Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2072340 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15760 dnia: Grudnia 07, 2016, 11:39:52 am »
No widzisz a u mnie na niekorzyść :)

Z 60 przesiadasz się na 30 i różnica jest na niekorzyść 60?  :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15761 dnia: Grudnia 07, 2016, 11:55:11 am »
No widzisz a u mnie na niekorzyść :)

Z 60 przesiadasz się na 30 i różnica jest na niekorzyść 60?  :lol:

A co w tym śmiesznego? Jego odczucia jego sprawa.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 338
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15762 dnia: Grudnia 07, 2016, 11:56:09 am »
No widzisz a u mnie na niekorzyść :)

Z 60 przesiadasz się na 30 i różnica jest na niekorzyść 60?  :lol:

A co w tym śmiesznego? Jego odczucia jego sprawa.
No widzisz, niepojęte.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15763 dnia: Grudnia 07, 2016, 11:58:31 am »
No normalnie inny świat.

Rozumiem przejście z 30 na 60, ale że na odwrót...?

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15764 dnia: Grudnia 07, 2016, 12:42:41 pm »
No normalnie inny świat.

Rozumiem przejście z 30 na 60, ale że na odwrót...?

Są gry w których mi przeszkadza 60. Zwłaszcza jak cierpi na tym jakość oprawy. I są gry w których 30 mi przeszkadza. Wszystko zależy od tego jakie sceny jaka gra.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15765 dnia: Grudnia 07, 2016, 12:45:38 pm »
Ale zalozenia sa takie, ze masz dokladnie takie same gry, ten sam poziom grafiki tylko w jednej masz 30fps, a w drugiej 60fps.

Jesli ktos woli 30fps nad 60fps to jedynym wytlumaczeniem tego zjawiska jest kwestia przyzwyczajenia ot co. Ja to oczywiscie rozumiem i nie zmuszam nikogo na sile do 60fps :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15766 dnia: Grudnia 07, 2016, 12:53:49 pm »
Ja tez chyba należę do obozu 30 fps. I to może być kwestia przyzwyczajenia, bo dla mnie zawsze było 30 fps konsole, 60 fps PC. Tak mi się kojarzyło.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15767 dnia: Grudnia 07, 2016, 13:10:40 pm »
60 jest lepsze. Proste.

Marins

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15768 dnia: Grudnia 07, 2016, 13:31:46 pm »
30 singiel 60 multi proste.

scorpion87

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 13-12-2010
  • Wiadomości: 92
  • Reputacja: 2
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15769 dnia: Grudnia 07, 2016, 13:39:31 pm »
No normalnie inny świat.

Rozumiem przejście z 30 na 60, ale że na odwrót...?

Są gry w których mi przeszkadza 60. Zwłaszcza jak cierpi na tym jakość oprawy. I są gry w których 30 mi przeszkadza. Wszystko zależy od tego jakie sceny jaka gra.

