Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2114647 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12360 dnia: Marca 12, 2016, 11:58:32 am »
Proszę mnie nie obrażać Master bo robisz to od kilku lat i zachowujesz sie jak zwykły smarkacz i jesteś mistrzem ale w odwracaniu kota ogonem i o dziwo bez żaden karalności tutaj.

Render to sobie mógł każdy wpisać zwłaszcza na szukaj google :lol:

Kompromituj się dalej wrzucaniem szota z Girsów 4 gdzie na szocie masz szota z trójki :lol:

Ach obrazki z google takie pomocne i ich fałszywe podpisy :hihi:

A co do wykształcenia to mam wyższe z prawa a ty chyba jeszcze nie jesteś nawet pseudo doktorkiem.

Z takim nastawieniem do ludzi to ci ktoś w mordę wcześniej lub później da ;)
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2016, 12:03:54 pm wysłana przez Kyokushinman »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12361 dnia: Marca 12, 2016, 12:12:59 pm »
Render to sobie mógł każdy wpisać zwłaszcza na szukaj google


Nom, podpisy z GAMEINFORMERA to google. Gratulacje umysłu.

Kompromituj się dalej wrzucaniem szota z Girsów 4 gdzie na szocie masz szota z trójki

Niestety Tomasz zwrócił uwagę, ze to z bullshot z 3, no i Ty dłużej pomyślałeś i się zorientowałeś, trudno. I tak nawet jakbyś sie dał złapać, to byś gadał, że żartowałeś itp. Standrad u Ciebie.


A co do wykształcenia to mam wyższe z prawa a ty chyba jeszcze nie jesteś nawet pseudo doktorkiem.

Jakiejś wybitnej, prywatnej uczelni? Zresztą, jak widać na Twoim przykładzie, to wszystkich przepuszczają jak leci i nie sprawdzili nawet czy ma się dyplom ukończenia podstawówki.


Z takim nastawieniem do ludzi to ci ktoś w mordę wcześniej lub później da


Z Kyokurwykukarate mi strzeli?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12362 dnia: Marca 12, 2016, 12:19:32 pm »
Tak z prywatnej.

Goście z Kyokushin ludzi nie biją ;)

Zwykły pacjent ci strzeli.

Wspomnisz kiedyś te słowa jak się nie zmienisz ;)
Hmm? O ile w ogóle ukończysz swoje kształcenie.

Edit.

Co do Girsów jeszcze, to jeżeli nawet to są rendery to na cut scenkach będzie podobna jakość ;)
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2016, 12:39:53 pm wysłana przez Kyokushinman »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12363 dnia: Marca 12, 2016, 12:41:10 pm »
Zwykły pacjent ci strzeli.


Jeśli pacjentem będzie ktoś tak ślepy jak Ty, to raczej sobie nie trafi ;)


będzie podobna jak i nie ta sama jakość

Tak, a 4 poprzednie części Cię nie nauczyły, że tak nie będzie?

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12364 dnia: Marca 12, 2016, 13:12:57 pm »
Master, uspokoj sie. Powaznie nie umiesz nie obrazac podczas rozmowy o gierkach?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12365 dnia: Marca 12, 2016, 13:56:58 pm »
Kyo, ale Remaster jedynki nie miał real-time scenek. Wszystko pre-render. Wydaje mi się, że w 4 może być podobnie.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12366 dnia: Marca 12, 2016, 14:12:49 pm »
Co za zaoranie kukuryku, trzeba być kukuryku zeby nie odróżnić rendera od rzeczywistej jakości

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12367 dnia: Marca 12, 2016, 16:07:01 pm »
Kyo, ale Remaster jedynki nie miał real-time scenek. Wszystko pre-render. Wydaje mi się, że w 4 może być podobnie.
W praktyczne każdej grze scenki są nagrane, ale bazują na grafie z gry.
W serii uncharted jest podobnie.

Zdarzają się wyjątki puszczane w real time, ale jest tego niewiele np. MGS 5, GTA5 itp.

