Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2106576 razy)

0 użytkowników i 29 Gości przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18640 dnia: Marca 14, 2018, 12:51:57 pm »
Digital Foundry Seba Edition

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18641 dnia: Marca 14, 2018, 12:54:02 pm »
Wystarczy zobaczyć screeny z bliska, części aut w GTS są okrągłe, w forza kwadratowe.



Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18642 dnia: Marca 14, 2018, 13:15:44 pm »
Ilość polygonów na samochodzie czy w środku to nie wszystko ;)
Trzeba to jeszcze obłożyć dobrej jakości teksturami, oświetlić odpowiednio itd.


GTS mi się podoba, ale nie róbmy z niej przez fanobojstwo, nie wiadomo jak zaawansowanej wizualnie gry.


Nowy materiał DF pl :lol:

« Ostatnia zmiana: Marca 14, 2018, 13:18:51 pm wysłana przez Kyokushinman »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18643 dnia: Marca 14, 2018, 13:17:42 pm »
Zawsze się zastanawiałem co za głupole wieszają tak wysoko tv w salonie, a tutaj zagadka rozwiązana:



W końcu grają stojąc, wiec wtedy jest idealnie na wysokości wzroku.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18644 dnia: Marca 14, 2018, 13:24:26 pm »
Kto to oglada xD

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18645 dnia: Marca 14, 2018, 13:31:53 pm »
Ci, dla których off-screen jakości youtube z odległości 2 metrów od migoczącego ekranu ma pokazywać opcję supersamplingu w ps4 :lol: Powinien być ban za prowo i szerzenie herezji.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18646 dnia: Marca 14, 2018, 13:36:21 pm »
Modele samochodów w GTS to najwyższa jakość na rynku. Żadna gra nawet nie zbliżyła się do nich by tu powalczyć.

Owszem. Tylko jest jak mówie. Gra ze statycznym oświetleniem, uproszczoną fizyką, bez dynamicznych warunków atmosferycznych ma sporo „miejsca” na przeznaczenie mocy obliczeniowej konsoli by takie modele obsłużyć ;) Wątpie by GTS tak ładnie wyglądał gdyby chociażby pora dnia była w pełni dynamiczna. Ta gra jest naprawdę mocno uproszczona by tak wyglądać i to w każdym aspekcie poza grafiką.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18647 dnia: Marca 14, 2018, 14:48:02 pm »
Zawsze się zastanawiałem co za głupole wieszają tak wysoko tv w salonie
Mnie też zawsze to fascynuje

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18648 dnia: Marca 14, 2018, 15:08:45 pm »
Modele samochodów w GTS to najwyższa jakość na rynku. Żadna gra nawet nie zbliżyła się do nich by tu powalczyć.

Owszem. Tylko jest jak mówie. Gra ze statycznym oświetleniem, uproszczoną fizyką, bez dynamicznych warunków atmosferycznych ma sporo „miejsca” na przeznaczenie mocy obliczeniowej konsoli by takie modele obsłużyć ;) Wątpie by GTS tak ładnie wyglądał gdyby chociażby pora dnia była w pełni dynamiczna. Ta gra jest naprawdę mocno uproszczona by tak wyglądać i to w każdym aspekcie poza grafiką.

Modele z GT5/6 były lepsze niż z PC1. Więc dało się to zrobić na poprzedniej generacji. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18649 dnia: Marca 14, 2018, 15:12:00 pm »
Zawsze się zastanawiałem co za głupole wieszają tak wysoko tv w salonie
Mnie też zawsze to fascynuje

Po filmikach kyo przynajmniej już wiadomo, że tak wieszają TV Sebixy z zapijaczoną gębą.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18650 dnia: Marca 14, 2018, 15:26:05 pm »
Może na takich krzesłach napier**lają w gry.



 :lol:


« Ostatnia zmiana: Marca 14, 2018, 15:31:17 pm wysłana przez Kyokushinman »

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18651 dnia: Marca 14, 2018, 18:07:20 pm »
Modele samochodów w GTS to najwyższa jakość na rynku. Żadna gra nawet nie zbliżyła się do nich by tu powalczyć.

Owszem. Tylko jest jak mówie. Gra ze statycznym oświetleniem, uproszczoną fizyką, bez dynamicznych warunków atmosferycznych ma sporo „miejsca” na przeznaczenie mocy obliczeniowej konsoli by takie modele obsłużyć ;) Wątpie by GTS tak ładnie wyglądał gdyby chociażby pora dnia była w pełni dynamiczna. Ta gra jest naprawdę mocno uproszczona by tak wyglądać i to w każdym aspekcie poza grafiką.

