Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2114580 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11800 dnia: Lutego 20, 2016, 23:22:09 pm »
Ja tam pamiętam że na premierę były w części samochodów. Napewno nie jest to nowy ficzer. Może uzupełnili w pozostałych modelach?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11801 dnia: Lutego 21, 2016, 02:20:17 am »
W sumie może i od modelu auta zależy.  Tą Audi mało jeździłem

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11802 dnia: Lutego 21, 2016, 07:08:34 am »
No to może doszły nie w ostatnim patchu, ale wcześniej jak częściej grałem to były tylko zadrapania.
Dużo lepsze zniszczenia musiały dojść ostatnio i miałem nawet o tym pisać ale wyszło mi z pamięci. Teraz jest to zrobione na o wiele większym poziomie niż wcześniej.

A kto powiedzial ze robie platyne? Kiedys przeszedlem na normalu i to wszystko.
W strzelaniny fpp nie gram bo mnie nie rajcuja i platynowac na bank nie bede.
Tyś w takim Dark Soul II zabił w ogóle Dark Lurker? I przelazłeś grę na NG+? Czy typowe na pałę na easy? Wiesz, że te giery na premierę były trudniejsze (DkS/DkSII)? Zresztą po co pytam. Czyli Radec za trudny, Soulsy i BB niby łatwe ale farmić musiał jako jedyny po 5h bo nie dawał rady. I wmawia ludziom że lateksowe nindże trudne były, no były żeby nie usnąć od tych korytarzyków i jaskółek. Zdjęcia z gry do dziś zrobić nie umie. Ty przyznaj się, że tej magii w DkS po prostu używać nie umiesz jak taki jeden fan serii, nieobecny obecnie.



I tacy ludzie mają czelność o grze rozmawiać. lol
Giere przeszedłem bez żadnej aktualizacji i dopiero po przejściu musiałem aktualizacje zrobić dla dlc. Ninja Gaiden Black jest grą bardziej wymagająca i to na normalu a w grach fs poziom trudności jest sztuczny i zależny od farmienia. Do ubicia w podstawce jeszcze został mi tylko A. Dragon i król V. a reszta poszła jak masło i niektórzy nawet kilka razy dzięki żarowi ascezy.


Nie jestem nie wiadomo kim i są dla mnie gatunki gier które sprawiają mi trudność. Jestem pełen podziwu dla osób, które zaliczyły takiego Killzone 2 na najwyższym czy też zdobyły wszystkie pierwsze miejsca na medalach w pierwszym Motorstormie.

Giery które mi leżą i są dla mnie łatwe nawet na najwyższych poziomach to bijatyki, pes, skradanki, slashery, strzelanki tpp. Inne giery to już zależy od tytułu np. taki Bioshock Infinite i jego końcówka na normalu była trudniejsza od końcówki z KZ 2.


Jednak dekadę wcześniej giery były zdecydowanie trudniejsze np. wspomniany NGB czy Contra Shattered Soldier

Śmiejesz się z korytarza w NGB a z Soulsów już nie, gdzie czasami korytarz jest o wiele większym imadłem :lol:



« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2016, 09:55:26 am wysłana przez Kyokushinman »

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11803 dnia: Lutego 21, 2016, 09:55:11 am »
Grałem tylko w Ninja Gaiden 2 na XO i gra jest cholernie trudna. Zwłaszcza na poziomie hard +. Tylko problem tam jest taki, że wiele rzeczy zależy od szczęścia i jest duża losowość. Wolę poziom trudności z soulsów. Tam jak dostaję bęcki to za każdym razem się czegoś uczę. W Gaiden jest chaos wielki.

A KZ2 swego czasu przeszedłem na najwyższym poziomie. Nie pamietam już ile czasu straciłem na końcówkę z Radekiem i ile bluzgów poszło. Na bank sporo :). Tamto konto usunąłem jak sprzedawałem ps3. Szkoda, że tak zrobiłem.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11804 dnia: Lutego 21, 2016, 10:09:54 am »
Gregory szacun za KZ2 ja raczej nie dałbym rady. Plus.

