Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 2103648 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2960 dnia: Czerwca 20, 2013, 15:26:53 pm »
Płacę raz, a mam platformę na którą mam pewność, że każdy tytuł ruszy. Bo obowiązek ten spoczywa na samych twórcach.

Problem w tym, ze dostajesz tytuly chodzace w sub hd, 20fpsach i z hujowym aa. Majac starego PCta tez sobie mozesz grac w 1280 x 720(albo i mniej) na low w 20fpsach ale masz tez wybor upgradu i cieszenia sie lepsza grafa, a na konsoli jak zabraknie mocy to zostajesz z packa na ekranie.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2961 dnia: Czerwca 20, 2013, 15:30:44 pm »
Płacę raz, a mam platformę na którą mam pewność, że każdy tytuł ruszy. Bo obowiązek ten spoczywa na samych twórcach.

Problem w tym, ze dostajesz tytuly chodzace w sub hd, 20fpsach i z hujowym aa. Majac starego PCta tez sobie mozesz grac w 1280 x 720(albo i mniej) na low w 20fpsach ale masz tez wybor upgradu i cieszenia sie lepsza grafa, a na konsoli jak zabraknie mocy to zostajesz z packa na ekranie.

Już mi się nawet nie chce szukać screenów z GoW3/GoW:A/Uncharted 3... Pokażcie w końcu te super wyglądające hity z pc a nie tylko pierdolenie.

WastedGuy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 29-03-2013
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 4
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2962 dnia: Czerwca 20, 2013, 15:33:44 pm »
Tak czy inaczej, kupisz takiego lapa w której karta graficzna obsługuję DX11.1, a za 2 lata MS wypuści DX12 i już topowo nie będzie  :lol:

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2963 dnia: Czerwca 20, 2013, 15:35:14 pm »
Windo masz minusa - nie podałeś The Last of Us jako przykładu :evil:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2964 dnia: Czerwca 20, 2013, 15:36:45 pm »
Windo masz minusa - nie podałeś The Last of Us jako przykładu :evil:

Bo TLoU jednak chwilami spada poniżej 30 chyba.

WastedGuy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 29-03-2013
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 4
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2965 dnia: Czerwca 20, 2013, 15:38:34 pm »
Co z tego? Na średnim, w miarę do grania PCcie Fpsy w AC3 w Bostonie spadają do 15  :roll:

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2966 dnia: Czerwca 20, 2013, 15:44:06 pm »
Płacę raz, a mam platformę na którą mam pewność, że każdy tytuł ruszy. Bo obowiązek ten spoczywa na samych twórcach.

Problem w tym, ze dostajesz tytuly chodzace w sub hd, 20fpsach i z hujowym aa. Majac starego PCta tez sobie mozesz grac w 1280 x 720(albo i mniej) na low w 20fpsach ale masz tez wybor upgradu i cieszenia sie lepsza grafa, a na konsoli jak zabraknie mocy to zostajesz z packa na ekranie.

Już mi się nawet nie chce szukać screenów z GoW3/GoW:A/Uncharted 3... Pokażcie w końcu te super wyglądające hity z pc a nie tylko pierdolenie.

Tak samo jak mi juz sie nie chce ogladac tych screenow. Poprostu przyzwyczailes sie do konsolowej grafy i wydaje ci sie, ze gierki chodza plynnie i wygladaja swietnie, a samo podbicie rozdzialki do 1080p i dodanie porzadnego aa zmienia bardzo duzo. Tak samo jak nikomu nie przeszkadza 24fps w filmach tak samo tobie nie przeszkadza konsolowa grafika. Moze i nikt nie robi exow AAA na PC ale przez ostatnie lata wyszlo kilkakrotnie wiecej multiplatform wartych ogrania niz macie fajnych exow na ps3.