Modele z GT5/6 były lepsze niż z PC1. Więc dało się to zrobić na poprzedniej generacji. ;)

w PC1 było 40 samochodów na trasie vs 16 w GT5/6
W PC1 była już namiastka Livetrack z przesychaniem lini toru itp.
W PC1 była rozbudowana fizyka kolizji i zniszczeń co w GT5/6 kuleje i kuleje dalej w GT Sport.
Fizyka PC1 mimo wszystko dużo bardziej rozbudowana od tej z GT5/6 ;)

+ PC1 miało pierwotnie wyjść na PS3/Xbox360 ;)

Więc podbijam to co piszę. GT poświęca całą resztę na rzecz grafiki :)
« Ostatnia zmiana: Marca 14, 2018, 18:09:43 pm wysłana przez Mrocz »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18652 dnia: Marca 14, 2018, 18:44:45 pm »
@Moldar to są raczej żarciki skierowane na tendencyjność takich porównań. Bo wiadomo że na żywo niebo a ziemia na korzyść GTS.
I tak i nie. Porównanie może i tendencyjne ale nie tak jak niektóre wrzucane wcześniej gdzie niektórzy zestawiają najlepsze możliwe fotki/gify z najgorszymi.
Zwróć uwagę że w moim porówaniu warunki są bardzo zbliżone (o ile możliwe - to samo auro, ten sam tor, taka sama pogoda i pora dnia - pozycja cieni).
GTS ma swoje momenty gdzie wygląda naprawde super ale bywa też słabo...i te słabe momenty wcale nie należą do rzadkości.
A jeśli bez problemu można pokazać miejsca gdzie GTS wygląda dużo gorzej to stwierdzenie że jest niebo a ziemia na korzyść GTS jest nadużyciem.

Modele samochodów w GTS to najwyższa jakość na rynku. Żadna gra nawet nie zbliżyła się do nich by tu powalczyć.

Nie mogę się zgodzić z tym stwierdzeniem. Fury w GTS wraz z Driveclubem wyglącają przekozacko ale nie tyle ze względu na uber modele co dzięki shaderom i oświetleniu.
Modele same w sobie to nic specjalnego. Juz w PC1 (na pecetech) czy nawet GT5 i FM4 (w time trial) miały podobną ilość trójkątów (czasami i większą).


Wystarczy zobaczyć screeny z bliska, części aut w GTS są okrągłe, w forza kwadratowe.

No to zobaczmy...co prawda nie mam Forzy ale możemy porownać do PC2 i sprawdzić mit wyższości modeli GTS nad konkurencją



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Żeby nie było...mnie taka kanciastość w gameplayu czy nawet w powtorkach nie przeszkadza, bo dopoki nie zrobimy zooma to i tak tego nie widać ;)
Generalnie GTS ma MOMENTY gdzie wygląda kapitalnie. Ale jest też cholernie nierówna co nie powinno mieć miejsca w tytule z predefiniowanymi ustawieniami pory dnia.
« Ostatnia zmiana: Marca 15, 2018, 08:23:00 am wysłana przez Magik »

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18653 dnia: Marca 14, 2018, 18:58:03 pm »
woah. Powiem, że tak słabego występu GTS w tym porównaniu to się nie spodziewałem. Tylko pokazuje jak parę shaderków może wywołać mylne wrażenie.

Można by rzec, że PC2 ma dużo lepsze modele samochodów.

Inna sprawa, że jak magik pisze :) Grafika to tylko dodatek do dobrej gry wyścigowej.
« Ostatnia zmiana: Marca 14, 2018, 19:03:06 pm wysłana przez Mrocz »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18654 dnia: Marca 15, 2018, 10:59:30 am »
Nie grałem w pełną grę Project Cars 2, grałem jedynie w demo i to co widziałem w demie było lata świetlne za GTS, powiem więcej gra wygląda brzydziej od GT5/6. Nie oceniam zawartości, modelu jazdy tylko grafikę. Byłem w kolosalnym szoku jak paskudny jest Project Cars 2.