Stary profil też niestety skasowałem i czasami nadrabiam sobie trofea z gier PS3 :(

Fajnie, że taki Metal 4 ma teraz trofea to sobie zrobię kiedyś platynę :)

Pamiętam, że kiedyś przeszedłem na najwyższym giere w 2h z hakiem.


W Ninja Gaiden 2 rzeczywiście czasami jest chaos. Black natomiast to jedna z najbardziej dopracowanych i najlepszych gier ever.
DS jest o wiele bardziej przyjazne dla graczy chociażby ze względu dużej ilości środków zdrowotnych.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11805 dnia: Lutego 21, 2016, 10:20:25 am »
Od siebie bym jeszcze dodal te przyjazne przepascie w serii souls w ktore mozna wpasc, nie to co hardkorowe niewidzialne sciany.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11806 dnia: Lutego 21, 2016, 12:04:41 pm »
Gdyby to było takie proste, ale niektórym to nie wystarcza i próbują zrównać tę grę do zera ( patrz na fake fotki sylvana).

/ summon fejk fotki Sylvana i rzekome równanie Dc do zera (dla przypomnienia dodam, że uważam Dc za znakomita grę).


Tutaj Dc prezentuje się wprost fantastycznie (nawet pomimo ząbków i zaledwie trzydziestu k/s). Zgadzam się z miłośnikiem czokobo, że wówczas gra zasługuje na mocne 9/10.



Co do 14/10 dla tras miejskich i argumentu, że tylko prawy, normalny użytkownik GO to widzi, a reszta jest bee.
Widzi to każdy NORMALNY użytkownik.

Coś jest w tym co mówi sylvan. DC jest trochę nierówny graficznie, a nowa trasa jest tego przykładem.

Dobra, że trasa miejska jest słaba to chyba już wszyscy wiedzą.

Mi też się średnio ta trasa podoba, większość z podstawki jest o wiele lepsza.

Już dajcie spokój z tą trasą, jest mocno średnia jak z generatora.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11807 dnia: Lutego 21, 2016, 12:13:02 pm »
Ej, klaunie, ale ta twoja fotka z Japonii też wygląda jak gówno  :lol:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11808 dnia: Lutego 21, 2016, 12:19:05 pm »
Dc uważam za świetną grę i kupiłem ją na premierę.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11809 dnia: Lutego 21, 2016, 12:39:45 pm »
Gears 4 w 60fps!

http://nerdleaks.com/videogames/gears-of-war-4-will-be-a-60fps-graphical-showcase-for-the-xbox-one-according-to-the-studio-head-65

Widać MS idzie podobną drogą co Nintendo - nie silą się na Gi w czasie rzeczywistym, używając sprawdzonych sztuczek graficznych celują w płynny gameplay w 60 klatkach. Ninny wychodzi to bardzo dobrze, na XO można spodziewać się jeszcze lepszych rezultatów , ze względu na bardziej zaawansowany technologicznie sprzęt.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11810 dnia: Lutego 21, 2016, 12:42:10 pm »
Widać MS idzie podobną drogą co Nintendo - nie silą się na Gi w czasie rzeczywistym, używając sprawdzonych sztuczek graficznych celują w płynny gameplay w 60 klatkach. Ninny wychodzi to bardzo dobrze, na XO można spodziewać się jeszcze lepszych rezultatów , ze względu na bardziej zaawansowany technologicznie sprzęt.


Pewnie będzie 60fps a'la Halo. Animacje przeciwników w 30fpsach, skalowana rozdzielczość co chwile w dół do żenującego poziomu. Świetna droga microsoft. Boty będą zachwycone i opowiadać pierdoły o 60fps1080p i super grafie.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11811 dnia: Lutego 21, 2016, 12:52:06 pm »
Nie zapomnij o latarce, która nie tworzy cieni od obiektów :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11812 dnia: Lutego 21, 2016, 12:54:54 pm »
Widać MS idzie podobną drogą co Nintendo - nie silą się na Gi w czasie rzeczywistym, używając sprawdzonych sztuczek graficznych celują w płynny gameplay w 60 klatkach. Ninny wychodzi to bardzo dobrze, na XO można spodziewać się jeszcze lepszych rezultatów , ze względu na bardziej zaawansowany technologicznie sprzęt.