Jak już mówimy o chamskich typowych renderach, które nie mają nic wspólnego z wyglądem gry to masz takowe w np. Halo 5 ;)


Co za zaoranie kukuryku, trzeba być kukuryku zeby nie odróżnić rendera od rzeczywistej jakości
Hehe w takim God of War 3, Uncharted 1,2,3, TLOU masz mnóstwo nagranych scenek z lepszą grafą niż w grze a nawet o tym nie wiesz ;)
Śmiesz mi jeszcze Girsy 4 krytykować :lol:

Myślisz, że wszystkie scenki z U4 to będzie czysty real time? No nie, tak z 50% to będą nagrane np. ta sławna scenka z E3.
Druga połowa to scenki w czasie rzeczywistym np. te przy wyborach dialogowych itp.

Po co obciążać silnik itp. jak można sprytnie coś innego zrobić ;)
Fakt miejsca na płycie zajmie to dużo, no ale nie obciąży to konsoli i czasu na co inne pozostanie więcej.




andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12368 dnia: Marca 12, 2016, 17:00:24 pm »
Kyo, ale Remaster jedynki nie miał real-time scenek. Wszystko pre-render. Wydaje mi się, że w 4 może być podobnie.
W praktyczne każdej grze scenki są nagrane, ale bazują na grafie z gry.
W serii uncharted jest podobnie.

Zdarzają się wyjątki puszczane w real time, ale jest tego niewiele np. MGS 5, GTA5 itp.

Jak już mówimy o chamskich typowych renderach, które nie mają nic wspólnego z wyglądem gry to masz takowe w np. Halo 5 ;)



Hmm, z tego co wiem, to w Halo 5 intro to CGI, a zdecydowana większość scenek w grze to realtime przerywniki właśnie jak w serii MGS ;)

Dla mnie lipa te pre renderowane filmiki na silniku o których wspomniałeś. Liczę, że w U4 jednak dadzą je w realtime, a nie nagrane na 8 konsolach sklejonych taśmą.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12369 dnia: Marca 12, 2016, 17:10:27 pm »
Nie moga byc nagrane bo jak dobrze pamietam to w cut scenkach tym razem gracz od czasu do czasu bedzie mogl podejmowac decyzje ;)

eX4cT_PL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-08-2015
  • Wiadomości: 188
  • Reputacja: 2
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12370 dnia: Marca 12, 2016, 17:27:15 pm »

Myśl co chcesz.
Hehe.

Może sprawdź te obrazki w oryginale i zobacz linki, bo nazwy plików dokładnie opisują, co przedstawiają.

screenshot_environment_church_interior_final
gameplay_storm_wall_final
render_juvie_closeup
render_execution_final
gameplay_vault_final

Czym bardziej sie Kyo ora tym bardziej mu sie to podoba, uważaj.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12371 dnia: Marca 12, 2016, 17:30:18 pm »
Kyo, ale Remaster jedynki nie miał real-time scenek. Wszystko pre-render. Wydaje mi się, że w 4 może być podobnie.
W praktyczne każdej grze scenki są nagrane, ale bazują na grafie z gry.
W serii uncharted jest podobnie.

Zdarzają się wyjątki puszczane w real time, ale jest tego niewiele np. MGS 5, GTA5 itp.

Jak już mówimy o chamskich typowych renderach, które nie mają nic wspólnego z wyglądem gry to masz takowe w np. Halo 5 ;)



Hmm, z tego co wiem, to w Halo 5 intro to CGI, a zdecydowana większość scenek w grze to realtime przerywniki właśnie jak w serii MGS ;)

Dla mnie lipa te pre renderowane filmiki na silniku o których wspomniałeś. Liczę, że w U4 jednak dadzą je w realtime, a nie nagrane na 8 konsolach sklejonych taśmą.

Jak dla mnie mogą być rendery, ale wówczas jak będą wyglądać tylko niewiele lepiej niż scenka real time. Najlepiej takie gdzie ciężko jest odróżnić co i jak np. God of War 3, pewna scenka na moście z MGS 4, seria Uncharted, Girsy, TLOU itd, w sumie większość gier.

