Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2114073 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13120 dnia: Kwietnia 11, 2016, 12:42:50 pm »
Snake rusza się sztywno, każda czynność ma tylko jedną animację, a animacji kontekstowych jest tyle co kot napłakał.

Jak zwykle lata świetlne go Uncharted, gdzie do głupiego jeepa można wsiąść chyba na pięć sposobów.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13121 dnia: Kwietnia 11, 2016, 12:45:13 pm »
Snake rusza się sztywno, każda czynność ma tylko jedną animację, a animacji kontekstowych jest tyle co kot napłakał.

Jak zwykle lata świetlne go Uncharted, gdzie do głupiego jeepa można wsiąść chyba na pięć sposobów.
Snejk kuca I porusza się niezmiennie od kilku części,  w dodatku jak zauważyłeś totalny kołek, zero naturalnych ruchów

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13122 dnia: Kwietnia 11, 2016, 12:53:44 pm »
Snake rusza się sztywno, każda czynność ma tylko jedną animację, a animacji kontekstowych jest tyle co kot napłakał.

Jak zwykle lata świetlne go Uncharted, gdzie do głupiego jeepa można wsiąść chyba na pięć sposobów.

Tutaj nie chodzi o ilość animacji chopie a ich naturalność.
Drejkowi tyle tego nasrali, że pijaka z niego zrobili w U3 ;)

Jak będzie w czwórce to się okażę z tego co widziałem Snejka nie przebije.

BB to prawdziwy twardy gość ważący ponad 90kg coś jak ja i taką wagę czuć w każdym jego ruchu nawet przy skrętach, zatrzymaniach podczas biegu itd.

A Drejk to taka trochę pijana małpka bez wagi ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13123 dnia: Kwietnia 11, 2016, 12:54:24 pm »
Snake rusza się sztywno, każda czynność ma tylko jedną animację, a animacji kontekstowych jest tyle co kot napłakał.

Jak zwykle lata świetlne go Uncharted, gdzie do głupiego jeepa można wsiąść chyba na pięć sposobów.
Snejk kuca I porusza się niezmiennie od kilku części,  w dodatku jak zauważyłeś totalny kołek, zero naturalnych ruchów
Nie, nie rusza się niezmienni co Ci pokazałem na filmikach.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13124 dnia: Kwietnia 11, 2016, 13:08:31 pm »
Snake rusza się sztywno, każda czynność ma tylko jedną animację, a animacji kontekstowych jest tyle co kot napłakał.

Jak zwykle lata świetlne go Uncharted, gdzie do głupiego jeepa można wsiąść chyba na pięć sposobów.
Snejk kuca I porusza się niezmiennie od kilku części,  w dodatku jak zauważyłeś totalny kołek, zero naturalnych ruchów
Nie, nie rusza się niezmienni co Ci pokazałem na filmikach.
Pokazałeś tylko skoki

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13125 dnia: Kwietnia 11, 2016, 13:18:19 pm »
Wstawanie z kucków też tam jest. Serio Tomek, jestem z serią od początku, przeszedłem każdą część która ukazała się na duże konsole i mówienie, że animacja się nie zmieniła to duże nadużycie. Ale do uncharted oczywiście daleko :)

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13126 dnia: Kwietnia 11, 2016, 15:06:23 pm »
Akurat Metala 5 będę bronił bo i do animacji nie mam większych zastrzeżeń, a i grafika jest dużo dużo lepsza niż na swoich screenach przedstawia Jurass.Inna sprawa że Unchearted 4 wygląda i rusza się lepiej i tu nie wiem co Kyo chce udowodnić.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13127 dnia: Kwietnia 11, 2016, 15:12:48 pm »
Animacja w u4 gorsza niż w mgs5. Takie kity wciskać może tylko krytyk growy.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13128 dnia: Kwietnia 11, 2016, 15:30:01 pm »
Grafa jako całość prawdopodobnie przebije MGS 5, jednak w chwili obecnej na pokazanym niedawno gameplayu tego nie robi.

