Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2103494 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16000 dnia: Grudnia 15, 2016, 22:19:10 pm »
A ja tu czuje klimat drugiego Residenta. Czekam na kolejne zapowiedzi. Może być fajnie jeśli zrobią ciekawą fabułę.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16001 dnia: Grudnia 15, 2016, 23:32:22 pm »
A ja tu czuje klimat drugiego Residenta. Czekam na kolejne zapowiedzi. Może być fajnie jeśli zrobią ciekawą fabułę.
ciekawą fabułe to chciałbym w jakimś filmie zobaczyć. Gra to już w projekcje marzeń podchodzi.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16002 dnia: Grudnia 17, 2016, 19:12:25 pm »





Czyżby najbardziej dowalona polygonami postać w historii gier. Prawie 200k.


Swoją drogę ciekaw jestem jak tam Drejk w tej materii wypada w U4, ale nikt się o dziwo nie chwali z Nogi Dogi. Hmm.




Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16003 dnia: Grudnia 17, 2016, 19:52:43 pm »
Bo polygony to nie wszystko.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16004 dnia: Grudnia 17, 2016, 19:57:42 pm »
Główny składnik modelu postaci ;)

Wolisz zajebiste tekstury na kwadratowej postaci?

Lara dojebała reszcie i nie ma co nawet dyskutować.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16005 dnia: Grudnia 17, 2016, 20:06:59 pm »
:lol:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16006 dnia: Grudnia 17, 2016, 20:10:43 pm »
Niesławny 120 tyś
Order 100 tyś
Ryse coś koło 86 tyś
Quantum 75 tyś
The Last Of Us Joel 40 tyś

Pogrom panie BoBaNie.
Lara nie ma nawet konkurencji ;)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 17, 2016, 20:21:46 pm wysłana przez Kyokushinman »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16007 dnia: Grudnia 17, 2016, 20:25:44 pm »
Jaki Ty zabawny jesteś jak jarasz się byle czym i próbujesz na tym budować sensacje. Wyjasnie ci z czego się śmieje. Lara może mieć miliard polygonów więcej niż U4, ale nie zmieni to faktu, że nowy Tomb Rider wygląda jak gówno z włosem przy dziełach sztuki od ND. Widoczne twórcy Lary tak mocno skupili się na postaci, że zapomnieli o całej reszcie. :lol:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16008 dnia: Grudnia 17, 2016, 20:27:54 pm »
widzę, że wiedzę czerpałeś z tego:

http://polycount.com/discussion/141061/polycounts-in-next-gen-games-thread

szkoda, że nie doczytałeś do końca (o trolling nie śmiem cię posądzać):

Cytuj
Horizon : Zero Dawn
Developer: Guerrilla Games
Platform: PS4
Release Date: 2016
# of polygons: 550,000 (Thunderjaw)

;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16009 dnia: Grudnia 17, 2016, 20:37:58 pm »
:lol:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16010 dnia: Grudnia 17, 2016, 20:42:11 pm »
No i jeszcze:
Cytuj
MLB 14 The Show
Developer: SCE San Diego Studio
Platforms: PS3, PS4, PS Vita
Release Date: April 2014
# of polygons:
PS3: 150,000
PS4: 1 million
;)
Also jesli ktos uwaza, ze model A jest lepszy od modelu B bo ma wiecej polygonow to nie pozostaje nic innego jak zapalic tej osobie znicza [']

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16011 dnia: Grudnia 17, 2016, 20:50:11 pm »


Nate na pewno czuje się niesamowicie dojebany :lol:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16012 dnia: Grudnia 17, 2016, 22:06:53 pm »
widzę, że wiedzę czerpałeś z tego:

http://polycount.com/discussion/141061/polycounts-in-next-gen-games-thread

szkoda, że nie doczytałeś do końca (o trolling nie śmiem cię posądzać):

Cytuj
Horizon : Zero Dawn
Developer: Guerrilla Games
Platform: PS4
Release Date: 2016
# of polygons: 550,000 (Thunderjaw)

;)
To jest maszina a nie człek ;)

Mam teraz całą scenerie wrzucać? :roll:

Co do Drejka to prawdopodobnie sklada się z 80k poly bo z tego co kiedyś ND mówiło w U 4 postać ma mieć dwa razy więcej Poly niż Joel.
Jest to ponad 2krotnie mniej niż Lara w nowym TR. Postać z ROTTR = postać z IFSS + postać z U4 :lol:




Nate na pewno czuje się niesamowicie dojebany :lol:



No raczej.