Podzielam ten punkt widzenia :) Najbardziej doceniłem 60 gdy przesiadłem się z dark soul ogrywanym na xbox 360 w którym spędziłem lekko kilkaset godzin; na Dark Souls II: Scholar of the First Sin na ps4. Przepaść w jakości rozgrywki od strony technicznej po tylu godzinach spędzonych w 1 na korzyść 2 była kolosalna . Po spędzeniu z DS 2 znowu bardzo wiele godzin odpaliłem bloodborne pierwszą rzeczą którą można było odczuć to mniejsza liczba fps. Coś w tym jest że można się przyzwyczaić do 30 ale po dłuższym ograniu w daną grę w 60 powrót znowu do 30 jest od razu zauważalny, przynajmniej dla mnie ;)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15770 dnia: Grudnia 07, 2016, 13:58:09 pm »
Tak jak mówił lem 30 fps może się bardziej podobać tylko i wyłącznie ze względu na przyzwyczajenie. Ja osobiście zawsze wolę jak jest więcej klatek. Z drugiej strony wiedząc jak 60 klatek zwiększa wymagania wolę zachowanie dalej 30 klatek i podkręcanie grafiki i fizyki, ale gdybym miał wybór 30 a 60 fps przy tej samej grafice  wolę 60. Nawet jak jest tylko odblokowany fps, nie osiągając stałych 60, to i tak wolę taką niestabilną płynność od 30.
Podobnie z filmami, jesteśmy przyzwyczajeni do 24 fps stąd nagła zmiana na 48 czy 60 klatek wydaje się nienaturalna i dziwna, ale tak naprawdę bliższe realnemu obrazowi jest 60 klatek.
Założę się że jakby przez rok albo dwa lata zwolennicy 24-30 klatek oglądali i grali we wszystko w 60 klatkach to już nie chcieliby przejść z powrotem do 24-30 klatek.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15771 dnia: Grudnia 07, 2016, 14:08:36 pm »
Z filmami się nie zgodzę, bo do efektu "teatru" czy "telenoweli" w filmie kinowym jeszcze się nie przyzwyczaiłem i nie sądzę, abym to zrobił. Pomijając oczywiście sportowe, kręcone gopro i latające na yt, ale nie o takich mowa.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 338
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15772 dnia: Grudnia 07, 2016, 14:14:56 pm »
Z filmami się nie zgodzę, bo do efektu "teatru" czy "telenoweli" w filmie kinowym jeszcze się nie przyzwyczaiłem i nie sądzę, abym to zrobił. Pomijając oczywiście sportowe, kręcone gopro i latające na yt, ale nie o takich mowa.
No a ja wlasnie w filmie spoko, a w gierkach jakos srednio.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15773 dnia: Grudnia 09, 2016, 10:11:10 am »


30 fps :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15774 dnia: Grudnia 09, 2016, 10:23:19 am »
A oryginał też w 30 nie chodził?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15775 dnia: Grudnia 09, 2016, 10:40:35 am »
A oryginał też w 30 nie chodził?
Oczywiście, że tak. Nawet 25 fps w PAL. 30 fps w zupełności wystarczy jak na taką grę imo.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15776 dnia: Grudnia 09, 2016, 11:08:10 am »
Ja tez chyba należę do obozu 30 fps. I to może być kwestia przyzwyczajenia, bo dla mnie zawsze było 30 fps konsole, 60 fps PC. Tak mi się kojarzyło.
Zdecydowanie przyzwyczajenie.

Podzielam ten punkt widzenia :) Najbardziej doceniłem 60 gdy przesiadłem się z dark soul ogrywanym na xbox 360 w którym spędziłem lekko kilkaset godzin; na Dark Souls II: Scholar of the First Sin na ps4. Przepaść w jakości rozgrywki od strony technicznej po tylu godzinach spędzonych w 1 na korzyść 2 była kolosalna . Po spędzeniu z DS 2 znowu bardzo wiele godzin odpaliłem bloodborne pierwszą rzeczą którą można było odczuć to mniejsza liczba fps. Coś w tym jest że można się przyzwyczaić do 30 ale po dłuższym ograniu w daną grę w 60 powrót znowu do 30 jest od razu zauważalny, przynajmniej dla mnie ;)
Otóż to. Gdy spędziłem ok 140 godz. przy DkS III świetnie się bawiłem, ciesząc oczy grafiką i animacją. Celowo nie grałem w wersję na PC, by zabawy nie psuć. Jakiś czas później platynowałem Scholar of the First Sin. Grało się niezwykle przyjemnie i korzyść 60k/s widać było od pierwszych ruchów. Następnie wróciłem do DkS III by ograć dodatek. Animacja po czasie spędzonym z Scholar....była wręcz tragiczna i to pierwsze co dawało o sobie znać.

Podobnie było przy Wieśku i Asasynie. Ograłem na PS4 i gdy włączyłem je na PCMR, to była różnica kilku klas.

