Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2113557 razy)

0 użytkowników i 17 Gości przegląda ten wątek.

Chewbacca

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-07-2012
  • Wiadomości: 164
  • Reputacja: -16
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1800 dnia: Kwietnia 17, 2013, 17:28:37 pm »
kupiłem slima

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1801 dnia: Kwietnia 17, 2013, 17:51:14 pm »
XO - 2 (arcade padl na jakas dziwna chorobe, slimke kupilem 2 lata temu i odpalilem raz wiec chyba jeszcze dziala)

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1802 dnia: Kwietnia 17, 2013, 18:03:56 pm »
XO - 2 (arcade padl na jakas dziwna chorobe, slimke kupilem 2 lata temu i odpalilem raz wiec chyba jeszcze dziala)

hah :lol:

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1803 dnia: Kwietnia 17, 2013, 18:12:57 pm »
No co ?  :P  Chwile po kupnie slimki zakupilem PCta wiec szrot z braku exow stal sie ozdoba pod TV.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1804 dnia: Kwietnia 17, 2013, 19:00:24 pm »
Nic , nic :P

Można tylko zacytować motto Chewbacca "wydaje Ci się".  ;) heh

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1805 dnia: Kwietnia 17, 2013, 19:38:20 pm »
Żydboks - 1 (2x RROD, raz zepsuty napęd - trzy razy w serwisie, później sprzedałem)
Polystation - 1 sztuka
Wii - 1 sztuka (sprzedana)

Chewbacca

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-07-2012
  • Wiadomości: 164
  • Reputacja: -16
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1806 dnia: Kwietnia 17, 2013, 19:43:12 pm »
wszyscy kłamią z tymi rrodami, paskudne fanboje

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1807 dnia: Kwietnia 17, 2013, 19:46:42 pm »
Wydaje Ci się.

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1808 dnia: Kwietnia 17, 2013, 19:50:13 pm »
wszyscy kłamią z tymi rrodami, paskudne fanboje
No wiadomo, internety chcą ośmieszyć najmniej awaryjną konsolę wszechczasów.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1809 dnia: Kwietnia 17, 2013, 19:55:32 pm »
doom3, fear, riddick? i pewnie 150 innych
Brawo, wymieniles 3 gry, ktore uzywaja Stencil Shadows, a moze teraz cos co uzywa Shadowmaps?

krzyś 3 ma takie efekty na very high:
No, ogien jest 2D wow, a w ktorej grze nie jest? :>

a choćby to że odłamki zostają na ziemi a nie wnikają jak w krzysiu.
http://www.youtube.com/watch?v=y0yfo6Vj-fA&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=5jggwn8NX-8&feature=youtu.be


Rozne pociski, rozne bronie, rozne powierzchnie daja rozne efekty czastkowe i odlamki.

===
generalnie wybuchy i dym wyglądają lepiej niż w C3
Taaaaa lol. Dym nie dosc, ze ma fizyke w Crysisie [poobserwuj sobie moje filmiki z Crysisa 3 jak zachowuje sie dym przy geometrii, oraz jak reaguje na rozne zrodla wiatru czy eksplozje], to jest jest cieniowany przez siebie, przez otoczenie i inne particles, to jeszcze sam rzuca cien na otoczenie. Dym w Crysis 3 jest rowniez oswietlany przez zrodla swiatla.
No, ale faktycznie w KZ dym lepiej wyglada ...

Ps. Wiekszosc z wyzej opisanych wlasciwosci dymu zostala zachowana na Low jak rowniez w wersjach konsolowych.