« Ostatnia zmiana: Grudnia 17, 2016, 22:14:56 pm wysłana przez Kyokushinman »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16013 dnia: Grudnia 17, 2016, 22:15:28 pm »
A star citizen ma 30 mln polygonów.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16014 dnia: Grudnia 17, 2016, 22:19:53 pm »
To cała gra nie postać.

O prosze coś dla Jurasa w walkach z Wulfem.

Cytuj
Final Fantasy 15
Developer: Square Enix
Platform: PS4/XBO
Release Date: Coming out whenever
# of polygons: 100,000 per character (max). Hair = 20,000 polygons

Uncharted 4: A Thief's End
Developer: Naughty Dog
Platform: PS4
Release Date: 2016
# of polygons: "Drake’s Uncharted 4 model is over double the polygons of Joel from The Last of Us PS3."

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16015 dnia: Grudnia 17, 2016, 22:46:09 pm »
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes Snake - 18,210 polygons



Metal Gear solid 4 - Solid Snake - 16,179 polygons



I tyle w temacie krytyka growego.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16016 dnia: Grudnia 17, 2016, 23:04:24 pm »
Mniej niż włosy w Finalku. xd

I Agnis z tech dema .

Cytuj
The total polycount for her is 11 million, of which a whopping 6 million are in the hair, 2 million in the feathers of her dress and three million in the body, accessories included.

>>>

kur**.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16017 dnia: Grudnia 18, 2016, 04:01:56 am »

Co do Drejka to prawdopodobnie sklada się z 80k poly bo z tego co kiedyś ND mówiło w U 4 postać ma mieć dwa razy więcej Poly niż Joel.

Prawdopodobnie dużo więcej. Już postacie z uncharted 3 miały ok 40000, a porównując gęstość poligonów na twarzy u4 z u3 jest spokojnie kilka razy więcej.



To ile ma cała postać zależy też od stroju Drakea, w jednym może mieć 80000(np w domu, gdzie nie wymagane jest wiele polygonów), a w innym stroju z ekwipunkiem może mieć i ponad 200000.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2016, 04:34:10 am wysłana przez Wulfen »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16018 dnia: Grudnia 18, 2016, 10:51:01 am »
Możliwe, ale nikt danych z ND nie podał a tylko to, że Drejk z U4 to 2xJoel40k co daje 80k.


Lara w nowym TR bez włosów w ubogim stroju ma aż prawie 125k co jest ilością oficjalnie też większą od każdej gry.







Lara>reszta  ;)

W takim Until Dawn też mogą mieć postacie sporo, jednak wydaje mi się, że tam robotę bardziej robią świetne tekstury na ubraniach niż trójkąty.



@ Iras

Ja nie chwale MGS 5 za model postaci tylko za co inne.


Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16019 dnia: Grudnia 18, 2016, 17:50:35 pm »
 No wlasnie nikt z ND danych nie podal. W jednym stroju moze miec 100 tys (PONAD dwa razy wiecej niz tlou) a w innym 200 tys. Juz na oko widac ze dysproporcje w zaleznosci od stroju moga byc bardzo duze. Dane od naughty dog kompletnie nic nie mowia. Same wlosy na klacie Drakea moga miec tyle poligonow co postacie z mgs 5 ;)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2016, 17:52:24 pm wysłana przez Wulfen »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16020 dnia: Grudnia 18, 2016, 18:09:21 pm »
No wlasnie nikt z ND danych nie podal. W jednym stroju moze miec 100 tys (PONAD dwa razy wiecej niz tlou) a w innym 200 tys. Juz na oko widac ze dysproporcje w zaleznosci od stroju moga byc bardzo duze. Dane od naughty dog kompletnie nic nie mowia. Same wlosy na klacie Drakea moga miec tyle poligonow co postacie z mgs 5 ;)


Już nie wyolbrzymiaj hehe.
W najlepszym wypadku to U4 ma 80k mowa o stroju podstawowym z włosami na klacie, którym na bank się kierowali podając liczbę 2x40 a ty dodajesz jeszcze po 10 do tego. Po co? :lol:

Poza tym Drejk nie ma jakiś skomplikowanych strojów w U4.

