Ankieta

Jak oceniasz poziom grafiki w Halo 4?

Graficznie zjada wszystko, co do tej pory widziałem na konsoli!
Wygląda świetnie - czołówka obecnej generacji.
Wjebanie mega dużo, laserów, bajerów może zachwycić, tak całość wygląda über słabo.
Bez jaja prostota, geometria, detalew tej grze to jakaś kipina, świeci sie jak spu jajca.
Wygląda prawie tak dobrze jak prostacka gierka na XBL, PSN.

Autor Wątek: Jak to jest w końcu z tą grafiką Halo 4?  (Przeczytany 69483 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Jak to jest w końcu z tą grafiką Halo 4?
« Odpowiedź #80 dnia: Listopada 16, 2012, 22:40:36 pm »
Myslisz ze w tym serwisie pracuje tylko jeden redaktor, ze porownujesz te oceny?
Ale kij z tym...wyrzuc opinie IGN jesli ci nie pasi....pozostaje kilkadziesiat innych serwisow.
Prawda jest taka ze prawie kazda recka zawiera bardzo pochlebne opinie dotyczace oprawy.
Podobnie jest z opiniami wiekszosci graczy.
No ale wiadomo ze MS przekupil wszystkie media i wiekszosc graczy....ewentualnie wszyscy dookola sa slepi.
Zyj dalej w swoim swiecie. :)
No ja sobie żyję w świecie w którym tą i inne gry przeszedłem/grałem, mam o nich swoje zdanie i nie potrzebuje jakiś fanbojskich opinii frędzli z serwisów gdzie chodliwy tytuł od razu winduje oceny o kilka oczek w każdej kategorii.

Ty w ogóle czytałeś co cytujesz z tych serwisów? Parę wybranych:
Cytuj
It looks, quite simply, like a next-generation game, leaps and bounds better than anything else on consoles today.
Cytuj
The most beautiful shooter we've played.
Cytuj
The visuals, lighting, and art direction are phenomenal too, adding tons of detail and pushing the Xbox 360 to points I haven't seen in any other game on the console.
Cytuj
its one of the most technically impressive games of the year
Cytuj
Halo 4 is quite possibly the best looking videogame on current-generation hardware.
Cytuj
Technically Halo 4 is majestic.

No kur** mać. Powiedz mi co, w którym momencie, gdzie? Ryje postaci na cutscenach?  Czy ci recenzenci siedzieli od pięciu lat w pudle i przez szparkę im wpychano tylko i wyłącznie kolejne części Halo?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Jak to jest w końcu z tą grafiką Halo 4?
« Odpowiedź #81 dnia: Listopada 16, 2012, 23:29:17 pm »
Tak a propos całego tego tematu, iloma kawałkami papieru podcieracie dupe? 2 to w sam raz, czy może 3 jest optymalnie?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Jak to jest w końcu z tą grafiką Halo 4?
« Odpowiedź #82 dnia: Listopada 16, 2012, 23:40:20 pm »
Z grafiką jest podobnie jak z muzyką czy innymi formami sztuki - jest to głównie kwestia gustu. Przeciętny gracz (w tym również recenzent) ma wyje**ne jakie efekty zastosowano i jak gra wygląda z punktu technicznego. Podoba się lub lub nie podoba. Jeśli ogólne wrażenie jest świetne, to pisze, że jest grafika jest super. Nie ma w tym nic głębszego. Ten kto zabawia się w analizę, może postrzegać rzecz przez pryzmat tej analizy i na nic przekonywanie, że jest tak a tak, bo on "wie", że np. grafika prezentuje taki a taki poziom. Znajdą się tacy, co będą twierdzić, że druga symfonia Czajkowskiego czy innego Mozarta "musi" się zajebiście podobać, bo jest zajebiście skomponowana. Grafiki - podobnie jak muzyki - nie da się oceniać w ten sposób. Można oczywiście dość obiektywnie oceniać  zaawansowanie techniczne, wyliczając po kolei słabe i mocne strony danej produkcji. Ale na ogólną ocenę grafiki nie powinno mieć to wielkiego wpływu. Liczy się całokształt. I to jest w przeważającej mierze kwestia subiektywnego gustu i preferencji. Można na pewno wyróżnić określone tendencje. Ale i tak jest to rzecz typowo indywidualna.