Nie wczytuje się w to co tutaj piszecie, ale jeżeli ktoś porównuje PC2 do GTS to ma spore problemy ze wzrokiem.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18655 dnia: Marca 15, 2018, 11:30:44 am »
Nie grałem w pełną grę Project Cars 2, grałem jedynie w demo i to co widziałem w demie było lata świetlne za GTS, powiem więcej gra wygląda brzydziej od GT5/6. Nie oceniam zawartości, modelu jazdy tylko grafikę. Byłem w kolosalnym szoku jak paskudny jest Project Cars 2.

Nie wczytuje się w to co tutaj piszecie, ale jeżeli ktoś porównuje PC2 do GTS to ma spore problemy ze wzrokiem.

Niepotrzebne te uszczypliwości, że ktoś ma problem ze wzrokiem, bo mu się inna gra podoba. Z tym, że PC Dwa gorzej wygląda od starych GT, to oczywiście trololo.
No i pod względem grafiki należy pamiętać, że w tym przypadku PC > Xbox > PS4, więc wiele zależy od tego w jaką się grało wersję.

Ja sprawdziłem kilka z nich (badania wzroku przechodzę wzorcowo, zatem przekłamań nie powinno być) i o ile na podstawowych konsolach faktycznie PC Drugie wybitnie nie imponują, ale też Assetto Corsa prezentuje się słabiej, mimo to znalazło na GameOnly kilku miłośników, tak na One X wygląda bardzo dobrze, a na PC jeszcze lepiej.

Nie jest chyba też przypadkiem, że większa cześć branży ocenia podobnie. Taki Karak zapewne też ma w nosie wojenki konsolowe i obiektywnie ocenia, a raczej "amazing", oraz "incredible" w odniesieniu do grafiki PC II należy odczytać jako pochwałę.




Modele samochodów w GTS to najwyższa jakość na rynku. Żadna gra nawet nie zbliżyła się do nich by tu powalczyć.



Ford z Xbox One S z Forzy Szóstej.



Ford z GTS w wersji Pro.



Różnicy znaczącej nie ma. Jasne jeżeliby wykonać przybliżenie x 40, to GTS wygrywa szczegółowością, ale tak się nie gra to raz, dwa FM6 hula na słabszym sprzęcie i jest to gra z 2015, a tutaj mamy eksa, którego tłukli latami na jedna platformę i został wydany na sporo mocniejszą konsolę dwa lata później.

Przyznaję, że samochody, jak i oświetlenie w GTS robią, ale nie na tyle, by pisać, że ileś tam kółek przed konkurencją są. Dodatkowo jak ktoś pogra w PC II/FM7 w 4k, to zęby w GTS jednak trochę gryzą.  :-?

Ja osobiście bardzo lubię kamerę z wnętrza samochodu. Tutaj FM7 obija przeciwnika niemiłosiernie. Już na One(S) kokpit wygrywa w przedbiegach, a wersja na PC/One X są wręcz nieprawdopodobne.  :o

Z całym szacunkiem dla GTS, ale tu wygląda to jak z poprzedniej generacji. Najwidoczniej cała para poszła w wymodelowanie grilla i zamka w drzwiach.  :)

No i oczywiście grafika, to nie tylko samochody.

Ja rozumiem, że na forumku są osoby, które nie przepadają za serią Forza (już pal sześć, że albo w nią nie graja, albo grali tyle o ile - coś tam u kolegi), no ale tło zmagań w GTS jest albo słabe, albo przeciętne, czasami niezłe i tyle. Nawet warunki atmosferyczne nie podbijają efektowności zmagań (choć miejska legenda głosiła, że na 100% będą  :lol: ).

FM7 to zupełnie inna liga. Tak, zdarzają się średnie wizualnie trasy, ale jest sporo znakomitych, czy wręcz zachwycających.
Różnica generacji.





windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18656 dnia: Marca 15, 2018, 11:33:03 am »
Nie wczytuje się w to co tutaj piszecie, ale jeżeli ktoś porównuje PC2 do GTS to ma spore problemy ze wzrokiem.
Nie musisz się wczytywać, popatrz na screeny :)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18657 dnia: Marca 15, 2018, 11:34:19 am »
Nie wczytuje się w to co tutaj piszecie, ale jeżeli ktoś porównuje PC2 do GTS to ma spore problemy ze wzrokiem.
Nie musisz się wczytywać, popatrz na screeny :)

+Centylion+

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2006
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 12
  • Nałogowo wpierdalam cebule.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18658 dnia: Marca 15, 2018, 11:50:05 am »
Nie grałem w pełną grę Project Cars 2, grałem jedynie w demo i to co widziałem w demie było lata świetlne za GTS, powiem więcej gra wygląda brzydziej od GT5/6. Nie oceniam zawartości, modelu jazdy tylko grafikę. Byłem w kolosalnym szoku jak paskudny jest Project Cars 2.

