Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2113053 razy)

0 użytkowników i 37 Gości przegląda ten wątek.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19400 dnia: Marca 06, 2021, 18:10:19 pm »
W gejpasie na ultra promocja na nowe gry, kolekcję filmów Władca Pierścieni Hobbit w 4k, ale mniejsza z tym.

Ktoś tam wrzucił porównania:



Jak rozumiem, wersje 16k będą odpowiednio czarno-białe, żeby sprzedać tiviki za miljony z super funkcją ukolorywacza?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19401 dnia: Marca 06, 2021, 19:26:49 pm »
Niestety tak to wygląda.
Marketingowy scum tak jak i z kolorami w 4k60hdr.
Niedługo ludzie zapomną, że kiedyś były tv kolorowe :lol:

Heretyk coś tam wrzucił.





« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2021, 19:35:11 pm wysłana przez Kyokushinman »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19402 dnia: Marca 06, 2021, 21:33:04 pm »
Jackson zmienił kolorystykę w obu trylogiach aby mniej więcej je dopasować.

Zresztą to dosyć powszechne w kolejnych wydaniach różnych filmów.
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2021, 21:48:03 pm wysłana przez Moldar »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19403 dnia: Marca 08, 2021, 10:36:49 am »
Zgadza się, przy okazji nowych transferów (z taśmy filmowej) często wprowadza się nowe korekcje kolorów, ewentualnie reżyser ma inne spojrzenie na stary materiał. Czasem jest to na plus, czasem na minus (wydanie BD Władcy Pierścieni, które jest chyba na drugim filmiku, było przebarwione, Terminator 2 w UHD ma skopany tone mapping, przez co skóra robi się sztuczna, itp.). Władca Pierścieni w 4K to taki miks - z jednej strony zmiany w kolorach, które mają uspójnić filmy, dodany HDR, z drugiej usunięto szum i wyostrzono obraz, przez co traci się detal i powstaje efekt, jak przy zbyt mocnym użyciu wyostrzenia. HDR także mógłby być mocniejszy. Nie jest to najlepszy transfer, nie jest najgorszy. Może przy 8K się uda :D. Z drugiej strony Lucas co rusz wprowadzał zmiany w nowych wydaniach Gwiezdnych Wojen, choćby drobne.

Niemniej na razie widziałem tylko Drużynę Pierścienia w 4K i na OLEDzie wygląda świetnie.
« Ostatnia zmiana: Marca 08, 2021, 10:38:47 am wysłana przez Zielarz »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19404 dnia: Marca 12, 2021, 12:17:05 pm »


Praktycznie identyczne.
PS5 generuje lepsze cienie.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19405 dnia: Marca 14, 2021, 13:27:31 pm »
Widzę, że Magik tradycyjnie podczas odwiedzin sprzedaje siarczystego liścia wyznawcom Soni, zupełnie jak za czasów GT "Krul" vs PC Dwa. Dobra rzecz  :)

W Bloodborne nie grałem dużo, ale graficznie nie zrobiło na mnie dobrego wrażenia (grałem jednak dopiero 4-5 lat po premierze). Kojarzy mi się z mocno nieostrą grafiką, słabymi teksturami i marnym oświetleniem. W dodatku podczas grania miało się wrażenie, że co chwilę przycina.

Gearsy 5 z kolei ograłem na XSX i grafikę oceniam jako znakomitą, chociaż miejscami tekstury są naprawdę słabe, a niektóre obiekty (np. drzewa) nie grzeszą wielką ilością detali. Ogólnie jednak Gearsy 5 mogę zaliczyć do jednej z najładniejszych gier mijającej generacji, ale takie RDR2 czy TLoU2 oceniam wyżej.

Ależ oczywiście, ze tak. I to jest głos rozsądku. Generalnie można bronić klapersko danej pozycji, ale gdzieś umiar powinien być zachowany.

Uważam, że PCRM ma najgorszych wyznawców. Durne to i złośliwe. Wg statystyk, mniej jak 3% ma porządnego PCta, ale każdy krzyczy: osiem ka, pińcest fps, rej tracing, ultra i jeszcze ta błazenada, gdy otrzymają litościwie ochłapy i śmią wygłupiać się z: "dziękujemy beta testerom".  :>
Niemniej to marka Sony rozsiewa chorągiewki pierwszej próby, a hipokryzja leje się tu strumieniami.