Pewnie będzie 60fps a'la Halo. Animacje przeciwników w 30fpsach, skalowana rozdzielczość co chwile w dół do żenującego poziomu. Świetna droga microsoft. Boty będą zachwycone i opowiadać pierdoły o 60fps1080p i super grafie.
Zastanawia mnie, co za sens 60fps kiedy przeciwnicy w 30 czyli celujesz dalej po części jakby w 30, kursor przesuwa sie płynniej ale przeciwnik dalej skacze Totalna głupota, pr dla głupich imo.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11813 dnia: Lutego 21, 2016, 12:57:51 pm »
Ej chwila moment. The Order był je**ny za to, że twórcy używają sztuczek i pomimo rzekomo słabej geometrii gra wygląda kapitalnie, no ale własnie, przez sztuczki graficzne i post-process.

Jak MS robi 60fps w grach udupiając grę w kilkunastu miejscach to jest super git rozwiązanie :lol:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11814 dnia: Lutego 21, 2016, 12:58:51 pm »
Przecież to 60 będzie raczej tylko w multi ;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11815 dnia: Lutego 21, 2016, 13:05:16 pm »

/ summon moje wczorajsze zaoranie bo ktoś mógł przegapić
OD średnio wyglądającej gry:


Ładna manipulacja.



Zrzut z gry jazdy vs bykoszot, nieźle Iras.

Ty łosiu nawet gry od photomode nie odróżniasz  :lol:

Gra - to co wyżej:



Photomode:



Filtrowo anizotropowa paćka na tym szocie ;)

Następny ekspert  :lol:  To nie filtrowanie anizotropowe tylko motion blur + niskiej jakości obrazek leśnego. Wysoki poziom fitrowania widać na moich screenach.
I ode mnie:

eX4cT_PL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-08-2015
  • Wiadomości: 188
  • Reputacja: 2
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11816 dnia: Lutego 21, 2016, 13:17:07 pm »
DriveClub ma to do siebie ze jest najładniejsza i najlepsza wyścigówka na nowej generacji, owszem jest czasami nierówno pod katem graficznym ale pamietajmy ze każda trasa ma zmienny cykl dnia i nocy i zmienne warunki atmosferyczne, w dodatku jest to zrobione nie na odpierdziel, prawda jest taka ze "słabe" screeny z DC pochodzą głownie ze środka dnia, a w pełnym słońcu każda gra wyglada średnio, czy to Forda Horizon czy Forza 6 czy nawet głupie GTA V, zreszta kazdy fotograf tez wie ze zdjeć tez siebie robi w pełnym słońcu.
DriveClub to najlepsze co mogło przytrafić sie fanom wyścigówek na nowej generacji.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11817 dnia: Lutego 21, 2016, 13:22:46 pm »
DriveClub ma to do siebie ze jest najładniejsza i najlepsza wyścigówka na nowej generacji, owszem jest czasami nierówno pod katem graficznym ale pamietajmy ze każda trasa ma zmienny cykl dnia i nocy i zmienne warunki atmosferyczne, w dodatku jest to zrobione nie na odpierdziel, prawda jest taka ze "słabe" screeny z DC pochodzą głownie ze środka dnia, a w pełnym słońcu każda gra wyglada średnio, czy to Forda Horizon czy Forza 6 czy nawet głupie GTA V, zreszta kazdy fotograf tez wie ze zdjeć tez siebie robi w pełnym słońcu.
DriveClub to najlepsze co mogło przytrafić sie fanom wyścigówek na nowej generacji.

Święte słowa

Choć zgadzam się, że DC jest rewelacyjne to z tym "najlepsza wyścigówka" bym polemizował :) Mimo wszystko dla fanów symulacji Project CARS wypada trochę lepiej :)

Nie mniej DC i Project CARS wspólnie rewelacyjnie się uzupełniają :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11818 dnia: Lutego 21, 2016, 13:26:06 pm »
Tutaj bym trochę polemizował, bo screeny z DC w pełnym słońcu to np coś takiego:


kiedy konkurencja przy pełnym deszczu tak się prezentuje:


Jak to mówi przysłowie, z pustego i Saimon nie naleje.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11819 dnia: Lutego 21, 2016, 13:32:40 pm »
No ale forza to ogólnie padaka z tymi kartonowymi samochoami i surowym otoczeniem :( Więc tutaj zawsze jest w tyle.


Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11820 dnia: Lutego 21, 2016, 13:35:57 pm »
No ale forza to ogólnie padaka z tymi kartonowymi samochoami i surowym otoczeniem :( Więc tutaj zawsze jest w tyle.



1080p/60fps

Driveclub ma dwa razy mniej fps, więc jest dwa razy gorszą technicznie grą.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11821 dnia: Lutego 21, 2016, 13:37:13 pm »
Zapomniałeś dodać, że samochody lewituja w forzy.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11822 dnia: Lutego 21, 2016, 13:38:01 pm »
No ale forza to ogólnie padaka z tymi kartonowymi samochoami i surowym otoczeniem :( Więc tutaj zawsze jest w tyle.



1080p/60fps

Driveclub ma dwa razy mniej fps, więc jest dwa razy gorszą technicznie grą.

odpale to w 4k i 120FPS :troll: Więc NFS III > Forza :troll:



EDIT: Swoją drogą nie wygląda wiele gorzej od Forzy :troll:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11823 dnia: Lutego 21, 2016, 13:44:48 pm »
Światła dające poświatę światła wyglądają nawet lepiej.
« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2016, 13:46:48 pm wysłana przez Juras »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11824 dnia: Lutego 21, 2016, 13:46:27 pm »
Nieźle sobie smarujecie jak nie ma nikogo kto Wam może zablokować ataki :lol:


Juras wrzucasz co chwile te same szoty z FM6.
Tylko na tyle cie stać ;)


Sylvan przynajmniej zawsze ma coś nowego.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11825 dnia: Lutego 21, 2016, 13:56:20 pm »
Czy ten debil dostanie w końcu bana za swoją głupote czy musze za to zapłacić?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11826 dnia: Lutego 21, 2016, 14:05:34 pm »
W końcu trochę normalności.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11827 dnia: Lutego 21, 2016, 14:25:11 pm »
DriveClub ma niespotykane u konkurencji efekty atmosferyczne (nie tylko deszcz - również błyskawice, chmury, etc.) i oświetlenie od którego xbone prawdopodobnie by się zapalił. Boty próbują gryźć po kostkach porównaniami w południe przy dobrej pogodzie do gry, gdzie światła samochodów to atrapy, a kiepsko wykonany deszcz pada na kilku brzydszych trasach i mimo wszystko nadal przegrywają. lol

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11828 dnia: Lutego 21, 2016, 15:09:18 pm »

/ summon moje wczorajsze zaoranie bo ktoś mógł przegapić
OD średnio wyglądającej gry:


Ładna manipulacja.



Zrzut z gry jazdy vs bykoszot, nieźle Iras.

Ty łosiu nawet gry od photomode nie odróżniasz  :lol:

Gra - to co wyżej:



Photomode:



Filtrowo anizotropowa paćka na tym szocie ;)

Następny ekspert  :lol:  To nie filtrowanie anizotropowe tylko motion blur + niskiej jakości obrazek leśnego. Wysoki poziom fitrowania widać na moich screenach.
I ode mnie:


Cudowny post.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11829 dnia: Lutego 21, 2016, 15:17:25 pm »
Widać MS idzie podobną drogą co Nintendo - nie silą się na Gi w czasie rzeczywistym, używając sprawdzonych sztuczek graficznych celują w płynny gameplay w 60 klatkach. Ninny wychodzi to bardzo dobrze, na XO można spodziewać się jeszcze lepszych rezultatów , ze względu na bardziej zaawansowany technologicznie sprzęt.


Pewnie będzie 60fps a'la Halo. Animacje przeciwników w 30fpsach, skalowana rozdzielczość co chwile w dół do żenującego poziomu. Świetna droga microsoft. Boty będą zachwycone i opowiadać pierdoły o 60fps1080p i super grafie.
Zastanawia mnie, co za sens 60fps kiedy przeciwnicy w 30 czyli celujesz dalej po części jakby w 30, kursor przesuwa sie płynniej ale przeciwnik dalej skacze Totalna głupota, pr dla głupich imo.
Jesteś fanem Bloodborne, wiec powinieneś wiedzieć , że ta sztuczka jest użyta nawet w najlepszej grze generacji i czasami przeciwnicy potrafią się animować w 15fps w tej grze. Widać bez tego się nie obeszło nawet na najlepszym sprzęcie next-gen. Dlaczego XO jako konsola gorsza technologicznie miałby nie korzystać z takich rozwiązań?