Nie wczytuje się w to co tutaj piszecie, ale jeżeli ktoś porównuje PC2 do GTS to ma spore problemy ze wzrokiem.
No mam takie same odczucia, ja też grałem tylko w demo i można nawet powiedzieć nie narażając się na śmieszność, że to wygląda nie lepiej jak PC1 o ile nawet nie gorzej. Po prostu spierdzielony port. I naprawdę twierdzę że niebo a ziemia bo  jakby się Cioci Kloci z warzywniaka zapytać która gra wygląda bardziej realistycznie nie miałaby dylematu tylko wskazała GTS. I te screeny to jest dla mnie lekki mindfuck. Bo jak tak to ja zwariowałem.
W grach wideo najbardziej realistyczną rzeczą jest niewidzialna ściana.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18659 dnia: Marca 15, 2018, 12:07:16 pm »
Gram w obie gry zarówno GTS jak i PC2 często przełączając się z jednej na drugą w trakcie jednej sesji. Grafika w GTS jako całokształt jest lepsza, ale określanie PC2 jako spierdolony port biorąc poprawke na to ile więcej PC2 oferuje jest sporą przesadą ;) Gra jest w pełni grywalna a grafika czytelna, dev postanowił nie ucinać ficzerów mających wpływ na gameplay tylko po to by gra ciut lepiej wyglądała i chwała im za to. Gram na standard PS4 i jakoś oczy mnie nie bolą od grania w PC2 ;) GTS jest ładniejsze owszem, ale też statyczne i płaskie. Gra przypomina wyidealizowany redner bez jakichkolwiek interakcji. Inna sprawa, że magik świetnie pokazał, że cała magia grafy GTS to głównie shaderki i oświetlenie (notabene statyczne nie dynamiczne jak w PC2) cała reszta już takiego wrażenia nie robi, bo modele samochodów jak widać w PC2 są lepsze nie zdziwie się jak te z nowej Forzy również dorównują jak nie przebijają w tym aspekcie.

Inna sprawa jak się spojrzy w poważne symulacje na PC. IRacing, RFactor 2, RaceRoom czy Assetto Corsa, to żadna jakoś specjalnie grafa nie powala mimo wysokich wymagań. Po prostu prawdziwy sim skupia większość nocy obliczeniowej na fizyce, AI, ficzerach pozwalających zwiększyć realizm. Gry takie jak GT Sport czy Forza niestety idą w drugą strone. Są ładne, ale coraz mniej w nich symulacji.

Co kto woli jego sprawa, dla mnie ważniejszy jest mimo wszystko model jazdy.
« Ostatnia zmiana: Marca 15, 2018, 12:09:52 pm wysłana przez Mrocz »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18660 dnia: Marca 15, 2018, 12:10:13 pm »
Niepotrzebne te uszczypliwości, że ktoś ma problem ze wzrokiem, bo mu się inna gra podoba. Z tym, że PC Dwa gorzej wygląda od starych GT, to oczywiście trololo.
Niestety nie było to trolololo. Nie wiem, może demo nie reprezentuje poziomu gry, ale grafika w nim była paskudna.

Nie interesują mnie screeny i porównanie krzaczka do krzaczka czy koła przy zbliżeniu. Mnie interesuje efekt wizualny, wygląd w ruchu i ogólna prezencja.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18661 dnia: Marca 15, 2018, 12:21:37 pm »
Tej grze do paskudnej to akurat daleko. Normalna solidna grafa i tyle. Idealnie spełnia swoje zadanie nie zabierając zbytnio mocy obliczeniowej leciwych już konsol pozwalając zaznać pełnoprawnej gry zamiadt wykastrowanej kontynuacji.