Przypomnę tylko, że MGS 5 wizualne ma u mnie 8+/10 a od Uncharted 4 oczekuje nawet 9+/10 także nie dziwcie mi się, że akurat do tego co pokazali tak się dopierdalam bo nic ponad 8/10 tam nie ma ;)

Animacji nie ma co porównywać BB to człowiek w 100% a Drejk to pół małpa, pół człowiek po 4-5 browarach z masą około 20kg.

Tyle już na ten temat ode mnie.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13129 dnia: Kwietnia 11, 2016, 15:39:02 pm »
Szkoda ze fizyka pilki, oraz cala mechanika gry jest do dupy. PES 2014 >>>>>>> przepasc >>>>>> PES 16.
czekaj, czekaj,mówisz o pesie w którym było sekunde spóźnienia (co uniemożliwiało pierwszą piłke z com) i 5 sekund opóźnienia online(co uniemożliwiało gre)?
Czy coś Ci sie pomyliło?

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13130 dnia: Kwietnia 11, 2016, 15:39:37 pm »
Grafa jako całość prawdopodobnie przebije MGS 5, jednak w chwili obecnej na pokazanym niedawno gameplayu tego nie robi.

Przypomnę tylko, że MGS 5 wizualne ma u mnie 8+/10 a od Uncharted 4 oczekuje nawet 9+/10 także nie dziwcie mi się, że akurat do tego co pokazali tak się dopierdalam bo nic ponad 8/10 tam nie ma ;)

Animacji nie ma co porównywać BB to człowiek w 100% a Drejk to pół małpa, pół człowiek po 4-5 browarach z masą około 20kg.

Tyle już na ten temat ode mnie.
Nie pierd** pokemonie, tekstury, oświetlenie,  szczegóły,  animacja postaci to wszystko bije na głowę mgs5 i każdy to widzi tylko nie ty. Ale nie ma się co dziwić zjebanym oczom

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13131 dnia: Kwietnia 11, 2016, 15:41:54 pm »
Nie pierd** pokemonie,

Nie obrażaj pokemonow.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13132 dnia: Kwietnia 11, 2016, 15:44:14 pm »


Dwie generacje, 11 lat.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13133 dnia: Kwietnia 11, 2016, 16:01:33 pm »
No też mówię , co to za next-gen nam dali, jak to trawy z ps2 nie ciągnie?

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13134 dnia: Kwietnia 11, 2016, 16:15:29 pm »
Na pewno dodaje swoistej magii, jak trawa wyrasta na oczach gracza. Jest moc.
Przecież trawa ma daleki zasięg widzenia i widać to w całym gameplayu. większość krzaków widać już z jakiś 300m co jest bardzo dobrym wynikiem. taki Farcry  czy wiedzmin dalszego zasięgu na pewno nie mają. Jedyny moment gdzie zauważyłem  ukazywanie się trawy to w chwili kiedy przejeżdżał przez most.


za to w np 5:35 widać że zasięg widzenia trawy jest bardzo daleki z 300m jak nic.


 
Podobnie w 11:42

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 11, 2016, 16:21:10 pm wysłana przez Wulfen »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13135 dnia: Kwietnia 11, 2016, 16:35:13 pm »
To jest zależne od rozległości danego fragmentu mapy. W niektórych miejscach jest to widoczne mniej, w innych bardziej. Swojego rodzaju optymalizacja, która pewnie bierze też masę innych czynników pod uwagę.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13136 dnia: Kwietnia 11, 2016, 16:42:05 pm »
300m to bieda Wulfen, w prawdziwych realistycznych grach na 8+/90kg zasięg wynosi dobry kilometr.


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13137 dnia: Kwietnia 11, 2016, 17:11:38 pm »
Uwaga: PROWOKACJA




Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13138 dnia: Kwietnia 11, 2016, 17:20:06 pm »
Cytuj
To jest zależne od rozległości danego fragmentu mapy. W niektórych miejscach jest to widoczne mniej, w innych bardziej. Swojego rodzaju optymalizacja, która pewnie bierze też masę innych czynników pod uwagę.
Jak dla mnie w zdjęciu które wrzuciełeś to nie jest problem techniczny tylko problemem jest  nieco niedopracowany widoczek, bo przecież nieraz na tym gameplayu widać znacznie bardziej zaawansowane sceny i to przy większej przestrzeni.

np tutaj


albo tutaj


na twoim zjęciu
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
dodałbym z 2 drzewka, kilka skał i byłoby ok.