CGI nie chce widzieć w żadnej grze bo psuje mi imersje i tylko się wkur**a np. Intro do KZ2


Nie moga byc nagrane bo jak dobrze pamietam to w cut scenkach tym razem gracz od czasu do czasu bedzie mogl podejmowac decyzje ;)
Taa od czasu do czasu ;)
A na środku bach nagrana z E3 2014.

W takim U2 było podobnie:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2016, 17:51:47 pm wysłana przez Kyokushinman »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12372 dnia: Marca 12, 2016, 17:41:34 pm »
Nie moga byc nagrane bo jak dobrze pamietam to w cut scenkach tym razem gracz od czasu do czasu bedzie mogl podejmowac decyzje ;)

Tak a propos tych wyborów, ostatnio był jakiś news, że dogrywali pewne sekwencje mo-cap, może szykuje się kilka zakończeń?

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12373 dnia: Marca 12, 2016, 21:36:35 pm »
Kyo, ale Remaster jedynki nie miał real-time scenek. Wszystko pre-render. Wydaje mi się, że w 4 może być podobnie.
W praktyczne każdej grze scenki są nagrane, ale bazują na grafie z gry.
W serii uncharted jest podobnie.

Zdarzają się wyjątki puszczane w real time, ale jest tego niewiele np. MGS 5, GTA5 itp.

Jak już mówimy o chamskich typowych renderach, które nie mają nic wspólnego z wyglądem gry to masz takowe w np. Halo 5 ;)



Hmm, z tego co wiem, to w Halo 5 intro to CGI, a zdecydowana większość scenek w grze to realtime przerywniki właśnie jak w serii MGS ;)

Dla mnie lipa te pre renderowane filmiki na silniku o których wspomniałeś. Liczę, że w U4 jednak dadzą je w realtime, a nie nagrane na 8 konsolach sklejonych taśmą.

Jak dla mnie mogą być rendery, ale wówczas jak będą wyglądać tylko niewiele lepiej niż scenka real time. Najlepiej takie gdzie ciężko jest odróżnić co i jak np. God of War 3, pewna scenka na moście z MGS 4, seria Uncharted, Girsy, TLOU itd, w sumie większość gier.

CGI nie chce widzieć w żadnej grze bo psuje mi imersje i tylko się wkur**a np. Intro do KZ2


Nie moga byc nagrane bo jak dobrze pamietam to w cut scenkach tym razem gracz od czasu do czasu bedzie mogl podejmowac decyzje ;)
Taa od czasu do czasu ;)
A na środku bach nagrana z E3 2014.

W takim U2 było podobnie:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Nie pojmujesz ze to na silniku gry? owszem filmiki są lepszej jakości, ale nie znacznej, za to co pokazałeś w gears wyglądało za dobrze w porównaniu do reszty fotek, zresztą nie ma nawet tematu, sami twórcy mówią ze to rendery

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12374 dnia: Marca 12, 2016, 22:37:16 pm »
jak na razie w exach na ps4 scenki są w real time i uncharted też ma mieć scenki w realtime.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12375 dnia: Marca 12, 2016, 23:13:19 pm »
W Killzone jedna wstawka na bank była nagrana.
Ordera też trzeba sprawdzić czy na każdej wstawce możemy polatać kamerą.

Niesławny to już w ogóle pachnie renderami.
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2016, 23:15:36 pm wysłana przez Kyokushinman »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12376 dnia: Marca 12, 2016, 23:29:49 pm »
W Killzone jedna wstawka na bank była nagrana.
Ordera też trzeba sprawdzić czy na każdej wstawce możemy polatać kamerą.

 :lol:

Zapodaj, a nie pier****.

Bo jak OCZYWISTE PODPISANE RENDERY nazywasz realtime = ok. A w The Order i KZ to jak zwykle snucie z dupy.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12377 dnia: Marca 12, 2016, 23:33:54 pm »
Rendery w inFamous  :lol:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12378 dnia: Marca 13, 2016, 09:01:13 am »
W Killzone jedna wstawka na bank była nagrana.
Ordera też trzeba sprawdzić czy na każdej wstawce możemy polatać kamerą.

 :lol:

Zapodaj, a nie pier****.