+Centylion+

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2006
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 12
  • Nałogowo wpierdalam cebule.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18662 dnia: Marca 15, 2018, 12:39:42 pm »
Aż sobie ściągnę w domu jeszcze raz to demo bo mi też ta gra wydawała się po prostu brzydka. Co tam jest takiego że mimo dobrych papierów się kładzie. Aliasing pierwszy podejrzany.
W grach wideo najbardziej realistyczną rzeczą jest niewidzialna ściana.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18663 dnia: Marca 15, 2018, 12:46:11 pm »
Aliasing jest dosyć słaby w PC2 i to główna wada grafiki. Cała reszta trzyma solidny poziom.

A jak dla kogoś grafa jest najważniejsza to myśle, że Driveclub dalej niepokonany w kwestii grafiki.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18664 dnia: Marca 15, 2018, 12:49:47 pm »
Nie interesują mnie screeny i porównanie krzaczka do krzaczka czy koła przy zbliżeniu. Mnie interesuje efekt wizualny, wygląd w ruchu i ogólna prezencja.
No i na poprzedniej stronie masz screeny bez żadnych zbliżeń, z perspektywy gracza (zarówno zza auta jak i wnętrza) ;)
Bonus (znowu ten nam tor/pogoda/pora dnia) :









+Centylion+

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2006
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 12
  • Nałogowo wpierdalam cebule.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18665 dnia: Marca 15, 2018, 13:00:51 pm »
Aliasing jest dosyć słaby w PC2 i to główna wada grafiki. Cała reszta trzyma solidny poziom.

A jak dla kogoś grafa jest najważniejsza to myśle, że Driveclub dalej niepokonany w kwestii grafiki.
No to pewno to bo szczerze nienawidzę aliasingu. Np. właśnie dlatego tak dobrze wspominam dreamcast'a. Driveclub ma lipny model jazdy i niema prawdziwych tras. W GTS w temacie tras też lipa. I to jest właśnie powód żeby ubolewać nad grafiką w PC2.
W grach wideo najbardziej realistyczną rzeczą jest niewidzialna ściana.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18666 dnia: Marca 15, 2018, 13:18:28 pm »
Aliasing i flickering to zmora PC2 na PS4 i XO.
A teraz włącze sobie na chwilkę troll mode :troll:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Potraktujcie to z przymrużeniem oka :P


Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18667 dnia: Marca 15, 2018, 13:50:38 pm »
Magik przestań ich łamać  :cool:

Niepotrzebne te uszczypliwości, że ktoś ma problem ze wzrokiem, bo mu się inna gra podoba. Z tym, że PC Dwa gorzej wygląda od starych GT, to oczywiście trololo.
Niestety nie było to trolololo. Nie wiem, może demo nie reprezentuje poziomu gry, ale grafika w nim była paskudna.

Nie interesują mnie screeny i porównanie krzaczka do krzaczka czy koła przy zbliżeniu. Mnie interesuje efekt wizualny, wygląd w ruchu i ogólna prezencja.

To też ci napisałem, że kontynuacja PC na podstawowych konsolach wygląda jak wygląda (źle nie jest, to z pewnością przesadziłeś).

Na PC mało, która gra wyścigowa jest ja w stanie prześcignąć (na Xbox One X nie prezentuje się dużo gorzej). Już na pewno ładniejsze nie jest GTS, które bryluje tylko samochodami i oświetleniem.
GTS może zyska, gdy zawitają doń zmienne warunki atmosferyczne oraz ciekawsze trasy niż to co obecnie tytuł prezentuje. Taki Dubaj w FM7 pokazuje jak powinno się zrobić kapitalnie prezentującą się trasę.  :roll:



Kolejny wyścig i atakuje gracza:  :puppy-eyes:



I nawet jeżeli ta druga trasa trasa to poziom tylko nieco lepszy niż to co GTS prezentuje (no, plus natywne 4k przy 60k/s), to i tak gra światła oraz efekty pogodowe generują "łał".

Ja się wcale nie dziwię, że prasa rodzima, czy zagraniczni recenzenci najlepiej oceniali FM7.