2016r. System Wars:

Wulfen wrzucający drwiące z Bloodborne zrzuty: "hahahha, jaka licha geometria, hahaha, jakie marne tekstury LOL"  :lol:
Juras: "och ty łobodzie, niegodziwcze"  :evil:

Wulfen wrzucający kolejne kompromitujące grę From materiały: "haha, Jurasku mam jeszcze tego dużo" :lol:
Juras: "ach, gnębisz moje poczucie smaku, hultaju, ancyonie przepadnij, Krwiste 11/10 mistrz i Małgorzata"  :mad:

2021r. System Wars

Wulfen kpi z ikonicznej marki dla X bąka wrzucając imponujące zdjęcia z BB: "Bloodborne? Zawsze szanowałem. Spójrz Sylvanidasie na tę geometrię, nie to co w tym tworze od Kolaliszon"  8)
Juras: "Pan Wulfen? Zawsze szanowałem. Moderator, znawca, przyjaciel rodziny"  :oops:

I jeszcze do mnie ma "ale" o zrzut regału, który dał Pan Moderator sceny Dooma  :roll:

Swoją drogą dobrze byłoby, gdyby Zielarz się wypowiedział, skoro to taki autorytet dla Jurasa. Z drugiej strony obrazki obrazkami. Wykorzystując odpowiednie ujęcia można niejednego przekonać, że Driveclube ma fotorealistyczną, 11/10 grafikę, ale jak ktoś choć trochę się zna, to raczej nie przejdzie.

Enyłej, wracając do tematu:



Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19406 dnia: Marca 14, 2021, 13:56:43 pm »


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19407 dnia: Marca 14, 2021, 14:50:08 pm »
Pięknie doczytuje potężny Kloc tekstury, cóż to za szybka konsola jest :lol:
Poza tym patch, który podniesie rozdziałke na Ps5 w drodze.
Te szoty i porównywanie rozdziałki w grze past gen gdzie to tylko nudna podbitka pod next gen to troche taki poziom ppe.

A tam wiesz :troll:




« Ostatnia zmiana: Marca 14, 2021, 14:56:44 pm wysłana przez Kyokushinman »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19408 dnia: Marca 14, 2021, 17:56:10 pm »
Swoją drogą dobrze byłoby, gdyby Zielarz się wypowiedział, skoro to taki autorytet dla Jurasa. Z drugiej strony obrazki obrazkami. Wykorzystując odpowiednie ujęcia można niejednego przekonać, że Driveclube ma fotorealistyczną, 11/10 grafikę, ale jak ktoś choć trochę się zna, to raczej nie przejdzie.
Szczekaczki drajwklabowe zostały wyjaśnione lata temu, przez samego gejmdirektora:
http://www.loadthegame.com/2014/10/04/driveclubs-missing-shadows-clarified-split-screen-still-viable/



Cytuj
“I have to admit that it took me a while to get used to this, but it is entirely physically accurate – we don’t use fake shadows or mask sunlight by ambient occlusion, which often hides this ‘effect'”, explains Rustchynsky

Forzy i inne cuda techniki, dalej korzystały z technologii rodem PSX czyli prostokątnego bloba imitującego zaciemnienie niezależnie od kąta padania światła.

I patrząc na powyższe zdjęcie dalej tak chyba jest. :zielone_technologie:
« Ostatnia zmiana: Marca 15, 2021, 10:21:20 am wysłana przez Juras »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19409 dnia: Marca 14, 2021, 18:02:00 pm »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19410 dnia: Marca 14, 2021, 22:28:20 pm »
Te niewidzialne muskuły, które koleś powyżej pręży to taki odpowiednik mocy nowego X'a?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19411 dnia: Marca 14, 2021, 22:39:22 pm »
Jakby ktoś był zainteresowany, to gif pochodzi z filmiku na kanale ManiakGaming, na którym pasjonat gier wideo komentuje, recenzuje, ogrywa i analizuje pod kątem technicznym gry oraz sprzęt. Często zaprasza gościnnie dwie osoby-fana marki XBox (choć nie tylko, ale o tym później) i PlayStation. Jedną z nich jest widoczny na gifie Bartłomiej, pasjonat XBoxa, wysokich rozdzielczości i obrazu jak żyleta. Jak do tej pory nic to ne mówi i myślicie, ot random z tuba, to nie do końca. Na tym forum również był znany, pod ksywką Soul i z koszulek z nadrukiem Prosto.
« Ostatnia zmiana: Marca 14, 2021, 22:43:32 pm wysłana przez Juras »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19412 dnia: Marca 14, 2021, 23:06:08 pm »
Aaa Soul...i wszystko jasne. :D