Ale to i tak tylko drobna rysa na diamencie. Jakieś tam mniejsze niedoróbki zawsze się znajdą. Zawsze można coś zrobić lepiej.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 11, 2016, 17:27:12 pm wysłana przez Wulfen »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13139 dnia: Kwietnia 11, 2016, 18:07:38 pm »


Dwie generacje, 11 lat.




Jak widzisz Jurasku Metal 5 to jeszcze pół biedy z tymi 11 lat bo tutaj mamy 22 lata czyli drugie tyle ;)


No i pozdro od MGS 5 niech trochę cię naświetli :naughty:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Nie podniecaj się też tak tymi wrzucanymi przez siebie szotami bo psycha znów siądzie :P

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13140 dnia: Kwietnia 11, 2016, 18:36:37 pm »
Co za zjebane ustawienie tv, ciemne plamy :lol:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13141 dnia: Kwietnia 11, 2016, 18:38:31 pm »
Specjalnie zrobione min. też dla ciebie Tomaszu.
Rzeczywistość jest zupełnie inna, oj zupełnie 8)

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13142 dnia: Kwietnia 11, 2016, 18:40:41 pm »
Specjalnie zrobione min. też dla ciebie Tomaszu.
Rzeczywistość jest zupełnie inna, oj zupełnie 8)
To jaki masz problem wrzucić to samo w png?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13143 dnia: Kwietnia 11, 2016, 18:46:29 pm »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13144 dnia: Kwietnia 11, 2016, 18:51:55 pm »
Specjalnie zrobione min. też dla ciebie Tomaszu.
Rzeczywistość jest zupełnie inna, oj zupełnie 8)
To jaki masz problem wrzucić to samo w png?
Zmiany w ustawieniach tv nie będą miały odzwierciedlenia w zrzucie z SHARE.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13145 dnia: Kwietnia 11, 2016, 18:52:37 pm »
Specjalnie zrobione min. też dla ciebie Tomaszu.
Rzeczywistość jest zupełnie inna, oj zupełnie 8)
To jaki masz problem wrzucić to samo w png?

Bo nie odda nawet w 10% tego co mam na ekranie. Raz już próbowałem i wyszła kupa po przerzuceniu na forum. Tutaj Mnichu ma zdecydowaną racje.

Dobrze zrobiony szot z aparatu jest wstanie oddać powiedzmy nawet 40-50%. Jednak to nie łatwa sprawa i tylko raz się takie coś udało z mordą w Until Dawn.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Kolor zębów to niestety efekt uboczny aparatu :(


@ Juras

Nie przeginaj.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 11, 2016, 18:54:45 pm wysłana przez Kyokushinman »

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13146 dnia: Kwietnia 11, 2016, 18:57:02 pm »
Ty zdajesz sobie sprawę że to właśnie robienie zdjęcia to jest większe przekłamanie niż png?  :lol:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13147 dnia: Kwietnia 11, 2016, 18:59:33 pm »
Poniekąd masz racje Tomasz.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13148 dnia: Kwietnia 11, 2016, 19:07:10 pm »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13149 dnia: Kwietnia 11, 2016, 19:14:23 pm »



Najgorsza w MGS 5 i tak ładniejsza od tego czegoś.





el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13150 dnia: Kwietnia 11, 2016, 19:21:00 pm »
Tylko że to tak gównianie wygląda tylko na twoim marnie ustawionym telewizorze.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13151 dnia: Kwietnia 11, 2016, 19:21:01 pm »
Cytuj
To jest zależne od rozległości danego fragmentu mapy. W niektórych miejscach jest to widoczne mniej, w innych bardziej. Swojego rodzaju optymalizacja, która pewnie bierze też masę innych czynników pod uwagę.
Jak dla mnie w zdjęciu które wrzuciełeś to nie jest problem techniczny tylko problemem jest  nieco niedopracowany widoczek, bo przecież nieraz na tym gameplayu widać znacznie bardziej zaawansowane sceny i to przy większej przestrzeni.

np tutaj


albo tutaj


na twoim zjęciu
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
dodałbym z 2 drzewka, kilka skał i byłoby ok.