+Centylion+

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2006
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 12
  • Nałogowo wpierdalam cebule.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18668 dnia: Marca 15, 2018, 14:50:59 pm »
A jaka jest Sylvan twoja ulubiona gra wyścigowa i dlaczego jest to FORZA?
W grach wideo najbardziej realistyczną rzeczą jest niewidzialna ściana.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18669 dnia: Marca 15, 2018, 15:07:37 pm »
Tak dla jasności.
Wszystkie fotki, które były tu wrzucane są z PS4.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18670 dnia: Marca 15, 2018, 15:13:27 pm »
Kiepskie tekstury, geomateria to ciągle bolączki PC2. Nie mówiąc o detalach.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

+Centylion+

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2006
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 12
  • Nałogowo wpierdalam cebule.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18671 dnia: Marca 15, 2018, 15:23:20 pm »
Tak dla jasności.
Wszystkie fotki, które były tu wrzucane są z PS4.
Tak zakładałem. Bo jednak te fotki uwydatniają jakie GTS jest biedne, a nie jakie PC2 piękne. Niemniej ciekawi mnie czy to są twoje fotki?
W grach wideo najbardziej realistyczną rzeczą jest niewidzialna ściana.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18672 dnia: Marca 15, 2018, 15:54:43 pm »
Tak, moje.
Tyle że ja wcale nie uważam ze GTS jest biedne. Ale jest cholernie nierówne i momenty kapitalne przeplatają sie z czymś co bardziej przypomina PS2.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18673 dnia: Marca 15, 2018, 16:32:44 pm »
A jaka jest Sylvan twoja ulubiona gra wyścigowa i dlaczego jest to FORZA?

Forza nie jest moją ulubiona grą wyścigową. Znacznie bardziej podobał mi się przykładowo Burnout Trzeci Takedown, czy też pierwsze GT.

Niemniej nie ukrywam, że to świetne pozycje i oceniam je obiektywnie. Co roku otrzymujemy kapitalnie prezentujące się gry:




w których da się umieścić kampanię na kilkadziesiąt godzin, zadań pobocznych na drugie tyle i grę przez sieć dodatkowo i nie masz poczucia, że dałeś ponad 4 Kazimierze i czegoś tu brakuje, coś wycięte jest.

I gracze, jak i recenzenci potrafią ten stan rzeczy docenić:



Przecież nie moja wina, że konsola Xbox One otrzymuje rok w rok naprzemiennie najlepszą zręcznościówkę i grę symulacyjna, a na konkurencyjnej PS4 stanęło na Dc 7/10 i 7.5/10 dla GTS z 100% zmienną pogodą  :hahaha: w dniu premiery.

Sam posiadam zarówno PS4, jak i Pro i chciałbym pograć w godnego przedstawiciela gatunku na owych sprzętach. A, że Sony nie daje tej możliwości, to po też mam Xbox One(XS) i PCMR i Słicza z Mario Kart :puppy-eyes:


Tak, moje.
Tyle że ja wcale nie uważam ze GTS jest biedne. Ale jest cholernie nierówne i momenty kapitalne przeplatają sie z czymś co bardziej przypomina PS2.

Wpis. Gorzej w tym aspekcie wypadło chyba tylko GT Piąte, gdzie skakało się z grafiki 4/10 do bitego 10/10. GTS wygląda ogólnie (bardzo) dobrze, ale jest poza podium najlepiej wykonanych gier wyścigowych.

Z cała pewnością PC II na blachę/Xbox One X go prześciga. FM7 to już w ogóle. Zabawne jest to, że znacznie lepsze wizualnie wrażenie robi taka Omega Collection .... remaster  :lol:
Reedycja, która zebrała też znacznie wyższe oceny od klepanej latami F1 gier wyścigowych  xP





Nie dość, że pojazdy szczegółowe, tło w większości przypadków robi kolosalne wrażenie, to jeszcze szybkie, efektowne to, dodatkowo w 4k + 60 k/s.
« Ostatnia zmiana: Marca 15, 2018, 16:41:57 pm wysłana przez Sylvan Wielki »

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18674 dnia: Marca 15, 2018, 17:14:17 pm »
Kiepskie tekstury, geomateria to ciągle bolączki PC2. Nie mówiąc o detalach.

Na poprzedniej stronie masz screeny magika, które wyraźnie pokazują, że modele samochodów w PC2 są dokładniejsze od tych z GT Sport. Więc z tą geometrią trochę idziesz w zaparte ;)

Przecież nie moja wina, że konsola Xbox One otrzymuje rok w rok naprzemiennie najlepszą zręcznościówkę i grę symulacyjna, a na konkurencyjnej PS4 stanęło na Dc 7/10 i 7.5/10 dla GTS z 100% zmienną pogodą  :hahaha: w dniu premiery.

Forza 7 nie jest symulatorem.