Bo jak OCZYWISTE PODPISANE RENDERY nazywasz realtime = ok. A w The Order i KZ to jak zwykle snucie z dupy.

Poniżej wstawka, która na bank jest nagrana mowa o KZ:SF. Tak naprawdę to, w każdej grze wstawkę gdzie nie ma się ingerencji kamery można nazwać renderem, będzie tego jakieś 90% w grach ;). Bo co? Hehe zaufasz twórcą na słowo czy innemu DF, gdzie Ci ostatni sami nie wiedzą co trzy po trzy ;)



Od 1:54 do 4:00 po tej wstawce następuje wyraźny skok jakości w grafie, oczywiście w dół.


A poniżej mądrości DF :lol:



8:25-8:35

Nie dość, że wstawka jest renderem i na PS4 puszczona jest w hmm? 360p to Ci jeszcze doszukują się lepszych efektów a nikt nawet nie wspomni o 2 razy gorszej jakości filmiku niż w wersji na PS3 :hihi:

No, ale co się dziwić w TTT2 nie byli wstanie zobaczyć dużo lepszych tekstur ubrania na Xbox 360 względem PS3. Ja to zobaczyłem od razu na szocie, tak samo gracze z Backdasha po ograniu dwóch wersji.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-tekken-tag-tournament-2-face-off

Wystarczy sobie pojeździć suwakiem po szocie na którym walczy Paul z Hwoarangiem ;)
Najbardziej widoczne na kimonie Paula. Przepaść.

Co jeszcze? A Niesławny hehe

Jak jest tam tryb foto i zabawa kamerą to ok, masz ten real time a jak nie, to sobie sam wmawiaj czas rzeczywisty Ireneusz :naughty:


A jeszcze co do trybów foto to też nie ufajcie temu do końca bo coś tam polepszy, podmieni, załagodzi ząbki itp.
np. DC.

Dlaczego ja nie mogę grać bez uszkodzeń, które zrobiłem w grze a tylko sobie mogę zrobić ładną fotkę z takim samochodem? Cofnąć uszkodzeń się nie da i sobie dalej jeździć. Hmm dziwne.

Tryb foto święty nie jest, już to samo jego ładownie sporo mówi hehe, no ale lepsze to niż render gdzie aby owa wstawka chodziła normalnie to w wielu grach byłoby to 10-15 klatek.
Zresztą zazwyczaj te real chodzą z gorsza płynnością albo z mniejszą rozdziałką.


Kto chce niech sobie czyta ten mój pisemny wykład.
Chyba wszystko napisałem co chciałem.

Korepetycja powinna pomóc co niektórym, zwłaszcza niebieskim.
Tylko jeżeli będą tego naprawdę chcieli ;)



@ Wulfen



Jeżeli ja zobaczę taką wstawkę w grze i będzie to czysty real time z zabawą trybem foto tzn. obracanie, zoom itd.
To wówczas sam ukłonie się przed gośćmi z ND.
Ocena wizualna, jeżeli tak będzie w co wątpię, to na bank koło dychy.




« Ostatnia zmiana: Marca 13, 2016, 09:09:58 am wysłana przez Kyokushinman »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12379 dnia: Marca 13, 2016, 09:09:41 am »
No po prostu zwykły debil  :lol:

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12380 dnia: Marca 13, 2016, 09:27:50 am »
Chory czlowiek

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12381 dnia: Marca 13, 2016, 09:46:09 am »
Chory czlowiek
Na punkcie grafy i szukaniu błędów, no raczej :)


No po prostu zwykły debil  :lol:
I kto to mówi -_-

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12382 dnia: Marca 13, 2016, 09:48:50 am »
Nie zauważyłeś przypadkiem, klaunie, że w inFamous możesz zmieniać ciuchy Delsina i ta zmiana jest widoczna w przerywnikach? Napisz teraz, że dla każdej z kurtek osobne filmiki nagrali  :lol:  Ekspert  :hihi:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12383 dnia: Marca 13, 2016, 09:59:34 am »
No nie jeżeli tak jest to masz real time, ponieważ giera ważyłaby około 100GB może nawet więcej, jakby dla każdej nagrywali ;)