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19413 dnia: Marca 15, 2021, 10:06:42 am »
Swoją drogą dobrze byłoby, gdyby Zielarz się wypowiedział, skoro to taki autorytet dla Jurasa.

A to wciąż rozchodzi się o Bloodborne i Gearsy 5? Jak dla mnie porównanie tych dwóch tytułów mija się trochę z celem, bo z jednej strony mamy korytarze (hubów nie liczę, ale to akurat lepiej dla Gearsów) i sztandarowy przykład możliwości konsoli MS (do tego jeden z nielicznych, co swoje też robi), z drugiej grę From Soft (czyli nie należy spodziewać się technicznych cudów, a i art style choć świetny, to określiłbym go raczej mianem surowego), która nigdy nie miała wzbudzać zachwytów nad grafiką (choć BB było skokiem dla studia w kwestii jakości). Jedna i druga pozycja ma swoje atuty (nie trzeba ich nawet specjalnie szukać), jednak Gearsy mają ich więcej i technicznie stoją wyżej. Tu nawet czas przemawia na korzyść produkcji Coalition, gdyż powstała ponad cztery lata później. Do tego 60 klatek w przypadku ex'a MS.

Inna sprawa, że BB to dla mnie gra generacji i Gearsy zjada. Jak już pisałem, wizualnie nie widziałem w nowych Trybach nic specjalnego, do czego przygotowywało mnie Digital Foundry (i właśnie może w tym jest problem, za dużo "ochów" i "achów"). Są momenty, gdzie wyglądało to naprawdę fajnie, ale właśnie, momenty, to nie jest nawet 1/3 gry. Nie zmienia to jednak faktu, że tytuł ten jest ładny (z wyjątkiem hubów, większości trzeciego aktu, i jeszcze kilku miejsc), może się podobać. Po prostu nie jest to dla mnie tak ważna produkcja (nie jak GeoW 1). Oceniam też wersję na XOX, i o tym należy pamiętać, bo wszystko zaczęło się od porównywania screenów z TLoU2 (PS4) do Gearsów 5 na nowej generacji (która dostała usprawnienia z PC).


W kwestii PS5 vs XSX w przypadku ostatnich gier ciekawi mnie jedna rzecz - konsola Sony dostaje trochę mniejszą rozdzielczość, za to stabilne 60 klatek, Xbox natomiast może chwalić się większą ilością pikseli, ale z klatkami jest już gorzej. Logika podsuwa, aby zmniejszyć rozdziałkę (może wciąż ponad to co PS5, może na równi) i osiągnąć stabilne 60 klatek, jak na drugiej konsoli. Ciekawe, czemu tak nie jest? Przy jednym przypadku można by to pominąć, ale tych gier było kilka i to w ostatnim czasie. Chyba, że to nie kwestia mocy tylko efektywności (ale i przy tym redukcja jakości powinna pomóc), wtedy różnica jest bardziej zrozumiała.

Niemniej wciąż szkoda, że wsteczna kompatybilność ma swoje wady - devsi zamiast usprawniać pod nowe konsole, wolą odpalić kod w trybie BC, a to zwłaszcza na konsoli Sony ma swoje ograniczenia. Choć XSX też dostaje mniej niż mógłby w innych warunkach. Ciekawe, czy trend zmieni się dopiero przy porzuceniu PS4 i XO (co też może trochę trwać).