Zeby nie bylo to mam w dupie wasza wojenke. Sam gram raz tu raz tam i dobrze wiem, ze kazda platforma ma swoje plusy i minusy ale napewno grafika na PC do minusow nie nalezy.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2967 dnia: Czerwca 20, 2013, 15:50:52 pm »
na ch** Ci grafika skoro na PC w ciągu ostatnich dwóch lat wyszła jedna gierka zasługująca na 9 jako ex zresztą tego exa już straciła i to jest DIABLO 3 (tak mi się wydaje że 9). Podajcie mi jeszcze jakieś tytuły bo nie kojarze(NIE MA) natomiast na samym ps3 nie chce mi się liczyć, ale co najmniej było takich gier z 5 w ciągu ostatnich dwóch lat, a na kompie mocarnym exem jest maincraft albo lol czy dota, skoro jaracie się takimi gównami jako ex które mają grafikę przywodzącą na myśl lata 90 to nie mówcie mi że grafika jest najważniejsza. A skoro nie jest najważniejsza to po ch** kupować kompa za 5000 zł skoro na konsoli za 1700 chodzi to samo przez co najmniej 7 lat bez problemu.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2968 dnia: Czerwca 20, 2013, 15:53:49 pm »
Płacę raz, a mam platformę na którą mam pewność, że każdy tytuł ruszy. Bo obowiązek ten spoczywa na samych twórcach.

Problem w tym, ze dostajesz tytuly chodzace w sub hd, 20fpsach i z hujowym aa. Majac starego PCta tez sobie mozesz grac w 1280 x 720(albo i mniej) na low w 20fpsach ale masz tez wybor upgradu i cieszenia sie lepsza grafa, a na konsoli jak zabraknie mocy to zostajesz z packa na ekranie.

Tylko że tu jest pewna różnica:

Tytuł spada do 20 klatek:
- konsole - developer dał dupy i nie potrafił dostosować gry do platformy, gracze nie kupują bo kupa. Developer musi się postarać nastepnym razem.
- PC - gracz dał dupy, bo nie kupił dość mocnego sprzętu. Płać albo płacz.

Ostatecznie to z tego co tu widzę kasa zostaje w kieszeni konsolowców  :roll:

Zeby nie bylo to mam w dupie wasza wojenke. Sam gram raz tu raz tam i dobrze wiem, ze kazda platforma ma swoje plusy i minusy ale napewno grafika na PC do minusow nie nalezy.

Też gram tu i tam. No ale wychodzi zatem, że na PC  gry == grafika. Wiem, że na PC tak nie jest ogólnie, no ale grafika to jedyny element który ciągle jest wyciągany na wierzch.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2969 dnia: Czerwca 20, 2013, 16:43:50 pm »
Problem w tym, ze dostajesz tytuly chodzace w sub hd, 20fpsach i z hujowym aa.

O ile rozdziałka robi (co z nowymi konsolami już nie ma znaczenia... na 3 monitorach czy innych 2k grają chyba tylko nerdy...) tak AA to często nawet w ruchu nie widać...



Spidey^

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2970 dnia: Czerwca 20, 2013, 17:19:19 pm »
Gdzie powstały szkodliwe trendy w branży gier? Pc, pc i jeszce raz pc.
http://restinpc.blogspot.com/2013/06/gdzie-powstay-szkodliwe-trendy-w-branzy.html


https://www.facebook.com/RestInPc
Lajkujcie.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 20, 2013, 17:22:36 pm wysłana przez amsterdream »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2971 dnia: Czerwca 20, 2013, 17:24:03 pm »
Rotfl jaki fajny, obiektywny i nie pisany przez fanatyka konsol artykuł :lol: Po nicku i avatarze poznaje gościa z poly, gdzie, zanim dostał bana, 99% czasu poświęcił na krucjatę przeciwko PC.

Nazwa bloga to też niezły :lol:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 20, 2013, 17:26:57 pm wysłana przez tytacz »

Spidey^

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2972 dnia: Czerwca 20, 2013, 17:53:48 pm »
Mi tam się podoba. Kawa na ławę. Chociaż nad polszczyzną i ortografią autor mógłby trochę popracować :roll:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2973 dnia: Czerwca 20, 2013, 17:58:03 pm »
Z super łatwością można dojebać PC na każdym polu, ale to w jaki sposób robi to ten "autor" jest śmieszny i żenujący. Typowa papka dla młodych pelikanów.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2974 dnia: Czerwca 20, 2013, 19:20:55 pm »

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2976 dnia: Czerwca 21, 2013, 06:49:05 am »
A zdajecie sobie sprawę, że np. 20 fps'ów na PC to nie to samo co 20 na konsolach? W przypadku konsol każda klatka wyświetlania jest taką samą ilość czasu. Na PC klatki są często wyświetlane inaczej, stąd jak chrupie, to wyraźniej. Zaleta konsolowej architektóry, która skraca przesył danych i opóźnienia ;).