Płaskie efekty, przenikające przez siebie i obiekty. W ogóle nie wyglądają jak efekty wolumetryczne. Killzony nie mają się czego wstydzić.
Czas wyleczyc oczy, serio ... Czytaj to co napisalem.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 17, 2013, 20:03:30 pm wysłana przez KKRT »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1810 dnia: Kwietnia 17, 2013, 20:06:01 pm »
Ostatnio pograłem dość sporo w KZ3 i powiem tylko że tekstury na ubraniu są dużo lepsze niż w C3 na PCcie. Co więcej niektóre tekstury podłoża ma tak KZ3 dowalone że C3 może się tylko mu pokłonić. Jak dla mnie to najlepiej oteksturowana gra na konsole.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1811 dnia: Kwietnia 17, 2013, 20:09:13 pm »
Nie ma jak to jak rzeczowa dyskusja. Problem trzeba przeanalizować, przedyskutować może sam sie rozwiąże.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1812 dnia: Kwietnia 17, 2013, 20:32:15 pm »
A ten ciągle podnieca sie tym krzysiem, straszna posucha na tym PC

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1813 dnia: Kwietnia 17, 2013, 20:50:41 pm »
doom3, fear, riddick? i pewnie 150 innych
Brawo, wymieniles 3 gry, ktore uzywaja Stencil Shadows, a moze teraz cos co uzywa Shadowmaps?

krzyś 3 ma takie efekty na very high:
No, ogien jest 2D wow, a w ktorej grze nie jest? :>

a choćby to że odłamki zostają na ziemi a nie wnikają jak w krzysiu.
http://www.youtube.com/watch?v=y0yfo6Vj-fA&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=5jggwn8NX-8&feature=youtu.be


Rozne pociski, rozne bronie, rozne powierzchnie daja rozne efekty czastkowe i odlamki.

===
generalnie wybuchy i dym wyglądają lepiej niż w C3
Taaaaa lol. Dym nie dosc, ze ma fizyke w Crysisie [poobserwuj sobie moje filmiki z Crysisa 3 jak zachowuje sie dym przy geometrii, oraz jak reaguje na rozne zrodla wiatru czy eksplozje], to jest jest cieniowany przez siebie, przez otoczenie i inne particles, to jeszcze sam rzuca cien na otoczenie. Dym w Crysis 3 jest rowniez oswietlany przez zrodla swiatla.
No, ale faktycznie w KZ dym lepiej wyglada ...

Ps. Wiekszosc z wyzej opisanych wlasciwosci dymu zostala zachowana na Low jak rowniez w wersjach konsolowych.

Płaskie efekty, przenikające przez siebie i obiekty. W ogóle nie wyglądają jak efekty wolumetryczne. Killzony nie mają się czego wstydzić.
Czas wyleczyc oczy, serio ... Czytaj to co napisalem.

Coś słabo to widzę, może to tobie pora zdjąć klapki z oczu, a nie mnie leczyć oczy??
Generowane cząsteczki w bardzo małym procencie podlegają fizyce o której pisałeś. Większość cząsteczek przenika przez obiekty bez żadnych oporów, a tych które na prawdę się odbijają jest bardzo mało. Plus dym, który wg ciebie reaguje na geometrię - http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Gl1hMbpY-bs#t=208s
Kierunek wiatru to może być prosty skrypt, który zmusi cząsteczki do przemieszczania się zgodnie z jego kierunkiem.
Eksplozje w C3 żyją swoim życiem i nie wyglądają na jakieś mega osiągnięcie.

Prosił bym jeszcze o dobitny przykład oświetlania dymu, bo z tych filmików to ciężko cokolwiek orzec w tej sprawie.


Nürburgring Nordschleife_19 by andryush, on Flickr

Chewbacca

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-07-2012
  • Wiadomości: 164
  • Reputacja: -16
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1814 dnia: Kwietnia 17, 2013, 21:48:13 pm »
Tak, tekstury w KZ3 na stu letniej konsoli, śmiechłem

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1815 dnia: Kwietnia 17, 2013, 21:56:20 pm »
To że na X360 takich nie było...tam nawet dymu porządnego nie było. :P

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1816 dnia: Kwietnia 17, 2013, 22:31:26 pm »
Plus dym, który wg ciebie reaguje na geometrię - http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Gl1hMbpY-bs#t=208s
Naprawde nie widzisz dziur w tym suficie? I nie widzisz na innych przykladach jak dym sie rozchodzi wokolo obiektow?