Tak jak GT Sport model jazdy zdecydowanie jest zbyt uproszczony jak porównasz do gier typu Assetto Corsa, iRacing, RaceRoom czy RFactor. W popularnych pismach napiszą symulator, ale oni to za bardzo nie wiedzą o czym piszą. Polecam poczytać recki InsideSimRacing czy SimRacingPadock, tam Forza również zebrała same pochwały, ale dosyć wyraźnie zaznaczyli, że to gra bardziej zręcznościowa.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18675 dnia: Marca 15, 2018, 17:28:18 pm »
Mrocz prawdę Ci powie;-)
Media przez lata przyzwyczaiły się do określenia sim w stosunku do serii GT i FM.
I o ile w poprzednich generacjach na poletku konsolowym można było tak je określać (choć co pecetów było daleko), tak w obecnej zawitały do nas Assetto Corsa, Project Cars 1 i 2, Dirt Rally.
Poziom symulacji na konsolach dogonił pecety więc siłą rzeczy GT i FM, ktore pod tym względem zostały daleko z tyłu nie powinne być rozpatrywane w kategorii SIM.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18676 dnia: Marca 15, 2018, 17:28:45 pm »
Oglądałem recke kiedyś od nich. I chyba właśnie w forza padły kwestie " jeździło się dobrze, ale wybraliśmy kolejne auto i jeździło się tak samo "

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18677 dnia: Marca 15, 2018, 17:40:48 pm »
@Moldar to są raczej żarciki skierowane na tendencyjność takich porównań. Bo wiadomo że na żywo niebo a ziemia na korzyść GTS.
I tak i nie. Porównanie może i tendencyjne ale nie tak jak niektóre wrzucane wcześniej gdzie niektórzy zestawiają najlepsze możliwe fotki/gify z najgorszymi.
Zwróć uwagę że w moim porówaniu warunki są bardzo zbliżone (o ile możliwe - to samo auro, ten sam tor, taka sama pogoda i pora dnia - pozycja cieni).
GTS ma swoje momenty gdzie wygląda naprawde super ale bywa też słabo...i te słabe momenty wcale nie należą do rzadkości.
A jeśli bez problemu można pokazać miejsca gdzie GTS wygląda dużo gorzej to stwierdzenie że jest niebo a ziemia na korzyść GTS jest nadużyciem.

Modele samochodów w GTS to najwyższa jakość na rynku. Żadna gra nawet nie zbliżyła się do nich by tu powalczyć.

Nie mogę się zgodzić z tym stwierdzeniem. Fury w GTS wraz z Driveclubem wyglącają przekozacko ale nie tyle ze względu na uber modele co dzięki shaderom i oświetleniu.
Modele same w sobie to nic specjalnego. Juz w PC1 (na pecetech) czy nawet GT5 i FM4 (w time trial) miały podobną ilość trójkątów (czasami i większą).


Wystarczy zobaczyć screeny z bliska, części aut w GTS są okrągłe, w forza kwadratowe.

No to zobaczmy...co prawda nie mam Forzy ale możemy porownać do PC2 i sprawdzić mit wyższości modeli GTS nad konkurencją



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Żeby nie było...mnie taka kanciastość w gameplayu czy nawet w powtorkach nie przeszkadza, bo dopoki nie zrobimy zooma to i tak tego nie widać ;)
Generalnie GTS ma MOMENTY gdzie wygląda kapitalnie. Ale jest też cholernie nierówna co nie powinno mieć miejsca w tytule z predefiniowanymi ustawieniami pory dnia.
Ależ zaoranie GT i klapów. Szkoda że irasa nie ma, pewnie by  mu znowu żyłka pękła :D

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18678 dnia: Marca 15, 2018, 17:52:19 pm »
Mrocz prawdę Ci powie;-)
Media przez lata przyzwyczaiły się do określenia sim w stosunku do serii GT i FM.
I o ile w poprzednich generacjach na poletku konsolowym można było tak je określać (choć co pecetów było daleko), tak w obecnej zawitały do nas Assetto Corsa, Project Cars 1 i 2, Dirt Rally.
Poziom symulacji na konsolach dogonił pecety więc siłą rzeczy GT i FM, ktore pod tym względem zostały daleko z tyłu nie powinne być rozpatrywane w kategorii SIM.