Może być też tak, że pewne scenki i tak są w podstawowym stroju pomimo wybrania innego? Każdą sprawdzałeś?
Taki MGS4 też miał nawet z 95% real time przerywników no, ale te 5% to np. scenka na moście czy druga po piekarniku i w owych jest z góry wrzucony podstawowy strój.
W I:SS może być podobnie.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12384 dnia: Marca 13, 2016, 10:28:41 am »
W infamous masz real time.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12385 dnia: Marca 13, 2016, 11:01:23 am »
Dobra, o co w końcu chodzi w tej dyskusji? Podsumujmy - jeśli Girsy4, czy U4 będą miały pre-renderowane scenki to jest lipa, jeśli real-time to kozak. No to czekamy teraz cierpliwie na premiery.  :angel:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12386 dnia: Marca 13, 2016, 11:08:29 am »
Od 1:54 do 4:00 po tej wstawce następuje wyraźny skok jakości w grafie, oczywiście w dół.

Nie wstawka nie jest nagrana :lol: Jaki żal człowiek.


Dobra, o co w końcu chodzi w tej dyskusji? Podsumujmy - jeśli Girsy4, czy U4 będą miały pre-renderowane scenki to jest lipa, jeśli real-time to kozak. No to czekamy teraz cierpliwie na premiery. 


Wot? Gadamy o tym, że Kyo pierdoli gówniane brednie jak zawsze i KŁAMIE, że scenki w KZ, The Order, Infamous były renderowane, a one były realtime, nie to co te gówniane screeny z Gears of War 4, któ®e są jebutnym Renderem a ten typ o IQ ameby nie umie się przyznać do tego.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12387 dnia: Marca 13, 2016, 11:20:05 am »
 :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12388 dnia: Marca 13, 2016, 11:33:12 am »
To proponuję skończyć na tym, że real-time >> pre-renderowane, a Halo5, MGS, KZ:SF, InFamous:SS, Order zdecydowanie na propsie, bo temat już zaczyna się robić nudny.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12389 dnia: Marca 13, 2016, 12:50:56 pm »
Śmiejecie się z niego, a akturat ma racje. W killzonie ta scena nie jest realtimowa. W MGS4 scena na moście i wiele innych, również nie są. Order również ma takie wstawki.

W każdej grze, która nie ma loadingów między levelami, występują nagrane wcześniej cutsceny. Filmik maskuje doczytywanie się następnego levelu i nie ominie to ani nowych girsów ani uncharted.
Mi akurat to rozwiązanie bardzo się podoba w grach które stawiają na immersję, bo nie musze czekać 40sek patrząc na czarny ekran z paskiem postępu, tylko oglądam wypasioną cutscenę, która kończy się dokładnie w miejscu w którym odzyskuje kontrolę nad postacią :)

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12390 dnia: Marca 13, 2016, 12:54:09 pm »

Śmiejecie się z niego, a akturat ma racje. W killzonie ta scena nie jest realtimowa. W MGS4 scena na moście i wiele innych, również nie są. Order również ma takie wstawki.

Chyba nie zrozumiałeś z czego się śmieją ;) Kyo zachwala grafę Gearsów po screenie który jest renderem ;) a potem próbuje udowodnić, że te scenki w innych grach co są real time też są renderami ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12391 dnia: Marca 13, 2016, 12:56:35 pm »

Śmiejecie się z niego, a akturat ma racje. W killzonie ta scena nie jest realtimowa. W MGS4 scena na moście i wiele innych, również nie są. Order również ma takie wstawki.

Chyba nie zrozumiałeś z czego się śmieją ;) Kyo zachwala grafę Gearsów po screenie który jest renderem ;) a potem próbuje udowodnić, że te scenki w innych grach co są real time też są renderami ;)
No racja racja, może i są jakieś nagrane. Powiedzcie tylko, która w Orderze jest nagrana, bo ja jakoś żadnej nie mogę skojarzyć.
O tej na moście w MGS IV, jeśli chodzi o tą z Liquidem we Francji czy gdzie tam, to nie wiedziałem.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12392 dnia: Marca 13, 2016, 13:03:00 pm »
Śmiejecie się z niego, a akturat ma racje. W killzonie ta scena nie jest realtimowa. W MGS4 scena na moście i wiele innych, również nie są. Order również ma takie wstawki.