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19414 dnia: Marca 15, 2021, 10:53:02 am »
Zanim Sylvan zacznie biegać w kółko i rzucać jak szalony wytłuszczoną formułką
Cytuj
technicznie stoją wyżej
, taki Quake 2 z śledzeniem promieni też niby technicznie wyżej nad znanym remejkiem z PS3. A jak wygląda w rzeczywistości, każdy widzi.


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19415 dnia: Marca 15, 2021, 11:40:38 am »
Jak dla mnie samo dodanie RT nie oznacza, że Q2 stoi technicznie wyżej, bo to tylko jeden feature, ale też właśnie o to chodzi w tej wersji - prezentacje RT w pełnej krasie, ale przy słabej reszcie. To bardziej taka ciekawostka.






windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19416 dnia: Marca 15, 2021, 14:14:05 pm »
W kwestii PS5 vs XSX w przypadku ostatnich gier ciekawi mnie jedna rzecz - konsola Sony dostaje trochę mniejszą rozdzielczość, za to stabilne 60 klatek, Xbox natomiast może chwalić się większą ilością pikseli, ale z klatkami jest już gorzej. Logika podsuwa, aby zmniejszyć rozdziałkę (może wciąż ponad to co PS5, może na równi) i osiągnąć stabilne 60 klatek, jak na drugiej konsoli. Ciekawe, czemu tak nie jest? Przy jednym przypadku można by to pominąć, ale tych gier było kilka i to w ostatnim czasie. Chyba, że to nie kwestia mocy tylko efektywności (ale i przy tym redukcja jakości powinna pomóc), wtedy różnica jest bardziej zrozumiała.
Może Microsoft naciska na devov, zeby sie móc chwialić prawdziwym 4k?

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19417 dnia: Marca 15, 2021, 14:15:43 pm »
Tak, tak. 90% gry to "miły dla oka fragment". Raptem dwa etapy z siedmiu czy ile ich tam jest-"ogółem gra wygląda świetnie".

D tego pełno kłamstewek. Nigdy nie pisałem, żę BB działa stabilnie w 30fps. Pisałem że rwanie 29-31 rzuca sie główne w oczy przy obracaniu kamerą gdy stoisz w miejscu a nie normalnej grze. To Ty usilnie wmawiałeś, że BB działą w 24fps na podstawie zlagowanego filmiku z coopa z okolic premiery.
Poległeś sromotnie również Ty na propagandzie związanej z trzecimi soulsami, że rzekomo prezentują poziom wizualny BB. I że działają stabilnie, kiedy tam efekt framepacingu był bardziej widoczny niż w BB.
Teraz promujesz girsy jako czołówkę graficzną, kiedy znaczna część gry wygląda jak remaster z PS2, i to dosłownie.

Moim celem nigdy nie było dyskredytowanie Bloodborne. Uważam ją za genialną grę, której można 10/10 wystawić. Dodam, że przy okazji premiery stwierdziłem, że za grafikę lekko jej się należy 8/10, a pomimo ścinek i trzydziestu, to jedna z najlepiej animowanych gier jakie widziałem.
Słynne zdjęcia nie były podane w formie wymuszonej, bo taj grze daaaaaleko od 29-31 było i jako osoba najlepiej (prawdopodobnie) obeznana na forum w segmencie Bloodporn dobrze wiesz, że nie chodzi tu o lagi, bo tytuł często gubił klatki o tak.

Propagandę Soulsów Trzecich sobie ubzdurałeś jako fanboj Krwistych. Wrzucałem cześć w temacie Demonów, nie mam zamiaru się powtarzać.

Może tak skrótowo: jako pierwszy miałem na forum DkS III (jakiś tydzień przed premierą). Napisałem, że gra prezentuje się bardzo dobrze. Że spokojnie można ją z BB zestawić. Wówczas pojawiały się także światowe recenzję. Wkleiłem ich 14 i każdy receznet, który grał chwalił tytuł za szatę. Następnie na forum grał m.in. bojawiem, który też pochwalił grafikę. Szymku doszedł do nas za jakiś czas i było podobnie.