Dokładnie. W poprzedniej generacji nic poza GT i Forzą na konsolach nie istniało. Wyszła chyba tylko jedna gierka SIMBIMA na Xbox360, ale to był niewypał z tego co pamiętam :)

Oglądałem recke kiedyś od nich. I chyba właśnie w forza padły kwestie " jeździło się dobrze, ale wybraliśmy kolejne auto i jeździło się tak samo "

Trochę tak jest. Model jazdy w Forzie opiera się na "Archetypach" coś jak bronie w Destiny.

Masz podstawowy model jazdy samochodu z napędem na tylną oś i silnikiem z przodu i do tego dopisują parametry. Różnice pewne są, ale nie takie jak w Assetto Corsa czy Project Cars 2 już o rynku PC nie wspomnę.

Najlepiej porównać tutaj jak wygląda hamowanie, gdzie w PC2/AC może dojść do przegrzania hamulców, utraty panowania nad autem przy hamowaniu na nierównej powierzchni itp. W Forzie i GT Sport, to zawsze jest bezpieczny manewr :)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18679 dnia: Marca 15, 2018, 19:54:40 pm »
Forza 7 nie jest symulatorem.
Tak jak GT Sport model jazdy zdecydowanie jest zbyt uproszczony jak porównasz do gier typu Assetto Corsa, iRacing, RaceRoom czy RFactor. W popularnych pismach napiszą symulator, ale oni to za bardzo nie wiedzą o czym piszą. Polecam poczytać recki InsideSimRacing czy SimRacingPadock, tam Forza również zebrała same pochwały, ale dosyć wyraźnie zaznaczyli, że to gra bardziej zręcznościowa.

Sądzę, że w tamtym roku sprawę wyjaśniliśmy sobie przy okazji poprzedniczki  8)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Nie mam zamiaru tracić czasu na sprzeczanie się o błahostki. Wiadomym jest, że na stu recenzentów nie ma tak dobrze, że cała setka będzie rzetelna, ale jeżeli ogromna większość, by nie napisać niemal wszyscy, sądzą tak samo, że to symulacja, to chyba coś na rzeczy jest.

Co do AC, grałem jako jeden z pierwszych na forumku i pierwszy pisałem, że model jazdy jest kapitalny, bardziej symulacyjny niż u  konkurencji. Tylko tez nie ma co się w dziesiątki grup i podgrup - symulacja, częściowa symulacja, guzik nie symulacja, zręcznościowa z zacięciem symulacyjnym, zręcznościowa, ale trochę bardziej, prawie 100% arkade i tak dalej.

Zresztą gdzieś widziałem podsumowanie grupy speców, która wrzuciła PC, AC, FM do worka - racing, a sim/racing otrzymało tylko iRacing.

Bo zaraz wydzie Mrocz na to, że nikt się nie zna na grach tylko SimRacingPadock.  :-?

Po 140 godzinach w FM6/7 dementuję tez stwierdzenie o bezpiecznym manewrze podczas hamowania. Tam nawet wjechanie w wodę może doprowadzić do kolizji.
No ale sam przyznawałeś nie raz, że mało co grywasz w tę serię i ostatnia w jaka się zagrywałeś, to FM4.

I, żeby nie było, że atakuje, albo coś w ten deseń. Nie. To normalna rzecz, że te gry są dalekie od symulacji, nawet Grant Krulismo, F1 gier wyścigowych, sygnowana przecież jako Real Driving Simulator.
Bo ludzie na co dzień maja symulację, a gra wideo ma być zabawą, mniej wymagająca (N4S), bądź nastawiona na operowanie czymś więcej niż tylko gazem - reszta.
Stąd podejście takie, nie inne twórców do gier. Gra ma się sprzedać.





No to zobaczmy...co prawda nie mam Forzy ale możemy porownać do PC2 i sprawdzić mit wyższości modeli GTS nad konkurencją



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Żeby nie było...mnie taka kanciastość w gameplayu czy nawet w powtorkach nie przeszkadza, bo dopoki nie zrobimy zooma to i tak tego nie widać ;)
Generalnie GTS ma MOMENTY gdzie wygląda kapitalnie. Ale jest też cholernie nierówna co nie powinno mieć miejsca w tytule z predefiniowanymi ustawieniami pory dnia.
Ależ zaoranie GT i klapów. Szkoda że irasa nie ma, pewnie by  mu znowu żyłka pękła :D

Spokojnie. Iras i Juras są tu codziennie, nawet część rzeczy z GameOnly kopiowali, ale pod groźbą bana moderacja proceder ukróciła.  :)