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2977 dnia: Czerwca 21, 2013, 07:48:13 am »
Cieszmy się zatem i radujmy z gier w 15fpsach
Bo nie wiem czy wiecie ale 15fpsów to więcej niż 10fpsów i mniej widać że chrupie w 15fpsach  :angel:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2978 dnia: Czerwca 21, 2013, 08:12:04 am »
Ja się cieszę a Ty tylko jadem plujesz jak ten wąż biblijny do grzechu kuszący.

WastedGuy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 29-03-2013
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 4
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2979 dnia: Czerwca 21, 2013, 08:17:47 am »
Szotonie Ty Czorny  :lol:

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2980 dnia: Czerwca 21, 2013, 08:53:07 am »
“More studios WILL close and you’ll see more PC and mobile games,”  - to samo pisalem.

http://www.vg247.com/2013/06/20/bleszinski-predicts-publishers-closures-more-dlc-thanks-to-xbox-one-policy-changes/

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 848
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2981 dnia: Czerwca 21, 2013, 09:22:28 am »
Tak czy inaczej, kupisz takiego lapa w której karta graficzna obsługuję DX11.1, a za 2 lata MS wypuści DX12 i już topowo nie będzie  :lol:

Poprawka już w momencie zakupu ten lap na dx11 się obsra.

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2982 dnia: Czerwca 21, 2013, 09:24:13 am »
Nie wiesz co piszesz.

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 848
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2983 dnia: Czerwca 21, 2013, 09:28:29 am »
No jak od rodziców dostałeś lapa za 15tyś to rzeczywiście nie mam pojęcia...


sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 848
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2984 dnia: Czerwca 21, 2013, 09:29:30 am »
Ty o życiu nie masz pojęcia, idź kup della xpsa takiego jak ja ostatnio do 3000zł i odpal na nim coś w dx11 na wysokich.

ŁEB

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2985 dnia: Czerwca 21, 2013, 10:45:15 am »
Darmowy serwer BF3 na XBL dla tych co juz za golda zapłacili: (lol)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2986 dnia: Czerwca 21, 2013, 11:48:20 am »
A zdajecie sobie sprawę, że np. 20 fps'ów na PC to nie to samo co 20 na konsolach? W przypadku konsol każda klatka wyświetlania jest taką samą ilość czasu. Na PC klatki są często wyświetlane inaczej, stąd jak chrupie, to wyraźniej. Zaleta konsolowej architektóry, która skraca przesył danych i opóźnienia ;).

O właśnie, zawsze mnie to dziwiło. Na PC granie poniżej 30fps nie jest zbyt fajne, na konsoli to faktycznie spadki fps nie rzucają się tak bardzo w oczy... ostatnio grałem w Castlevania LOS na PS3, niby framerate często spada nawet do 20 klatek, a ja nie przypominam sobie, żebym widział taką masakrę na ekranie.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2987 dnia: Czerwca 21, 2013, 12:35:19 pm »
O właśnie, zawsze mnie to dziwiło. Na PC granie poniżej 30fps nie jest zbyt fajne, na konsoli to faktycznie spadki fps nie rzucają się tak bardzo w oczy... ostatnio grałem w Castlevania LOS na PS3, niby framerate często spada nawet do 20 klatek, a ja nie przypominam sobie, żebym widział taką masakrę na ekranie.

To ja nie wiem jak ty grasz na konsoli - spadki animacji poniżej 30FPS są bardzo widoczne. I lol z tym chrupaniem na PC.  :lol: Ja wiem, że PC do grania drogi i nie chcecie, ale może jakieś lepsze argumenty. Zaraz będzie "kinowe" 30FPS jak 60FPS to producent DMC powiedział.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2988 dnia: Czerwca 21, 2013, 12:42:36 pm »
O właśnie, zawsze mnie to dziwiło. Na PC granie poniżej 30fps nie jest zbyt fajne, na konsoli to faktycznie spadki fps nie rzucają się tak bardzo w oczy... ostatnio grałem w Castlevania LOS na PS3, niby framerate często spada nawet do 20 klatek, a ja nie przypominam sobie, żebym widział taką masakrę na ekranie.