W każdej grze, która nie ma loadingów między levelami, występują nagrane wcześniej cutsceny. Filmik maskuje doczytywanie się następnego levelu i nie ominie to ani nowych girsów ani uncharted.
Mi akurat to rozwiązanie bardzo się podoba w grach które stawiają na immersję, bo nie musze czekać 40sek patrząc na czarny ekran z paskiem postępu, tylko oglądam wypasioną cutscenę, która kończy się dokładnie w miejscu w którym odzyskuje kontrolę nad postacią :)
Dzięki wielkie, bo Irki i doktorki zjedliby mnie tutaj swoimi mądrościami :lol:
Teraz może uwierzą bo jesteś osobą, która na bank się zna na rzeczy ;)

Plus.

Panie Mroczu tak zachwycam się, bo wiem, że ten render z girsów bedzie nie dużo odbiegał od tego co będzie w grze w real time. Podobnie było w poprzednich częściach, dlatego też zachwycam się tymi screenami i mi to też nie przeszkadza. Podobny poziom już mieliśmy w Until Dawn, w sumie to chyba
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Kto grał to wie o co chodzi.
Wstawki zawsze wyglądają lepiej niż gra nawet te real time. Radzę się z tym pogodzić tak samo, jak z dużą ilością renderów w grach opierających się na silniku gry.



Śmiejecie się z niego, a akturat ma racje. W killzonie ta scena nie jest realtimowa. W MGS4 scena na moście i wiele innych, również nie są. Order również ma takie wstawki.

Chyba nie zrozumiałeś z czego się śmieją ;) Kyo zachwala grafę Gearsów po screenie który jest renderem ;) a potem próbuje udowodnić, że te scenki w innych grach co są real time też są renderami ;)
No racja racja, może i są jakieś nagrane. Powiedzcie tylko, która w Orderze jest nagrana, bo ja jakoś żadnej nie mogę skojarzyć.
O tej na moście w MGS IV, jeśli chodzi o tą z Liquidem we Francji czy gdzie tam, to nie wiedziałem.
To było w Pradze, druga to po piekarniku.
Na bank jest jeszcze jakaś.

Co do Ordera to sprawdzę w poniedziałek i Ci powiem która, ponieważ aktualnie kumpel giere ma.
« Ostatnia zmiana: Marca 13, 2016, 13:10:46 pm wysłana przez Kyokushinman »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12393 dnia: Marca 13, 2016, 13:15:52 pm »
Cytuj
Jeżeli ja zobaczę taką wstawkę w grze i będzie to czysty real time z zabawą trybem foto tzn. obracanie, zoom itd.
To wówczas sam ukłonie się przed gośćmi z ND.
Na scenkach w real time i tak nie będzie się dało obracać kamerą w photomode(tak jak w orderze się nie da), bo to jest właśnie scenka z ustawioną wcześniej kamerą.
« Ostatnia zmiana: Marca 13, 2016, 13:20:07 pm wysłana przez Wulfen »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12394 dnia: Marca 13, 2016, 13:22:44 pm »
Nie no z tym, że realtime wstawki wyglądają lepiej niż gameplay to nie mogę się zgodzić. W większości wypadków wyglądają tak samo, tyle że mają zastosowane dodatkowe efekty, jak jakiś bokeh DOF, których ze względów praktycznych nie dałoby się zastosować podczas gry. Przypadki, gdzie realtime-wstawki mogą wyglądać faktycznie lepiej niż gameplay, to np Halo 5, gdzie obniżając framerate do 30fps wprowadzają lepszą jakość, bardzo sprytny zabieg, pozwalający nie korzystać z pre-renderowanych materiałów nawet przy większej zadymie. MGS, Resi 4 i 5, The Order to jednak przykłady gdzie jakość jest bardzo równa zarówno w filmikach i gameplay'u. Filmiki na silniku gry to bardzo fajna sprawa, bo nie burzą imersji i zapewniają równomierne doznania wizualne, nagrane filmiki, nawet na silniku to już nieco inna rzecz i tutaj jestem bardziej sceptyczny, bo jednak lepsza jakość modeli, animacji, oświetlenia itp rzucają się w oczy.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12395 dnia: Marca 13, 2016, 13:31:04 pm »
Cytuj
Przypadki, gdzie realtime-wstawki mogą wyglądać faktycznie lepiej niż gameplay, to np Halo 5
albo RotTR gdzie rozdzielczość spada do 1440x1080 :p