I dlatego dyskusje dotyczące grafiki są najczęściej tak bezowocne, bezcelowe i bezsensowne. Jeśli danemu delikwentowi gra się podoba, to jaki sens jest mu wmawiać, że nie ma racji?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Jak to jest w końcu z tą grafiką Halo 4?
« Odpowiedź #83 dnia: Listopada 16, 2012, 23:50:37 pm »
Tak a propos całego tego tematu, iloma kawałkami papieru podcieracie dupe? 2 to w sam raz, czy może 3 jest optymalnie?
Średnio pół rolki z biedronki.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Jak to jest w końcu z tą grafiką Halo 4?
« Odpowiedź #84 dnia: Listopada 16, 2012, 23:54:27 pm »
Z grafiką jest podobnie jak z muzyką czy innymi formami sztuki - jest to głównie kwestia gustu. Przeciętny gracz (w tym również recenzent) ma wyje**ne jakie efekty zastosowano i jak gra wygląda z punktu technicznego. Podoba się lub lub nie podoba. Jeśli ogólne wrażenie jest świetne, to pisze, że jest grafika jest super. Nie ma w tym nic głębszego. Ten kto zabawia się w analizę, może postrzegać rzecz przez pryzmat tej analizy i na nic przekonywanie, że jest tak a tak, bo on "wie", że np. grafika prezentuje taki a taki poziom. Znajdą się tacy, co będą twierdzić, że druga symfonia Czajkowskiego czy innego Mozarta "musi" się zajebiście podobać, bo jest zajebiście skomponowana. Grafiki - podobnie jak muzyki - nie da się oceniać w ten sposób. Można oczywiście dość obiektywnie oceniać  zaawansowanie techniczne, wyliczając po kolei słabe i mocne strony danej produkcji. Ale na ogólną ocenę grafiki nie powinno mieć to wielkiego wpływu. Liczy się całokształt. I to jest w przeważającej mierze kwestia subiektywnego gustu i preferencji. Można na pewno wyróżnić określone tendencje. Ale i tak jest to rzecz typowo indywidualna.

I dlatego dyskusje dotyczące grafiki są najczęściej tak bezowocne, bezcelowe i bezsensowne. Jeśli danemu delikwentowi gra się podoba, to jaki sens jest mu wmawiać, że nie ma racji?

sraty taty.....

Gra jaki dizajn ma taki ma ale pod kątem technicznym nie ma sobie praktycznie nic do zarzucenia.
A oświetlenie to małe dzieło sztuki.....
Serio?

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Jak to jest w końcu z tą grafiką Halo 4?
« Odpowiedź #85 dnia: Listopada 16, 2012, 23:54:40 pm »
Z grafiką jest podobnie jak z muzyką czy innymi formami sztuki - jest to głównie kwestia gustu. Przeciętny gracz (w tym również recenzent) ma wyje**ne jakie efekty zastosowano i jak gra wygląda z punktu technicznego. Podoba się lub lub nie podoba. Jeśli ogólne wrażenie jest świetne, to pisze, że jest grafika jest super. Nie ma w tym nic głębszego. Ten kto zabawia się w analizę, może postrzegać rzecz przez pryzmat tej analizy i na nic przekonywanie, że jest tak a tak, bo on "wie", że np. grafika prezentuje taki a taki poziom. Znajdą się tacy, co będą twierdzić, że druga symfonia Czajkowskiego czy innego Mozarta "musi" się zajebiście podobać, bo jest zajebiście skomponowana. Grafiki - podobnie jak muzyki - nie da się oceniać w ten sposób. Można oczywiście dość obiektywnie oceniać  zaawansowanie techniczne, wyliczając po kolei słabe i mocne strony danej produkcji. Ale na ogólną ocenę grafiki nie powinno mieć to wielkiego wpływu. Liczy się całokształt. I to jest w przeważającej mierze kwestia subiektywnego gustu i preferencji. Można na pewno wyróżnić określone tendencje. Ale i tak jest to rzecz typowo indywidualna.