Kierunek wiatru to może być prosty skrypt, który zmusi cząsteczki do przemieszczania się zgodnie z jego kierunkiem.
Widzisz co sie dzieje z dymem jak nadlatuje helikopter? -
Tutaj masz przyklad jak koles sobie zmienia wiatr w danym miejscu i jak reaguje dym z granatu [wczesniej to ustawia, tu masz wybuch] - http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=JmCvHel7PL8&list=FLLvq9KX4OlKxx5vA-DX3UqQ#t=1479s
A tutaj nie widzisz jak eksplozje kieruja dym w rozne strony? - http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=jdoRGaW-u9s#t=18s
Wiatr dziala w prawo, zobacz, ze dym z eksplozji z lewego c4 zostal przyspieszony w lewo bardzo mocno [z dwoch wybuchow] i po tym jak traci predkosc, zaczyna sie poruszac wraz z wiatrem w prawo
Ten sam wiatr co dziala na roslinnosc, dziala na particles
http://i.minus.com/iek1D40jhj4Qp.gif

Tu nastepny przyklad, widzisz jak dym po lewej stronie jest zdmuchniety przez wybuch strzaly? - http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=kWeq_JOVJhk#t=251s

Prosił bym jeszcze o dobitny przykład oświetlania dymu, bo z tych filmików to ciężko cokolwiek orzec w tej sprawie.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&list=FLLvq9KX4OlKxx5vA-DX3UqQ&v=Il8TLCxgzS0#t=123s
Dlatego tez tutaj niebo sie tak rozswietla - http://i.minus.com/ij9RqOKYv0gFP.gif
Zreszta przykladow jest masa w tym filmiku slowdown, gdzie swiatlo albo particles podswietlaja dym.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 17, 2013, 22:41:04 pm wysłana przez KKRT »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1817 dnia: Kwietnia 17, 2013, 22:46:43 pm »
najpierw mowisz
Cytuj
Poprosze o przyklad choc jednej gry z konsol [na PC chyba tylko Metro to potrafi], gdzie masz interakcje dwoch cienii z dwoch zrodel swiatla na jednej geometrii,
a potem jak ci wymieniam to już nie pasuje bo muszą być akurat shadow mapy.
Z shadow mapami tez pewnie by się coś znalazło(patrz post jurasa).

Cytuj
No, ogien jest 2D wow, a w ktorej grze nie jest?
w każdej jest plaski,  ale jak na super next genową grę, którą pociągnie dopiero ps5 to wygląda fatalnie. Poza tym to narzekałeś kiedyś na niska rozdzielczość cząsteczek w killzonie 2/3 a jak widać w crysisie taki ognień tez czasem ma bardzo słabą rozdzielczość.

Cytuj
Prosił bym jeszcze o dobitny przykład oświetlania dymu, bo z tych filmików to ciężko cokolwiek orzec w tej sprawie.
oświetlenie dymu nie istnieje



Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1818 dnia: Kwietnia 17, 2013, 22:54:44 pm »
Karota idz lepiej zbieraj na 2 tytany, bo coś czuje ze jak wyjdzie PS4 to Ci sie PC'cik spoci z multiplatformami. Jak obecne gry na konsole są porównywane do krzysia ,to co dopiero pozycje nextgen

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1819 dnia: Kwietnia 17, 2013, 23:19:36 pm »
@KKRT, dziury w suficie? Żartujesz teraz, sarkazm jakiś, czy poważnie mówisz?
Tutaj też pewnie dziurawe ściany - http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Gl1hMbpY-bs#t=381s

To oświetlenie dymu pokazujesz mi w techdemie silnika, ktore napakowane jest niewiadomo czym.
Gif też pokazuje elementy tła, coś co jest elementem "statycznym", że tak powiem, nie podlegającym interakcji w scenie i może to być po prostu nagrana scenka, która się zapętla, skrypt odpalony w pewnym momencie gry.
Oświetlenia na dymie wywołanym przez działania gracza jeszcze nie widziałem. Screeny Wulfena to potwierdzają.