Ale to i tak tylko drobna rysa na diamencie. Jakieś tam mniejsze niedoróbki zawsze się znajdą. Zawsze można coś zrobić lepiej.
No miejmy nadzieję, że to mapka nie skończona czy coś, bo to trochę lipa, jeśli Uncharted będzie świecić takimi widokami. Ja się bardziej skłaniam w stronę słabego zasięgu rysowania, tak jak słusznie zauważyłeś, na moście to chyba najlepiej wyłazi. Scenka jak te dwie ciężarówki wojskowe jadą po zboczu góry w oddali też imo wygląda alarmująco, bo mimo niezłej geometrii skał, mam wrażenie że jednak detale nie były w stanie się dorysować i ta góra jest łysa. Ale tutaj nic nie mówię bo jakość słaba. Problem dotyczy jak na razie tylko tej mapki i jednej z multi. Mapa w dżungli np mogła się pochwalić tymi "kapustami", jak to określił Lem, rosnącymi na odległym zboczu górskim i problem zasięgu rysowania tam nie występuje.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 11, 2016, 19:41:47 pm wysłana przez andryush »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13152 dnia: Kwietnia 11, 2016, 19:25:22 pm »
Faktycznie brakuje tam jak cholera tego co jest dorysowane.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13153 dnia: Kwietnia 11, 2016, 19:39:38 pm »
To jest wulkan, a ty byś chciał tam las?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13154 dnia: Kwietnia 11, 2016, 20:54:43 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13155 dnia: Kwietnia 11, 2016, 21:11:38 pm »
Bo nie odda nawet w 10% tego co mam na ekranie. Raz już próbowałem i wyszła kupa po przerzuceniu na forum. Tutaj Mnichu ma zdecydowaną racje.

Zrozumiesz ty w końcu baranie zafajdany, że jak wrzucisz to png z share na forum i odpalisz w przeglądarce na tv, to będziesz miał 1 do 1 to samo co w grze?

Poza tym przyjmij wreszcie do wiadomości pajacu, że niektórzy tu mają wyświetlacze, które dupą łykają twoją bravię  :?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13156 dnia: Kwietnia 11, 2016, 22:00:09 pm »
Weź Ty go nie wyzywaj bo tak bo oni nie dowidzą i potem mnie z Tobą mylą i wyzywają też. A ja nerwowy czasami i się na trumnę dla lewaka będziesz składać. :|

iko

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13157 dnia: Kwietnia 11, 2016, 22:06:00 pm »
Kyo kupuj Oleda i jebaj wszystko. :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13158 dnia: Kwietnia 11, 2016, 22:09:46 pm »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #13159 dnia: Kwietnia 12, 2016, 00:40:35 am »
Bo nie odda nawet w 10% tego co mam na ekranie. Raz już próbowałem i wyszła kupa po przerzuceniu na forum. Tutaj Mnichu ma zdecydowaną racje.

Zrozumiesz ty w końcu baranie zafajdany, że jak wrzucisz to png z share na forum i odpalisz w przeglądarce na tv, to będziesz miał 1 do 1 to samo co w grze?

Poza tym przyjmij wreszcie do wiadomości pajacu, że niektórzy tu mają wyświetlacze, które dupą łykają twoją bravię  :?
To chyba oczywiste Ireneuszku.

I co z tego, że są lepsze tv skoro ustawić to potrafi może 5% graczy aby obraz, w grach kopał.

Jakbym chciał to bym sobie kupił i tv za 20k, ale po co? PS4K to jedyny taki powód a co z tego wyjdzie to szlag wie.

A i polecam jakaś terapie na nerwy. Najlepiej u psychiatry.
A co to kultury osobistej to radzę się wrócić do podstawówki tak ze 40 lat wstecz.

Kyo kupuj Oleda i jebaj wszystko. :lol:
Jak PS4K okaże się prawdziwym next genem to na bank biorę Bravie 4k najlepiej z matrycą Va 200hz, triluminusem i odpowiednimi trybami płynności i trybami filmu wówczas będę wiedział że się nie zawiodę ;)

OLED ma zbyt łagodny obraz bez możliwości podświetlania i odpada.