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12396 dnia: Marca 13, 2016, 13:35:52 pm »
Posprawdzam co i jak na wstawkach w Orderze, w poniedziałek, ponieważ ostatnio podczas gameplay się tym bawiłem.

Zobaczymy jakie i ile z tego to na bank real time :naughty:

A przypomniałem sobie Irek, kiedyś zachwycałeś się początkową wstawką w Far Cry 4. No, niestety muszę cie rozczarować, to nie real time.

Tak na przyszłość niebiescy nie wyśmiewajcie renderów z Ryse bo po waszej stronie wcale nie jest lepiej ;)


@ Andrju

Mogę z całą pewnością Ci powiedzieć, że w takim Metalu, ale Rising większość wstawek to rendery.

Bez nich giera na X360 waży koło 7GB ze skompresowanymi, ale już po odpowiednich sztuczkach i wymianie na wstawki super jakości z BL PS3 mamy ponad 20GB.

Kolejna rzecz to takie Girsy 3.
Mamy chyba z 5 wstawek, które są niestety mega skompresowane i psują wizualny odbiór gry jako całości. Dlaczego? Bo jakby była to jakość 720p to giera nigdy nie zmieściłaby się na dwuwarstwowej płycie 9GBtowej. Tania sztuczka, no ale MS oszczędził na drugiej płycie.

Kolekcja Uncharted i wciśnięcie tego na BR to też sztuczki kompresji min. wstawki po katastrofie samoloty w U3 i wspomnianej śnieżycy z U2, które wyglądają jak paćka przy tych z wersji PS3.

Sztuczek, nagrań, podmiany, lepszego wygładzenia, nie, nie tych niebieskich :troll:, kompresji tego w grach jest masa.
Tyle ode mnie na ten temat.
« Ostatnia zmiana: Marca 13, 2016, 13:37:38 pm wysłana przez Kyokushinman »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12397 dnia: Marca 13, 2016, 13:42:02 pm »
Cytuj
Przypadki, gdzie realtime-wstawki mogą wyglądać faktycznie lepiej niż gameplay, to np Halo 5
albo RotTR gdzie rozdzielczość spada do 1440x1080 :p
Imo spoko sprawa i raczej nie minus, to samo mieliśmy w Gran Turismo, gdzie w celu pokazania gry w pełnej krasie, w powtórkach czy innych nie interaktywnych scenach zmieniała się ilość wyświetlanych klatek na sekundę i bodajże nawet rozdzielczość.

@Kyo, jak kolekcja Nathana razi w oczy makroblokami to lipa straszna, na PS4 mogli się postarać i zrobić te scenki w czasie rzeczywistym.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12398 dnia: Marca 13, 2016, 13:50:00 pm »
No niestety te scenki nie są w real time ani na PS3 ani na PS4. Na PS3 jest super jakość w 720p a na PS4 hmm? Sam nie wiem bo jest to mega kompresja i te scenki, chyba nawet najciekawsze w grze wyglądają wręcz tragicznie.

Aby upchać multi, rendery w jakości 1080p i filmiki z tworzenia gier to potrzeba by było więcej GB.
Dwuwarstwowy BR to za mało.

Mogliby zrobić to w real time fakt, ale po co. Najwidoczniej ciężko lub lenistwo, może też myślą, że jest mało takich osób jak ja, które to dostrzegają przy pierwszym kontakcie.

« Ostatnia zmiana: Marca 13, 2016, 13:56:25 pm wysłana przez Kyokushinman »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12399 dnia: Marca 13, 2016, 14:34:13 pm »
:lol: