W killzone 2/3 dym ma fizykę, rozchodzi się po powierzchniach, nie przenika przez sufit i reaguje na wiatr.
Ten dym nie jest oświetlany, ale w crysisach też nie jest w większości przypadków (bo oczywiście są różne rodzaje dymów..)
Dym w KZ 2 i 3 nie ma nawet soft particles collision i przenika przez wszystko. Wiatr to jedno zrodlo na levelu, wiec dym jest przyspieszany w jedna strone zawsze.
Dym jest oswietlany zawsze w Crysisie. Sa 2 levele, ktore sa praktycznie calkowicie pokryte w dymie i to jak jest on oswietlany nadaje atmosfere calemu poziomowi. Zagrajcie w to, a potem komentujcie.
--
czyli jednak w niektórych miejscach oświetlenie działa
zdjęcia robiłem tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=NA_xGOe4-9g#t=8m18s
może jutro też nagram filmik
W niektorych miejscach ... Wszedzie! Kazdy dym jest oswietlany. Masz wyreczylem Cie w filmiku, nawet widac jak migajace oswietlenie z rozwalonej wiezyczki rozswietla dym.
To jest tez moj ostatni filmik z C3 i wpis tutaj, szkoda mojego czasu na ignorantow, sorry.
---
Każdy chyba myślał, że to render dopóki nie pojawiły się pierwsze analizy, które pokazały, że mamy do czynienia z real time
Nie ma zadnego dowodu, ze Deep Down bylo real-time i tym bardziej na PS4. To, jest to inengine to bylo jasne od poczatku. Kwestia jest jak to bedzie z tym ogniem, bo reszta to pff.
Poza tym to Capcom, ten sam wydawca co zrobil Resident Evil 6.
Zdolne i pracowite studia pokazały, że jak się chce to można zrobić grafę, która zawstydza nawet dzisiejsze PC'ty.
No pokazaly, ze trzeba ciac anizo, HDR i cienie by w ogole cos zdzialac.