========

Dobra, dym się oświetla, ale nadal mam wraże, że nie w każdym przypadku.

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 17, 2013, 23:43:20 pm wysłana przez andryush »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1820 dnia: Kwietnia 17, 2013, 23:35:47 pm »
a potem jak ci wymieniam to już nie pasuje bo muszą być akurat shadow mapy.
Z shadow mapami tez pewnie by się coś znalazło(patrz post jurasa).
Z Jurasem to ja sobie gadam na ircu, nie musze tutaj.

Ty mi lepiej powiedz jaka gra teraz stencil shadows uzywa? Co, nie umiesz podac przykladu innej gry, ktora wyszla w ciagu ostatnich dwoch lat?

w każdej jest plaski,  ale jak na super next genową grę, którą pociągnie dopiero ps5 to wygląda fatalnie. Poza tym to narzekałeś kiedyś na niska rozdzielczość cząsteczek w killzonie 2/3 a jak widać w crysisie taki ognień tez czasem ma bardzo słabą rozdzielczość.
No narzekalem i tez mi sie nie podoba, ze ogien jest akurat w dosc niskiej, choc wyglada w ruchu niezle. Killzone za to mial tak w niskiej rozdzialce, ze powodowaly aliasing, no i nie wygladaly dobrze, tutaj nie ma tego problemu, nawet jesli chodzi o ogien:



oświetlenie dymu nie istnieje
Nie wiem co Ty masz za wersje, naprawde ... I nie wiem jak w ta gre grales, ze nie widzisz oswietlonego dymu, ktory jest wszedzie, nawet w tym filmiku co wrzucilem wyzej.

Ale zrobilem wyjatek i Ci nagralem dodatkowy filmik:


« Ostatnia zmiana: Kwietnia 17, 2013, 23:54:57 pm wysłana przez KKRT »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1821 dnia: Kwietnia 17, 2013, 23:52:01 pm »
Nie wiem co Ty masz za wersje, naprawde

Lepszą od twojej, bo u niego przynajmniej jajka/kamienie były okrągłe ;

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1822 dnia: Kwietnia 18, 2013, 00:02:34 am »
Ale to grzyby były, nie?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1823 dnia: Kwietnia 18, 2013, 00:03:24 am »
A ch** wie.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1824 dnia: Kwietnia 18, 2013, 00:21:49 am »
Cytuj
Z Jurasem to ja sobie gadam na ircu, nie musze tutaj.
eee?

Cytuj
Ty mi lepiej powiedz jaka gra teraz stencil shadow uzywa? Co, nie umiesz podac przykladu innej gry, ktora wyszla w ciagu ostatnich dwoch lat?
w ciągu ostatnich 2 lat chyba nic nie wyszło tylko co z tego? ogólnie to one nadają się raczej tylko do gier gdzie są same zamknięte pomieszczenia.

Cytuj
Nie wiem co Ty masz za wersje, naprawde ... I nie wiem jak w ta gre grales, ze nie widzisz oswietlonego dymu, ktory jest wszedzie, nawet w tym filmiku co wrzucilem wyzej.
czyli jednak w niektórych miejscach oświetlenie działa
zdjęcia robiłem tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=NA_xGOe4-9g#t=8m18s
może jutro też nagram filmik :)

Chewbacca

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-07-2012
  • Wiadomości: 164
  • Reputacja: -16
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1825 dnia: Kwietnia 18, 2013, 00:32:52 am »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1826 dnia: Kwietnia 18, 2013, 01:01:43 am »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1827 dnia: Kwietnia 18, 2013, 07:55:34 am »
Zwrócę uwagę na błąd  :P
W killzone 2/3 dym ma fizykę, rozchodzi się po powierzchniach, nie przenika przez sufit i reaguje na wiatr.
Ten dym nie jest oświetlany, ale w crysisach też nie jest w większości przypadków (bo oczywiście są różne rodzaje dymów..)