Gracz typowo konsolowy z miejsca może to wyłapać przy kolekcji Uncharted.

Tu natomiast całkiem insertujący materiał (choć nieco leciwy).



Brodaty, taka szczuplejsza wersja beceta, nawet ma podobne rozumowanie - "30klatek lepsze , bo filmowe"  :>

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15777 dnia: Grudnia 09, 2016, 11:09:08 am »
A oryginał też w 30 nie chodził?
Oczywiście, że tak. Nawet 25 fps w PAL. 30 fps w zupełności wystarczy jak na taką grę imo.

No właśnie więc nie kumam srania żarem o brak 60ciu klatkach.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15778 dnia: Grudnia 09, 2016, 11:53:13 am »
Rynna 2.5d bez grafiki z PSX w 30 fps? Leżę.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15779 dnia: Grudnia 09, 2016, 12:40:49 pm »
Co niektórzy to najlepiej aby zostali przy tych 25fpsach (jest już blisko 24 czyli ideał filmowego :lol:) i przy 14 calowych starych ruskich tv niekoniecznie kolorowych (patrząc na ustawienia pewnych osobników) ;)

Jeżeli coś jest lepsze to się trzeba na to kiedyś otworzyć a nie wmawiać sobie, że coś gorsze jest jednak świetne i mi pasuje bardziej :lol:


Co do Crasha z taką grafą na PS4 to w 1080p powinno być ze 120fps a nie 30.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15780 dnia: Grudnia 09, 2016, 12:52:38 pm »
Jeżeli coś jest lepsze to się trzeba na to kiedyś otworzyć a nie wmawiać sobie, że coś gorsze jest jednak świetne i mi pasuje bardziej
A jak wolę jeść schabowe, a Ty mielone i mi wmawiasz, że są lepsze, to mam jeść mielone?

W takich grach jak Crash w zupełności mi wystarczy 30 fps.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 338
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15781 dnia: Grudnia 09, 2016, 12:54:36 pm »
Jak ja się cieszę, że gram w gry a nie w klatki na sekunde...

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15782 dnia: Grudnia 09, 2016, 12:58:37 pm »


30 fps :lol:
:o
 :hahaha:
 :rotfl:

Kamera po sznurku, czyli obiekty mogą być do połowy zrobione, nie trzeba w pamięci trzymać, całej mapy dookoła, tylko to co z przodu i trochę z tyłu... Przy takiej grafice (co na PS3 by poszła) to gra na zwukłym PS4 powinna natywnie w 4k i 60 klatkach chodzić.


Ale zaraz ktoś wyskoczy z debilnym hasłem "Jak dobrze, że dla mnie nie liczy sie grafika, a gameplay" Litości, dla mnie też, chyba, że mówimy o chrzanionym remaku na nowa konsolę, który ma się różnić własnie przedewszystkim grafiką. Gamepley to już na PSX przeszedłem i na PS2.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15783 dnia: Grudnia 09, 2016, 13:07:03 pm »
Jeżeli coś jest lepsze to się trzeba na to kiedyś otworzyć a nie wmawiać sobie, że coś gorsze jest jednak świetne i mi pasuje bardziej
A jak wolę jeść schabowe, a Ty mielone i mi wmawiasz, że są lepsze, to mam jeść mielone?

W takich grach jak Crash w zupełności mi wystarczy 30 fps.
Znajdzie się jakieś lepsze jedzenie od schabowego a że nie spróbowałeś czy nie chcesz to ja już na to nic nie poradzę.


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15784 dnia: Grudnia 09, 2016, 13:08:02 pm »
Jeżeli coś jest lepsze to się trzeba na to kiedyś otworzyć a nie wmawiać sobie, że coś gorsze jest jednak świetne i mi pasuje bardziej
A jak wolę jeść schabowe, a Ty mielone i mi wmawiasz, że są lepsze, to mam jeść mielone?