Lara jest wyprana z szczegółów w najskromniejszym stroju w grze i ma aż 125k ;)



Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16021 dnia: Grudnia 18, 2016, 18:28:08 pm »
W najlepszym wypadku to U4 ma 80k mowa o stroju podstawowym z włosami na klacie, którym na bank się kierowali podając liczbę 2x40 a ty dodajesz jeszcze po 10 do tego. Po co?
po pierwsze skad wziales informacje o "w najlepszym wypadku 80 tys poly"?
Po drugie skad wiesz o jakim stroju mowili. Ubranie w domu gdzie Drake ma na sobie jakis sweterek i nic wiecej moze miec z 2 razy mniej poly niz stroj z ekwipunkien i wlosami na klacie.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2016, 18:35:20 pm wysłana przez Wulfen »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16022 dnia: Grudnia 18, 2016, 18:45:08 pm »
1. Jak się czymś chwalisz to tym co najlepsze a tutaj jest 2x Joel, zaznaczam z PS3 ;)
2. To chyba w miarę logiczne, że mówili raczej o głównym stroju tzn. tym z okładki a nie jakiś randomowy z np. chaty.


Lary w ilości trójkątów bez włosów i w ubogim ubraniu i tak nie przebije nawet w stroju samuraja.


Wyśmiewany przez niebieską załogę gość z QB też sobie w miarę rodzi.


« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2016, 18:52:12 pm wysłana przez Kyokushinman »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16023 dnia: Grudnia 18, 2016, 20:22:28 pm »
Może jakiś banik dla trolla?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16024 dnia: Grudnia 18, 2016, 20:28:47 pm »
Lepiej zajmij się medycyną i dobrym kontaktem z ludźmi a nie moją osobą ponieważ jak tak nadal będziesz postępował z tego co czytam w niektórych tematach to zastaniesz obrzucony kamieniami przez chorych szukających pomocy ;)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16025 dnia: Grudnia 18, 2016, 20:34:08 pm »
Cytuj
Jak się czymś chwalisz to tym co najlepsze a tutaj jest 2x Joel,
Pytam się drugi raz bo dalej nie odpowiedziałeś na pytanie.
 Skąd wziąłeś informacje o "W najlepszym wypadku to U4 ma 80k"?

Cytuj
To chyba w miarę logiczne, że mówili raczej o głównym stroju tzn. tym z okładki a nie jakiś randomowy z np. chaty.
Naughty dog podało informacje o PONAD dwa razy większej ilości polygonów postaci w uncharted 4 niż tlou, nic więcej nie wiadomo. Poza tym to było dość dawno temu na długo przed premierą, od tamtego czasu mogło się wiele zmienić. Tak jak postać z Ryse pierwotnie miała 150000 a ostatecznie zdowngradeowali ją do ok 75 tys.  Po drugie ponad 2 razy więcej  niż 40 tys to może być 90000, 100000, a może i więcej, a nie tak jak ty bredzisz "najwyżej 80 tys". Masz problem z mnożeniem?


Wyśmiewany przez niebieską załogę gość z QB też sobie w miarę rodzi.


I na tym obrazku ewidentnie widać, że ilość poly na twarzy jest co najmniej 2 razy mniejsza niż w U4. Właściwie to QB bliżej do uncharted 3 niż do czwórki.



Dodać należy że w quantum break pokazano już trójkąty, a w u4 kwadraty, gdyby ND pokazało same trójkąty pewnie byłoby mało czytelnie od ich gęstości.


Tak więc swoje wymyślone z palca bajki o "najlepszym wypadku to U4 ma 80k " można sobie wsadzić tam gdzie twoje wymysły o TV.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2016, 21:02:22 pm wysłana przez Wulfen »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16026 dnia: Grudnia 18, 2016, 20:56:49 pm »
Tak na szybko przerobiłem kawałek obrazku QB trójkąty na prostokąty i porównałem do u4.
Nos w u4 i QB:

« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2016, 21:03:20 pm wysłana przez Wulfen »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16027 dnia: Grudnia 18, 2016, 21:13:42 pm »
Trójkąty to nie wszystko :>Snejk ze swoimi 14 tysiącami wygląda dobrze.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16028 dnia: Grudnia 18, 2016, 22:42:35 pm »
@ wulf

Jaki moje znow wymysly o tv?
Przeciez sam ode mnie odgapiasz ustawienia i piszesz po prywatach ukrywajac sie aby klosz nie zobaczyl :lol:
Nie badz juz bezczelny do tego stopnia.


Tak umie mnozyc i dla mnie 2 razy 40 to 80 a nie 100.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16029 dnia: Grudnia 18, 2016, 22:53:24 pm »
Ponad (40 x 2) = najwyzej 80  :lol:
poza tym do calej reszty tego co pisalem nie raczyles sie odniesc.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2016, 22:57:24 pm wysłana przez Wulfen »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16030 dnia: Grudnia 18, 2016, 23:11:57 pm »
Raczej bylo 2 razy napisane a ponad to chyba ja sobie dadalem niepotrzebnie jak widac.
Chodzby nawet to mamy cos w granicach 85 a 95 bo 100 to juz 2.5x. Co jest liczba i tak niewystarczajaca do czolowki.