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1828 dnia: Kwietnia 18, 2013, 08:57:49 am »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1829 dnia: Kwietnia 18, 2013, 10:49:07 am »
Zwrócę uwagę na błąd  :P
W killzone 2/3 dym ma fizykę, rozchodzi się po powierzchniach, nie przenika przez sufit i reaguje na wiatr.
Ten dym nie jest oświetlany, ale w crysisach też nie jest w większości przypadków (bo oczywiście są różne rodzaje dymów..)

i to wszystko na "szrocie" PS3...)) nie do pomyślenia, bo przecież takie rzeczy są zarezerwowane tylko dla pc master race i jedynej słusznej gry z grafiką.

KZ4 niestety na razie kuleje, w pokazanym materiale, dym przechodzi tam przez kilka pięter budynku.

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1830 dnia: Kwietnia 18, 2013, 11:05:20 am »
Optymalne wymagania dla Metro: Last Light

procesor: 3.4 GHz Multi-Core (np. Intel Core i7)
RAM: 8GB
karta graficzna: Nvidia GTX 690/Nvidia Titan lub wydajniejsza (zgodna z DirectX 11)
system operacyjny: Windows Vista/7/8

I juz wasze nowe konsole robia kupe, a ja sobie pogram na full.  8)

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1831 dnia: Kwietnia 18, 2013, 11:06:13 am »
To sobie graj i przestań pierdolić. Zaczynasz mnie irytować jak sylwia.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1832 dnia: Kwietnia 18, 2013, 11:14:03 am »
To sobie graj i przestań pierdolić. Zaczynasz mnie irytować jak sylwia.

Wypowiedzi Sylwi były jednak o klasę wyżej.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1833 dnia: Kwietnia 18, 2013, 11:19:34 am »
Optymalizacja na PS4 i mamy ten sam poziom ;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1834 dnia: Kwietnia 18, 2013, 12:02:27 pm »
Monster Hunter Online - Cry Engine 3 - PC








Deep Down - Panta Rhei - PS4



RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1835 dnia: Kwietnia 18, 2013, 12:14:04 pm »


Wypowiedzi Sylwi były jednak o klasę wyżej.

Bo Sylwi sie chcialo i sie wczuwal. Mi sie odechcialo juz jakis rok temu  :lol:

EDIT: Zreszta to sa ''Wojny systemowe'', wiec pokazalem na jakich ustawieniach maks bedzie smigal Metro juz w maju, a PS4 ktore wychodzi dopiero za ponad pol roku tego na maksa niepociagnie  :P
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 18, 2013, 12:24:03 pm wysłana przez Raikoh »

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1836 dnia: Kwietnia 18, 2013, 12:31:01 pm »
A skąd ty wiesz co pociagnie, a co nie, patrząc na takiego Deep down, czy Killzone to wydaje sie być niczym

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1837 dnia: Kwietnia 18, 2013, 12:40:16 pm »

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1838 dnia: Kwietnia 18, 2013, 12:42:02 pm »


Wypowiedzi Sylwi były jednak o klasę wyżej.

Bo Sylwi sie chcialo i sie wczuwal. Mi sie odechcialo juz jakis rok temu  :lol:

EDIT: Zreszta to sa ''Wojny systemowe'', wiec pokazalem na jakich ustawieniach maks bedzie smigal Metro juz w maju, a PS4 ktore wychodzi dopiero za ponad pol roku tego na maksa niepociagnie  :P

A teraz napisz jak tani był Twój laptop i ile razy doń dołożysz w trakcie życia PS4/X720.

svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1839 dnia: Kwietnia 18, 2013, 12:45:26 pm »
A za rok czy dwa będziesz apdejtował kompa, żeby znów pograć na full.

Niektórzy nie potrzebują chujwieczego, by dobrze się bawić przy gierce, a obecny poziom (+ lepsze AI i fizyka), to i tak kosiarz.