W takich grach jak Crash w zupełności mi wystarczy 30 fps.
Zawsze jest jakieś lepsze jedzenie od schabowego a że nie spróbowałeś czy nie chcesz to ja już na to nic nie poradzę.
No tak, bo przecież nigdy nie grałem w gry w 60 fps.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15785 dnia: Grudnia 09, 2016, 13:10:13 pm »
W takim quake 2 łatwiej robi się wyskok z drabiny w 25 FPS niż w 60 i na jumpmapach w consoli ustawiało się specjalnie niższy limit klatek. W crashu pewnie to zrobili by zachować ten sam feeling co na psx i to samo wyczucie postaci.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15786 dnia: Grudnia 09, 2016, 13:13:05 pm »
W crashu pewnie to zrobili by zachować ten sam feeling co na psx i to samo wyczucie postaci.
To, plus w 60fps może być o wiele trudniej wycelować w skrzynki, gdzie aby na milimetr błąd i lecisz w przepaść.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15787 dnia: Grudnia 09, 2016, 13:20:20 pm »
Jeżeli coś jest lepsze to się trzeba na to kiedyś otworzyć a nie wmawiać sobie, że coś gorsze jest jednak świetne i mi pasuje bardziej
A jak wolę jeść schabowe, a Ty mielone i mi wmawiasz, że są lepsze, to mam jeść mielone?

W takich grach jak Crash w zupełności mi wystarczy 30 fps.
Zawsze jest jakieś lepsze jedzenie od schabowego a że nie spróbowałeś czy nie chcesz to ja już na to nic nie poradzę.

No tak, bo przecież nigdy nie grałem w gry w 60 fps.
W Crasha np. nie grałeś.


Wracając do żaracia dla mnie osoby 30>60 to takie wegetarianie ;)



Ja tez chyba należę do obozu 30 fps. I to może być kwestia przyzwyczajenia, bo dla mnie zawsze było 30 fps konsole, 60 fps PC. Tak mi się kojarzyło.

Pudło bo w czasach Psx i Saturna to konsole kojarzone były z ultra płynnością a nie blaszak.


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15788 dnia: Grudnia 09, 2016, 13:24:12 pm »
Jeżeli coś jest lepsze to się trzeba na to kiedyś otworzyć a nie wmawiać sobie, że coś gorsze jest jednak świetne i mi pasuje bardziej
A jak wolę jeść schabowe, a Ty mielone i mi wmawiasz, że są lepsze, to mam jeść mielone?

W takich grach jak Crash w zupełności mi wystarczy 30 fps.
Zawsze jest jakieś lepsze jedzenie od schabowego a że nie spróbowałeś czy nie chcesz to ja już na to nic nie poradzę.

No tak, bo przecież nigdy nie grałem w gry w 60 fps.
W Crasha np. nie grałeś.
Rozumiem, że Ty grałeś i wiesz, że jest lepszy. I przede wszystkim, że mnie będzie lepiej pasował.

Pudło bo w czasach Psx i Saturna to konsole kojarzone były z ultra płynnością a nie blaszak.
To ja żyłem w innych czasach.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15789 dnia: Grudnia 09, 2016, 13:25:15 pm »
Najwidoczniej.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15790 dnia: Grudnia 09, 2016, 13:28:43 pm »
Niektórzy po prostu mają zniekształcone odczucia na temat starszych gier.

Mi tam nie robi. Ma ilość klatek nie skakać i będzie dobrze. Jedni liżą ściany i liczą piksele na teksturach podniecając się przy tym i piejąc do filmików z analizą płynności, a inni po prostu grają w gry. Koniec Tematu.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15791 dnia: Grudnia 09, 2016, 13:37:32 pm »
Najwidoczniej.
No u mnie PAL i czarne oryginały więc maks 50fps. U Ciebie pewnie full pirat i noname NTSC 60fps.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15792 dnia: Grudnia 09, 2016, 13:42:56 pm »
30 fps :lol:
:o
 :hahaha:
 :rotfl:

Kamera po sznurku, czyli obiekty mogą być do połowy zrobione, nie trzeba w pamięci trzymać, całej mapy dookoła, tylko to co z przodu i trochę z tyłu... Przy takiej grafice (co na PS3 by poszła) to gra na zwukłym PS4 powinna natywnie w 4k i 60 klatkach chodzić.