I dlatego dyskusje dotyczące grafiki są najczęściej tak bezowocne, bezcelowe i bezsensowne. Jeśli danemu delikwentowi gra się podoba, to jaki sens jest mu wmawiać, że nie ma racji?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Jak to jest w końcu z tą grafiką Halo 4?
« Odpowiedź #86 dnia: Listopada 17, 2012, 00:03:26 am »
Z grafiką jest podobnie jak z muzyką czy innymi formami sztuki - jest to głównie kwestia gustu. Przeciętny gracz (w tym również recenzent) ma wyje**ne jakie efekty zastosowano i jak gra wygląda z punktu technicznego. Podoba się lub lub nie podoba. Jeśli ogólne wrażenie jest świetne, to pisze, że jest grafika jest super. Nie ma w tym nic głębszego. Ten kto zabawia się w analizę, może postrzegać rzecz przez pryzmat tej analizy i na nic przekonywanie, że jest tak a tak, bo on "wie", że np. grafika prezentuje taki a taki poziom. Znajdą się tacy, co będą twierdzić, że druga symfonia Czajkowskiego czy innego Mozarta "musi" się zajebiście podobać, bo jest zajebiście skomponowana. Grafiki - podobnie jak muzyki - nie da się oceniać w ten sposób. Można oczywiście dość obiektywnie oceniać  zaawansowanie techniczne, wyliczając po kolei słabe i mocne strony danej produkcji. Ale na ogólną ocenę grafiki nie powinno mieć to wielkiego wpływu. Liczy się całokształt. I to jest w przeważającej mierze kwestia subiektywnego gustu i preferencji. Można na pewno wyróżnić określone tendencje. Ale i tak jest to rzecz typowo indywidualna.

I dlatego dyskusje dotyczące grafiki są najczęściej tak bezowocne, bezcelowe i bezsensowne. Jeśli danemu delikwentowi gra się podoba, to jaki sens jest mu wmawiać, że nie ma racji?

sraty taty.....

Gra jaki dizajn ma taki ma ale pod kątem technicznym nie ma sobie praktycznie nic do zarzucenia.
A oświetlenie to małe dzieło sztuki.....
Serio?
Myślę, że to jest raczej kwestia nieznajomości tematu i nieodpowiednio użytych słów. Choć rozumiem, że kogoś takie błędy znaczeniowe mogą denerwować  Ja na temat szczegółów technicznych wolę się nie wypowiadać, bo jestem 100 lat za murzynami pod tym względem. Ale mimo to mogę oceniać grafikę. Soul też może. Liczą się odczucia. Oświetlenie w grze może być ch**owe (technicznie rzecz biorąc), a mimo to wiele osób może się nim zachwycać.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Jak to jest w końcu z tą grafiką Halo 4?
« Odpowiedź #87 dnia: Listopada 17, 2012, 00:14:52 am »
Z grafiką jest podobnie jak z muzyką czy innymi formami sztuki - jest to głównie kwestia gustu. Przeciętny gracz (w tym również recenzent) ma wyje**ne jakie efekty zastosowano i jak gra wygląda z punktu technicznego. Podoba się lub lub nie podoba. Jeśli ogólne wrażenie jest świetne, to pisze, że jest grafika jest super. Nie ma w tym nic głębszego. Ten kto zabawia się w analizę, może postrzegać rzecz przez pryzmat tej analizy i na nic przekonywanie, że jest tak a tak, bo on "wie", że np. grafika prezentuje taki a taki poziom. Znajdą się tacy, co będą twierdzić, że druga symfonia Czajkowskiego czy innego Mozarta "musi" się zajebiście podobać, bo jest zajebiście skomponowana. Grafiki - podobnie jak muzyki - nie da się oceniać w ten sposób. Można oczywiście dość obiektywnie oceniać  zaawansowanie techniczne, wyliczając po kolei słabe i mocne strony danej produkcji. Ale na ogólną ocenę grafiki nie powinno mieć to wielkiego wpływu. Liczy się całokształt. I to jest w przeważającej mierze kwestia subiektywnego gustu i preferencji. Można na pewno wyróżnić określone tendencje. Ale i tak jest to rzecz typowo indywidualna.

