z drugiej strony, mimo wszystko jakoś dowieźli, teraz kasa będzie się lała takim strumieniem, że kolejna produkcja raczej będzie już w ramach ich możliwości, bo dojechali do poziomu, który osiągnęło tylko kilka gier w branży. Przebili już sufit i teraz mogą trochę wyhamować.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2020, 10:17:14 am wysłana przez gnysek »

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 876
  • Reputacja: 82
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #552 dnia: Grudnia 10, 2020, 10:31:09 am »
Współczesne rpgi maja to do siebie, że należałoby w nie grać rok-dwa po premierze. Niestety.
Sam się dałem ponieść hype'owi i kupiłem, ale po przejściu od razu będę chciał sprzedać i za parę lat ponownie nabyć, ale już edycję goty na PS5, która zapewne będzie tą "właściwą".

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #553 dnia: Grudnia 10, 2020, 10:44:53 am »
No to już przy Wiedźminie było widać, z drugiej strony, mimo wszystko jakoś dowieźli,

Słowo klucz.

Pogadamy przy następnym projekcie, który będzie "większy niż Cyberpunk 2077". Sky is the limit, żadnego sufitu nie ma ;).

Jak zawsze jednak mam nadzieję, że może tym razem wyciągnął wnioski. Skończy się pewnie inaczej, ale kiedyś balonik musi pęknąć.

Współczesne rpgi maja to do siebie, że należałoby w nie grać rok-dwa po premierze. Niestety.

Choć jest to prawda, przynajmniej w przypadku części gier tego typu (bo są tak duże, że ciężko wszystko przetestować), to jednak takie nastawienie właśnie nie poprawia sytuacji. A i zdaje się, że nie chodzi tu o małe bugi.

Z drugiej strony - gdyby każdy dev dawał QA czas na dokładne testy i poprawki, np. 3-5 miesięcy po "zakończeniu" prac, wtedy sytuacja byłaby inna.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #554 dnia: Grudnia 10, 2020, 11:11:18 am »
Podejrzewam, że teraz już naprawdę nie mogli przełożyć premiery na nowy rok, bo za dużo umów mieli już podpisanych. Gra ma 91% na meta, więc plan wypalił. Spora część graczy co prawda zjedzie grę ostro, ale Redzi będą ją powoli łatać i wypuszczać darmowe DLC w ramach rekompensaty i fani zostaną udobruchani. A za około rok pewnie dopiero wyjdzie wersja next genowa, zoptymalizowana pod nowe konsole i prawie bez bugów. Poza tym Cyberpunk już teraz stał się sprzedażowym hitem i 2020 zamkną z naprawdę niezłą liczbą sprzedanych kopii.

Oby zarobiony hajs przeznaczyli na rozbudowę studia. Niech będą dwa albo trzy teamy, które klepią trochę mniejsze gry i jeden główny odpowiedzialny za kolosy. Może Cyberpunk chociaż nauczy ich trochę pokory z podawaniem wstępnej daty premiery gry.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #555 dnia: Grudnia 10, 2020, 11:52:55 am »
Pogadamy przy następnym projekcie, który będzie "większy niż Cyberpunk 2077". Sky is the limit, żadnego sufitu nie ma ;).

Nie no jak kolejną grę chcą też zrobić większą, to nie tylko balonik pęknie, to będzie jakaś eksplozja na końcu.


Co do recenzji graczy - wygląda, że najwięcej problemów mają PCtowcy, na konsolach wygląda, że nie zeszli poniżej Fallouta 76 (z czego się śmiano, że Cyberpunk mając numerek 77 będzie zawierał błędów więcej).

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #556 dnia: Grudnia 10, 2020, 11:54:32 am »
Podejrzewam, że teraz już naprawdę nie mogli przełożyć premiery na nowy rok, bo za dużo umów mieli już podpisanych.

Tak, teraz tego zrobić nie mogli, bo miejscami już się z tego nabijano, a i giełda nie reaguje na to dobrze. Taki ruch trzeba było zrobić wcześniej, ale to też skaza na wizerunku - a tak część graczy usprawiedliwia ich, część będzie wkurzona, ale nie zaszkodzi to im zbytnio, bo mają już w tym doświadczenie. Dlatego podkreślę, że trzeba dobrze planować i mierzyć siły na zamiary. Bo to nie jest tak, że tylko CDPR może robić takie gry, bo są tak bardzo wyjątkowi. Co nie zmienia faktu, że przy mniejszych grach też można się przeliczyć ;).

Muszę za to pochwalić ich za oryginalne pudełko kolekcjonerki :).