Ale zaraz ktoś wyskoczy z debilnym hasłem "Jak dobrze, że dla mnie nie liczy sie grafika, a gameplay" Litości, dla mnie też, chyba, że mówimy o chrzanionym remaku na nowa konsolę, który ma się różnić własnie przedewszystkim grafiką. Gamepley to już na PSX przeszedłem i na PS2.

Przecież na PS4 w eksach standardem jest "do trzydziestu" więc żadne zaskoczenie.


s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15793 dnia: Grudnia 09, 2016, 13:55:49 pm »
W takim quake 2 łatwiej robi się wyskok z drabiny w 25 FPS niż w 60 i na jumpmapach w consoli ustawiało się specjalnie niższy limit klatek. W crashu pewnie to zrobili by zachować ten sam feeling co na psx i to samo wyczucie postaci.
za to w q3 na jednej z map (chyba q3dm6, nie pamiętam) nie szło z dołu wskoczyć po megasa bez 120fps ;)

edit: q3dm13, sprawdziłem ;)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 09, 2016, 14:04:54 pm wysłana przez s00s »

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15794 dnia: Grudnia 09, 2016, 14:12:46 pm »
Wiecie co jest najgorsze ? Jak się komuś coś wydaje. Gorsze jest jeszcze to, jak się komuś coś wydaje odnośnie gier, a nie kompletnie zielonego pojęcia o produkcji gier, o implementacjach i ograniczeniach silników, o optymalizacji.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15795 dnia: Grudnia 09, 2016, 14:18:43 pm »
No u mnie PAL i czarne oryginały więc maks 50fps. U Ciebie pewnie full pirat i noname NTSC 60fps.
Pamiętam jak miałem Tekken Tag Tournament na PS2 wersja PAL. W to się grać nie dało bo gra w porównaniu do wersji ntsc była strasznie ślamazarna i grało się jakby w zwolnionym tempie. Kolega pirat miał ze mnie straszną bekę.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15796 dnia: Grudnia 09, 2016, 14:20:29 pm »
Najwidoczniej.
No u mnie PAL i czarne oryginały więc maks 50fps. U Ciebie pewnie full pirat i noname NTSC 60fps.
Czarne pasy u dołu i góry to było największe cholerstwo w grach tamtej epoki.

Tekken 3 Pal hehe pasy plus muchy w smole w 50fpsach to wręcz crap w porównaniu ze zajebistą wersją NTSC ;)

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15797 dnia: Grudnia 09, 2016, 14:26:12 pm »
Te czarne pasy strasznie mnie wkurzyły w Finalu X PAL. Miałem płytkę z filmikami z jakiegoś czasopisma i tam walka była wyraźnie szybsza i na cały ekran. Czarne pasy i ślamazarność mogły przekonać do modyfikacji konsoli :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15798 dnia: Grudnia 09, 2016, 14:34:28 pm »
Sylvan myśli, że w DkSII SotFS miał 60 fps. xd

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #15799 dnia: Grudnia 09, 2016, 14:38:38 pm »
Te czarne pasy strasznie mnie wkurzyły w Finalu X PAL. Miałem płytkę z filmikami z jakiegoś czasopisma i tam walka była wyraźnie szybsza i na cały ekran. Czarne pasy i ślamazarność mogły przekonać do modyfikacji konsoli :)
Pamiętam jak dzisiaj jak zakupiłem oryginała Tekken 3 Pal tfuu za 190zeta i myślałem, ależ będzie granie a tutaj zonk bo w porównaniu z piratem NTSC co grałem u kumpla to był dramat :mad:

Co było potem można się tylko domyśleć :)