Żaden z nas nie wyraził się w następujący sposób:

- DkS III >>>>> BB;
- BB >>>>>>>> DkS III;

Pod względem grafiki. Raczej uznaliśmy, że poziom jest zbliżony. Natomiast ty i Iras w ogóle nie mając styczności z gra już kpiliście z trzecich Darków, jaka to bieda. A powód był jeden: Bloodborne eks, DkS III multi.

Dokładnie taka sama sytuacja miała miejsce lata później na sąsiednim forum, gdy pokazali na targach E Trzy Sekiro. Każdy się zachwycał się każdym elementem składowym gry, a dwaj użytkownicy hermetycznego forum o grach: "hahaha, jakie szpetne gó* nie to co BLOODPORN jedyny słuszny eks".

Wystarczyło, by długo wyczekiwany hit From pojawił się nie jako tytuł na wyłączność, a pozycja także na platformę znienawidzonej konkurencji i już blask glorii nie istnieje.

Gracz obiektywnie wypowiada się na temat gry, sprawiedliwie ją przyrównuje do innych. Pozostali mają podobne zdanie. Wszyscy wypowiadający się grają w nią, a dwóch teoretyków wyraża ostry sprzeciw - dobra definicja propagandy i sromotnej porażki, Jurasie  :>

A z moją opinią w temacie Girsów Piątych nikt nie musi się zgadzać, ponieważ to moje, czysto subiektywne zdanie. Niemniej widzę, że POK oraz Moldar mają zbliżone, a ty chcesz dać najwyraźniej grze 4/10, bo ma dwa etapy, gdzie wygląda gorzej jak remsater Uncharted 4.

A na zakończenie tej karuzeli śmiechu, pobawię się w ciebie:

Co sądzi osoba pracująca w branży i zajmująca się na co dzień gierkami o wrzutach Sylvana i samej grze:
(....)


A to wciąż rozchodzi się o Bloodborne i Gearsy 5? Jak dla mnie porównanie tych dwóch tytułów mija się trochę z celem, bo z jednej strony mamy korytarze (hubów nie liczę, ale to akurat lepiej dla Gearsów) i sztandarowy przykład możliwości konsoli MS (do tego jeden z nielicznych, co swoje też robi), z drugiej grę From Soft (czyli nie należy spodziewać się technicznych cudów, a i art style choć świetny, to określiłbym go raczej mianem surowego), która nigdy nie miała wzbudzać zachwytów nad grafiką (choć BB było skokiem dla studia w kwestii jakości). Jedna i druga pozycja ma swoje atuty (nie trzeba ich nawet specjalnie szukać), jednak Gearsy mają ich więcej i technicznie stoją wyżej. Tu nawet czas przemawia na korzyść produkcji Coalition, gdyż powstała ponad cztery lata później. Do tego 60 klatek w przypadku ex'a MS.


I to, że w kilku aspektach Dc dalej zachwyca (deszcz), to oznacza tyle, że ekipa lata temu się postarała i brawa dlań. Technologia, technologia, ale teraz włącz sobie na dużym tv Dc i włącz ostatnią Forzę. Przecież to przepaść. No, ale można zrobić jednej grze ładne zdjęcia, drugiej niekoniecznie i później je zestawiać, tak jak to lubicie robić. Ja też mam ogrom zrzutów, które wykonałem lata temu i, na których Driveclub zjada większość obecnych gier .... do czasu aż się go nie włączy na telewizorze.  :puppy-eyes:



Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19418 dnia: Marca 15, 2021, 15:03:49 pm »
DriveClub vs FH4 przepaść? No way.
Nie róbmy sobie kabaretów ;)





« Ostatnia zmiana: Marca 15, 2021, 15:28:40 pm wysłana przez Kyokushinman »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19419 dnia: Marca 15, 2021, 16:00:08 pm »
W poście Sylvana jak zwykle wody więcej niż w drajvklabie podczas ulewy, ale fakt że udało mu się zejść z czasem odpowiedzi na mój  post poniżej miesiąca wywarł na mnie wielkie wrażenie.

Co do reszty, cytując kolegę powyżej:
Nie róbmy sobie kabaretów ;)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19420 dnia: Marca 15, 2021, 17:25:00 pm »
Może Microsoft naciska na devov, zeby sie móc chwialić prawdziwym 4k?