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #557 dnia: Grudnia 10, 2020, 11:56:28 am »


Wersja na XSX i XSS chodzi nieźle, za to na One X już dość ostro chrupie. Mogli nieco zmniejszyć rozdzielczość dla lepszej wydajności. Dziwne zagranie.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 876
  • Reputacja: 82
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #558 dnia: Grudnia 10, 2020, 12:12:55 pm »
Zielarz---> niestety, ale czy się to komuś podoba czy nie, to te największe rpgi od lat, wyglądają na starcie jak sito. Nie sądzę, że komuś to się podoba, chociaż patrząc na średnią CP'77 na mecie, chyba jednak tak. Też bym wolał dostać produkt przetestowany, bez dziur, za który sporo płacę. A tak? Jeszcze nie zagrałem, a już kombinuję jak to szybko przejść, sprzedać i kupić za parę lat wersję goty (jak zrobiłem z W3) na next geny, bo będzie wyglądać zbliżenie do tego z filmików z mocnych komputerów, a co dla mnie najważniejsze, na płycie będzie "gra" nadająca się do uruchomienia. Obecnie to kupuję pudełko, do którego potrzeba 43 gb patchy.

To mi trochę przypomina premierę FFXV ze sławetnym dociąganiem filmików w patchach. Wówczas to się jednak tak wściekłem, że nie wziąłem na premierę i ograłem dopiero w tym roku edycję goty. Chociaż tutaj też polecieli po bandzie, bo ta goty to wyglądała tak, że nie miała nic wgranego na dysk, tylko karteczki z kodami do dlc. Więc i tak ściągałem z 50 gb danych, a na płycie dalej pewnie za wiele gry nie ma.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Cyberpunk 2077
« Odpowiedź #559 dnia: Grudnia 10, 2020, 15:50:41 pm »
Naprawdę chcę pochwalić CDPR za kolekcjonerkę - może to dlatego, że nie śledziłem nic na jej temat od momentu pre-ordera, ale jestem mile zaskoczony. Oryginalne pudełko zewnętrzne i wewnętrzne, wszystko dobrej jakości. Brelok choć średnio podoba mi się sam w sobie, robi solidne wrażenie. Statuetka pokazuje, dlaczego polystone lepiej zostawić na produkty klasy premium, a nie dodawane do kolekcjonerek - ta z Wieśka wygląda przy tym jak karykatura. Brakuje tylko LED'ów, co by pasowało do cyberpunka. Naprawdę fajne wydanie, jedne z lepszych w ogóle. W tym CDPR jest naprawdę bardzo dobry (tylko ten Geralt z Gryfem...).

Zielarz---> niestety, ale czy się to komuś podoba czy nie, to te największe rpgi od lat, wyglądają na starcie jak sito. Nie sądzę, że komuś to się podoba, chociaż patrząc na średnią CP'77 na mecie, chyba jednak tak. Też bym wolał dostać produkt przetestowany, bez dziur, za który sporo płacę. A tak? Jeszcze nie zagrałem, a już kombinuję jak to szybko przejść, sprzedać i kupić za parę lat wersję goty (jak zrobiłem z W3) na next geny, bo będzie wyglądać zbliżenie do tego z filmików z mocnych komputerów, a co dla mnie najważniejsze, na płycie będzie "gra" nadająca się do uruchomienia. Obecnie to kupuję pudełko, do którego potrzeba 43 gb patchy.

To mi trochę przypomina premierę FFXV ze sławetnym dociąganiem filmików w patchach. Wówczas to się jednak tak wściekłem, że nie wziąłem na premierę i ograłem dopiero w tym roku edycję goty. Chociaż tutaj też polecieli po bandzie, bo ta goty to wyglądała tak, że nie miała nic wgranego na dysk, tylko karteczki z kodami do dlc. Więc i tak ściągałem z 50 gb danych, a na płycie dalej pewnie za wiele gry nie ma.

Jak już pisałem, bugi się zdarzają i będą się zdarzać. Dopóki nie są poważne i nie ma ich dużo, to jasne, można je traktować jak normę na starcie. Tyle, że tutaj zdaje się tak nie jest. A jest trochę open world'ów, w których sam nie kojarzę za bardzo bugów (Horizon, Ghost of Tsushima, Spider-Man, wspomniane FFXV). Można oczywiście się spierać, że nie mają tej wielkości, czy złożoności, ale to są wybory jakie dev podejmuje i musi później mierzyć się z konsekwencjami, czy poprzez dłuższa produkcję, czy poprzez wydawanie zbugowanego produktu.