Mylisz artyzm/design, a sprawy techniczne wynikające z mocy konsoli. Taką grafę jak w Ori to na upartego można osiągnąć na komórkach.
Wątpię Krzysiu by taka jakość smarkfon udźwignął (przypominam, że dochodzi tu combo fHD+60k/s).
Mnie raczej chodzi o fakt, że jak PS4 graficznie wodotryski pokazuje, to "łał, mesjasz". Natomiast jak na XO coś godnie wygląda, to "łeee, bo grafa jak z poprzedniej gen, to fHD+60k/s". Teraz tłumaczenie, że artyzm.
Widzisz, taki Mrocz multi w GoW4 nie widział, a już zakłada, że pasztet. Natomiast tryb wieloosobowy w U4 jest powszechnie znany, i o ile grafika w osi fabularnej miażdży, to multi wygląda co najwyżej poprawnie.
Natomiast co do mocy obliczeniowej, gra ma być miła dla oczu. Cyferki nie są istotne (o ile wyraźnie nie przekładają się na jakość).
Widzisz, taka Atylla w 1440p i 60k/s, to coś niedostępnego dla PS4 i to o kilka rzędów, ale wątpię by ktokolwiek (nie licząc blacharzy) stwierdził, że to :
lepiej się prezentuje niż to:
Zdjęcia tym razem z sieci, mam nadzieję, że nie urazi to mojego zacnego towarzysza by psioczył, że w google mu to wyskoczy.