Tylko to nie jest pełne 4k tak czy siak. Też zacząłem snuć teorie spiskowe, ale raczej sprawa jest inna. Wydaje mi się, zwłaszcza, że w kilku grach jest taki problem, iż może to być kwestia streamowania danych.

Ale i to nie pasuje do wszystkich przypadków. Może więc jednak to GPU i ustawienia z XOX.
« Ostatnia zmiana: Marca 15, 2021, 17:26:57 pm wysłana przez Zielarz »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19421 dnia: Marca 16, 2021, 07:42:54 am »


F4

Boost off 4k30 boost on 1080p60 :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19422 dnia: Marca 16, 2021, 10:25:58 am »
Jaki dwunastomocarz, khe khe.



Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19423 dnia: Marca 16, 2021, 10:48:00 am »
Coś im to ulepszanie nie do końca wychodzi, gdzie o 4k do gier ze wstecznej to już zapomnieli ponad 2 lata temu. A ja chciałem boost do RDR 2 4k60fps :lol:

Bestia 12tf grymasi hehe.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19424 dnia: Marca 16, 2021, 18:09:30 pm »



 :roll:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19425 dnia: Marca 17, 2021, 05:40:54 am »


Prey taki sobie, ale może się spodobać.
Dishonored to świetna gra, każdy powinien przejść, jest nawet lepsza od dwójki.


Oba tytuły w boost on działają bardzo dobrze.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19426 dnia: Marca 17, 2021, 09:45:09 am »
Dis2 pieknie wyglada z latka na One X w 4K, a tu mamy nowość: 1080p w 60 - brawo.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19427 dnia: Marca 17, 2021, 15:25:14 pm »
Z Fallout 4 jest (niestety) podobnie. Na One X hulała w 4k i 30 k/s, na Serii X, jak wieść niesie, fHD i 60 k/s.

Coś im to ulepszanie nie do końca wychodzi, gdzie o 4k do gier ze wstecznej to już zapomnieli ponad 2 lata temu. A ja chciałem boost do RDR 2 4k60fps :lol:

Bestia 12tf grymasi hehe.



Strauss Zelnick nie jest miliarderem przez rozdawnictwo. Już kilka lat temu przy okazji RDR II jasno się wyraził, że firma nie jest specjalnie zainteresowana darmowymi łatkami. Zatem prędzej dostaniesz remaster za 244 zł, niż boost do tego typu gry.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19428 dnia: Marca 18, 2021, 10:36:23 am »


Stabilne 60 fps w grze z X360 to nadal dla monstrum 12tf za szybko.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19429 dnia: Marca 18, 2021, 12:18:55 pm »
Przeciez to jedna wielka sciema a nie sensacyjne update, jakies odblokowanie licznika w grach w banalny sposob i tyle. Za wiele nikt nad tym nie pracuje. Ogrywalem Skyrim na One X w 4K/30 wygladajace niesamowicie - a tu 60 w 1080p bywaja problemy? Taki tryb na szybko pewnie by wpakowano z wersje z One X jakby chcieli. XSX wolniejszy nie jest, zwyczajnie na odwal sie dodane tryby i jaraja sie tym faktem. Nie maja gier i musza pajacowac z takimi wynalazkami.

Dla mnie nexgenow nie ma jeszcze. Tak pod koniec 2022 bede myslal (grom wie czy nie pozniej jak w razie pozapowiadaja jakies PROsiaki).

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19430 dnia: Marca 18, 2021, 12:29:04 pm »
Wiadomo, że kabaret.

Jednak jak się czymś chwalą to niech to chodzi jak należy.
Jeżeli nie potrzebują ingerencji to dlaczego nie wrzucą tego trybu do większości gier. Jeżeli ma to tak chodzić jak teraz to każdy sam sobie sprawdzi i albo będzie grał z dropami albo zostanie przy 30fps. Śmieszne jest to, że oni coś tam sprawdzają, no chyba nie do końca.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19431 dnia: Marca 18, 2021, 12:36:38 pm »
Czego wy wymagacie xD

Stworzyli jakąś funkcjonalność, która powoduje, że gra działa z 30 w 60fps, nie muszą zawracać dupy deweloperom, więc nic dziwnego, że mogą być kwiatki, co zresztą zapowiadali. Testują dużo gier, nie w każdej fps boost działa jak należy, nie do każdej pewnie też deweloper się zgodzi i raczej nie ma co liczyć na rdr2, bo Rockstar pewnie będzie wolał ekstra pieniążki i taki update zablokuje.