I dlatego dyskusje dotyczące grafiki są najczęściej tak bezowocne, bezcelowe i bezsensowne. Jeśli danemu delikwentowi gra się podoba, to jaki sens jest mu wmawiać, że nie ma racji?

To mi przypomina pewną sytuację sprzed kilku lat. Rozmawiałem ze znajomym nt. grafy pewnej gry i mówiłem jak mi się zajebiście tła i otoczenie podobają, że mega to zrobili. To on odpowiedział:
:lol: przecież to są bitmapy w niskiej rozdziałce, a wyglądają w miarę dobrze bo są daleko od gracza

Gówno mnie to obchodzi, że to bitmapy w jpg zamiast png z dynamic shadering. Wygląda przemegazajedwabiście i nic mi więcej nie trzeba. A jak się dowiem, że to bitmapy? "a to szczwane lisy, to tak oszczędzili ramu na animację" itp. itd.

Alan Wake też niby 560p. A jak dla mnie jedna z najładniejszych gier generacji (jakiś czas temu jak grałem zrobiłem kilka fotek liści na drzewach [moment pierwszego przyjazdu do chatki - można się wspiąć na górę]. Spadłem z krzesła jakie ostre skur**syny były.)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Jak to jest w końcu z tą grafiką Halo 4?
« Odpowiedź #88 dnia: Listopada 17, 2012, 00:42:44 am »
To mi przypomina pewną sytuację sprzed kilku lat. Rozmawiałem ze znajomym nt. grafy pewnej gry i mówiłem jak mi się zajebiście tła i otoczenie podobają, że mega to zrobili. To on odpowiedział:
:lol: przecież to są bitmapy w niskiej rozdziałce, a wyglądają w miarę dobrze bo są daleko od gracza

Gówno mnie to obchodzi, że to bitmapy w jpg zamiast png z dynamic shadering. Wygląda przemegazajedwabiście i nic mi więcej nie trzeba. A jak się dowiem, że to bitmapy? "a to szczwane lisy, to tak oszczędzili ramu na animację" itp. itd.

Alan Wake też niby 560p. A jak dla mnie jedna z najładniejszych gier generacji (jakiś czas temu jak grałem zrobiłem kilka fotek liści na drzewach [moment pierwszego przyjazdu do chatki - można się wspiąć na górę]. Spadłem z krzesła jakie ostre skur**syny były.)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
544p
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Jak to jest w końcu z tą grafiką Halo 4?
« Odpowiedź #89 dnia: Listopada 17, 2012, 00:46:10 am »
Myślę, że to jest raczej kwestia nieznajomości tematu i nieodpowiednio użytych słów.
I jest właśnie sedno sprawy.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Jak to jest w końcu z tą grafiką Halo 4?
« Odpowiedź #90 dnia: Listopada 17, 2012, 01:07:46 am »
To mi przypomina pewną sytuację sprzed kilku lat. Rozmawiałem ze znajomym nt. grafy pewnej gry i mówiłem jak mi się zajebiście tła i otoczenie podobają, że mega to zrobili. To on odpowiedział:
:lol: przecież to są bitmapy w niskiej rozdziałce, a wyglądają w miarę dobrze bo są daleko od gracza

Gówno mnie to obchodzi, że to bitmapy w jpg zamiast png z dynamic shadering. Wygląda przemegazajedwabiście i nic mi więcej nie trzeba. A jak się dowiem, że to bitmapy? "a to szczwane lisy, to tak oszczędzili ramu na animację" itp. itd.

Alan Wake też niby 560p. A jak dla mnie jedna z najładniejszych gier generacji (jakiś czas temu jak grałem zrobiłem kilka fotek liści na drzewach [moment pierwszego przyjazdu do chatki - można się wspiąć na górę]. Spadłem z krzesła jakie ostre skur**syny były.)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
544p
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)