To ja nie wiem jak ty grasz na konsoli - spadki animacji poniżej 30FPS są bardzo widoczne. I lol z tym chrupaniem na PC.  :lol: Ja wiem, że PC do grania drogi i nie chcecie, ale może jakieś lepsze argumenty. Zaraz będzie "kinowe" 30FPS jak 60FPS to producent DMC powiedział.

Wybacz, ale jakoś bardziej wierzę zielarzowi który w tym siedzi niż lewackiemu oszołomowi ;)

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2989 dnia: Czerwca 21, 2013, 12:48:46 pm »
No jak od rodziców dostałeś lapa za 15tyś to rzeczywiście nie mam pojęcia...

Mieszkam z kobietka w UK, wiec jakich rodzicow lol. Sam na wszystko zarabiam.

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2990 dnia: Czerwca 21, 2013, 13:11:44 pm »
I lol z tym chrupaniem na PC.

Sorry, ale to nie jest mój wymysł tylko taka architektura PC. Wiedza ta zaś pochodzi od programistów, którzy tym się zajmują.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2991 dnia: Czerwca 21, 2013, 13:23:19 pm »
O właśnie, zawsze mnie to dziwiło. Na PC granie poniżej 30fps nie jest zbyt fajne, na konsoli to faktycznie spadki fps nie rzucają się tak bardzo w oczy... ostatnio grałem w Castlevania LOS na PS3, niby framerate często spada nawet do 20 klatek, a ja nie przypominam sobie, żebym widział taką masakrę na ekranie.

To ja nie wiem jak ty grasz na konsoli - spadki animacji poniżej 30FPS są bardzo widoczne. I lol z tym chrupaniem na PC.  :lol: Ja wiem, że PC do grania drogi i nie chcecie, ale może jakieś lepsze argumenty. Zaraz będzie "kinowe" 30FPS jak 60FPS to producent DMC powiedział.

Wybacz, ale jakoś bardziej wierzę zielarzowi który w tym siedzi niż lewackiemu oszołomowi ;)
jak widziałem dark soula w 10-15 fps, to jakoś nie zauważyłem różnicy miedzy inna gra na pc wyświetlaną w tylu fpsach.

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2992 dnia: Czerwca 21, 2013, 13:29:07 pm »
Dokladnie.

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2993 dnia: Czerwca 21, 2013, 13:32:20 pm »
Może różnica jest w monitorze/tv? Dla mnie spadki fps w grach na konsole nigdy nie były tak rażące jak w przypadku PC. Gdyby nie analizy techniczne w internecie, w ogóle bym nie wiedział, że gra gdzieś zwalnia...oczywiście są momenty, gdy spadków fps jednak nie sposób nie zauważyć.

W GTA4 na X360 grałem, wszyscy narzekają, że fps słaby, ja w ogóle czegoś takiego sobie nie przypominam.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2994 dnia: Czerwca 21, 2013, 13:39:28 pm »
Nie chodzi o TV ale o to, że konsole są zamkniętą architekturą, bardzo przewidywalną dla programistów. PC już nie tak bardzo. Stąd framerate może się różnić i tak jest. Programiści mogą z tym walczyć, optymalizować, ale dochodzi do tego jeszcze jeden czynnik - Windows. Na to, co on tam sobie robi w tle już wpływu nie mają. Natomiast sam się kiedyś zastanawiałem jak to jest, że jak spada framerate to czasem niektóre klatki wyświetlają się dłużej. Daje to złudzenie, jakby gra chodziła w mniejszej liczbie klatek, a tak naprawdę to jedna klatka powoduje opóźnienie.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2995 dnia: Czerwca 21, 2013, 14:03:30 pm »
Nie chodzi o TV ale o to, że konsole są zamkniętą architekturą, bardzo przewidywalną dla programistów. PC już nie tak bardzo. Stąd framerate może się różnić i tak jest. Programiści mogą z tym walczyć, optymalizować, ale dochodzi do tego jeszcze jeden czynnik - Windows. Na to, co on tam sobie robi w tle już wpływu nie mają. Natomiast sam się kiedyś zastanawiałem jak to jest, że jak spada framerate to czasem niektóre klatki wyświetlają się dłużej. Daje to złudzenie, jakby gra chodziła w mniejszej liczbie klatek, a tak naprawdę to jedna klatka powoduje opóźnienie.

No to chwila, mówimy o jakieś magicznej różnicy między 20FPS na PC a 20FPS na konsoli,czy o programowaniu do betonu na konsoli? Sam fakt, że na konsoli da się programować do przysłowiowego "żelastwa" sprawia jedynie, że w trakcie trwania danej generacji można o  wiele więcej wycisnąć z danego sprzętu, tyle. Natomiast FPS to FPS, twoje oko rejestruje to tak samo. I nie - spadki na PC i konsoli są tak samo wiedoczne, z tą różnicą, że konsola ma bardzo często 30FPS locked, co powoduje, że obcina grafikę próbując trzymać 30FPS, stąd te tragiczne pop-upy. Na PC bardzo wiele gier nie ma ograniczenia FPS i zazwyczaj to lata w zależności od sprzętu.

Zapewniam, że gra 30FPS locked ma takie same spadki na konsoli, jak i na pececie.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2996 dnia: Czerwca 21, 2013, 14:04:33 pm »
Dodatkowo silnik może być zjebany na PC. Bodajże w Far Cry 3 jak nam fps spadnie o 1 poniżej 60, to pojawia się ch**owe rwanie i mamy wrażenie, że gra chodzi poniżej 30.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2997 dnia: Czerwca 21, 2013, 14:06:32 pm »
Kwestia tego ze na konsolach w tych grach masz framerate zablokowany na 30 fps.
Wachania miedzy 30-25fps musza byc mniej zauwazalne niz np 45-25fps.
Jesli na PC dasz limit 30 to komfort grania powinien byc taki sam jak na konsolach.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2998 dnia: Czerwca 21, 2013, 14:09:05 pm »
Nie chodzi o TV ale o to, że konsole są zamkniętą architekturą, bardzo przewidywalną dla programistów. PC już nie tak bardzo. Stąd framerate może się różnić i tak jest. Programiści mogą z tym walczyć, optymalizować, ale dochodzi do tego jeszcze jeden czynnik - Windows. Na to, co on tam sobie robi w tle już wpływu nie mają. Natomiast sam się kiedyś zastanawiałem jak to jest, że jak spada framerate to czasem niektóre klatki wyświetlają się dłużej. Daje to złudzenie, jakby gra chodziła w mniejszej liczbie klatek, a tak naprawdę to jedna klatka powoduje opóźnienie.

No to chwila, mówimy o jakieś magicznej różnicy między 20FPS na PC a 20FPS na konsoli,czy o programowaniu do betonu na konsoli? Sam fakt, że na konsoli da się programować do przysłowiowego "żelastwa" sprawia jedynie, że w trakcie trwania danej generacji można o  wiele więcej wycisnąć z danego sprzętu, tyle. Natomiast FPS to FPS, twoje oko rejestruje to tak samo. I nie - spadki na PC i konsoli są tak samo wiedoczne, z tą różnicą, że konsola ma bardzo często 30FPS locked, co powoduje, że obcina grafikę próbując trzymać 30FPS, stąd te tragiczne pop-upy. Na PC bardzo wiele gier nie ma ograniczenia FPS i zazwyczaj to lata w zależności od sprzętu.

Zapewniam, że gra 30FPS locked ma takie same spadki na konsoli, jak i na pececie.

Ale przecież on Ci jasno napisał wprost o co chodzi i jak działa. Nie wiem jak można tego nie rozumieć...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #2999 dnia: Czerwca 21, 2013, 14:51:27 pm »
Zielarz ma rację. 30 fps na konsoli jest w znakomitej większości bardziej płynne niż 30 fps na blasze. Grałem jakiś czas temu trochę w ToR'a i przy 30-40 fps była tragedia. Płynnie zrobiło się dopiero na 60 fps z synchronizacją pionową.