Reszte pomijam bo z tel zle mi pisac a nie chce sie wkurwiac przed snem.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16031 dnia: Grudnia 18, 2016, 23:13:43 pm »
Wulfen jak zwykle cię zmiażdżył argumentami.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16032 dnia: Grudnia 19, 2016, 12:19:13 pm »
@Wulf

Jak widać panowie Nogi Dogi teraz bawią się w prostokąty a nie jak wcześniej w trójkąty (poniżej).




Wczoraj tego nie zauważyłem porównując np. z Larą bo zawsze polygon to zazwyczaj trójkąt przy podawaniu danych co do ich ilości na postaci czy ich ilości wyświetlania przez konsole. Ostatnio to chyba Nintendo 64 podawało przy specyfikacji 150 mil, ale jako prostokąty co mnożąc trójkąty dwukrotnie (bo prostokąt na pół to dwa trójkąty) daje ich w konsoli 300mil.



W przypadku Joela mamy trójkąty tzn. 40k.
Drejk ma mieć ich 2 razy więcej z tego co gadali czyli 80k trójkątów?
Jednak patrząc na gęstość prostokątów Drejka w porównaniu do QB wychodzi na to, że ND podało ich ilość w prostokątach czyli takich które użyli w modelu.

Więc podsumowując Drejk ma 160k trójkątów (80k prostokątów) co już jest liczbą konkurencyjną ze wzbogaconym modelem Lary.
Tym samym dają nam tak naprawdę 4krotnie więcej od Joela a nie dwukrotnie.


Edit.

Chociaż patrząc na włosy mamy w U4 też trójkąty ;)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2016, 12:27:36 pm wysłana przez Kyokushinman »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16033 dnia: Grudnia 19, 2016, 12:53:22 pm »
Pewnie nikogo, ale dlaczego wiele gier albo gatunków gier nie rozwija się graficznie:


5 lat różnicy i jednej generacji sprzętu

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16034 dnia: Grudnia 19, 2016, 13:02:55 pm »
Ale sugerujesz, że samochodówki się nie rozwijają? Przecież to bzdura i wystarczy spojrzeć na GT Driveclub, czy nawet Forzę. To, że jakiś jeden dirt wygląda biednie to zupełnie nic nie znaczy.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16035 dnia: Grudnia 19, 2016, 13:20:37 pm »
Grafa stoi od dawna w miejscu i to widać porównując gry aktualne z past genami.

Ostatnio tak sobie włączyłem Forze 4 i hmm? Lepiej wygląda od piątki :lol:

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16036 dnia: Grudnia 19, 2016, 13:36:53 pm »
Pewnie nikogo, ale dlaczego wiele gier albo gatunków gier nie rozwija się graficznie:


5 lat różnicy i jednej generacji sprzętu
poprzednie dirty byly robione pod konsole a dirt rally pod pc  :)

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16037 dnia: Grudnia 19, 2016, 13:39:59 pm »
Ale sugerujesz, że samochodówki się nie rozwijają? Przecież to bzdura i wystarczy spojrzeć na GT Driveclub, czy nawet Forzę. To, że jakiś jeden dirt wygląda biednie to zupełnie nic nie znaczy.

Ja tu widzę bardziej nacisk na detale otoczenia zamiast samej grafice. Przyjrzyjcie się obu grom i co się dzieje w tle.

W pierwszym rajdzie pomimo gęstych drzew widać w tle płaską ścianę z teksturą symulującą gęste zalesienie. W Dirt Rally drzewa generowane są daleko daleko.
To samo w Monaco. Wzgórza pokryte gęstymi drzewami względem pustych gór obsypanych pojedynczymi ;)

Widać, że poszli w innym kierunku niż jakość tekstur i grafiki. W wielu grach mamy też naprawdę zaawansowaną fizykę obiektów. Szczerze? Mi takie podejście pasuje. A jak gra skupia się na grafice to widać efekty po Driveclubie na przykład.

W KOŃCU developerzy skupiają się nie tylko na ładnej grafice, ale też na innych elementach ;)

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16038 dnia: Grudnia 22, 2016, 17:34:56 pm »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #16039 dnia: Grudnia 22, 2016, 18:41:57 pm »

call of duty black ops 3 (2015)



cod infinite warfare (2016)





black ops 3


infinite warfare





black ops 3


infinite warfare





black ops 3


infinite warfare





black ops 3


infinite warfare





black ops 3




infinite warfare




Postęp  :lol:



« Ostatnia zmiana: Grudnia 22, 2016, 18:48:42 pm wysłana przez Wulfen »