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11830 dnia: Lutego 21, 2016, 15:22:31 pm »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11831 dnia: Lutego 21, 2016, 15:24:26 pm »



Jak się przesiądzie na PS4 to na nowo odkryje stan nirvany (prawdziwe 1080p, świetne exy) i znowu będzie kazał do siebie mówić Snoop Lion

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11832 dnia: Lutego 21, 2016, 15:45:44 pm »
Jesteś fanem Bloodborne, wiec powinieneś wiedzieć , że ta sztuczka jest użyta nawet w najlepszej grze generacji i czasami przeciwnicy potrafią się animować w 15fps w tej grze. Widać bez tego się nie obeszło nawet na najlepszym sprzęcie next-gen. Dlaczego XO jako konsola gorsza technologicznie miałby nie korzystać z takich rozwiązań?
Wiesz, że w DC są wgniecenia? A wiesz, już prawie od 24h. lol


8:53



1:42



Teraz mi wyjaśnij jaki wpływ na gameplay mają te obcięte pająki w tle, a jaki ten kosmita prosto przed kolbą?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11833 dnia: Lutego 21, 2016, 16:10:36 pm »
No nie tylko pająki, bo zdarzało się to również w innych sytuacjach i dobrze o tym wiesz spryciarzu ;) a mają dokładnie taki sam wpływ na gameplay w obydwu grach. Poza tym 30>15fps, więc może dajmy spokój sztuczkom developerskim i nie szukajmy dziury w całym, bo się znajdą nie tylko w grach na XO :roll:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11834 dnia: Lutego 21, 2016, 16:18:52 pm »
Tyle że nikt nad framerate'em na PS4 się nie spuszcza, a wy co chwilę "och! ach! 60 klateczek", gdzie w rzeczywistości jest to okupione wizualnym ubóstwem, dynamiczną rozdziałką i takimi "sztuczkami" na dodatek. Prawda jest taka, że jak się nie umie zrobić ładnej grafiki, to się robi 60 fps.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11835 dnia: Lutego 21, 2016, 16:30:04 pm »
Nintendo robi na swój technologiczny szmelc piękne gry w 60 fps. Taka droga dla Xboxa to wcale nie jest zła droga. Nie rozumiem dlaczego miałbym nie pochwalać takiej strategii w walce z silniejszą konkurencją.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11836 dnia: Lutego 21, 2016, 16:33:32 pm »
Nie uważasz że to niesprawiedliwe, jak niektórzy tutaj zarzucają brak 60 fps niektórym tytułom Sony a nie dostrzegają wizualnej biedy gierek z Xboxa?

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11837 dnia: Lutego 21, 2016, 16:40:16 pm »
Zastanawiam sie na World of tanks. Mam taki głód gierki w realiach 2 wojny, ze chyba sciągnę.
Zrobie błąd czy to fajna gierka?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11838 dnia: Lutego 21, 2016, 16:45:49 pm »
Ktoś wspominał o wizualnej biedzie.
Ależ proszę i to w 30 klatkach.













Zarzucacie biede w FM 6 a swojego pupilka to ciężko wam krytykować ;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11839 dnia: Lutego 21, 2016, 16:50:35 pm »
No nie tylko pająki, bo zdarzało się to również w innych sytuacjach i dobrze o tym wiesz spryciarzu ;) a mają dokładnie taki sam wpływ na gameplay w obydwu grach. Poza tym 30>15fps, więc może dajmy spokój sztuczkom developerskim i nie szukajmy dziury w całym, bo się znajdą nie tylko w grach na XO :roll:
Proszę mi pokazać te sytuacje, i wykazać jaki mają wpływ na gameplay w stosunku do ufoka przed kolbą który skacze w połowie fps.