Fps dopiero raczkuje, zobaczymy z czasem jak to będzie wyglądać, w zanadrzu mają jeszcze podbicie rozdzielczości, z czym też pewnie prędzej czy później wyjdą.

Minus tego boosta jest liczba gier, mogli pozbierać chociaż ze 100, a zrobili jak ze wsteczną kompatybilnością, będą dodawać kolejne gry z czasem.

Sam pomysł jest ekstra i czekam na więcej, aktualnie ogrywa disho i jestem zadowolony z boosta, prey już czeka w kolejce.
« Ostatnia zmiana: Marca 18, 2021, 12:38:30 pm wysłana przez Moldar »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19432 dnia: Marca 18, 2021, 19:26:56 pm »

Jeżeli nie potrzebują ingerencji to dlaczego nie wrzucą tego trybu do większości gier.

Myślisz że np. taki Rockstar, który zamierza sprzedawać GTA5 na trzecią już z kolei generację, pozwoli na darmowy boost animacji?  ;)

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19433 dnia: Marca 18, 2021, 23:27:05 pm »
Oby z czasem ten "boost" był już 4K/60 to z checia ukoncze ponownie D1/D2 oraz Dishonored Death of the Outsider, ktore zostalo przeze mnie pominiete ale bankowo bedzie ograne.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19434 dnia: Marca 19, 2021, 07:39:40 am »

Jeżeli nie potrzebują ingerencji to dlaczego nie wrzucą tego trybu do większości gier.

Myślisz że np. taki Rockstar, który zamierza sprzedawać GTA5 na trzecią już z kolei generację, pozwoli na darmowy boost animacji?  ;)

Zdaje sobie z tego sprawe i wiem, że jest to raczej niemożliwe, jednak pomarzyć można. Ms ma kase aby ich przekonać.
Update do Gta5 ma być darmowy.




Grał ktoś w to coś? Wizualnie wygląda bardzo dobrze.




siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19436 dnia: Marca 30, 2021, 11:42:01 am »


Ależ to całe DF się dyskredytuje. Wczoraj napaćkali, że sdr Ps5 ma zwalone ponieważ obraz w tym trybie to mleko takie coś wysłał im jakiś random co nie potrafi sobie konsoli i tv ustawić a oni to badają :lol:
Po czym wrzucają takie porównanie gdzie wyraźnie widać lepsze kolory i kontrast na PS5 (0:58).
Aby było śmieszniej banda dumbassów na pepepepe jedzie po konsoli niebieskich.
Kabaret.

« Ostatnia zmiana: Marca 30, 2021, 11:44:08 am wysłana przez Kyokushinman »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19437 dnia: Marca 30, 2021, 15:26:52 pm »


PS5 > XSX

Najnowsze narzędzia Ms pewnie zapomniał wysłać :lol:

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19438 dnia: Marca 30, 2021, 21:36:11 pm »


PS5 > XSX

Najnowsze narzędzia Ms pewnie zapomniał wysłać :lol:

Rozwiń proszę.
Z tego co widziałem to w obu trybach i na obu konsolach gra chodzi praktycznie perfekcyjnie.
Może czegoś nie dopatrzyłem ale jedyne "spadki" jakie dostrzegłem na XSX byly  o jedną klatkę.... do 119fps raz na minutę (dodajmy że przy znacznie wyższej rozdzielczości).
Inna sprawa że na tym filmiku gra ma straszny black crush i w ciemnych miejscach jest jedna wielka czarna papka. Nie wiem czy gra tak ma czy to kwestia filmiku.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19439 dnia: Marca 30, 2021, 22:01:27 pm »
Tryb jakości

PS5 4k spadki do 3552x1998
XSX 4k spadki do 3264x1836


Tryb wydajności

PS5 1440p spadki do 2112x1188
XSX 1440p spadki do 1920x1080